hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 219 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 218 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Alapvető kérdések ReHLDS
HozzászólásElküldve: 2016.02.16. 22:26 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Helló mindenkinek!

Tudom hogy alapvető dolgokat fogok kérdezni, ezért előre is bocsánatot kérek, de némi bonyolultság van az én fejemben ezzel a ReHLDS-el kapcsolatban, amiatt hogy nem teljesen értem honnan vesztek alapvető információkat a szerverről!

Akinek saját szervere van, annak ebben az esetben egyszerű a dolga! Én nem ezt a tábort erősítem! :)

Nézzük:

1. Honnan vesszük hogy egy szerver milyen HLDS bulid?
- Tipp: Csatlakozol egy szerverhez a consolba ez jelenik meg:
Kód:
BUILD 6153 SERVER (0 CRC)
Server # 94
player connected

Ez lenne az?

2. Azt honnan tudjuk hogy a játékunk GoldSource-os vagy sem?
- Tipp: Az egyik legnagyobb játékfigyelő portálon (nem mertem leírni) van olyan fül hogy "Server Variables"! Az alábbi sor ezt a célt hivatott szolgálni?
Kód:
reply_format   source


3. Az miben változtat a dolgokon ha valakinek source van ott és nem goldsource? (Az előzőből ered a kérdés :) )

4. Mforce leírása alapján erős béta fázisban van a ReHLDS! :) De orosz oldalakon nagyon erősen fórumozgatnak erről és ugye adják ki az újításokat! Várhatóan mennyi időnek kell eltelni hogy a hostok is kövessék ezt az újítást?

5. Ez olyasmi volumenű újítás mint mondjuk a StemCmd? (1.1.2.6-ről 1.1.2.7-re)

6. Mennyire kompatibilis a ReHLDS-re írt modulok, az újabb HLDS-el(6153)?
- Tipp: A leírásokból derül ki? Ha benne van a HLDS és nem csak ReHLDS-re írták akkor jó lehet?

7. Hányas verziószámtól lejjebb tartozik már a régi HLDS-ek közé?

8. A ReHLDS okozhat-e bármilyen problémát az AMX Mod X 1.8.2 vagy 1.8.3-as verziójával esetleg pluginokkal?

Most csak ennyi jutott az eszembe! Bocsánat hogy ha hülye, vagy alapvető kérdést tettem fel!

Válaszokat előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Alapvető kérdések ReHLDS
HozzászólásElküldve: 2016.02.17. 07:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Szia

Nem minden kérdésre lesz tökéletes válaszom, hiszen én sem tudok sokat a rehlds ről jelenleg is tesztelem

1. rcon version

2. Minden hl1 motorral futó játék motorját goldsource -nak hívunk. A source és a goldsource server variables -nek régebben (még a hldsupdatetool) idején volt jelentősége ugyanis a steamcmd-vel futtatott szervereket goldsource "query" vel nem értük el, a hldsupdatetool os szervereket pedig source-al nem értük el. Mostanában ez amolyan bugfix szerepet tölt be, hogy ha source al nem érjük el goldsrc vel biztosan :D

4. Valószínűleg a hostingok soha nem fognak váltani, maximum akkor ha ténylegesen kiadják a befejezett verziót amibe igazából ha belegondolsz soha nem fog sor kerülni hiszen minden újítással jön elő 9-10 bug azok javításával még 5-6 és ez így megy tovább.

5. Nem :D

6. ReHLDS re írt modulok nem hiszem, hogy visszafelé kompatibilisek az biztos, hogy a dproto nem működik rehlds en erre kiadtak 1 új megoldást.

8. mforce leírása alapján az amxx et és a cstrike -ot frissíteni kell. Nekem lassan 2 hete fut rehlds el a szerverem amx 1.8.2 -vel az alap cstrike modullal módosítások nélkül és jelenleg is tökéletesen fut, így erre nem tudok sem igent sem nemet mondani talán mforce tájékozottabb

Ezt a kis választ fejből az én véleményem alapján utánanézés nélkül írtam, ha gond van vele mforce javítsd nyugodtan.

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2016.02.17. 11:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Alapvető kérdések ReHLDS
HozzászólásElküldve: 2016.02.17. 11:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Errol tobbet tudna mondani mforce neki mar reg ez van. Stabilitas dolgokrol mik szuksegesek stb.
Bar en csak recheckert teszteltem.

Hostingoknak mar kivan epitve egy szerver azt masoljak mindenhova nem frissitik igy ha akarjak megtudjak oldani a rehlds-t is gondolom kerni kellene de viszont mivel kulso forrasbol szarmazik nembiztos bele is mennek hanem maradnak eredeti verzional.

Bar bugok mellet is ajanlani tudom mivel megsporolsz kb 10 modult ami a pitianer laggoltatas botozas stb ert szolgal :D

Ha pedig akarod segiteni a fejlesztes magad is csinalhatod hisz van forraskod ha ertesz hozza akar javithatsz / fejleszthetsz :D bugokat pedig githubon tudod jelenteni es javitsak is.

Az egessz rehlds csak azert van mert valve nemtorodott meg mostse torodik szoval eddig is felhasznalok vedekeztek ezutan is azok fognak :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2016.02.18. 22:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Alapvető kérdések ReHLDS
HozzászólásElküldve: 2016.02.17. 12:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Egyetlen HLDS metaplugin sem kompatibilis ReHLDS-el és fordítva.
Kivéve: VoiceTranscoder, WHBlocker, SafeNameAndChat

+ van újraírt semiclip (resemiclip), van újraírt localizebugfix (relocalizebugfix), újraírt adminfreelook (readminfreelook) modul

RegameDLL-el együtt már nem jó az 1.8.2-es amxx alapon.
cstrike és amxx modulból kell egy újabb 2015. decemberén készült 1.8.2-dev verzió.
1.8.3-mal meg új aláírások kellenek még alapból a reHLDS-hez is.
RegameDLL-el meg végképp nem kompatibilis az 1.8.3.
Szintúgy metamodból is az 1.21p37 módosított változata optimalizált.

Hostingok ha váltanának millió baj lenne vele.
+ sehol nincsenek olyan hozzáértők az országunkban, hogy maguknak javítsák a bugokat + mivel mindig új bug jön ugye mivan ha leállnak, mivan a mindennapos frissítésekkel? Valahol még a 6153-ig se jutottak el.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2016.02.18. 22:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Alapvető kérdések ReHLDS
HozzászólásElküldve: 2016.02.18. 22:35 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Köszönöm a válaszokat!

Habár se az 1.8.2-ből se a metamod 1.21p37-ből nem találtam külön ReHLDS verziót! (Néztem pár fórumot, lehet nem jó helyen kerestem!) Én is csak érdeklődöm h miként megy ebből a dolog... Egyenlőre a host valószínű a héten teszteli! Azt h kérni fogom vagy sem, egyenlőre még én se tudom :) Mivel nem értek hozzá, így azért venni a bátorságot és belenyúlni nagyon nem akarok, de meglehet előfordulna h megteszem.. :) De mivel nem tudom felülírni a fájlt így igen nehéz lenne próbálgatni! :)

Azért köszönöm a válaszokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Alapvető kérdések ReHLDS
HozzászólásElküldve: 2016.02.18. 23:26 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
jokypapa írta:
Köszönöm a válaszokat!

Habár se az 1.8.2-ből se a metamod 1.21p37-ből nem találtam külön ReHLDS verziót! (Néztem pár fórumot, lehet nem jó helyen kerestem!) Én is csak érdeklődöm h miként megy ebből a dolog... Egyenlőre a host valószínű a héten teszteli! Azt h kérni fogom vagy sem, egyenlőre még én se tudom :) Mivel nem értek hozzá, így azért venni a bátorságot és belenyúlni nagyon nem akarok, de meglehet előfordulna h megteszem.. :) De mivel nem tudom felülírni a fájlt így igen nehéz lenne próbálgatni! :)

Azért köszönöm a válaszokat!


Itt vannak azoknak a listája amit egyenlőre támogat a ReHLDS:

AmxModX
Reunion (DProto)
WHBlocker
SRDetector
AdminFreeLook (Ez csak akkor működik, ha a Regamedll fent van a szerveren.)
ReSemiclip
RePatcher [béta]
RoundEndBlock
Revoice
Voice Transcoder V2.0

Összeállított fájlokat, itt találhatsz.
Jelenlegi állapot:
A motor stabil, szinte minden funkció megfelelően működik. A ReHLDS teljesen kompatibilis az eredeti HLDS -el. Mindössze annyit kell tennie, hogy töltsd le a bináris fájlokat. Ugyanakkor ki kell cserélni a motort, szervert kell frissíteni, a steamcmd -vel a legújabb verzióra (6153 beta). A Bin archívum könyvtár, 2 könyvtárat tartalmaz: "Javítva" és az "eredeti" -t.
Van alapból, ReHLDS nosteam is: https://github.com/thecrock/rehlds-nosteam/releases
ReHLDS & HLDS Metamod, letölthető itt.

Ennyit tudtam összeszedni, ami segíthet neked. :P Szép estét! :)

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.

Ők köszönték meg Anonymous1337 nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2016.03.05. 08:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Alapvető kérdések ReHLDS
HozzászólásElküldve: 2016.02.18. 23:38 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
20%-a elavult + NEM STABIL.
Cseszegetés nélkül nálam se menne ...

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Alapvető kérdések ReHLDS
HozzászólásElküldve: 2016.07.21. 00:37 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
A REHLDS-nek nem alapból igy kellene ledobni a botokat "Error! Is Not Valid Auth." ?
Vagy ehhez valami meta plugin kell?
Előre is köszönöm.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Alapvető kérdések ReHLDS
HozzászólásElküldve: 2016.07.21. 09:41 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Reauthcheck

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Hl1Star (2016.07.21. 12:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Alapvető kérdések ReHLDS
HozzászólásElküldve: 2016.07.21. 09:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
mforce írta:
Egyetlen HLDS metaplugin sem kompatibilis ReHLDS-el és fordítva.
Kivéve: VoiceTranscoder, WHBlocker, SafeNameAndChat

+ van újraírt semiclip (resemiclip), van újraírt localizebugfix (relocalizebugfix), újraírt adminfreelook (readminfreelook) modul

RegameDLL-el együtt már nem jó az 1.8.2-es amxx alapon.
cstrike és amxx modulból kell egy újabb 2015. decemberén készült 1.8.2-dev verzió.
1.8.3-mal meg új aláírások kellenek még alapból a reHLDS-hez is.
RegameDLL-el meg végképp nem kompatibilis az 1.8.3.
Szintúgy metamodból is az 1.21p37 módosított változata optimalizált.

Hostingok ha váltanának millió baj lenne vele.
+ sehol nincsenek olyan hozzáértők az országunkban, hogy maguknak javítsák a bugokat + mivel mindig új bug jön ugye mivan ha leállnak, mivan a mindennapos frissítésekkel? Valahol még a 6153-ig se jutottak el.


azóta már gamedll kompatibilis 1.8.3-al, meg csak cstrike modul kell.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Hl1Star (2016.07.21. 12:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole