hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 01:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 267 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 265 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], MateaBoss az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: f betűs animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 07:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok mikor írok hozzá + skint akkor a forditó ezt dobja ki

AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

fegyokah.sma(26) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Compilarea failed!

Aki segít megy a pacsi előre köszönöm :D


Csatolmányok:
fegyokah.sma [2.36 KiB]
Letöltve 85 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: f betűs animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 09:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Ez nem szép dolog...

  1. new const AUTHOR[] = "Marci"


Egyébként használd ezt:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  10.  
  11. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47"};
  12. new const weapnames[] = {
  13.     CSW_AK47
  14. }
  15.  
  16. new const weapanims[] =
  17. {
  18.     6
  19. }
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.   register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  24.   for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  25.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  26.   }
  27. }
  28.  
  29. new const fegyverek[][] =
  30. {
  31. "models/exodus/Ak47/Aquamarine.mdl"
  32. };
  33.  
  34. public OnItemDeployPost(ent) {
  35.   new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  36.  
  37.   if(id) {
  38.     new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  39.    
  40.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  41.       if(Weapon == weapnames[i]) {
  42.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])
  43.       }
  44.     }
  45.   }
  46.  
  47.   return HAM_IGNORED;
  48. }
  49.  
  50. public plugin_precache()
  51.   for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  52.  
  53. public ClCmd_Impulse(id) {
  54.   const m_iId = 43
  55.   const m_pActiveItem = 373
  56.  
  57.   new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  58.   new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  59.   for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  60.     if(Weapon == weapnames[i]) {
  61.       SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapanims[i]))
  62.       return PLUGIN_HANDLED;
  63.     }
  64.   }
  65.   return PLUGIN_CONTINUE;
  66. }
  67.  
  68. // fakemeta
  69. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  70. {
  71.   set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  72.  
  73.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  74.   write_byte(iAnim)
  75.   write_byte(pev(id, pev_body))
  76.   message_end()
  77. }
  78.  
  79. // engine
  80. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  81. {
  82.   entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  83.  
  84.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  85.   write_byte(iAnim)
  86.   write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  87.   message_end()
  88. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: f betűs animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 13:55 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
exodus köszi de ha megnyomom f betűt nem csinál semmit :(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: f betűs animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 15:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
DaffikiD írta:
exodus köszi de ha megnyomom f betűt nem csinál semmit :(


Nálam tökéletesen működik, használom is a global offensive modomhoz.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: f betűs animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 15:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
így írtam bele :) nemtudom miért nem megy nyomok f betűt és olyan mintha menne xd fegyót váltok gyorsan vált


Csatolmányok:
fegyokah.sma [2.35 KiB]
Letöltve 82 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: f betűs animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 17:03 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Akkor elmagyarázom:

  1. new const weapanims[] =
  2. {
  3.     6 //ez az ak47 fegyver .mdl fáljának a 6. animációját jelöli
  4. }


Szóval a 6. animációt játsza le ak47 fegyvereknél a plugin.

De ha olyan modellt teszel hozzá ami nem tartalmazza az animációt akkor nem fog működni.


A gombot alkalmazd ha segítettem!

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2020.09.23. 11:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: f betűs animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 09:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
[BuilD.~] Az én szeróm és olyan a skinjeim mint rwt meg bárhol az animés?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole