hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 14:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 216 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 215 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rush szerkesztése!!!
HozzászólásElküldve: 2016.07.02. 23:31 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.25. 22:15
Hozzászólások: 159
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok ezt a rush háló plugint megtudná nekem valaki úgy csinálni hogy ne 90 másodperc után lehessen rusholni hanem 60 másodperc után? Előre is köszönöm a segítséget!


Csatolmányok:
rush.sma [4.68 KiB]
Letöltve 73 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush szerkesztése!!!
HozzászólásElküldve: 2016.07.02. 23:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Ja

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN  "Anti-Rush"
  8. #define AUTHOR  "Kiki33"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define TASK 500743
  11. #define TASK2 541246
  12.  
  13. new bool:rushmehet
  14. new g_screenfade, MessageSay;
  15. new kor_indult=0;
  16. new Float:TESZTELES=0.1
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_cvar("Rush Vedo", "By kiki33", FCVAR_SERVER)
  22. g_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade")
  23. MessageSay = get_user_msgid ("SayText")
  24.  
  25. new mapname[10]
  26. get_mapname(mapname,9)
  27. if(equali(mapname, "de_dust2"))
  28. {
  29. register_logevent( "eRound_start", 2, "1=Round_Start" );
  30. register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
  31. register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")
  32. set_task(TESZTELES, "kordinata", TASK, "", 0, "b")
  33. }
  34. }
  35. public eRoundEnd()
  36. {
  37. kor_indult=0
  38. rushmehet=false
  39.  
  40. if(task_exists(TASK2))
  41. {
  42. remove_task(TASK2)
  43. }
  44. }
  45. public eRound_start()
  46. {
  47. kor_indult=0
  48. rushmehet=false;
  49. kor_indult++
  50. if(task_exists(TASK2))
  51. {
  52. remove_task(TASK2)
  53. }
  54. set_task(60.0, "rush_mehet", TASK2)
  55.  
  56. new players[32], num
  57. get_players(players,num)
  58. for(new i = 0; i < num; i++)
  59. {
  60. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT)
  61. {      
  62. colored_print(players[i], "!g[Shadow] !tTilos a rusholás !g60 !tmásodpercig!")
  63. }
  64. }
  65. }
  66.  
  67. public bomb_planted()
  68. {
  69. remove_task(TASK2)
  70. rush_mehet()
  71. rushmehet=true;
  72. }
  73.  
  74. public kordinata()
  75. {
  76. if(rushmehet == true)
  77. return
  78.  
  79. if (get_alivetesnum() <= 1)
  80. {
  81. rush_mehet()
  82. return
  83. }
  84. new players[32], num
  85. get_players(players,num)
  86. for(new i = 0; i < num; i++)
  87. {
  88. new origin[3];
  89. get_user_origin(players[i], origin, 0)
  90. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT && kor_indult==1 && is_user_alive(players[i]))
  91. {
  92. if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 800 && origin[1] >= 700 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  93. origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 744 && origin[1] >= 610 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  94. origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 948 && origin[1] >= 848 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  95. {
  96. new Float: velocity[3]
  97. new Float: DW
  98. pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  99. DW=vector_length ( velocity )+0.0001
  100. velocity[0]=(velocity[0]/DW)*(-500.0)
  101. velocity[1]=(velocity[1]/DW)*(-500.0)
  102. if(velocity[2]<0) velocity[2]=velocity[2]*(-1.0)+15.0  
  103. set_pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  104. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_screenfade, {0,0,0}, players[i])
  105. write_short(1<<12)
  106. write_short(5)
  107. write_short(0x0000)
  108. write_byte(255)
  109. write_byte(255)
  110. write_byte(255)
  111. write_byte(255)
  112. message_end()
  113. }
  114. if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 640 && origin[1] >= 540 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  115. origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 584 && origin[1] >= 450 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  116. origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 798 && origin[1] >= 698 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  117. {
  118. user_silentkill(players[i])
  119. client_print(players[i], print_chat, "!g[WorldDustII] !tTILOS a bug, !yezért !gmeghaltál!");
  120. }
  121. }
  122. }
  123. }
  124.  
  125. public rush_mehet()
  126. {
  127. if(kor_indult<1) return
  128. remove_task(TASK2)
  129. kor_indult=0
  130. rushmehet = true;
  131. new players[32], num
  132. get_players(players,num)
  133. for(new i = 0; i < num; i++)
  134. {
  135. if(is_user_connected(players[i]))
  136. {      
  137. colored_print(players[i], "!g[Anti-Rush] !yA !tCounter-Terroristák !yrusholhatnak.")
  138. }
  139. }
  140. }
  141.  
  142. public client_disconnect(id)
  143. {
  144. remove_task(id)
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147.  
  148. stock colored_print ( const index, const input [ ], any:... )
  149. {
  150.         new sz_Message  [ 191 ]
  151.  
  152.         vformat ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), input, 3 )
  153.  
  154.         replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!g", "^4" )
  155.         replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!t", "^3" )
  156.         replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!y", "^1" )
  157.  
  158.         new i_Players [ 32 ]
  159.         new i_Count
  160.  
  161.         i_Count = 1
  162.  
  163.         if ( index )
  164.         {
  165.                 i_Players [ 0 ] = index
  166.         }
  167.  
  168.         else
  169.         {
  170.                 get_players ( i_Players, i_Count, "ch" )
  171.         }
  172.  
  173.         new i_Number
  174.  
  175.         for ( i_Number = 0; i_Number < i_Count; i_Number ++ )
  176.         {
  177.                 if ( is_user_connected ( i_Players [ i_Number ] ) )
  178.                 {
  179.                         message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, MessageSay, _, i_Players [ i_Number ] )
  180.                         write_byte ( i_Players [ i_Number ] )
  181.                         write_string ( sz_Message )
  182.                         message_end ( )
  183.                 }
  184.         }
  185. }      
  186.  
  187. stock get_alivetesnum() {
  188.         // init variables for get_players()
  189.         new players[32], pnum;
  190.         // grab all alive players on ct
  191.         get_players(players, pnum, "ae", "TERRORIST");
  192.  
  193.         // return number of players found
  194.         return pnum;
  195. }

Ők köszönték meg rericsi8 nek ezt a hozzászólást: Configos91 (2016.07.02. 23:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush szerkesztése!!!
HozzászólásElküldve: 2016.07.02. 23:59 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.25. 22:15
Hozzászólások: 159
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole