hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 234 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 233 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nagyobb Sebzés!
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 15:18 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Üdv!

Ez így miért nem jó. Nem sebez többet

  1. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takedamage", 0);


  1. public player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) {
  2.     new Fgy = get_user_weapon(attacker)
  3.    
  4.     if(Fgy == CSW_M4A1 && GoldenM4[1][attacker] == 1) {
  5.         SetHamParamFloat(4, damage * 3.0)
  6.     }
  7.     if(Fgy == CSW_DEAGLE && GoldenDG[1][attacker] == 1) {
  8.         SetHamParamFloat(4, damage * 3.0)
  9.     }
  10.     if(Fgy == CSW_AK47 && GoldenAK47[1][attacker] == 1) {
  11.         SetHamParamFloat(4, damage * 3.0)
  12.     }
  13.     if(Fgy == CSW_AK47 && ElitAK47[1][attacker] == 1) {
  14.         SetHamParamFloat(4, damage * 2.1)
  15.     }
  16.     if(Fgy == CSW_DEAGLE && ValentinDG[1][attacker] == 1) {
  17.         SetHamParamFloat(4, damage * 2.1)
  18.     }
  19. }

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nagyobb Sebzés!
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 16:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Try:

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New plugin"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Voga."
  10.  
  11. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  12.  
  13. new bool:g_HasDg[33]
  14. new cvar_sebzesszorzas
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "sebzes")
  19.    
  20.     cvar_sebzesszorzas = register_cvar("sebzes_szorzas", "1")
  21.    
  22.     // Add your code here...
  23. }
  24. public sebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  25. {
  26.     if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && g_HasDg[attacker] )
  27.     {
  28.         SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_sebzesszorzas ) )
  29.     }
  30. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nagyobb Sebzés!
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 16:13 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Nézd pontosabban így van. de nem jó :D

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN ""
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Pista"
  10.  
  11. new bool:Sebzes[33];
  12.  
  13. new GoldenM4[2][33];
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.    
  18.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takedamage", 0);
  19.     // Add your code here...
  20. }
  21. public Fegyver(x) {
  22.     new Fgy = get_user_weapon(x)
  23.     new fmdl[512]
  24.    
  25.     if(GoldenM4[1][x] == 1 && Fgy == CSW_M4A1) {
  26.         format(fmdl, charsmax(fmdl), "models/ready/%s", Modelek[0])
  27.         set_pev(x, pev_viewmodel2, fmdl)
  28.         Sebzes[x] = true;
  29.     }
  30. }
  31. public takedamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) {
  32.     if(Sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1) {
  33.         if(GoldenM4[1][attacker] == 1) {
  34.             SetHamParamFloat(4, damage * 120.0)
  35.         }
  36.     }
  37.     return HAM_IGNORED;
  38. }

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nagyobb Sebzés!
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 16:19 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Próbáld meg így:

  1. public sebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  2. {
  3.     if (victim != attacker && is_user_connected(attacker))
  4.     {
  5.         if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  6.         {
  7.                 SetHamParamFloat(4, damage * 120.0(deagle))
  8.         }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nagyobb Sebzés!
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 16:23 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Botoknál tesztelem, lehet hogy ott nem megy?

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nagyobb Sebzés!
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 16:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Kétlem, bár ha van teszt szervered akkor indítsd el feljövök rá és leteszteljük..

//EDIT

Újragondolt ennek mennie kell:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Voga."
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  13.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "sebzes");
  14. }
  15. public sebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
  16. {
  17.     if(get_user_weapon(attacker) != CSW_DEAGLE)
  18.         return HAM_IGNORED;
  19.  
  20.     SetHamParamFloat(4, 120.0);
  21.  
  22.     return HAM_IGNORED;
  23. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nagyobb Sebzés!
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 16:39 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
így van és nem jó :(

  1. public takedamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) {
  2.     if(Sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) != CSW_M4A1 && GoldenM4[1][attacker] == 1) {
  3.         SetHamParamFloat(4, 120.0);
  4.         return HAM_IGNORED;
  5.     }
  6.     return HAM_IGNORED;
  7. }

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nagyobb Sebzés!
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 21:59 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.03.25. 18:06
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Latom unissont irod de tesek :)
  1. .
  2. public gyakorlashoz_ero(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  3. {
  4.     if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(victim))
  5.     {
  6.         new fgy = get_user_weapon(attacker)
  7.  
  8.         if(fgy == CSW_AK47)
  9.         SetHamParamFloat(4, damage + ero[attacker] / 2)
  10.         if(fgy == CSW_AWP)
  11.         SetHamParamFloat(4, damage + ero[attacker] / 2)
  12.         if(fgy == CSW_FAMAS)
  13.         SetHamParamFloat(4, damage + ero[attacker] / 2)
  14.         if(fgy == CSW_M4A1)
  15.         SetHamParamFloat(4, damage + ero[attacker] / 2)
  16.         if(fgy == CSW_M3)
  17.         SetHamParamFloat(4, damage + ero[attacker] / 2)
  18.         if(fgy == CSW_MP5NAVY)
  19.         SetHamParamFloat(4, damage + ero[attacker] / 2)
  20.        
  21.         if(fgy == CSW_USP)
  22.         SetHamParamFloat(4, damage + ero[attacker] / 2)
  23.         if(fgy == CSW_DEAGLE)
  24.         SetHamParamFloat(4, damage + ero[attacker] / 2)
  25. }
  26. }

Ők köszönték meg InEr nek ezt a hozzászólást: Pista. (2016.09.05. 22:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nagyobb Sebzés!
HozzászólásElküldve: 2016.09.05. 22:10 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Edit: így jó
  1. public takedamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) {
  2.     new Fgy = get_user_weapon(attacker)
  3.        
  4.     if(Sebzes[attacker] && Fgy == CSW_M4A1 && GoldenM4[1][attacker] == 1) {
  5.         SetHamParamFloat(1, damage * 120.0);
  6.         return HAM_IGNORED;
  7.     }
  8.     return HAM_IGNORED;
  9. }

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole