hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 266 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 266 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 33 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 22:36 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
exodus írta:
6almasok írta:
exodus írta:
  1. Skin[1][33]


Nem látom a több dimenziót benne. Kb felér ezzel: Skin[1][33] = Skin1[33]. Az ilyen fajta tömböket nagyjából így értelmezheted:

  1. new Skin[10][33]


Létrehoztuk az új tömböt. Hülyén szólva ez az új (több dimenziós) tömb 10 db átlagos tömböt foglal magába csak sokkal kisebb helyet foglalva illetve a ciklus és a kezelő számára egy előnyösebb formába. Ergo veheted úgy is mintha levetted volna az első 2 kapcsos zárójelt és 0-tól 9-ig végződő számokkal új tömböket hoztál volna létre. (pl. new Skin0[33], Skin1[33], Skin2[33])
Tehát ha te csinálsz egy ilyet: Skin[1][33], ez egy lófitty, nem ér semmit az egész fölösleges a több dimenzió.


Csak egy példa volt mivel gondolom utólag nem akarja a Skin[id]-t átirogatni mindenhol Skin[0][id]-re ezért már a kezdésnél használjon többdimenziós tömböt. :D

Gondoltam megemlitem mivel az elit sniper mododba is ezt a dologot csinaltad

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."

Ők köszönték meg 6almasok nek ezt a hozzászólást: Toretto (2016.09.19. 22:37)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 07:33 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
6almasok írta:
Szint úgy ezmiez???
  1. new OsszesSkin[33][3], Skin[33][3]

Max fordítva.


Miért lenne fordítva?
Nem skinenként tárolod a játékos számot hanem játékosonként a skinszámot azok típusa szerint.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 08:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Szerintem meg mindegy melyik oldalára állítod a téglalapot, ha mindenhogy elfér.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 09:16 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
regener írta:
Valami ilyesmi exodus kódja alapján?
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #define IsValidPlayer(%1) (1 <= %1 <= 32)
  7. #pragma tabsize 0
  8.  
  9. #define MAX 3
  10. new szint[33],arany[33], Tapasztalat[33]
  11.  
  12. new OsszesSkin[33][3], Skin[33][3]
  13.  
  14. new const PLUGIN [] = "Global Unison"
  15. new const VERSION[] = "1.0"
  16. new const  AUTHOR[] = "GudDevil"
  17.  
  18. new const FOMENU[][]=
  19. {
  20. { "\\rGlobal \rUnison - \dFĹ‘menĂĽ ^n \wSzint: %d | \wTapasztalat: %d%% | \wArany: %d " },
  21. { "\\iGyakorlás" },
  22. { "\\iRaktár" }
  23. }
  24.  
  25. new const Fegyverek[][] =
  26. {
  27.     {"\\rTerepmintás | \wAK47","models/kmgGU/terep/ak47.mdl"},
  28.     {"\\rTerepmintás | \wM4A1","models/kmgGU/terep/m4a1.mdl"},
  29.     {"\\rTerepmintás | \wAWP","models/kmgGU/terep/awp.mdl"}
  30. }
  31.  
  32. public plugin_init()
  33. {
  34.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35.    
  36.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "changeAK", 1)
  37.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "changeM4", 1)
  38.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "changeAWP", 1)
  39.     register_impulse(201, "fomenu")
  40.    
  41.     register_clcmd("say /menu","fomenu")
  42.     register_clcmd("say /add", "cmdAddolas")
  43. }
  44.  
  45. public plugin_precache()
  46. {
  47.     for(new i=0;i < MAX; i++)
  48.     {
  49.         precache_model(Fegyverek[0][i])
  50.     }
  51. }
  52.  
  53. public changeAK(iEnt)
  54. {
  55.     if( !pev_valid(iEnt) )
  56.         return HAM_IGNORED
  57.     static id
  58.     id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
  59.     if(!IsValidPlayer(id))
  60.         return HAM_IGNORED
  61.  
  62.     if(Skin[id][0] == 1)
  63.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][0])
  64.     return HAM_IGNORED
  65. }
  66. public changeM4(iEnt)
  67. {
  68.     if( !pev_valid(iEnt) )
  69.         return HAM_IGNORED
  70.     static id
  71.     id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
  72.     if(!IsValidPlayer(id))
  73.         return HAM_IGNORED
  74.  
  75.     if(Skin[id][1] == 1)
  76.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][1])
  77.     return HAM_IGNORED
  78. }
  79. public changeAWP(iEnt)
  80. {
  81.     if( !pev_valid(iEnt) )
  82.         return HAM_IGNORED
  83.     static id
  84.     id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
  85.     if(!IsValidPlayer(id))
  86.         return HAM_IGNORED
  87.  
  88.     if(Skin[id][2] == 1)
  89.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2])
  90.     return HAM_IGNORED
  91. }
  92.  
  93. public fomenu(id)
  94. {
  95.     new cim[121]
  96.     format(cim, charsmax(cim), FOMENU[0][id],szint[id],arany[id],Tapasztalat[id])
  97.     new menu = menu_create(cim, "fomenu_h")
  98.  
  99.     format(cim, charsmax(cim), "%s", FOMENU[id][1])
  100.     menu_additem(menu, cim, "1",0)
  101.     format(cim, charsmax(cim), "%s", FOMENU[id][2])
  102.     menu_additem(menu, cim, "2",0)
  103.          
  104.     menu_display(id, menu, 0)
  105.     return PLUGIN_HANDLED
  106. }
  107.  
  108. public Fomenu_h(id, menu, item)
  109. {
  110.     if(item == MENU_EXIT)
  111.     {
  112.         menu_destroy(menu);
  113.         return;
  114.     }
  115.  
  116.     new data[9], szName[64];
  117.     new access, callback;
  118.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  119.     new key = str_to_num(data);
  120.  
  121.     switch(key)
  122.     {
  123.     case 1: kikepzes(id);
  124.     case 2: raktar_menu(id);
  125.     }
  126. }
  127. public kikepzes(id)
  128. {
  129. }
  130. public raktar_menu(id)
  131. {
  132.     new cim[121]
  133.     format(cim, charsmax(cim), FOMENU[0][id])
  134.     new menu = menu_create(cim, "raktar_h")
  135.    
  136.     for(new i; i < MAX; i++)
  137.     {
  138.         if(OsszesSkin[id][i]> 0)
  139.         {
  140.             new Num[6]
  141.             num_to_str(i, Num, 5)
  142.             formatex(cim, charsmax(cim), "\y%s \r(%d) ", Fegyverek[id][i], OsszesSkin[id][i])
  143.             menu_additem(menu, cim, Num)
  144.         }
  145.     }
  146.     menu_display(id, menu)
  147. }
  148. public cmdAddolas(id)
  149. {
  150.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  151.     {
  152.        
  153.         for(new i; i < MAX; i++) {
  154.             OsszesSkin[id][i]++
  155.         }
  156.     }
  157. }
  158. public raktar_h(id, menu, item){
  159.    
  160.     if(item == MENU_EXIT)
  161.     {
  162.         menu_destroy(menu)
  163.         return
  164.     }
  165.    
  166.     new data[9], szName[64]
  167.     new access, callback
  168.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  169.     new key = str_to_num(data)
  170.    
  171.     switch(key)
  172.     {
  173.       case 0: Skin[id][0] = 1;
  174.       case 1: Skin[id][1] = 1;
  175.       case 2: Skin[id][2] = 1;
  176.         }
  177. }


És akor ha pl irni szeretnék bele egy magma ak47 et akor még egy ilyet létre kel hozni?
  1. .
  2.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "changeAK", 1)

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 09:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Siralmas ez a lustaság, és a logika hiánya. Ezek után azt sem hiszem el, hogy egy azaz 1 sort te írtál abba a "modba", vagy bármibe.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 13:53 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
még elö se hozza a menüt :D
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <engine>
  10. #include <sqlx>
  11.  
  12. #pragma tabsize 0
  13.  
  14. #define MAX 3
  15. new szint[33],arany[33], Tapasztalat[33]
  16.  
  17. //fegyverek
  18. new OsszesSkin[3][33], OsszesNev[3], Skin[3][33];
  19.  
  20. new const PLUGIN [] = "Global Unison"
  21. new const VERSION[] = "1.0"
  22. new const  AUTHOR[] = "GudDevil"
  23.  
  24. new const FOMENU[][]=
  25. {
  26. { "\\rGlobal \rUnison - \dFĹ‘menĂĽ ^n \wSzint: %d | \wTapasztalat: %d%% | \wArany: %d " },
  27. { "\\iGyakorlás" },
  28. { "\\iRaktár" }
  29. }
  30.  
  31. new const Fegyverek[MAX][][] =
  32. {
  33. {"Terepmintás | AK47"},
  34. {"Terepmintás | M4A1"},
  35. {"Terepmintás | AWP"}
  36. }
  37.  
  38. new const m_ak47[][] =
  39. {
  40. {"models/v_ak47.mdl"},
  41. {"models/KmgGU/terep/ak47.mdl"}
  42. }
  43. new const m_m4a1[][] =
  44. {
  45. {"models/v_m4a1.mdl"},
  46. {"models/KmgGU/terep/m4a1.mdl"}
  47. }
  48. new const m_awp[][] =
  49. {
  50. {"models/v_awp.mdl"},
  51. {"models/KmgGU/terep/awp.mdl"}
  52. }
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  57.    
  58.     register_clcmd("say /menu","fomenu")
  59.     register_impulse(201, "fomenu")
  60.     register_clcmd("say /add", "cmdAddolas")
  61.     register_event("CurWeapon", "ChangeWeapon", "be", "1=1")
  62. }
  63.  
  64. public plugin_precache()
  65. {
  66.     for(new i;i < sizeof(m_ak47); i++)
  67.     {
  68.     precache_model(m_ak47[i]);
  69.     }
  70.     for(new i;i < sizeof(m_m4a1); i++)
  71.     {
  72.     precache_model(m_m4a1[i]);
  73.     }
  74.     for(new i;i < sizeof(m_awp); i++)
  75.     {
  76.     precache_model(m_awp[i]);
  77.     }
  78. }
  79. public ChangeWeapon(id)
  80. {
  81. new fgy =get_user_weapon(id)
  82.     {
  83.         for(new i;i < sizeof(m_ak47); i++)
  84.         {
  85.             if(Skin[0][id] == i && fgy == CSW_AK47)
  86.             {
  87.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, m_ak47[i]);
  88.             }
  89.         }
  90.         for(new i;i < sizeof(m_m4a1); i++)
  91.         {
  92.             if(Skin[1][id] == i && fgy == CSW_M4A1)
  93.             {
  94.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, m_m4a1[i]);
  95.             }
  96.         }
  97.         for(new i;i < sizeof(m_awp); i++)
  98.         {
  99.             if(Skin[2][id] == i && fgy == CSW_AWP)
  100.             {
  101.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, m_awp[i]);
  102.             }
  103.         }
  104.     }
  105. }
  106. public fomenu(id)
  107. {
  108. new cim[121]
  109. format(cim, charsmax(cim), FOMENU[0][id],szint[id],arany[id],Tapasztalat[id])
  110. new menu = menu_create(cim, "fomenu_h")
  111.  
  112. format(cim, charsmax(cim), "%s", FOMENU[1][id])
  113. menu_additem(menu, cim, "1",0)
  114. format(cim, charsmax(cim), "%s", FOMENU[2][id])
  115. menu_additem(menu, cim, "2",0)
  116.    
  117. menu_display(id, menu, 0)
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120.  
  121. public Fomenu_h(id, menu, item)
  122. {
  123.     if(item == MENU_EXIT)
  124.     {
  125.         menu_destroy(menu);
  126.         return;
  127.     }
  128.  
  129. new data[9], szName[64];
  130. new access, callback;
  131. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  132. new key = str_to_num(data);
  133.  
  134. switch(key)
  135.     {
  136.     case 1: kikepzes(id);
  137.     case 2: raktar_menu(id);
  138.     }
  139. }
  140. public kikepzes(id)
  141. {
  142. }
  143. public raktar_menu(id)
  144. {
  145.     new cim[121]
  146.     format(cim, charsmax(cim), FOMENU[0][id])
  147.     new menu = menu_create(cim, "raktar_h")
  148.    
  149.     for(new i; i < MAX; i++)
  150.     {
  151.         if(OsszesSkin[i][id]> 0)
  152.         {
  153.             new Num[6]
  154.             num_to_str(i, Num, 5)
  155.             formatex(cim, charsmax(cim), "\y%s \r(%d) ", Fegyverek[i][id], OsszesSkin[i][id])
  156.             menu_additem(menu, cim, Num)
  157.         }
  158.     }
  159.     menu_display(id, menu)
  160. }
  161. public cmdAddolas(id)
  162. {
  163.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  164.     {
  165.        
  166.         for(new i; i < MAX; i++) {
  167.             OsszesSkin[i][id]++
  168.         }
  169.     }
  170. }
  171. public raktar_h(id, menu, item){
  172.    
  173.     if(item == MENU_EXIT)
  174.     {
  175.         menu_destroy(menu)
  176.         return
  177.     }
  178.    
  179.     new data[9], szName[64]
  180.     new access, callback
  181.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  182.     new key = str_to_num(data)
  183.    
  184.     switch(key)
  185.     {
  186.         case 0: Skin[0][id] = 1;
  187.         case 1: Skin[1][id] = 1;
  188.         case 2: Skin[2][id] = 1;
  189. }
  190. }

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 14:15 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
GudDevil írta:
még elö se hozza a menüt :D
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <engine>
  10. #include <sqlx>
  11.  
  12. #pragma tabsize 0
  13.  
  14. #define MAX 3
  15. new szint[33],arany[33], Tapasztalat[33]
  16.  
  17. //fegyverek
  18. new OsszesSkin[3][33], OsszesNev[3], Skin[3][33];
  19.  
  20. new const PLUGIN [] = "Global Unison"
  21. new const VERSION[] = "1.0"
  22. new const  AUTHOR[] = "GudDevil"
  23.  
  24. new const FOMENU[][]=
  25. {
  26. { "\\rGlobal \rUnison - \dFĹ‘menĂĽ ^n \wSzint: %d | \wTapasztalat: %d%% | \wArany: %d " },
  27. { "\\iGyakorlás" },
  28. { "\\iRaktár" }
  29. }
  30.  
  31. new const Fegyverek[MAX][][] =
  32. {
  33. {"Terepmintás | AK47"},
  34. {"Terepmintás | M4A1"},
  35. {"Terepmintás | AWP"}
  36. }
  37.  
  38. new const m_ak47[][] =
  39. {
  40. {"models/v_ak47.mdl"},
  41. {"models/KmgGU/terep/ak47.mdl"}
  42. }
  43. new const m_m4a1[][] =
  44. {
  45. {"models/v_m4a1.mdl"},
  46. {"models/KmgGU/terep/m4a1.mdl"}
  47. }
  48. new const m_awp[][] =
  49. {
  50. {"models/v_awp.mdl"},
  51. {"models/KmgGU/terep/awp.mdl"}
  52. }
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  57.    
  58.     register_clcmd("say /menu","fomenu")
  59.     register_impulse(201, "fomenu")
  60.     register_clcmd("say /add", "cmdAddolas")
  61.     register_event("CurWeapon", "ChangeWeapon", "be", "1=1")
  62. }
  63.  
  64. public plugin_precache()
  65. {
  66.     for(new i;i < sizeof(m_ak47); i++)
  67.     {
  68.     precache_model(m_ak47[i]);
  69.     }
  70.     for(new i;i < sizeof(m_m4a1); i++)
  71.     {
  72.     precache_model(m_m4a1[i]);
  73.     }
  74.     for(new i;i < sizeof(m_awp); i++)
  75.     {
  76.     precache_model(m_awp[i]);
  77.     }
  78. }
  79. public ChangeWeapon(id)
  80. {
  81. new fgy =get_user_weapon(id)
  82.     {
  83.         for(new i;i < sizeof(m_ak47); i++)
  84.         {
  85.             if(Skin[0][id] == i && fgy == CSW_AK47)
  86.             {
  87.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, m_ak47[i]);
  88.             }
  89.         }
  90.         for(new i;i < sizeof(m_m4a1); i++)
  91.         {
  92.             if(Skin[1][id] == i && fgy == CSW_M4A1)
  93.             {
  94.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, m_m4a1[i]);
  95.             }
  96.         }
  97.         for(new i;i < sizeof(m_awp); i++)
  98.         {
  99.             if(Skin[2][id] == i && fgy == CSW_AWP)
  100.             {
  101.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, m_awp[i]);
  102.             }
  103.         }
  104.     }
  105. }
  106. public fomenu(id)
  107. {
  108. new cim[121]
  109. format(cim, charsmax(cim), FOMENU[0][id],szint[id],arany[id],Tapasztalat[id])
  110. new menu = menu_create(cim, "fomenu_h")
  111.  
  112. format(cim, charsmax(cim), "%s", FOMENU[1][id])
  113. menu_additem(menu, cim, "1",0)
  114. format(cim, charsmax(cim), "%s", FOMENU[2][id])
  115. menu_additem(menu, cim, "2",0)
  116.    
  117. menu_display(id, menu, 0)
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120.  
  121. public Fomenu_h(id, menu, item)
  122. {
  123.     if(item == MENU_EXIT)
  124.     {
  125.         menu_destroy(menu);
  126.         return;
  127.     }
  128.  
  129. new data[9], szName[64];
  130. new access, callback;
  131. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  132. new key = str_to_num(data);
  133.  
  134. switch(key)
  135.     {
  136.     case 1: kikepzes(id);
  137.     case 2: raktar_menu(id);
  138.     }
  139. }
  140. public kikepzes(id)
  141. {
  142. }
  143. public raktar_menu(id)
  144. {
  145.     new cim[121]
  146.     format(cim, charsmax(cim), FOMENU[0][id])
  147.     new menu = menu_create(cim, "raktar_h")
  148.    
  149.     for(new i; i < MAX; i++)
  150.     {
  151.         if(OsszesSkin[i][id]> 0)
  152.         {
  153.             new Num[6]
  154.             num_to_str(i, Num, 5)
  155.             formatex(cim, charsmax(cim), "\y%s \r(%d) ", Fegyverek[i][id], OsszesSkin[i][id])
  156.             menu_additem(menu, cim, Num)
  157.         }
  158.     }
  159.     menu_display(id, menu)
  160. }
  161. public cmdAddolas(id)
  162. {
  163.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  164.     {
  165.        
  166.         for(new i; i < MAX; i++) {
  167.             OsszesSkin[i][id]++
  168.         }
  169.     }
  170. }
  171. public raktar_h(id, menu, item){
  172.    
  173.     if(item == MENU_EXIT)
  174.     {
  175.         menu_destroy(menu)
  176.         return
  177.     }
  178.    
  179.     new data[9], szName[64]
  180.     new access, callback
  181.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  182.     new key = str_to_num(data)
  183.    
  184.     switch(key)
  185.     {
  186.         case 0: Skin[0][id] = 1;
  187.         case 1: Skin[1][id] = 1;
  188.         case 2: Skin[2][id] = 1;
  189. }
  190. }


Próbáld:


Csatolmányok:
asddssdsdsdsd.sma [3.72 KiB]
Letöltve 33 alkalommal.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 14:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
nem hozza elö se /menu vel se t vel :D

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 14:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
GudDevil írta:
nem hozza elö se /menu vel se t vel :D


Akkor meg adj egy hiba logot..

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 14:31 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
--------------------------------------------------
Auto-restarting the server on crash

Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 16:23:10 Aug 12 2016 (853)
STEAM Auth Server

Server IP address 37.221.209.129:27520

Metamod version 1.21p37 Copyright (c) 2001-2013 Will Day
Patch: Metamod-P (mm-p) v37 Copyright (c) 2004-2013 Jussi Kivilinna
Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; type `meta gpl' for details.

[REAUTHCHECK] Version: 0.1.4 Linux 'Counter-Strike 1.6'
[REAUTHCHECK] Success: Configuration executed.
[REAUTHCHECK] Success: Build ReHLDS version defined Linux '853'

AMX Mod X version 1.8.2 Copyright (c) 2004-2006 AMX Mod X Development Team
AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
This is free software and you are welcome to redistribute it under
certain conditions; type 'amxx gpl' for details.

ReGameDLL build: 16:17:40 Aug 24 2016 (0.2.138)
ReGameDLL API version 4.2
L 09/20/2016 - 14:30:00: -------- Mapchange to de_dust2 --------
stray key in process_key: item_getiteminfo 61
L 09/20/2016 - 14:30:00: [GEOIP] Database info: GEO-106FREE 20080801 Build 1 Copyright (c) 2007 MaxMind LLC All Rights Reserved
L 09/20/2016 - 14:30:00: [AMXX] Plugin file open error (plugin "AMX")
Executing ReGameDLL Configuration File
L 09/20/2016 - 14:30:01: Invalid multi-lingual line (file "cstrike/addons/amxmodx/data/lang/screen_message.txt" line 1)
[AMXX] Loaded 1 admin from file
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
FillInMachineIDInfo took a total of 0 milliseconds
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Executing AMX Mod X Configuration File
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
"sv_password" is ""
couldn't exec listip.cfg
Connection to Steam servers successful.
VAC secure mode is activated.
Menu item 17 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
Ignoring custom decal from asd1
L 09/20/2016 - 14:30:43: Invalid function "fomenu_h"
L 09/20/2016 - 14:30:43: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "awpmod.amxx")
L 09/20/2016 - 14:30:43: [AMXX] Run time error 19: function not found
L 09/20/2016 - 14:30:43: [AMXX] [0] remeljuk unison.sma::fomenu (line 103)
L 09/20/2016 - 14:30:44: Invalid function "fomenu_h"
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "awpmod.amxx")
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] Run time error 19: function not found
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] [0] remeljuk unison.sma::fomenu (line 103)
L 09/20/2016 - 14:30:44: Invalid function "fomenu_h"
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "awpmod.amxx")
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] Run time error 19: function not found
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] [0] remeljuk unison.sma::fomenu (line 103)
L 09/20/2016 - 14:30:44: Invalid function "fomenu_h"
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "awpmod.amxx")
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] Run time error 19: function not found
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] [0] remeljuk unison.sma::fomenu (line 103)
L 09/20/2016 - 14:30:44: Invalid function "fomenu_h"
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "awpmod.amxx")
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] Run time error 19: function not found
L 09/20/2016 - 14:30:44: [AMXX] [0] remeljuk unison.sma::fomenu (line 103)
L 09/20/2016 - 14:30:45: Invalid function "fomenu_h"
L 09/20/2016 - 14:30:45: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "awpmod.amxx")
L 09/20/2016 - 14:30:45: [AMXX] Run time error 19: function not found
L 09/20/2016 - 14:30:45: [AMXX] [0] remeljuk unison.sma::fomenu (line 103)
asd1 : xD

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 33 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole