hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 13:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 98 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 97 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Revorver
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 11:20 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hello.
A revorver kisfegyvert hogy tudnám megoldani hogy a hangot is lecserélje meg maga a lövést is.
Előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Revorver
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 12:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Ne a skint csereled le hanem ujrairod vagy keresel egy zp revolvert es atirod pubra.

(Egyebkent revolver nem revorver)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Revorver
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 16:52 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Tudsz adni linket?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Revorver
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 17:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Hl1Star írta:
Tudsz adni linket?

Nem.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Revorver
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 17:51 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Állítólag ez jó:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <xs>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #define ENG_NULLENT         -1
  10. #define EV_INT_WEAPONKEY    EV_INT_impulse
  11. #define revolver_WEAPONKEY  828
  12. #define MAX_PLAYERS         32
  13. #define IsValidUser(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers)
  14.  
  15. const USE_STOPPED = 0
  16. const OFFSET_ACTIVE_ITEM = 373
  17. const OFFSET_WEAPONOWNER = 41
  18. const OFFSET_LINUX = 5
  19. const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4
  20.  
  21. #define WEAP_LINUX_XTRA_OFF     4
  22. #define m_fKnown                    44
  23. #define m_flNextPrimaryAttack       46
  24. #define m_flTimeWeaponIdle          48
  25. #define m_iClip                 51
  26. #define m_fInReload             54
  27. #define PLAYER_LINUX_XTRA_OFF   5
  28. #define m_flNextAttack              83
  29.  
  30. #define revolver_RELOAD_TIME    2.0
  31. #define revolver_SHOOT          random_num(1, 2)
  32. #define revolver_SHOOT_EMPTY    3
  33. #define revolver_RELOAD     4
  34. #define revolver_DRAW           5
  35.  
  36. #define write_coord_f(%1)   engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)
  37.  
  38. new const Fire_Sounds[][] = { "weapons/revolver-1.wav" }
  39.  
  40. new revolver_V_MODEL[64] = "models/asd/default/Revolver.mdl"
  41. new revolver_P_MODEL[64] = "models/asd/default/RevolverP.mdl"
  42. new revolver_W_MODEL[64] = "models/asd/default/RevolverW.mdl"
  43.  
  44. new const GUNSHOT_DECALS[] = { 41, 42, 43, 44, 45 }
  45.  
  46. new cvar_dmg_revolver, cvar_recoil_revolver, g_itemid_revolver, cvar_clip_revolver, cvar_spd_revolver, cvar_revolver_ammo
  47. new g_MaxPlayers, g_orig_event_revolver, g_IsInPrimaryAttack, g_iClip
  48. new Float:cl_pushangle[MAX_PLAYERS + 1][3], m_iBlood[2]
  49. new g_has_revolver[33], g_clip_ammo[33], g_revolver_TmpClip[33], oldweap[33]
  50.  
  51. const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE)
  52. new const WEAPONENTNAMES[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10", "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_p228", "weapon_ump45", "weapon_sg550", "weapon_deagle", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
  53. "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
  54. "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
  55.  
  56. public plugin_init()
  57. {
  58.     register_plugin("[ZP] Extra: revolver", "1.0", "LARS-DAY[BR]EAKER")
  59.     register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")
  60.     register_event("CurWeapon","CurrentWeapon","be","1=1")
  61.     RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_p228", "fw_revolver_AddToPlayer")
  62.     RegisterHam(Ham_Use, "func_tank", "fw_UseStationary_Post", 1)
  63.     RegisterHam(Ham_Use, "func_tankmortar", "fw_UseStationary_Post", 1)
  64.     RegisterHam(Ham_Use, "func_tankrocket", "fw_UseStationary_Post", 1)
  65.     RegisterHam(Ham_Use, "func_tanklaser", "fw_UseStationary_Post", 1)
  66.     for (new i = 1; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++)
  67.     if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "fw_Item_Deploy_Post", 1)
  68.     RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_p228", "fw_revolver_PrimaryAttack")
  69.     RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_p228", "fw_revolver_PrimaryAttack_Post", 1)
  70.     RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, "weapon_p228", "revolver_ItemPostFrame")
  71.     RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_p228", "revolver_Reload")
  72.     RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_p228", "revolver_Reload_Post", 1)
  73.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  74.     register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
  75.     register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
  76.     register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent")
  77.    
  78.     RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack", 1)
  79.     RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_breakable", "fw_TraceAttack", 1)
  80.     RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_wall", "fw_TraceAttack", 1)
  81.     RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_door", "fw_TraceAttack", 1)
  82.     RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_door_rotating", "fw_TraceAttack", 1)
  83.     RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_plat", "fw_TraceAttack", 1)
  84.     RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_rotating", "fw_TraceAttack", 1)
  85.  
  86.     cvar_dmg_revolver = register_cvar("zp_revolver_dmg", "4.5")
  87.     cvar_recoil_revolver = register_cvar("zp_revolver_recoil", "0.10")
  88.     cvar_clip_revolver = register_cvar("zp_revolver_clip", "7")
  89.     cvar_spd_revolver = register_cvar("zp_revolver_spd", "7.0")
  90.     cvar_revolver_ammo = register_cvar("zp_revolver_ammo", "7")
  91.    
  92.     g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  93.    
  94.     register_clcmd("give_revolver", "native_give_weapon_add")
  95. }
  96.  
  97. public plugin_precache()
  98. {
  99.     //precache_model(revolver_V_MODEL)
  100.     //precache_model(revolver_P_MODEL)
  101.     precache_model(revolver_W_MODEL)
  102.     for(new i = 0; i < sizeof Fire_Sounds; i++)
  103.     precache_sound(Fire_Sounds[i])
  104.     precache_sound("weapons/revolver_clipin1.wav")
  105.     precache_sound("weapons/revolver_clipin2.wav")
  106.     m_iBlood[0] = precache_model("sprites/blood.spr")
  107.     m_iBlood[1] = precache_model("sprites/bloodspray.spr")
  108.  
  109.     register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent_Post", 1)
  110. }
  111.  
  112. public fw_TraceAttack(iEnt, iAttacker, Float:flDamage, Float:fDir[3], ptr, iDamageType)
  113. {
  114.     if(!is_user_alive(iAttacker))
  115.         return
  116.  
  117.     new g_currentweapon = get_user_weapon(iAttacker)
  118.  
  119.     if(g_currentweapon != CSW_P228) return
  120.    
  121.     if(!g_has_revolver[iAttacker]) return
  122.  
  123.     static Float:flEnd[3]
  124.     get_tr2(ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
  125.    
  126.     if(iEnt)
  127.     {
  128.         message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  129.         write_byte(TE_DECAL)
  130.         write_coord_f(flEnd[0])
  131.         write_coord_f(flEnd[1])
  132.         write_coord_f(flEnd[2])
  133.         write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num (0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1)])
  134.         write_short(iEnt)
  135.         message_end()
  136.     }
  137.     else
  138.     {
  139.         message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  140.         write_byte(TE_WORLDDECAL)
  141.         write_coord_f(flEnd[0])
  142.         write_coord_f(flEnd[1])
  143.         write_coord_f(flEnd[2])
  144.         write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num (0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1)])
  145.         message_end()
  146.     }
  147.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  148.     write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
  149.     write_coord_f(flEnd[0])
  150.     write_coord_f(flEnd[1])
  151.     write_coord_f(flEnd[2])
  152.     write_short(iAttacker)
  153.     write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num (0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1)])
  154.     message_end()
  155. }
  156.  
  157. public plugin_natives ()
  158. {
  159.     register_native("give_weapon_revolver", "native_give_weapon_add", 1)
  160. }
  161. public native_give_weapon_add(id)
  162. {
  163.     give_revolver(id)
  164. }
  165.  
  166. public fwPrecacheEvent_Post(type, const name[])
  167. {
  168.     if (equal("events/p228.sc", name))
  169.     {
  170.         g_orig_event_revolver = get_orig_retval()
  171.         return FMRES_HANDLED
  172.     }
  173.  
  174.     return FMRES_IGNORED
  175. }
  176.  
  177. public client_connect(id)
  178. {
  179.     g_has_revolver[id] = true
  180. }
  181.  
  182. public client_disconnect(id)
  183. {
  184.     g_has_revolver[id] = true
  185. }
  186.  
  187. public fw_SetModel(entity, model[])
  188. {
  189.     if(!is_valid_ent(entity))
  190.         return FMRES_IGNORED
  191.    
  192.     static szClassName[33]
  193.     entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  194.        
  195.     if(!equal(szClassName, "weaponbox"))
  196.         return FMRES_IGNORED
  197.    
  198.     static iOwner
  199.    
  200.     iOwner = entity_get_edict(entity, EV_ENT_owner)
  201.    
  202.     if(equal(model, "models/w_p228.mdl"))
  203.     {
  204.         static iStoredAugID
  205.        
  206.         iStoredAugID = find_ent_by_owner(ENG_NULLENT, "weapon_p228", entity)
  207.    
  208.         if(!is_valid_ent(iStoredAugID))
  209.             return FMRES_IGNORED
  210.    
  211.         if(g_has_revolver[iOwner])
  212.         {
  213.             entity_set_int(iStoredAugID, EV_INT_WEAPONKEY, revolver_WEAPONKEY)
  214.            
  215.             g_has_revolver[iOwner] = false
  216.            
  217.             entity_set_model(entity, revolver_W_MODEL)
  218.            
  219.             return FMRES_SUPERCEDE
  220.         }
  221.     }
  222.     return FMRES_IGNORED
  223. }
  224.  
  225. public give_revolver(id)
  226. {
  227.     drop_weapons(id, 2)
  228.     new iWep2 = give_item(id,"weapon_p228")
  229.     if( iWep2 > 0 )
  230.     {
  231.         cs_set_weapon_ammo(iWep2, get_pcvar_num(cvar_clip_revolver))
  232.         cs_set_user_bpammo (id, CSW_P228, get_pcvar_num(cvar_revolver_ammo))  
  233.         //UTIL_PlayWeaponAnimation(id, revolver_DRAW)
  234.         set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 1.0, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
  235.     }
  236.     g_has_revolver[id] = true
  237. }
  238.  
  239. public zp_extra_item_selected(id, itemid)
  240. {
  241.     if(itemid != g_itemid_revolver)
  242.         return
  243.  
  244.     give_revolver(id)
  245. }
  246.  
  247. public fw_revolver_AddToPlayer(revolver, id)
  248. {
  249.     if(!is_valid_ent(revolver) || !is_user_connected(id))
  250.         return HAM_IGNORED
  251.    
  252.     if(entity_get_int(revolver, EV_INT_WEAPONKEY) == revolver_WEAPONKEY)
  253.     {
  254.         g_has_revolver[id] = true
  255.        
  256.         entity_set_int(revolver, EV_INT_WEAPONKEY, 0)
  257.        
  258.         return HAM_HANDLED
  259.     }
  260.     return HAM_IGNORED
  261. }
  262.  
  263. public fw_UseStationary_Post(entity, caller, activator, use_type)
  264. {
  265.     if (use_type == USE_STOPPED && is_user_connected(caller))
  266.         replace_weapon_models(caller, get_user_weapon(caller))
  267. }
  268.  
  269. public fw_Item_Deploy_Post(weapon_ent)
  270. {
  271.     static owner
  272.     owner = fm_cs_get_weapon_ent_owner(weapon_ent)
  273.    
  274.     static weaponid
  275.     weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)
  276.    
  277.     replace_weapon_models(owner, weaponid)
  278. }
  279.  
  280. public CurrentWeapon(id)
  281. {
  282.      replace_weapon_models(id, read_data(2))
  283.  
  284.      if(read_data(2) != CSW_P228 || !g_has_revolver[id])
  285.           return
  286.      
  287.      static Float:iSpeed
  288.      if(g_has_revolver[id])
  289.           iSpeed = get_pcvar_float(cvar_spd_revolver)
  290.      
  291.      static weapon[32],Ent
  292.      get_weaponname(read_data(2),weapon,31)
  293.      Ent = find_ent_by_owner(-1,weapon,id)
  294.      if(Ent)
  295.      {
  296.           static Float:Delay
  297.           Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * iSpeed
  298.           if (Delay > 0.0)
  299.           {
  300.                set_pdata_float(Ent, 46, Delay, 4)
  301.           }
  302.      }
  303. }
  304.  
  305. replace_weapon_models(id, weaponid)
  306. {
  307.     switch (weaponid)
  308.     {
  309.         case CSW_P228:
  310.         {
  311.             if(g_has_revolver[id])
  312.             {
  313.             //  set_pev(id, pev_viewmodel2, revolver_V_MODEL)
  314.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_deagle.mdl")
  315.                 if(oldweap[id] != CSW_P228)
  316.                 {
  317.                     UTIL_PlayWeaponAnimation(id, revolver_DRAW)
  318.                     set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 1.0, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
  319.                 }
  320.             }
  321.         }
  322.     }
  323.     oldweap[id] = weaponid
  324. }
  325.  
  326. public fw_UpdateClientData_Post(Player, SendWeapons, CD_Handle)
  327. {
  328.     if(!is_user_alive(Player) || (get_user_weapon(Player) != CSW_P228 || !g_has_revolver[Player]))
  329.         return FMRES_IGNORED
  330.    
  331.     set_cd(CD_Handle, CD_flNextAttack, halflife_time () + 0.001)
  332.     return FMRES_HANDLED
  333. }
  334.  
  335. public fw_revolver_PrimaryAttack(Weapon)
  336. {
  337.     new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
  338.    
  339.     if (!g_has_revolver[Player])
  340.         return
  341.    
  342.     g_IsInPrimaryAttack = 1
  343.     pev(Player,pev_punchangle,cl_pushangle[Player])
  344.    
  345.     g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)
  346.     g_iClip = cs_get_weapon_ammo(Weapon)
  347. }
  348.  
  349. public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
  350. {
  351.     if ((eventid != g_orig_event_revolver) || !g_IsInPrimaryAttack)
  352.         return FMRES_IGNORED
  353.     if (!(1 <= invoker <= g_MaxPlayers))
  354.     return FMRES_IGNORED
  355.  
  356.     playback_event(flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
  357.     return FMRES_SUPERCEDE
  358. }
  359.  
  360. public fw_revolver_PrimaryAttack_Post(Weapon)
  361. {
  362.     g_IsInPrimaryAttack = 0
  363.     new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
  364.    
  365.     new szClip, szAmmo
  366.     get_user_weapon(Player, szClip, szAmmo)
  367.    
  368.     if(!is_user_alive(Player))
  369.         return
  370.  
  371.     if (g_iClip <= cs_get_weapon_ammo(Weapon))
  372.         return
  373.  
  374.     if(g_has_revolver[Player])
  375.     {
  376.         if (!g_clip_ammo[Player])
  377.             return
  378.  
  379.         new Float:push[3]
  380.         pev(Player,pev_punchangle,push)
  381.         xs_vec_sub(push,cl_pushangle[Player],push)
  382.        
  383.         xs_vec_mul_scalar(push,get_pcvar_float(cvar_recoil_revolver),push)
  384.         xs_vec_add(push,cl_pushangle[Player],push)
  385.         set_pev(Player,pev_punchangle,push)
  386.        
  387.         emit_sound(Player, CHAN_WEAPON, Fire_Sounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  388.         if(szClip > 1)  UTIL_PlayWeaponAnimation(Player, revolver_SHOOT)
  389.         if(szClip == 1) UTIL_PlayWeaponAnimation(Player, revolver_SHOOT_EMPTY)    
  390.     }
  391. }
  392.  
  393. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  394. {
  395.     if (victim != attacker && is_user_connected(attacker))
  396.     {
  397.         if(get_user_weapon(attacker) == CSW_P228)
  398.         {
  399.             if(g_has_revolver[attacker])
  400.                 SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_dmg_revolver))
  401.         }
  402.     }
  403. }
  404.  
  405. public message_DeathMsg(msg_id, msg_dest, id)
  406. {
  407.     static szTruncatedWeapon[33], iAttacker, iVictim
  408.    
  409.     get_msg_arg_string(4, szTruncatedWeapon, charsmax(szTruncatedWeapon))
  410.    
  411.     iAttacker = get_msg_arg_int(1)
  412.     iVictim = get_msg_arg_int(2)
  413.    
  414.     if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim)
  415.         return PLUGIN_CONTINUE
  416.    
  417.     if(equal(szTruncatedWeapon, "p228") && get_user_weapon(iAttacker) == CSW_P228)
  418.     {
  419.         if(g_has_revolver[iAttacker])
  420.             set_msg_arg_string(4, "Revolver")
  421.     }
  422.    
  423.     return PLUGIN_CONTINUE
  424. }
  425.  
  426. stock fm_cs_get_current_weapon_ent(id)
  427. {
  428.     return get_pdata_cbase(id, OFFSET_ACTIVE_ITEM, OFFSET_LINUX)
  429. }
  430.  
  431. stock fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
  432. {
  433.     return get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPONOWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  434. }
  435.  
  436. stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
  437. {
  438.     set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
  439.    
  440.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
  441.     write_byte(Sequence)
  442.     write_byte(pev(Player, pev_body))
  443.     message_end()
  444. }
  445.  
  446. public revolver_ItemPostFrame(weapon_entity)
  447. {
  448.      new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
  449.      if (!is_user_connected(id))
  450.           return HAM_IGNORED
  451.  
  452.      if (!g_has_revolver[id])
  453.           return HAM_IGNORED
  454.  
  455.      static iClipExtra
  456.      
  457.      iClipExtra = get_pcvar_num(cvar_clip_revolver)
  458.      new Float:flNextAttack = get_pdata_float(id, m_flNextAttack, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
  459.  
  460.      new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_P228)
  461.      new iClip = get_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  462.  
  463.      new fInReload = get_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  464.  
  465.      if( fInReload && flNextAttack <= 0.0 )
  466.      {
  467.          new j = min(iClipExtra - iClip, iBpAmmo)
  468.    
  469.          set_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, iClip + j, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  470.          cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, iBpAmmo-j)
  471.        
  472.          set_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, 0, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  473.          fInReload = 0
  474.      }
  475.      return HAM_IGNORED
  476. }
  477.  
  478. public revolver_Reload(weapon_entity)
  479. {
  480.      new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
  481.      if (!is_user_connected(id))
  482.           return HAM_IGNORED
  483.  
  484.      if (!g_has_revolver[id])
  485.           return HAM_IGNORED
  486.  
  487.      static iClipExtra
  488.  
  489.      if(g_has_revolver[id])
  490.           iClipExtra = get_pcvar_num(cvar_clip_revolver)
  491.  
  492.      g_revolver_TmpClip[id] = -1
  493.  
  494.      new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_P228)
  495.      new iClip = get_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  496.  
  497.      if (iBpAmmo <= 0)
  498.           return HAM_SUPERCEDE
  499.  
  500.      if (iClip >= iClipExtra)
  501.           return HAM_SUPERCEDE
  502.  
  503.      g_revolver_TmpClip[id] = iClip
  504.  
  505.      return HAM_IGNORED
  506. }
  507.  
  508. public revolver_Reload_Post(weapon_entity)
  509. {
  510.     new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
  511.     if (!is_user_connected(id))
  512.         return HAM_IGNORED
  513.  
  514.     if (!g_has_revolver[id])
  515.         return HAM_IGNORED
  516.  
  517.     if (g_revolver_TmpClip[id] == -1)
  518.         return HAM_IGNORED
  519.  
  520.     set_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, g_revolver_TmpClip[id], WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  521.  
  522.     set_pdata_float(weapon_entity, m_flTimeWeaponIdle, revolver_RELOAD_TIME, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  523.  
  524.     set_pdata_float(id, m_flNextAttack, revolver_RELOAD_TIME, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
  525.  
  526.     set_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, 1, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  527.  
  528.     UTIL_PlayWeaponAnimation(id, revolver_RELOAD)
  529.  
  530.     return HAM_IGNORED
  531. }
  532.  
  533. stock drop_weapons(id, dropwhat)
  534. {
  535.      static weapons[32], num, i, weaponid
  536.      num = 0
  537.      get_user_weapons(id, weapons, num)
  538.      
  539.      for (i = 0; i < num; i++)
  540.      {
  541.           weaponid = weapons[i]
  542.          
  543.           if (dropwhat == 2 && ((1<<weaponid) & SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM))
  544.           {
  545.                static wname[32]
  546.                get_weaponname(weaponid, wname, sizeof wname - 1)
  547.                engclient_cmd(id, "drop", wname)
  548.           }
  549.      }
  550. }

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást: Hl1Star (2016.07.11. 17:57)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Revorver
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 17:57 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
MEGVAN!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Revorver
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 18:09 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.16. 11:58
Hozzászólások: 14
Megköszönték neki: 2 alkalommal
DeteCT0R írta:
Hl1Star írta:
Tudsz adni linket?

Nem.


GG jó kis admin vagy :D segítőkész :/ csak így tovább

Ők köszönték meg RippeR nek ezt a hozzászólást: Hl1Star (2016.07.11. 18:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Revorver
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 18:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.07. 14:55
Hozzászólások: 939
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 95 alkalommal
Semmi rosszindulat nincs abban a hozzászólásban. Szimplán válaszolt a kérdésre.Smacknek sem órákba tellett a keresés.. neki is menne..csak lustaság ugye. Figyelmeztetést pedig kaptad.

_________________
Hmm.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Revorver
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 18:53 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.16. 11:58
Hozzászólások: 14
Megköszönték neki: 2 alkalommal
akkor is nem az első.. hogy az admin játsza a nagyúrt pedig nem az.. a forum azért van hogy kérdezni lehessen nem azért hogy alá irja hogy "nem" szépen megkérte és pont egy admin válaszol neki hát azért gg


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Revorver
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 18:59 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
RippeR írta:
akkor is nem az első.. hogy az admin játsza a nagyúrt pedig nem az.. a forum azért van hogy kérdezni lehessen nem azért hogy alá irja hogy "nem" szépen megkérte és pont egy admin válaszol neki hát azért gg


 ! Moderátori megjegyzés (DeteCT0R):
Felsobb korbe lehet panaszkodni. Valaszt kert en megadtam neki keresse meg ha kell valami nemfogom hatulrol nyalni. Amig smack valaszt adott addig 2x is megkapta volna egy egyszeru szo beirassal a googlin.
Tovabba most offolsz a topicba.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole