hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 13:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 309 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 309 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szöveg beírás.
HozzászólásElküldve: 2016.09.10. 16:07 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Hali. Szeretnék csinálni egy olyan menüpontot, hogy karakter.
Azt szeretném, hogy ha rányom a karakter menüpontra, akkor ő írja be a karakter nevét, majd mikor enterezni maradjon is úgy. Előre is köszönöm a válaszokat.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg beírás.
HozzászólásElküldve: 2016.09.10. 17:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Gondolom ebből az egyik régebbi példámból kitudsz indulni. A g_szValami a beírt karaktered neve.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "author"
  8.  
  9. new g_szValami[33][100]
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.    
  14.     register_clcmd("say /karakter", "cmdWrite")
  15.     register_clcmd("WRITE_SOMETHING", "cmdReadArgs")
  16.     // Add your code here...
  17. }
  18. public cmdWrite(id) client_cmd(id, "messagemode WRITE_SOMETHING")
  19. public cmdReadArgs(id)
  20. {
  21.     read_args(g_szValami[id], 99)
  22.     remove_quotes(g_szValami[id])
  23.    
  24.     client_print(id, print_chat, "A beirt szavad: %s", g_szValami[id])
  25.  
  26.     return PLUGIN_HANDLED
  27. }

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg beírás.
HozzászólásElküldve: 2016.09.11. 10:52 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Annyi, hogy én menüpontba szeretném ezt, mintha reg rendszer lenne.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg beírás.
HozzászólásElküldve: 2016.09.11. 11:52 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.03.25. 18:06
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Gondolom igy
  1. .  
  2.     register_clcmd("say /menu", "Fomenu")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg beírás.
HozzászólásElküldve: 2016.09.11. 13:47 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
:lol: :lol: :lol: :lol: Ez nem menü. Ez Kliens parancs. Köze nincs hozzá.

menu_additem(menu, "Karakter: %s", karakter_neve[id]) Menübe szeretném kijelezni, mintha reg rendszer lenne, viszont akkor nem elég a client_printet átirni gondolom.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg beírás.
HozzászólásElküldve: 2016.09.11. 17:14 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
PikHácsúú# írta:
Annyi, hogy én menüpontba szeretném ezt, mintha reg rendszer lenne.

Mint írtam a g_szValami-t kell lekérd. (menu_additem(menu, "Karakter: %s", g_szValami[id]))

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg beírás.
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 17:04 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Nem azt csinálja amit kéne.
Tehát nekem menüpontba van a Karakter menüpont.

1. Karakter

Ha rányom írja ki, hogy
1. karaktered neve: %s, de ha még nem írt neki nevet akkor írja azt pl, hogy NONE.
Mikor rányom akkor tudjon nevet váltani a karakternek.

Vázolás.


Főmenü:
1. Karakter

Almenü:
1. Karaktered neve: NONE

Almenü (rányom az 1-es-re)
Jön a messagemod KARAKTERED_NEVE: laci

Almenü:
1. Karaktered: neve: laci

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg beírás.
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 17:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
1.
  1. menu_additem(menu, "Karaktered Neve: %s", g_szValami[id][0] == EOS ? "NONE" : g_szValami[id])

2. Megadod a játékosnak a példában leírt parancsot
  1. cmdWrite(id)

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."

Ők köszönték meg 6almasok nek ezt a hozzászólást: Krisznitro (2016.09.12. 17:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg beírás.
HozzászólásElküldve: 2016.09.15. 20:18 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Nem sikerült. Végül egy módszerrel megoldottam.

Megoldás:
Kód:
new karakter_neve[33][100]
new karakter_irt[33]

public characterasd(id)
{
   new menu = menu_create("Karaktered", "handler_asdasd")
   new cim[121]
   if(karakter_irt[id] == 0){
      format(cim, charsmax(cim), "\yKaraktered neve: \rNINCS NEVE")
   }
   else
   {
      format(cim, charsmax(cim), "\yKaraktered neve: \r%s", karakter_neve[id])
   }
   menu_additem(menu, cim, "0", 0)
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, menu, 0);
}
public handler_asdasd(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[9], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   new key = str_to_num(data);
   switch(key)
   {
      case 0:{
         client_cmd(id, "messagemode karakter_neve")
         karakter_irt[id] = 1
      }
   }
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public karakterbemenet(id){
   new szoveg[32]
   read_args(szoveg, charsmax(szoveg))
   remove_quotes(szoveg)
   
   karakter_neve[id] = szoveg
   characterasd(id)
   ColorChat(id, RED, "^1megvaltoztattad a karaktered nevet erre: ^4%s", karakter_neve[id])
}

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg beírás.
HozzászólásElküldve: 2016.09.15. 20:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
PikHácsúú# írta:
Nem sikerült. Végül egy módszerrel megoldottam.

Megoldás:
Kód:
new karakter_neve[33][100]
new karakter_irt[33]

public characterasd(id)
{
   new menu = menu_create("Karaktered", "handler_asdasd")
   new cim[121]
   if(karakter_irt[id] == 0){
      format(cim, charsmax(cim), "\yKaraktered neve: \rNINCS NEVE")
   }
   else
   {
      format(cim, charsmax(cim), "\yKaraktered neve: \r%s", karakter_neve[id])
   }
   menu_additem(menu, cim, "0", 0)
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, menu, 0);
}
public handler_asdasd(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[9], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   new key = str_to_num(data);
   switch(key)
   {
      case 0:{
         client_cmd(id, "messagemode karakter_neve")
         karakter_irt[id] = 1
      }
   }
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public karakterbemenet(id){
   new szoveg[32]
   read_args(szoveg, charsmax(szoveg))
   remove_quotes(szoveg)
   
   karakter_neve[id] = szoveg
   characterasd(id)
   ColorChat(id, RED, "^1megvaltoztattad a karaktered nevet erre: ^4%s", karakter_neve[id])
}

Te most tényleg ennyire nem érted vagy csak tetteted? Gyakorlatilag megírtam neked az egészet csak CTRL+C CTRL+V kellet volna nyomj és kész. Nem értem mit kell túlbonyolítani ezen.

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole