| 				
					| Offline |  
					|  |  
					|  |  Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
 Hozzászólások:983
 Megköszönt másnak: 115 alkalommal
 Megköszönték neki: 141 alkalommal
 | 
				
					| Dezariais írta: Pl késekkel így néz ki: public plugin_precache() {    precache_model("models/kesek/kes_v1.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 1. kés    precache_model("models/kesek/kes_v2.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 2. kés    precache_model("models/kesek/kes_v3.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 3. kés}public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    register_clcmd("say /kes","kesmenu")  //Regisztráljuk a parancsot, a játékosoknak be kell írni, hogy /kes, hogy megjelenítse a hozzátartozó menüt. Erre fog érvényesülni a "kesmenu" id.    register_event("CurWeapon", "csereles", "be", "1=1")  //Itt létrehozunk egy eventet, aminek segítségével cserélgethetjük a késeket} // Az előbb megadott event:public csereles(id){    new fegyver = get_user_weapon(id) //Lekérjük a játékos fegyverét    if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)    {    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v1.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre    }    if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)    {    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v2.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre    }    if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)    {    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v3.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre    }} //Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez fogja megnyitni a menütpublic kesmenu(id) {     new szText[555 char]     new menu = menu_create("Késmenü", "menu_h")  //Létrehozunk egy menüt,aminek a címe: "Késmenü"      menu_additem(menu,"1. kés","1",0)  //Ha megnyomod az egyest, akkor kiválasztod az 1. kést        menu_additem(menu,"2. kés","2",0)  //Ha megnyomod a kettest, akkor kiválasztod a 2. kést    menu_additem(menu,"3. kés","3",0)  //Ha megnyomod a hármast, akkor kiválasztod a 3. kést    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);    menu_display(id, menu, 0);  //Itt pedig, ha valaki kiválasztja a neki tetsző kést, chatben ki írja, hogy sikeresen választottad az XY kést!public menu_h(id, menu, item){    if( item == MENU_EXIT )    {        menu_destroy(menu);        return PLUGIN_HANDLED;    }    new data[9], szName[64];    new access, callback;    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);    new key = str_to_num(data);     switch(key)    {        case 1:{            client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad az 1. kést!");        }        case 2:{                        client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 2. kést!");        }        case 3:{                        client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 3. kést!");        }    }       menu_destroy(menu)    return PLUGIN_HANDLED}}
Nagyjából ennyi. De am itt van kiki tutorialja a menükészítésről: Menü készítés!  MenüÉs szerinted ez le is cseréli?   mert te csak kiírattál vele egy parancsot ha rámegy a menüben.._________________ | ! | Moderátori megjegyzés (kiki): |  | Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat! | 
 
 |  |