hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu hozzá irás
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 19:22 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Sziasztok, ehhez a fegyver menü(hez - hoz) hozzá írná valaki hogy, Pisztolyt is lehessen választani nem csak alapból deserted adjon?
Előreis köszönöm! :)


Csatolmányok:
awm.sma [12.66 KiB]
Letöltve 88 alkalommal.

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu hozzá irás
HozzászólásElküldve: 2016.08.07. 03:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "Fegyverek"
  18. #define Pistol_Menu_Name    "Pisztolyok"
  19.  
  20. #define Next_Button     "Következő"
  21. #define Back_Button     "Vissza"
  22. #define Exit_Button     "Kilépés"
  23.  
  24. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  25.  
  26. #define PREFIX "Fegyomenu"
  27.  
  28. new g_iWPCT;
  29. new g_iWPTE;
  30.  
  31. new pCvarMaxCTWps;
  32. new pCvarMaxTEWps;
  33.  
  34. new pCvarWPBlock;
  35.  
  36. new pCvarFlash;
  37. new pCvarHe;
  38. new pCvarSmoke;
  39.  
  40. new pCvarKevlar;
  41. new pCvarDefuser;
  42.  
  43. new pCvarPrefix;
  44. new pCvarMoney;
  45. new pCvarBlockBuy;
  46. new pCvarUnAmmo;
  47.  
  48. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  49. {
  50.     "",
  51.     "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  52.     "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  53.     "A vásárlás letíltva!",
  54.     "Te már választottál fegyvert!"
  55. };
  56.  
  57. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  58.  
  59.     "M4A1",
  60.     "AK47",
  61.     "AWP",
  62.     "M249",
  63.     "AUG",
  64.     "Famas",
  65.     "Galil",
  66.     "MP5",
  67.     "XM1014",
  68.     "M3",
  69.     "Scout"
  70. };
  71.  
  72. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  73.  
  74.     "weapon_m4a1",
  75.     "weapon_ak47",
  76.     "weapon_awp",
  77.     "weapon_m249",
  78.     "weapon_aug",
  79.     "weapon_famas",
  80.     "weapon_galil",
  81.     "weapon_mp5navy",
  82.     "weapon_xm1014",
  83.     "weapon_m3",
  84.     "weapon_scout"
  85. };
  86.  
  87. new const g_szPistolsMenuNames [ ] [ ] =  {
  88.  
  89.     "Deagle",
  90.     "USP",
  91.     "Glock18",
  92.     "Fiveseven",
  93.     "P228",
  94.     "Elite"
  95. };
  96.  
  97. new const g_szPistolsName [ ] [ ] = {
  98.  
  99.     "weapon_deagle",
  100.     "weapon_usp",
  101.     "weapon_glock18",
  102.     "weapon_fiveseven",
  103.     "weapon_p228",
  104.     "weapon_elite"
  105. };
  106.  
  107.  
  108. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  109.  
  110. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  111. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  112.  
  113.     0,
  114.     52,
  115.     0,
  116.     90,
  117.     1,
  118.     32,
  119.     1,
  120.     100,
  121.     90,
  122.     1,
  123.     120,
  124.     100,
  125.     100,
  126.     90,
  127.     90,
  128.     90,
  129.     100,
  130.     120,
  131.     30,
  132.     120,
  133.     200,
  134.     32,
  135.     90,
  136.     120,
  137.     90,
  138.     2,
  139.     35,
  140.     90,
  141.     90,
  142.     0,
  143.     100
  144. };
  145.  
  146. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  147. {
  148.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  149.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  150.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  151.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  152.     "buyammo1", "buyammo2"
  153. };
  154.  
  155. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  156. {
  157.     "fegyo",
  158.     "say fegyo",
  159.     "say_team fegyo",
  160.  
  161.     "fegyver",
  162.     "say fegyver",
  163.     "say_team fegyver",
  164.  
  165.     "say /fegyo",
  166.     "say_team /fegyo",
  167.  
  168.     "say /fegyver",
  169.     "say_team /fegyver"
  170.  
  171. };
  172.  
  173. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  174. new g_msgHideWeapon;
  175. new g_bHasWeapon[ Max_Players+1 ];
  176.  
  177. public plugin_init ( ) {
  178.  
  179.     register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  180.  
  181.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  182.  
  183.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" );
  184.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" );
  185.  
  186.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" );
  187.  
  188.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" );
  189.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" );
  190.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" );
  191.  
  192.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" );
  193.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" );
  194.  
  195.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" );
  196.  
  197.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" );
  198.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" );
  199.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      PREFIX );
  200.  
  201.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  202.  
  203.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  204.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  205.  
  206.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  207.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  208.  
  209.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  210.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  211.  
  212.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  213.  
  214.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  215. }
  216.  
  217. public client_connect( iClient ) {
  218.  
  219.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  220. }
  221.  
  222. public client_disconnect( iClient ) {
  223.  
  224.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  225. }
  226.  
  227. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  228.  
  229.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  230.  
  231.         case true:
  232.         {
  233.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  234.             ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  235.  
  236.             return PLUGIN_HANDLED;
  237.         }
  238.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  239.     }
  240.     return PLUGIN_HANDLED;
  241. }
  242.  
  243. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  244.  
  245.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  246.         return PLUGIN_CONTINUE;
  247.  
  248.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  249.     ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  250.     return PLUGIN_HANDLED;
  251. }
  252.  
  253. public eCurWeapon( iClient ) {
  254.  
  255.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  256.  
  257.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  258.  
  259.             new weapon = read_data( 2 );
  260.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  261.  
  262.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  263.             }
  264.         }
  265.     }
  266. }
  267.  
  268. public onResetHUD( iClient ) {
  269.  
  270.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  271.  
  272.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  273.         write_byte( Money_Hud );
  274.         message_end( );
  275.     }
  276. }
  277.  
  278. public msgHideWeapon( ) {
  279.  
  280.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  281.  
  282.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  283.     }
  284. }
  285.  
  286. public eRoundEnd ( ) {
  287.  
  288.     g_iWPCT = 0;
  289.     g_iWPTE = 0;
  290. }
  291.  
  292. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  293.  
  294.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  295.         return;
  296.  
  297.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  298.  
  299.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  300.  
  301.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  302.  
  303.     new szMenuTitle[ 121 ];
  304.     new szMenuItem[ 121 ];
  305.  
  306.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  307.  
  308.     StripUserWeapons( iClient );
  309.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  310.  
  311.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  312.  
  313.         if( i != 2 ) {
  314.  
  315.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  316.         }
  317.         else {
  318.             switch( get_user_team( iClient ) )
  319.             {
  320.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  321.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  322.                 default: continue;
  323.             }
  324.         }
  325.  
  326.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  327.     }
  328.  
  329.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  330.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  331.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  332.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  333.     menu_display( iClient, menu );
  334. }
  335.  
  336. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  337.  
  338.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  339.  
  340.         StripUserWeapons( iClient );
  341.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  342.         menu_destroy( iMenu );
  343.         return PLUGIN_HANDLED;
  344.     }
  345.  
  346.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  347.     new access, callback;
  348.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  349.  
  350.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  351.  
  352.     if( iItem != 2 ) {
  353.  
  354.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  355.  
  356.         ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  357.     }
  358.     else {
  359.  
  360.         new iTeams[ CsTeams ];
  361.         GetPlayerCount( iTeams );
  362.  
  363.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  364.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  365.  
  366.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  367.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  368.  
  369.             return PLUGIN_HANDLED;
  370.         }
  371.  
  372.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  373.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  374.  
  375.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  376.  
  377.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  378.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  379.  
  380.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  381.                 g_iWPCT++;
  382.             }
  383.             else {
  384.  
  385.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  386.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  387.  
  388.                 return PLUGIN_HANDLED;
  389.             }
  390.         }
  391.  
  392.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  393.  
  394.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  395.  
  396.  
  397.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  398.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  399.  
  400.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  401.                 g_iWPTE++;
  402.             }
  403.             else {
  404.  
  405.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  406.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  407.  
  408.                 return PLUGIN_HANDLED;
  409.             }
  410.         }
  411.     }
  412.     func_OpenPistolMenu( iClient );
  413.  
  414.     menu_destroy( iMenu );
  415.     return PLUGIN_HANDLED;
  416. }
  417. public func_OpenPistolMenu ( iClient ) {
  418.  
  419.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  420.         return;
  421.  
  422.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  423.  
  424.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  425.  
  426.     new szMenuTitle[ 121 ];
  427.     new szMenuItem[ 121 ];
  428.  
  429.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Pistol_Menu_Name );
  430.  
  431.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenPistolMenu_handler" );
  432.  
  433.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szPistolsMenuNames ); i++ ) {
  434.  
  435.         format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szPistolsMenuNames[ i ] );
  436.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  437.     }
  438.  
  439.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  440.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  441.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  442.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  443.     menu_display( iClient, menu );
  444. }
  445.  
  446. public func_OpenPistolMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  447.  
  448.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  449.  
  450.         StripUserWeapons( iClient );
  451.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  452.         menu_destroy( iMenu );
  453.         return PLUGIN_HANDLED;
  454.     }
  455.  
  456.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  457.     new access, callback;
  458.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  459.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  460.  
  461.     give_item( iClient, g_szPistolsName[ iItem ] );
  462.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  463.  
  464.     give_player_stuff( iClient );
  465.  
  466.     ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szPistolsMenuNames[ iItem ] );
  467.  
  468.     menu_destroy( iMenu );
  469.     return PLUGIN_HANDLED;
  470. }
  471.  
  472. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  473.  
  474.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  475.  
  476.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  477.  
  478.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  479.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  480. }  
  481.  
  482. stock give_player_stuff( iClient ) {
  483.  
  484.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  485.  
  486.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  487.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  488.     }
  489.  
  490.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  491.  
  492.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  493.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  494.     }
  495.  
  496.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  497.  
  498.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  499.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  500.     }
  501.  
  502.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  503.  
  504.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  505.  
  506.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  507.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  508.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  509.         }
  510.     }
  511.  
  512.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  513.  
  514.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  515.     }
  516.  
  517.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  518.  
  519.         new weapons[ 32 ];
  520.         new weaponsnum;
  521.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  522.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  523.             if( is_user_alive( iClient ) )
  524.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  525.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  526.     }
  527.  
  528.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  529.     return PLUGIN_CONTINUE;
  530. }
  531.  
  532. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  533. {
  534.     new count = 1, players[ 32 ];
  535.     static msg[ 191 ];
  536.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  537.  
  538.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  539.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  540.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  541.  
  542.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  543.     {
  544.         for ( new i = 0; i < count; i++ )
  545.         {
  546.             if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  547.             {
  548.                 message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  549.                 write_byte( players[ i ] );
  550.                 write_string( msg );
  551.                 message_end(  );
  552.             }
  553.         }
  554.     }
  555. }  
  556.  
  557.  
  558. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  559. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  560.  
  561.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  562.  
  563.     if( iC4Ent > 0 ) {
  564.  
  565.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  566.     }
  567.  
  568.     strip_user_weapons( iClient );
  569.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  570.  
  571.     if( iC4Ent > 0 )  {
  572.  
  573.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  574.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  575.  
  576.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  577.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  578.     }
  579.  
  580.     return PLUGIN_HANDLED;
  581. }

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást: adriansr14 (2016.08.07. 08:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu hozzá irás
HozzászólásElküldve: 2016.08.07. 08:09 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
SmaCk írta:
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "Fegyverek"
  18. #define Pistol_Menu_Name    "Pisztolyok"
  19.  
  20. #define Next_Button     "Következő"
  21. #define Back_Button     "Vissza"
  22. #define Exit_Button     "Kilépés"
  23.  
  24. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  25.  
  26. #define PREFIX "Fegyomenu"
  27.  
  28. new g_iWPCT;
  29. new g_iWPTE;
  30.  
  31. new pCvarMaxCTWps;
  32. new pCvarMaxTEWps;
  33.  
  34. new pCvarWPBlock;
  35.  
  36. new pCvarFlash;
  37. new pCvarHe;
  38. new pCvarSmoke;
  39.  
  40. new pCvarKevlar;
  41. new pCvarDefuser;
  42.  
  43. new pCvarPrefix;
  44. new pCvarMoney;
  45. new pCvarBlockBuy;
  46. new pCvarUnAmmo;
  47.  
  48. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  49. {
  50.     "",
  51.     "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  52.     "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  53.     "A vásárlás letíltva!",
  54.     "Te már választottál fegyvert!"
  55. };
  56.  
  57. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  58.  
  59.     "M4A1",
  60.     "AK47",
  61.     "AWP",
  62.     "M249",
  63.     "AUG",
  64.     "Famas",
  65.     "Galil",
  66.     "MP5",
  67.     "XM1014",
  68.     "M3",
  69.     "Scout"
  70. };
  71.  
  72. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  73.  
  74.     "weapon_m4a1",
  75.     "weapon_ak47",
  76.     "weapon_awp",
  77.     "weapon_m249",
  78.     "weapon_aug",
  79.     "weapon_famas",
  80.     "weapon_galil",
  81.     "weapon_mp5navy",
  82.     "weapon_xm1014",
  83.     "weapon_m3",
  84.     "weapon_scout"
  85. };
  86.  
  87. new const g_szPistolsMenuNames [ ] [ ] =  {
  88.  
  89.     "Deagle",
  90.     "USP",
  91.     "Glock18",
  92.     "Fiveseven",
  93.     "P228",
  94.     "Elite"
  95. };
  96.  
  97. new const g_szPistolsName [ ] [ ] = {
  98.  
  99.     "weapon_deagle",
  100.     "weapon_usp",
  101.     "weapon_glock18",
  102.     "weapon_fiveseven",
  103.     "weapon_p228",
  104.     "weapon_elite"
  105. };
  106.  
  107.  
  108. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  109.  
  110. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  111. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  112.  
  113.     0,
  114.     52,
  115.     0,
  116.     90,
  117.     1,
  118.     32,
  119.     1,
  120.     100,
  121.     90,
  122.     1,
  123.     120,
  124.     100,
  125.     100,
  126.     90,
  127.     90,
  128.     90,
  129.     100,
  130.     120,
  131.     30,
  132.     120,
  133.     200,
  134.     32,
  135.     90,
  136.     120,
  137.     90,
  138.     2,
  139.     35,
  140.     90,
  141.     90,
  142.     0,
  143.     100
  144. };
  145.  
  146. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  147. {
  148.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  149.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  150.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  151.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  152.     "buyammo1", "buyammo2"
  153. };
  154.  
  155. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  156. {
  157.     "fegyo",
  158.     "say fegyo",
  159.     "say_team fegyo",
  160.  
  161.     "fegyver",
  162.     "say fegyver",
  163.     "say_team fegyver",
  164.  
  165.     "say /fegyo",
  166.     "say_team /fegyo",
  167.  
  168.     "say /fegyver",
  169.     "say_team /fegyver"
  170.  
  171. };
  172.  
  173. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  174. new g_msgHideWeapon;
  175. new g_bHasWeapon[ Max_Players+1 ];
  176.  
  177. public plugin_init ( ) {
  178.  
  179.     register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  180.  
  181.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  182.  
  183.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" );
  184.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" );
  185.  
  186.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" );
  187.  
  188.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" );
  189.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" );
  190.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" );
  191.  
  192.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" );
  193.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" );
  194.  
  195.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" );
  196.  
  197.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" );
  198.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" );
  199.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      PREFIX );
  200.  
  201.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  202.  
  203.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  204.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  205.  
  206.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  207.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  208.  
  209.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  210.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  211.  
  212.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  213.  
  214.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  215. }
  216.  
  217. public client_connect( iClient ) {
  218.  
  219.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  220. }
  221.  
  222. public client_disconnect( iClient ) {
  223.  
  224.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  225. }
  226.  
  227. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  228.  
  229.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  230.  
  231.         case true:
  232.         {
  233.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  234.             ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  235.  
  236.             return PLUGIN_HANDLED;
  237.         }
  238.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  239.     }
  240.     return PLUGIN_HANDLED;
  241. }
  242.  
  243. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  244.  
  245.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  246.         return PLUGIN_CONTINUE;
  247.  
  248.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  249.     ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  250.     return PLUGIN_HANDLED;
  251. }
  252.  
  253. public eCurWeapon( iClient ) {
  254.  
  255.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  256.  
  257.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  258.  
  259.             new weapon = read_data( 2 );
  260.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  261.  
  262.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  263.             }
  264.         }
  265.     }
  266. }
  267.  
  268. public onResetHUD( iClient ) {
  269.  
  270.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  271.  
  272.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  273.         write_byte( Money_Hud );
  274.         message_end( );
  275.     }
  276. }
  277.  
  278. public msgHideWeapon( ) {
  279.  
  280.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  281.  
  282.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  283.     }
  284. }
  285.  
  286. public eRoundEnd ( ) {
  287.  
  288.     g_iWPCT = 0;
  289.     g_iWPTE = 0;
  290. }
  291.  
  292. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  293.  
  294.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  295.         return;
  296.  
  297.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  298.  
  299.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  300.  
  301.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  302.  
  303.     new szMenuTitle[ 121 ];
  304.     new szMenuItem[ 121 ];
  305.  
  306.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  307.  
  308.     StripUserWeapons( iClient );
  309.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  310.  
  311.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  312.  
  313.         if( i != 2 ) {
  314.  
  315.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  316.         }
  317.         else {
  318.             switch( get_user_team( iClient ) )
  319.             {
  320.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  321.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  322.                 default: continue;
  323.             }
  324.         }
  325.  
  326.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  327.     }
  328.  
  329.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  330.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  331.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  332.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  333.     menu_display( iClient, menu );
  334. }
  335.  
  336. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  337.  
  338.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  339.  
  340.         StripUserWeapons( iClient );
  341.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  342.         menu_destroy( iMenu );
  343.         return PLUGIN_HANDLED;
  344.     }
  345.  
  346.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  347.     new access, callback;
  348.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  349.  
  350.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  351.  
  352.     if( iItem != 2 ) {
  353.  
  354.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  355.  
  356.         ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  357.     }
  358.     else {
  359.  
  360.         new iTeams[ CsTeams ];
  361.         GetPlayerCount( iTeams );
  362.  
  363.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  364.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  365.  
  366.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  367.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  368.  
  369.             return PLUGIN_HANDLED;
  370.         }
  371.  
  372.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  373.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  374.  
  375.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  376.  
  377.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  378.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  379.  
  380.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  381.                 g_iWPCT++;
  382.             }
  383.             else {
  384.  
  385.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  386.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  387.  
  388.                 return PLUGIN_HANDLED;
  389.             }
  390.         }
  391.  
  392.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  393.  
  394.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  395.  
  396.  
  397.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  398.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  399.  
  400.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  401.                 g_iWPTE++;
  402.             }
  403.             else {
  404.  
  405.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  406.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  407.  
  408.                 return PLUGIN_HANDLED;
  409.             }
  410.         }
  411.     }
  412.     func_OpenPistolMenu( iClient );
  413.  
  414.     menu_destroy( iMenu );
  415.     return PLUGIN_HANDLED;
  416. }
  417. public func_OpenPistolMenu ( iClient ) {
  418.  
  419.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  420.         return;
  421.  
  422.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  423.  
  424.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  425.  
  426.     new szMenuTitle[ 121 ];
  427.     new szMenuItem[ 121 ];
  428.  
  429.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Pistol_Menu_Name );
  430.  
  431.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenPistolMenu_handler" );
  432.  
  433.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szPistolsMenuNames ); i++ ) {
  434.  
  435.         format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szPistolsMenuNames[ i ] );
  436.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  437.     }
  438.  
  439.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  440.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  441.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  442.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  443.     menu_display( iClient, menu );
  444. }
  445.  
  446. public func_OpenPistolMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  447.  
  448.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  449.  
  450.         StripUserWeapons( iClient );
  451.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  452.         menu_destroy( iMenu );
  453.         return PLUGIN_HANDLED;
  454.     }
  455.  
  456.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  457.     new access, callback;
  458.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  459.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  460.  
  461.     give_item( iClient, g_szPistolsName[ iItem ] );
  462.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  463.  
  464.     give_player_stuff( iClient );
  465.  
  466.     ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szPistolsMenuNames[ iItem ] );
  467.  
  468.     menu_destroy( iMenu );
  469.     return PLUGIN_HANDLED;
  470. }
  471.  
  472. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  473.  
  474.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  475.  
  476.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  477.  
  478.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  479.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  480. }  
  481.  
  482. stock give_player_stuff( iClient ) {
  483.  
  484.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  485.  
  486.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  487.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  488.     }
  489.  
  490.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  491.  
  492.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  493.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  494.     }
  495.  
  496.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  497.  
  498.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  499.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  500.     }
  501.  
  502.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  503.  
  504.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  505.  
  506.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  507.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  508.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  509.         }
  510.     }
  511.  
  512.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  513.  
  514.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  515.     }
  516.  
  517.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  518.  
  519.         new weapons[ 32 ];
  520.         new weaponsnum;
  521.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  522.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  523.             if( is_user_alive( iClient ) )
  524.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  525.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  526.     }
  527.  
  528.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  529.     return PLUGIN_CONTINUE;
  530. }
  531.  
  532. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  533. {
  534.     new count = 1, players[ 32 ];
  535.     static msg[ 191 ];
  536.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  537.  
  538.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  539.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  540.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  541.  
  542.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  543.     {
  544.         for ( new i = 0; i < count; i++ )
  545.         {
  546.             if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  547.             {
  548.                 message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  549.                 write_byte( players[ i ] );
  550.                 write_string( msg );
  551.                 message_end(  );
  552.             }
  553.         }
  554.     }
  555. }  
  556.  
  557.  
  558. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  559. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  560.  
  561.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  562.  
  563.     if( iC4Ent > 0 ) {
  564.  
  565.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  566.     }
  567.  
  568.     strip_user_weapons( iClient );
  569.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  570.  
  571.     if( iC4Ent > 0 )  {
  572.  
  573.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  574.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  575.  
  576.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  577.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  578.     }
  579.  
  580.     return PLUGIN_HANDLED;
  581. }


Köszönöm!

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu hozzá irás
HozzászólásElküldve: 2016.08.09. 14:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Egyébként ehez a pluginhoz mellékelve van egy rar-ban a pisztolymenüs változata is.
Legközelebb nézz körűl. :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole