hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 09:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 221 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 219 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Halál
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 00:04 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.08.17. 18:52
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hello!
Öléskor a gyilkos milliárdokat kap.
Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm!
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new gyilkos = read_data(1)
  4.     new aldozat = read_data(2)
  5.    
  6.     if(!is_user_connected(gyilkos))
  7.         return PLUGIN_HANDLED;
  8.        
  9.     if(!is_user_connected(aldozat))
  10.         return PLUGIN_HANDLED;
  11.    
  12.     if(gyilkos == aldozat)
  13.         return PLUGIN_HANDLED;
  14.    
  15.     Oles[gyilkos]++
  16.    
  17.     while(Oles[gyilkos] >= RangOles[Szint[gyilkos]])
  18.     {
  19.         Szint[gyilkos]++
  20.     }
  21.    
  22.     new pPont;
  23.    
  24.     pPont += random_float(0.05, 0.10)
  25.     Dollar[gyilkos] += pPont
  26.    
  27.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.15, 0, 6.0, 2.0)
  28.     show_dhudmessage(gyilkos, "+%d$",pPont)
  29.    
  30.     DropEllenorzes(gyilkos)
  31.     return PLUGIN_CONTINUE
  32. }

_________________
.:[BadboYs]:. Global Offensive
Vasárnap NEW MÓD!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 00:09 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
random_float(0.05, 0.10)


Ha túl kicsi számot adsz meg neki, akkor bugos lesz.
Nekem is volt ilyen problémám, szintén go modnál. :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 00:33 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.08.17. 18:52
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
exodus írta:
random_float(0.05, 0.10)


Ha túl kicsi számot adsz meg neki, akkor bugos lesz.
Nekem is volt ilyen problémám, szintén go modnál. :D

Eztet deroid gomodjábol néztem.
Abba tőkéletes.

_________________
.:[BadboYs]:. Global Offensive
Vasárnap NEW MÓD!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 00:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ha bővebben érdekel miért kaptál ilyen "fura" számokat:

Pawnban nincsenek tényleges típusok, a float és a bool ( logikai változókról írt tutoriálomban hosszabban ) is csak 1-1 tag.
  1. enum bool
  2. {
  3.       false,
  4.       true
  5. };
  6.  
  7. enum Float;
  8.  
  9. // Csak hogy tudd elképzelni


Csak míg ez boolnál elég, addig floatnál korántsem. Szükségünk lesz egy rendszerre ami szerint meg tudjuk mondani, h mennyi és melyik bit, bájt fogja adni az egész részt, a tört részt, az előjelet stb, ez pawn esetében az IEEE 754 lebegőpontos számformátum ( ha érdekel hogy alakítja ki a számokat elolvasod ). Szóval összevissza ( most mondjuk így, de van egy rendszere ) vannak bitek ki - be kapcsolva, amit ha egész számként értelmezel, sokkal másabb eredményt ad + IEEE 754-ben van pozitív, negatív nulla, végtelen, NaN ( Not a Number ) érték is, amiket egész számoknál nem értelmez a pawn.
+ a Float tag segítségével tudták / tudjuk felülírni az operátorokat, ami segítségével elérhették / elérhetjük, h az adott számrendszerben számoljon a pluginunk. ( lásd: core.inc, float.inc ha jól emlékszem )

Kicsit zavarosra sikerült így hajnal egykor, de remélem érthető volt, és segít valamennyit. A megoldás meg simán használj random_num / random függvényt int változókhoz ( new pPont, sehol sincs a float tag + rossz HN! vagy jól vagy sehogy, p = pointer, i = int, f / fl = float, sz = zero terminated string, s = c++ stílusú string ), nem érdemes ezeket keverni így is néha hibáznak a tört számos számítások.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást (összesen 2): Toretto (2016.08.29. 01:06) • Maxi (2016.08.29. 02:28)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 01:06 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.08.17. 18:52
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nem nagyon értem.
Letudnád írni hogy pontosan hogy írjam le?
Köszi
Akosch:. írta:
Ha bővebben érdekel miért kaptál ilyen "fura" számokat:

Pawnban nincsenek tényleges típusok, a float és a bool ( logikai változókról írt tutoriálomban hosszabban ) is csak 1-1 tag.
  1. enum bool
  2. {
  3.       false,
  4.       true
  5. };
  6.  
  7. enum Float;
  8.  
  9. // Csak hogy tudd elképzelni


Csak míg ez boolnál elég, addig floatnál korántsem. Szükségünk lesz egy rendszerre ami szerint meg tudjuk mondani, h mennyi és melyik bit, bájt fogja adni az egész részt, a tört részt, az előjelet stb, ez pawn esetében az IEEE 754 lebegőpontos számformátum ( ha érdekel hogy alakítja ki a számokat elolvasod ). Szóval összevissza ( most mondjuk így, de van egy rendszere ) vannak bitek ki - be kapcsolva, amit ha egész számként értelmezel, sokkal másabb eredményt ad + IEEE 754-ben van pozitív, negatív nulla, végtelen, NaN ( Not a Number ) érték is, amiket egész számoknál nem értelmez a pawn.
+ a Float tag segítségével tudták / tudjuk felülírni az operátorokat, ami segítségével elérhették / elérhetjük, h az adott számrendszerben számoljon a pluginunk. ( lásd: core.inc, float.inc ha jól emlékszem )

Kicsit zavarosra sikerült így hajnal egykor, de remélem érthető volt, és segít valamennyit. A megoldás meg simán használj random_num / random függvényt int változókhoz ( new pPont, sehol sincs a float tag + rossz HN! vagy jól vagy sehogy, p = pointer, i = int, f / fl = float, sz = zero terminated string, s = c++ stílusú string ), nem érdemes ezeket keverni így is néha hibáznak a tört számos számítások.

_________________
.:[BadboYs]:. Global Offensive
Vasárnap NEW MÓD!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 01:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Gondoltam elmagyarázom miért van úgy ahogy, de akkor látom csak a megoldás kell...

Ha tört számmal akarod, csak pótold a Float taget a pPont ( Ahol amúgy rossz HN jelölést használsz, a 'p' pretag pointert, mutatót jelent. ) változódhoz és %f -t használj a szövegben mikorbki akarod iratni.

Ha egész számmal ( én ezt ajánlanám, kevesebb hiba lehetőség, kisebb gépigény ), akkor ne random_float -t használj hanem random_num / random.

Mellék jegyzetként: Ezért bántam meg, h ennyi időt szántam a tutoriálokra, szart se érdekel, csak legyen megoldva a problémája.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást (összesen 2): Toretto (2016.08.29. 01:32) • 6almasok (2016.08.29. 10:42)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 08:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
A Dollar[33] az nem floatként van definiálva és floatot akarsz hozzáadni

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: Toretto (2016.08.29. 10:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole