hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 16:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 327 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 325 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: const raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.28. 13:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
else if(fegyo == CSW_AK47)


if(fegyo == CSW_AK47)

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: const raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.28. 17:56 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Próbáld ki:

  1. #include <amxmodx>
  2. //Nem kellő include-okat ne hívj meg feleslegesen.
  3. //#include <amxmisc>
  4. //#include <colorchat>
  5. //#include <cstrike>
  6. #include <engine>
  7. //#include <fun>
  8. #include <fakemeta>
  9. //#include <hamsandwich>
  10. //#include <fakemeta_util>
  11. //#include <csx>
  12.  
  13. #pragma tabsize 0
  14.  
  15. new const PLUGIN[] = "Global Unison"
  16. new const VERSION[] = "2.0"
  17. new const AUTHOR[] = "Joci :3"
  18.  
  19. new const PREFIX[] = "[Global Unison]"
  20.  
  21. new const Fegyverek[12][] =
  22. {
  23.     {"Terepmintás M4A1 \w| \r+5A +5I +5E"},
  24.     {"Sivatagi M4A1 \w| \r+10A +10I +10E"},
  25.     {"Tűz M4A1 \w| \r+15A +15I +15E"},
  26.     {"Modern M4A1 \w| \r+30A +30I +30E"},
  27.     {"Nuclear M4A1 \w| \r+45A +45I +25E"},
  28.     {"Howl M4A1 \w| \r+20A +12I +35E"},
  29.     {"Asiimov M4A1 \w| \r+35A +5I +55E"},
  30.     {"DragonKing M4A1 \w| \r+20A +20I +40E"},
  31.     {"TöltényZápor M4A1 \w| \r+20A +12I +35E"},
  32.     {"Magma M4A1 \w| \r+5A +5I +50E"},
  33.     {"Sugárveszély M4A1 \w| \r+45A +5I +45E"},
  34.     {"Terepmintás AK47 \w| \r+5A +5I +5E"}
  35. }
  36.  
  37. //Skinek
  38. new OsszesSkin[12][33], m4skin[33], akskin[33];
  39.  
  40. public plugin_init()
  41. {
  42.     register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
  43.  
  44.     register_impulse(201, "Fomenu")
  45.     register_clcmd("say /add", "Addolas");
  46.  
  47.     register_event("CurWeapon", "FegyverCsere", "be", "1=1");
  48. }
  49.  
  50. public Addolas(id)
  51. {
  52.     for(new i;i < 12; i++)
  53.         OsszesSkin[i][id]++;
  54. }
  55.  
  56.  
  57. new const M4A1_Modelek[][] =
  58. {
  59.     "models/globalunisonmode/terepm4.mdl",
  60.     "models/globalunisonmode/sivatagim4.mdl",
  61.     "models/globalunisonmode/tuzm4.mdl",
  62.     "models/globalunisonmode/modernm4.mdl",
  63.     "models/globalunisonmode/nucim4.mdl",
  64.     "models/globalunisonmode/howlm4.mdl",
  65.     "models/globalunisonmode/asiim4.mdl",
  66.     "models/globalunisonmode/dragonkingm4.mdl",
  67.     "models/globalunisonmode/toltenyzm4.mdl",
  68.     "models/globalunisonmode/magmam4.mdl",
  69.     "models/globalunisonmode/sugim4.mdl"
  70. }
  71.  
  72.  
  73. new const AK47_Modelek[][] =
  74. {
  75.     "models/globalunisonmode/terepak.mdl"
  76. }
  77.  
  78. public plugin_precache()
  79. {
  80.     for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  81.     {
  82.         precache_model(M4A1_Modelek[i]);
  83.     }
  84.  
  85.     for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  86.     {
  87.         precache_model(AK47_Modelek[i]);
  88.     }
  89. }
  90.  
  91. public FegyverCsere(id)
  92. {
  93.     new fegyo = get_user_weapon(id);
  94.  
  95.     if(fegyo == CSW_M4A1)
  96.     {
  97.         if(m4skin[id] != -1)
  98.             set_pev(id, pev_viewmodel2, M4A1_Modelek[m4skin[id]]);
  99.     }
  100.     else if(fegyo == CSW_AK47)
  101.     {
  102.         if(akskin[id] != -1)
  103.             set_pev(id, pev_viewmodel2, AK47_Modelek[akskin[id]]);
  104.     }
  105. }
  106.  
  107. public Fomenu(id)
  108. {
  109.     new String[121]
  110.     formatex(String, charsmax(String), "*\rAlready\w* \rGlobal Unison Mode  - \yFőmenü")
  111.     new menu = menu_create(String, "Fomenu_h")
  112.  
  113.     menu_additem(menu, "\wRaktár", "1", 0)
  114.  
  115.     menu_display(id, menu, 0)
  116.     return PLUGIN_HANDLED
  117. }
  118. public Fomenu_h(id, menu, item)
  119. {
  120.     if(item == MENU_EXIT)
  121.     {
  122.         menu_destroy(menu);
  123.         return;
  124.     }
  125.  
  126.     new data[9], szName[64];
  127.     new access, callback;
  128.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  129.     new key = str_to_num(data);
  130.  
  131.     switch(key)
  132.     {
  133.         case 1: Raktar(id);
  134.     }
  135. }
  136.  
  137. public Raktar(id)
  138. {
  139.     new String[121];
  140.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dRaktár",PREFIX);
  141.     new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
  142.  
  143.     for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  144.     {
  145.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  146.         {
  147.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  148.             formatex(String, charsmax(String), "\w%s \w[\y%d \rDB\w]", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  149.             menu_additem(menu, String, Sor);
  150.         }
  151.     }
  152.     menu_display(id, menu, 0);
  153. }
  154.  
  155. public Raktar_h(id, menu, item)
  156. {
  157.     if(item == MENU_EXIT)
  158.     {
  159.         menu_destroy(menu);
  160.         return;
  161.     }
  162.  
  163.     new data[9], szName[64];
  164.     new access, callback;
  165.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  166.     new key = str_to_num(data);
  167.  
  168.     switch(key)
  169.     {
  170.         case 0: m4skin[id] = 0
  171.         case 1: m4skin[id] = 1
  172.         case 2: m4skin[id] = 2
  173.         case 3: m4skin[id] = 3
  174.         case 4: m4skin[id] = 4
  175.         case 5: m4skin[id] = 5
  176.         case 6: m4skin[id] = 6
  177.         case 7: m4skin[id] = 7
  178.         case 8: m4skin[id] = 8
  179.         case 9: m4skin[id] = 9
  180.         case 10: m4skin[id] = 10
  181.         case 11: m4skin[id] = 11
  182.  
  183.         case 12: akskin[id] = 0
  184.     }
  185. }
  186.  
  187.  
  188. public client_putinserver(id)
  189. {
  190.     m4skin[id] = -1
  191.     akskin[id] = -1
  192. }
  193. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  194. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  195. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: const raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.28. 18:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
ezeket javisd ki ! :)

  1. new const M4a1skin[11][] =
  2. {
  3. {"Terepmintás M4A1 \w| \r+5A +5I +5E"},
  4. {"Sivatagi M4A1 \w| \r+10A +10I +10E"},
  5. {"Tűz M4A1 \w| \r+15A +15I +15E"},
  6. {"Modern M4A1 \w| \r+30A +30I +30E"},
  7. {"Nuclear M4A1 \w| \r+45A +45I +25E"},
  8. {"Howl M4A1 \w| \r+20A +12I +35E"},
  9. {"Asiimov M4A1 \w| \r+35A +5I +55E"},
  10. {"DragonKing M4A1 \w| \r+20A +20I +40E"},
  11. {"TöltényZápor M4A1 \w| \r+20A +12I +35E"},
  12. {"Magma M4A1 \w| \r+5A +5I +50E"},
  13. {"Sugárveszély M4A1 \w| \r+45A +5I +45E"}
  14. }
  15. new const ak47skinek[1][] =
  16. {
  17. {"Terepmintas | Ak47"}
  18. }


  1. new const M4A1_Modelek[][] =
  2. {
  3. "models/globalunisonmode/terepm4.mdl",
  4. "models/globalunisonmode/sivatagim4.mdl",
  5. "models/globalunisonmode/tuzm4.mdl",
  6. "models/globalunisonmode/modernm4.mdl",
  7. "models/globalunisonmode/nucim4.mdl",
  8. "models/globalunisonmode/howlm4.mdl",
  9. "models/globalunisonmode/asiim4.mdl",
  10. "models/globalunisonmode/dragonkingm4.mdl",
  11. "models/globalunisonmode/toltenyzm4.mdl",
  12. "models/globalunisonmode/magmam4.mdl",
  13. "models/globalunisonmode/sugarm4.mdl"
  14. }
  15.  
  16.  
  17. new const AK47_Modelek[][] =
  18. {
  19. "models/globalunisonmode/terepak.mdl"
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24.     for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  25.     {
  26.         precache_model(M4A1_Modelek[i]);
  27.         }
  28.  
  29.     for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  30.     {
  31.         precache_model(AK47_Modelek[i]);
  32.         }
  33. }
  34.  
  35. public FegyverCsere(id)
  36. {
  37.  
  38.     new fegyo = get_user_weapon(id);
  39.    
  40.     if(fegyo == CSW_M4A1)
  41.     {
  42.         for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  43.             if(m4skin[id] == i)
  44.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, M4A1_Modelek[i]);
  45.     }
  46.     else if(fegyo == CSW_AK47)
  47.     {
  48.         for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  49.             if(akskin[id] == i)
  50.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, AK47_Modelek[i]);
  51.     }
  52. }



  1. public Raktar(id)
  2. {
  3. new String[121];
  4. formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dRaktár",PREFIX);
  5. new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
  6.  
  7. for(new i;i < sizeof(M4a1skin); i++)
  8. {
  9.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  10.     {
  11.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.         formatex(String, charsmax(String), "\w%s \w[\y%d \rDB\w]", M4a1skin[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  13.         menu_additem(menu, String, Sor);
  14.     }
  15. }
  16. for(new i;i < sizeof(ak47skinek); i++)
  17. {
  18.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  19.     {
  20.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  21.         formatex(String, charsmax(String), "\w%s \w[\y%d \rDB\w]", ak47skinek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  22.         menu_additem(menu, String, Sor);
  23.     }
  24. }
  25. menu_display(id, menu, 0);
  26. }
  27.  
  28. public Raktar_h(id, menu, item)
  29. {
  30. if(item == MENU_EXIT)
  31. {
  32. menu_destroy(menu);
  33. return;
  34. }
  35.  
  36. new data[9], szName[64];
  37. new access, callback;
  38. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  39. new key = str_to_num(data);
  40.  
  41. switch(key)
  42.     {
  43.         case 0:
  44.     {
  45.     m4skin[id] = 0
  46. }
  47.         case 1:
  48.     {
  49.     m4skin[id] = 1
  50. }
  51.         case 2:
  52.     {
  53.     m4skin[id] = 2
  54.     }
  55.         case 3:
  56.     {
  57.     m4skin[id] = 3
  58.     }
  59.         case 4:
  60.     {
  61.     m4skin[id] = 4
  62.     }
  63.         case 5:
  64.     {
  65.     m4skin[id] = 5
  66.     }
  67.         case 6:
  68.     {
  69.     m4skin[id] = 6
  70.  
  71.     }
  72.         case 7:
  73.     {
  74.     m4skin[id] = 7
  75.     }
  76.         case 8:
  77.     {
  78.     m4skin[id] = 8
  79.     }
  80.         case 9:
  81.     {
  82.     m4skin[id] = 9
  83.     }
  84.         case 10:
  85.     {
  86.     m4skin[id] = 10
  87.     }
  88.         case 11:
  89.     {
  90.     m4skin[id] = 11
  91.     }
  92.  
  93. }
  94. switch(key)
  95.     {
  96.         case 0: akskin[id] = 0
  97.     }
  98. }

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem

Ők köszönték meg GudDevil nek ezt a hozzászólást: jocikahehe (2016.09.29. 08:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: const raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.28. 18:14 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
GudDevil írta:
  1. public FegyverCsere(id)
  2. {
  3.  
  4.     new fegyo = get_user_weapon(id);
  5.    
  6.     if(fegyo == CSW_M4A1)
  7.     {
  8.         for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  9.             if(m4skin[id] == i)
  10.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, M4A1_Modelek[i]);
  11.     }
  12.     else if(fegyo == CSW_AK47)
  13.     {
  14.         for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  15.             if(akskin[id] == i)
  16.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, AK47_Modelek[i]);
  17.     }
  18. }


Itt minek a for?
Csak simán ellenőrizd hogy -1 -e az értéke az adott skinnek és ha nem akkor adja át a tárolt értéket.
Most egyesével megnézed hogy egyezik-e az érték, de egyszerább csak megnézni hogy van-e olyan érték amit használsz és azt átadni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: const raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 09:18 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
most probáld de a skinek nulázására meg sajnos nem jötem rá :D de itt van :D
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <engine>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <fakemeta_util>
  10. #include <csx>
  11.  
  12. #pragma tabsize 0
  13.  
  14. new const PLUGIN[] = "Global Unison"
  15. new const VERSION[] = "2.0"
  16. new const AUTHOR[] = "Joci :3"
  17.  
  18. new const PREFIX[] = "[Global Unison]"
  19.  
  20. new const M4a1skin[11][] =
  21. {
  22. {"Terepmintás M4A1 \w| \r+5A +5I +5E"},
  23. {"Sivatagi M4A1 \w| \r+10A +10I +10E"},
  24. {"Tűz M4A1 \w| \r+15A +15I +15E"},
  25. {"Modern M4A1 \w| \r+30A +30I +30E"},
  26. {"Nuclear M4A1 \w| \r+45A +45I +25E"},
  27. {"Howl M4A1 \w| \r+20A +12I +35E"},
  28. {"Asiimov M4A1 \w| \r+35A +5I +55E"},
  29. {"DragonKing M4A1 \w| \r+20A +20I +40E"},
  30. {"TöltényZápor M4A1 \w| \r+20A +12I +35E"},
  31. {"Magma M4A1 \w| \r+5A +5I +50E"},
  32. {"Sugárveszély M4A1 \w| \r+45A +5I +45E"}
  33. }
  34. new const ak47skinek[2][] =
  35. {
  36. {"Terepmintas | Ak47"},
  37. {"Space | AK47"}
  38. }
  39.  
  40. //Skinek
  41. new OsszesSkin[13][33], m4skin[33], akskin[33];
  42.  
  43. public plugin_init()
  44. {
  45. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
  46.  
  47. register_impulse(201, "Fomenu")
  48. register_clcmd("say /add", "Addolas");
  49.  
  50. register_event("CurWeapon", "FegyverCsere", "be", "1=1");
  51. }
  52.  
  53. public Addolas(id)
  54. {
  55.     for(new i;i < 13; i++)
  56.         OsszesSkin[i][id]++;
  57. }
  58.  
  59.  
  60. new const M4A1_Modelek[][] =
  61. {
  62. "models/v_m4a1.mdl",
  63. "models/globalunisonmode/terepm4.mdl",
  64. "models/globalunisonmode/sivatagim4.mdl",
  65. "models/globalunisonmode/tuzm4.mdl",
  66. "models/globalunisonmode/modernm4.mdl",
  67. "models/globalunisonmode/nucim4.mdl",
  68. "models/globalunisonmode/howlm4.mdl",
  69. "models/globalunisonmode/asiim4.mdl",
  70. "models/globalunisonmode/dragonkingm4.mdl",
  71. "models/globalunisonmode/toltenyzm4.mdl",
  72. "models/globalunisonmode/magmam4.mdl",
  73. "models/globalunisonmode/sugarm4.mdl"
  74. }
  75.  
  76.  
  77. new const AK47_Modelek[][] =
  78. {
  79. "models/v_ak47.mdl",
  80. "models/globalunisonmode/terepak.mdl",
  81. "models/globalunisonmode/spaceak.mdl"
  82. }
  83.  
  84. public plugin_precache()
  85. {
  86.     for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  87.     {
  88.         precache_model(M4A1_Modelek[i]);
  89.         }
  90.  
  91.     for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  92.     {
  93.         precache_model(AK47_Modelek[i]);
  94.         }
  95. }
  96.  
  97. public FegyverCsere(id)
  98. {
  99.  
  100.     new fegyo = get_user_weapon(id);
  101.    
  102.     if(fegyo == CSW_M4A1)
  103.     {
  104.         for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  105.             if(m4skin[id] == i)
  106.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, M4A1_Modelek[i]);
  107.     }
  108.     else if(fegyo == CSW_AK47)
  109.     {
  110.         for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  111.             if(akskin[id] == i)
  112.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, AK47_Modelek[i]);
  113.     }
  114. }
  115.  
  116. public Fomenu(id)
  117. {
  118. new String[121]
  119. formatex(String, charsmax(String), "K.m.G - \rGlobal Unison Mode  - \yFőmenü")
  120. new menu = menu_create(String, "Fomenu_h")
  121.  
  122. menu_additem(menu, "\wRaktár", "1", 0)
  123. menu_additem(menu, "\wFegyvermenu", "2", 0)
  124.  
  125. menu_display(id, menu, 0)
  126. return PLUGIN_HANDLED
  127. }
  128. public Fomenu_h(id, menu, item)
  129. {
  130. if(item == MENU_EXIT)
  131. {
  132. menu_destroy(menu);
  133. return;
  134. }
  135.  
  136. new data[9], szName[64];
  137. new access, callback;
  138. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  139. new key = str_to_num(data);
  140.  
  141. switch(key)
  142.     {
  143.         case 1: Raktar(id);
  144.    
  145.         case 2: Fegyomenu(id)
  146. }
  147. }
  148. public Fegyomenu(id)
  149. {
  150.     if(is_user_alive(id) || is_user_connected(id)) {
  151.     strip_user_weapons(id)
  152.     give_item(id, "weapon_knife")
  153.     new menu = menu_create("\rGlobal Unison Mode \w- \dFegyverMenü","fegyver_h")
  154.     menu_additem(menu,"M4A1","1",0)
  155.     menu_additem(menu,"AK47","2",0)
  156.     menu_additem(menu,"AWP","3",0)
  157.     menu_additem(menu,"FAMAS","4",0)
  158.     menu_additem(menu,"MP5","5",0)
  159.     menu_additem(menu,"M3","6",0)
  160.    
  161.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  162.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  163.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  164.     menu_display(id, menu, 0)
  165. }
  166. }
  167. public fegyver_h(id,menu,item)
  168.     {
  169.     if(item == MENU_EXIT)
  170.     {
  171.     menu_destroy(menu);
  172.     }
  173.    
  174.     new data[9],szName[64];
  175.     new access,callback;
  176.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  177.     new key = str_to_num(data);
  178.    
  179.     switch(key)
  180.     {
  181.     case 1:
  182.     {  
  183.     pisztoly(id)   
  184.     give_item(id, "weapon_m4a1")
  185.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,120)    
  186.     }
  187.     case 2:
  188.     {      
  189.     pisztoly(id)   
  190.     give_item(id, "weapon_ak47")
  191.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,120)
  192.     }
  193.     case 3:
  194.     {  
  195.     pisztoly(id)   
  196.     give_item(id, "weapon_awp")
  197.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,50)
  198.     }
  199.     case 4:
  200.     {  
  201.     pisztoly(id)   
  202.     give_item(id, "weapon_famas")
  203.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,120)
  204.     }
  205.     case 5:
  206.     {      
  207.     pisztoly(id)   
  208.     give_item(id, "weapon_mp5navy")
  209.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,150)
  210.     }
  211.     case 6:
  212.     {      
  213.     pisztoly(id)   
  214.     give_item(id, "weapon_m3")
  215.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,30)
  216.     }
  217.     }
  218. }
  219. public pisztoly(id)
  220. {
  221.     new menu = menu_create("\rGlobal Unison Mode \w- \dPisztolyMenü","pisztoly_h")
  222.     menu_additem(menu,"Deagle","1",0)
  223.     menu_additem(menu,"USP","2",0)
  224.    
  225.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  226.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  227.     menu_display(id,menu,0)
  228.     }
  229. public pisztoly_h(id,menu,item)
  230.     {
  231.     if(item == MENU_EXIT)
  232.     {
  233.     menu_destroy(menu);
  234.     }
  235.    
  236.     new data[9],szName[64];
  237.     new access,callback;
  238.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  239.     new key = str_to_num(data);
  240.    
  241.     switch(key)
  242.     {
  243.     case 1:
  244.     {
  245.     give_item(id, "weapon_knife")  
  246.     give_item(id, "weapon_deagle")
  247.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,200)
  248.     }
  249.     case 2:
  250.     {
  251.     give_item(id, "weapon_knife")  
  252.     give_item(id, "weapon_usp")
  253.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,200)
  254.     }
  255.     }
  256. }
  257. public Raktar(id)
  258. {
  259. new String[121];
  260. formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dRaktár",PREFIX);
  261. new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
  262.  
  263. for(new i;i < sizeof(M4a1skin); i++)
  264. {
  265.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  266.     {
  267.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  268.         formatex(String, charsmax(String), "\w%s \w[\y%d \rDB\w]", M4a1skin[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  269.         menu_additem(menu, String, Sor);
  270.     }
  271. }
  272. for(new i;i < sizeof(ak47skinek); i++)
  273. {
  274.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  275.     {
  276.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  277.         formatex(String, charsmax(String), "\w%s \w[\y%d \rDB\w]", ak47skinek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  278.         menu_additem(menu, String, Sor);
  279.     }
  280. }
  281. menu_display(id, menu, 0);
  282. }
  283.  
  284. public Raktar_h(id, menu, item)
  285. {
  286. if(item == MENU_EXIT)
  287. {
  288. menu_destroy(menu);
  289. return;
  290. }
  291.  
  292. new data[9], szName[64];
  293. new access, callback;
  294. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  295. new key = str_to_num(data);
  296.  
  297. switch(key)
  298.     {
  299.         case 0:
  300.     {
  301.     m4skin[id] = 1
  302.     akskin[id] = 0
  303.     }
  304.         case 1:
  305.     {
  306.     m4skin[id] = 2
  307.     akskin[id] = 0
  308.     }
  309.         case 2:
  310.     {
  311.     m4skin[id] = 3
  312.     akskin[id] = 0
  313.     }
  314.         case 3:
  315.     {
  316.     m4skin[id] = 4
  317.     akskin[id] = 0
  318.     }
  319.         case 4:
  320.     {
  321.     m4skin[id] = 5
  322.     akskin[id] = 0
  323.     }
  324.         case 5:
  325.     {
  326.     m4skin[id] = 6
  327.     akskin[id] = 0
  328.     }
  329.         case 6:
  330.     {
  331.     m4skin[id] = 7
  332.     akskin[id] = 0
  333.     }
  334.         case 7:
  335.     {
  336.     m4skin[id] = 8
  337.     akskin[id] = 0
  338.     }
  339.         case 8:
  340.     {
  341.     m4skin[id] = 9
  342.     akskin[id] = 0
  343.     }
  344.         case 9:
  345.     {
  346.     m4skin[id] = 10
  347.     akskin[id] = 0
  348.     }
  349.         case 10:
  350.     {
  351.     m4skin[id] = 11
  352.     akskin[id] = 0
  353.     }
  354.         case 11:
  355.     {
  356.     m4skin[id] = 12
  357.     akskin[id] = 0
  358.     }
  359.  
  360. }
  361. switch(key)
  362.     {
  363.     case 0:
  364.     {
  365.     akskin[id] = 1
  366.     }
  367.         case 1:
  368.     {
  369.     akskin[id] = 2
  370.     }
  371. }
  372. }
  373. public client_putinserver(id)
  374. {  
  375. m4skin[id] = -1  
  376. akskin[id] = -1
  377. }
  378. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  379. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  380. */

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: const raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 13:55 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
  1. if(fegyo == CSW_M4A1)
  2.     {
  3.         for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  4.             if(m4skin[id] == i)
  5.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, M4A1_Modelek[i]);
  6.     }
  7.     else if(fegyo == CSW_AK47)
  8.     {
  9.         for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  10.             if(akskin[id] == i)
  11.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, AK47_Modelek[i]);
  12.     }


Ezeket miért így futtatod le?

Így nem egyszerűbb?
  1. for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  2. {
  3.     if(m4skin[id] == i && fegyo == CSW_M4A1)
  4.     {
  5.         set_pev(id, pev_viewmodel2, M4A1_Modelek[i]);
  6.     }
  7. }
  8. for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  9. {
  10.     if(akskin[id] == i && fegyo == CSW_AK47)
  11.     {
  12.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AK47_Modelek[i]);
  13.     }
  14. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole