hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 12:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 535 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: siska15 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Forditási hiba.
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 16:56 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hello valaki tudná nekem javitani?
  1. if(!is_user_alive(id) || OsszesSkin[id] == 1)

  1. new WPN = find_ent_by_owner(-1, AlapModelek[get_user_weapon(id)][0], id)


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Array must be indexed (variable "OsszesSkin") on line 138
Error: Undefined symbol "AlapModelek" on line 143

2 Errors.
Could not locate output file C:\Users\asdasd\csgo_new.amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Forditási hiba.
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 17:20 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.05.11. 23:09
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Teljes smat


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Forditási hiba.
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 17:38 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
LyreBro írta:
Teljes smat

Ebbe a két sorban van a hiba szoval felesleges a teljes sma.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Forditási hiba.
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 17:50 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Add meg a "new OsszesSkin[X]" résznél hogy (X helyett) hogy hány eleme van a tömbnek.
Ezenkívül nincs olyanod hogy "AlapModelek", elírtad vagy téneg hiányzik.

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: Hl1Star (2016.08.02. 17:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Forditási hiba.
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 17:58 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Köszi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 67 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole