hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 217 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 1 rejtett és 215 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hang a pluginhoz
HozzászólásElküldve: 2016.07.14. 22:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Az kéne nekem hogy mikor ezt a hudot kiírja középre akkor egy hangot is lejátszon ez megoldható lehetne?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new const PLUGIN  [] = "AMX Round Count"
  5. new const VERSION [] = "0.0.1"
  6. new const AUTHOR  [] = "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount;
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11.     register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  12.     register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  13.     register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  14.     return PLUGIN_CONTINUE
  15. }
  16.  
  17. public roundcount()
  18.     if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  19.  
  20.     ++g_roundCount
  21.  
  22.     new r = random(255)
  23.     new g = random(255)
  24.     new b = random(255)
  25.  
  26.     set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  27.     show_hudmessage(0,"Készülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  28.  
  29. }
  30.  
  31. public reset_counter(){
  32.     g_roundCount = 0
  33. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hang a pluginhoz
HozzászólásElküldve: 2016.07.14. 23:02 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Counter-Strike 1.6 Hangfájlok

Idézet:
Parancsok plugin írásához:

MP3: mp3 play sound/Mappanev/hang
WAW: spk Mappanev/hang // Ugyanúgy mint az előzőnél.
// ügyeljetek hogy a hang után ne tegyetek formátumot vagyis a .mp3 -at, a mappanév pedig tartalmazhat kis NAGY betűt, számot, de ékezetet szokás szerűen nem.
Alapértelmezetten a HL-ban keresik a hangokat, s utána a cstrike-ban.


Annyit hozzáfűznék hogy ha kissebb fájlokat akarsz, s amit a játémotor is jobban kedvel:
Idézet:
WAV Hangformátum: Mono, Bit Rate: 352kbit max 256kbit, Sample Rate 44100kbit 16000Hz és Bit depth: 8bit


Pl. alap HL VOX hangok:
Kód:
Bit rate                    : 88.2 Kbps
Channel(s)                  : 1 channel
Sampling rate               : 11.025 KHz
Bit depth                   : 8 bits

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: voga955 (2016.07.14. 23:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hang a pluginhoz
HozzászólásElküldve: 2016.07.14. 23:09 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Légyszives beleírnád


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole