hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 233 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 233 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.16. 11:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Sziasztok ez ígyjó?

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.     new Float:pPont = random_float(0.1, 1.0);
  6.  
  7.     if(Gyilkos == Aldozat)
  8.         return PLUGIN_HANDLED;
  9.  
  10.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  11.  
  12.     // Itt nem lehet 256, mert 0 számít az első értéknek, utolsó pedig 255
  13.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  14.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %.2f $", pPont);
  15.  
  16.     Oles[Gyilkos] ++;
  17.  
  18.     while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  19.         Rang[Gyilkos]++;
  20.  
  21.     LadaDropEllenor(Gyilkos);
  22.  
  23.     return PLUGIN_HANDLED;
  24. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.18. 22:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Ezt kihagytad:

  1. new pPont


De szerintem azon kívűl jónak tűnik.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: D34D (2016.08.18. 23:57)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 00:53 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
exodus írta:
Ezt kihagytad:

  1. new pPont


De szerintem azon kívűl jónak tűnik.


Ott van:
  1. new Float:pPont = random_float(0.1, 1.0);


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 23:48 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Akor jó?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.19. 23:57 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.08.17. 18:52
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Igy nem fog (x) összeget adni
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.     new pPont = random_float(0.1, 1.0);
  6.  
  7.     if(Gyilkos == Aldozat)
  8.         return PLUGIN_HANDLED;
  9.  
  10.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  11.  
  12.     // Itt nem lehet 256, mert 0 számít az első értéknek, utolsó pedig 255
  13.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  14.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %.2f $", pPont);
  15.  
  16.     Oles[Gyilkos] ++;
  17.  
  18.     while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  19.         Rang[Gyilkos]++;
  20.  
  21.     LadaDropEllenor(Gyilkos);
  22.  
  23.     return PLUGIN_HANDLED;
  24. }

_________________
.:[BadboYs]:. Global Offensive
Vasárnap NEW MÓD!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 11:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Toretto írta:
Igy nem fog (x) összeget adni
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.     new pPont = random_float(0.1, 1.0);
  6.  
  7.     if(Gyilkos == Aldozat)
  8.         return PLUGIN_HANDLED;
  9.  
  10.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  11.  
  12.     // Itt nem lehet 256, mert 0 számít az első értéknek, utolsó pedig 255
  13.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  14.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %.2f $", pPont);
  15.  
  16.     Oles[Gyilkos] ++;
  17.  
  18.     while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  19.         Rang[Gyilkos]++;
  20.  
  21.     LadaDropEllenor(Gyilkos);
  22.  
  23.     return PLUGIN_HANDLED;
  24. }


Nemtudom mit csináltok, de INT-be NEM tudsz FLOAT értéket menteni...
Idézet:
new pPont = random_float(0.1, 1.0);


A kódrészlet jó, mert nem egész értékű pénzt ment el, ha ez nem tetszik akkor:
  1. new pPont = random_num(1, 10);


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 13:29 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
While helyett if, ha nincs lehetőség egyszerre több szintet lépni ( addolás, hatalmas bónusz eventek stb ).
+ valóban nem érdemes keverni a float / int értékeket, sőt ajánlanám, hogy maradj egész értékeknél, fölösleges plusz műveletek és hiba lehetőségek.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: D34D (2016.08.20. 13:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole