hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 18:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 212 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 212 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Animáció több fegyverre
HozzászólásElküldve: 2016.08.15. 17:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Sziasztok.

Ebben a pluginban, hogy kellene megoldanom, hogy az m4a1-ek modelljeiből a 14. animációt játszla le nekem?
Ak47 skineknél a 6. animáció tökéletesen működik

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  7. new const VERSION[] = "1.0"
  8. new const AUTHOR[] = "mforce"
  9.  
  10. const m_iId = 43
  11. const m_pPlayer = 41
  12. const XO_WEAPON = 4
  13. const m_pActiveItem = 373
  14.  
  15. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  16. #define get_weapon_id(%1)           get_pdata_int(%1, m_iId, XO_WEAPON)
  17. #define get_active_item(%1)         get_pdata_cbase(%1, m_pActiveItem)
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  22.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "OnItemDeployPost", 1);
  23. }
  24.  
  25. new const fegyver[] = "models/exodus/Ak47/HyperBeast.mdl";
  26.  
  27. public OnItemDeployPost(ent) {
  28.     new id = get_weapon_owner(ent);
  29.  
  30.     if(id > 0) {
  31.         new Weapon = get_weapon_id(ent);
  32.         if(Weapon == CSW_AK47)
  33.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyver);    // v_model
  34.     }
  35.  
  36.     return HAM_IGNORED;
  37. }
  38.  
  39. public plugin_precache() {
  40.     precache_model(fegyver);
  41. }
  42.  
  43. public ClCmd_Impulse(id) {
  44.     new ActiveItem = get_active_item(id);
  45.     new Weapon = get_weapon_id(ActiveItem);
  46.     if(Weapon == CSW_AK47) {
  47.         SendWeaponAnim(id, .iAnim = 6) // az animáció sorszáma
  48.         return PLUGIN_HANDLED;
  49.     }
  50.     return PLUGIN_CONTINUE;
  51. }
  52.  
  53. // fm
  54. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  55.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  56.  
  57.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  58.     write_byte(iAnim)
  59.     write_byte(pev(id, pev_body))
  60.     message_end()
  61. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció több fegyverre
HozzászólásElküldve: 2016.08.15. 18:06 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
47. sor? :?

Csak hozzákell írnod az M4A1-re is mint az AK-ra a kódot.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció több fegyverre
HozzászólásElküldve: 2016.08.15. 18:34 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
regener írta:
47. sor? :?

Csak hozzákell írnod az M4A1-re is mint az AK-ra a kódot.


Már másikkal foglalkozok.

De nem fordul le, valami ötlet?

Hiba:
animacio.sma(58) : error 001: expected token: ")", but found ":"
animacio.sma(58) : warning 215: expression has no effect
animacio.sma(58) : error 001: expected token: ";", but found ")"
animacio.sma(58) : error 029: invalid expression, assumed zero
animacio.sma(58) : fatal error 107: too many error messages on one line

SMA:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  10.  
  11.  
  12. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1", "weapon_awp"};
  13. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1, CSW_AWP}
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  18.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  19.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  20.     }
  21. }
  22.  
  23. new const fegyverek[][] = {
  24.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  25.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl",     // 1
  26.    "models/weap_skins/v_m4a11.mdl",     // 2
  27.   "models/weap_skins/v_m4a12.mdl"      // 3
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  37.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  38.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  39.             }
  40.         }
  41.     }
  42.  
  43.     return HAM_IGNORED;
  44. }
  45.  
  46. public plugin_precache() {
  47.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  48. }
  49.  
  50. public ClCmd_Impulse(id) {
  51.     const m_iId = 43
  52.     const m_pActiveItem = 373
  53.  
  54.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  55.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  56.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  57.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  58.             SendWeaponAnim3(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_AWP ? 6:15:6))
  59.             return PLUGIN_HANDLED;
  60.         }
  61.     }
  62.     return PLUGIN_CONTINUE;
  63. }
  64.  
  65. // fakemeta
  66. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  67. {
  68.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  69.  
  70.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  71.     write_byte(iAnim)
  72.     write_byte(pev(id, pev_body))
  73.     message_end()
  74. }
  75.  
  76. // engine
  77. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  78. {
  79.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  80.  
  81.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  82.     write_byte(iAnim)
  83.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  84.     message_end()
  85. }
  86. stock SendWeaponAnim3(id, iAnim)
  87. {
  88.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  89.  
  90.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  91.     write_byte(iAnim)
  92.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  93.     message_end()
  94. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció több fegyverre
HozzászólásElküldve: 2016.08.15. 20:15 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Lefordul, próbáld ki:
► Spoiler mutatása


Hülyevagyok... 2D tömb és hello :D

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: exodus (2016.08.15. 21:15)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció több fegyverre
HozzászólásElküldve: 2016.08.15. 21:15 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Működik valóban, kösznöm.

De ha beleírom a modomba akkor ezt dobja:

exodus_offensive_new.sma(271) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "fegyverek"
exodus_offensive_new.sma(271) : warning 215: expression has no effect
exodus_offensive_new.sma(271) : error 001: expected token: ";", but found "]"
exodus_offensive_new.sma(271) : error 029: invalid expression, assumed zero
exodus_offensive_new.sma(271) : fatal error 107: too many error messages on one line

A 48. sorban található.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció több fegyverre
HozzászólásElküldve: 2016.08.15. 22:10 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.13. 03:37
Hozzászólások: 10
Megköszönték neki: 1 alkalommal
regener írta:
Lefordul, próbáld ki:
► Spoiler mutatása


Hülyevagyok... 2D tömb és hello :D

hogy lehetne az osszes fegyvere pld usp kes mp5 scout galil stb

_________________
Global Offensive [15%][StatTrak*/130 Skin/ 9 Láda]
DeathRun[5%][Kopás Rendszer/5 Láda / 40 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció több fegyverre
HozzászólásElküldve: 2016.08.16. 14:24 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
RedBull írta:
hogy lehetne az osszes fegyvere pld usp kes mp5 scout galil stb


Megkell írni az összes fegyverhez a felismerést és az animációk számát megadni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció több fegyverre
HozzászólásElküldve: 2016.08.16. 22:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
regener

Működik egy külön pluginban, ha összeírom nem is de így is jó.
Köszönöm

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole