hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 311 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 311 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bhop Jogra
HozzászólásElküldve: 2016.07.24. 09:23 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.11. 01:54
Hozzászólások: 220
Megköszönt másnak: 46 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Bunny Hop-ot hogyan lehetne jogra adni?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop Jogra
HozzászólásElküldve: 2016.07.24. 09:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
AlphaHun írta:
Bunny Hop-ot hogyan lehetne jogra adni?


Szerintem jó lesz.
7. sorban állíthatod a jogot

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP    (1<<11) // player jumping out of water
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9)  // At rest / on the ground
  6.  
  7. new jog[] = "ADMIN_LEVEL_B"
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  11.     register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  12.  
  13.     register_cvar("bh_enabled", "1")
  14.     register_cvar("bh_autojump", "1")
  15.     register_cvar("bh_showusage", "1")
  16. }
  17.  
  18. public client_PreThink(id) {
  19.     if(get_user_flags(id) & jog[id] )
  20.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  21.         return PLUGIN_CONTINUE
  22.  
  23.     entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)     // Disable slow down after jumping
  24.  
  25.     if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  26.         return PLUGIN_CONTINUE
  27.  
  28. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)     Make a player jump automatically
  29.     if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
  30.         new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  31.  
  32.         if (flags & FL_WATERJUMP)
  33.             return PLUGIN_CONTINUE
  34.         if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  35.             return PLUGIN_CONTINUE
  36.         if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  37.             return PLUGIN_CONTINUE
  38.  
  39.         new Float:velocity[3]
  40.         entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  41.         velocity[2] += 250.0
  42.         entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  43.  
  44.         entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)  // Play the Jump Animation
  45.     }
  46.     return PLUGIN_CONTINUE
  47. }
  48.  
  49. public client_authorized(id)
  50.     set_task(30.0, "showUsage", id)
  51.  
  52. public showUsage(id) {
  53.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  54.         return PLUGIN_HANDLED
  55.  
  56.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  57.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  58.     } else {
  59.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  60.     }
  61.     return PLUGIN_HANDLED
  62. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop Jogra
HozzászólásElküldve: 2016.07.24. 10:15 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Krisznitro írta:
AlphaHun írta:
Bunny Hop-ot hogyan lehetne jogra adni?


Szerintem jó lesz.
7. sorban állíthatod a jogot


Nem egészen, mert ezzel csak azt korlátoztad jogra hogy megnézze be van-e egyáltalán kapcsolva a bhop a bh_enabled cvarral vagy nincs.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP    (1<<11) // player jumping out of water
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9)  // At rest / on the ground
  6.  
  7. new jog[] = "ADMIN_LEVEL_B"
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  11.     register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  12.  
  13.     register_cvar("bh_enabled", "1")
  14.     register_cvar("bh_autojump", "1")
  15.     register_cvar("bh_showusage", "1")
  16. }
  17.  
  18. public client_PreThink(id) {
  19.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  20.         return PLUGIN_CONTINUE
  21.    
  22.     if(get_user_flags(id) & jog[id])  // Csak akkor állítsa át az ugrási mechanizmust ha van hozzá joga
  23.     {
  24.         entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)     // Disable slow down after jumping
  25.        
  26.         if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  27.             return PLUGIN_CONTINUE
  28.        
  29.         // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)     Make a player jump automatically
  30.         if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
  31.             new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  32.      
  33.             if (flags & FL_WATERJUMP)
  34.                 return PLUGIN_CONTINUE
  35.             if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  36.                 return PLUGIN_CONTINUE
  37.             if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  38.                 return PLUGIN_CONTINUE
  39.  
  40.             new Float:velocity[3]
  41.             entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  42.             velocity[2] += 250.0
  43.             entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  44.      
  45.             entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)  // Play the Jump Animation
  46.         }
  47.     }
  48.     return PLUGIN_CONTINUE
  49. }
  50.  
  51. public client_authorized(id)
  52.     if(get_user_flags(id) & jog[id]) // Ne tegye ki az üzeneteket ha nincs hozzá joga
  53.         set_task(30.0, "showUsage", id)
  54.  
  55. public showUsage(id) {
  56.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  57.         return PLUGIN_HANDLED
  58.  
  59.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  60.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  61.     } else {
  62.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  63.     }
  64.     return PLUGIN_HANDLED
  65. }

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: Krisznitro (2016.07.24. 14:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop Jogra
HozzászólásElküldve: 2016.07.24. 14:24 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
regener írta:
Krisznitro írta:
AlphaHun írta:
Bunny Hop-ot hogyan lehetne jogra adni?


Szerintem jó lesz.
7. sorban állíthatod a jogot


Nem egészen, mert ezzel csak azt korlátoztad jogra hogy megnézze be van-e egyáltalán kapcsolva a bhop a bh_enabled cvarral vagy nincs.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP    (1<<11) // player jumping out of water
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9)  // At rest / on the ground
  6.  
  7. new jog[] = "ADMIN_LEVEL_B"
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  11.     register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  12.  
  13.     register_cvar("bh_enabled", "1")
  14.     register_cvar("bh_autojump", "1")
  15.     register_cvar("bh_showusage", "1")
  16. }
  17.  
  18. public client_PreThink(id) {
  19.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  20.         return PLUGIN_CONTINUE
  21.    
  22.     if(get_user_flags(id) & jog[id])  // Csak akkor állítsa át az ugrási mechanizmust ha van hozzá joga
  23.     {
  24.         entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)     // Disable slow down after jumping
  25.        
  26.         if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  27.             return PLUGIN_CONTINUE
  28.        
  29.         // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)     Make a player jump automatically
  30.         if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
  31.             new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  32.      
  33.             if (flags & FL_WATERJUMP)
  34.                 return PLUGIN_CONTINUE
  35.             if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  36.                 return PLUGIN_CONTINUE
  37.             if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  38.                 return PLUGIN_CONTINUE
  39.  
  40.             new Float:velocity[3]
  41.             entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  42.             velocity[2] += 250.0
  43.             entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  44.      
  45.             entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)  // Play the Jump Animation
  46.         }
  47.     }
  48.     return PLUGIN_CONTINUE
  49. }
  50.  
  51. public client_authorized(id)
  52.     if(get_user_flags(id) & jog[id]) // Ne tegye ki az üzeneteket ha nincs hozzá joga
  53.         set_task(30.0, "showUsage", id)
  54.  
  55. public showUsage(id) {
  56.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  57.         return PLUGIN_HANDLED
  58.  
  59.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  60.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  61.     } else {
  62.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  63.     }
  64.     return PLUGIN_HANDLED
  65. }


Értem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole