hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 07:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 58 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 57 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rangrendszer bug
HozzászólásElküldve: 2016.09.28. 19:47 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Hali!

Már 1 hónapja bugol lassan ez a rang rendszer fogalmam sincs mi a baja a probléma vele az ,hogy ahogy több mint 50 ölésünk lesz minuszba fogja számolni a hátralévő öléseket és az adott rangot se adja meg a játékosnak tehát SILVER II-be átlépni lehetetlen!

  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <cstrike>
  4.     #include <csstats>
  5.     #include <colorchat>
  6.  
  7.     #pragma tabsize 0
  8.  
  9.     #define PLUGIN "Rankrendszer (HUD + prefix)"
  10.     #define VERSION "1.5"
  11.     #define AUTHOR "6lmasok,qKKKJ;>, RaZ_HU"
  12.  
  13.     #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  14.     #define ADMIN_LISTEN ADMIN_CHAT
  15.  
  16.     #define RANK_SILVER 0
  17.     #define RANK_SILVER2 1
  18.     #define RANK_SILVER3 2
  19.     #define RANK_SILVER4 3
  20.     #define RANK_SILVERE 4
  21.     #define RANK_SILVEREM 5
  22.     #define RANK_NOVA 6
  23.     #define RANK_NOVA2 7
  24.     #define RANK_NOVA3 8
  25.     #define RANK_NOVAM 9
  26.     #define RANK_AK 10
  27.     #define RANK_AK2 11
  28.     #define RANK_DAK 12
  29.     #define RANK_SHERIFF 13
  30.     #define RANK_SAS 14
  31.     #define RANK_SASM 15
  32.     #define RANK_SUPREME 16
  33.     #define RANK_GLOBAL 17
  34.     #define RANK_UBER 18
  35.  
  36.     #define MAXRANKS 19
  37.  
  38.     new message[192]
  39.  
  40.     new strName[191]
  41.     new strText[191]
  42.     new sayText
  43.     new teamInfo
  44.     new maxPlayers
  45.     new PlayerRank[33]
  46.     new Float:HUD_INTERVAL
  47.  
  48.     new static color[10]
  49.  
  50.     new const RANKS[MAXRANKS][] =
  51.     {
  52.         "Silver I",
  53.         "Silver II",
  54.         "Silver III",
  55.         "Silver IV",
  56.         "Silver Elite",
  57.         "Silver Elite Mester",
  58.         "Arany Nova I",
  59.         "Arany Nova II",
  60.         "Arany Nova III",
  61.         "Arany Nova Mester",
  62.         "AK",
  63.         "Koszorús AK",
  64.         "Dupla AK",
  65.         "Sheriff",
  66.         "Sas",
  67.         "Sas Mester",
  68.         "Supreme",
  69.         "Global Elite",
  70.         "Veterán"
  71.     }
  72.  
  73.     #define size 18
  74.  
  75.     new const szamok[size] =
  76.     {
  77.         50,
  78.         100,
  79.         200,
  80.         300,
  81.         450,
  82.         650,
  83.         800,
  84.         1000,
  85.         1200,
  86.         1400,
  87.         1700,
  88.         2000,
  89.         2500,
  90.         3000,
  91.         3600,
  92.         4500,
  93.         5500,
  94.         20000
  95.     }
  96.  
  97.     public plugin_init()
  98.     {
  99.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  100.         register_clcmd("say /rang", "hud")
  101.         register_clcmd("say rang", "hud")
  102.         register_clcmd ("say", "hook_say")
  103.         register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  104.  
  105.         register_cvar("sv_rankrendszer","1") // A plugin be- illetve kikapcsolása
  106.         register_cvar("sv_rankrendszer_HUD","0") // A HUD-ra való kijelzés be- illetve kikapcsolása
  107.         sethudtime()
  108.  
  109.         sayText = get_user_msgid ("SayText")
  110.         teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  111.         maxPlayers = get_maxplayers()
  112.  
  113.         set_task(160.0, "korUzenet", 0, _, _, "b")
  114.  
  115.         register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  116.     }
  117.  
  118.     public sethudtime()
  119.     {
  120.         new refreshtime = register_cvar("sv_rankrendszer_HUDtime","0.9") // A HUD-ra való kijelzés frissítési ideje másodpercben
  121.         if (refreshtime == 0.9)
  122.         {
  123.             HUD_INTERVAL = 0.9
  124.         }
  125.         else if (refreshtime != 0.9)
  126.         {
  127.             HUD_INTERVAL = get_pcvar_float(refreshtime)
  128.         }
  129.  
  130.         return PLUGIN_CONTINUE
  131.     }
  132.  
  133.     public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  134.     {
  135.         return PLUGIN_HANDLED
  136.     }
  137.  
  138.     public korUzenet()
  139.     {
  140.         ColorChat( 0, GREEN, "^3Írd be ^4/rang ^3vagy ^4rang ^3hogy megnézd hány ölés kell a következő ranghoz.")
  141.         return PLUGIN_HANDLED;
  142.     }
  143.  
  144.     public hud(id)
  145.     {
  146.         new stats[8]
  147.     new bodyhits[8]
  148.         get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  149.  
  150.         ColorChat( id, GREEN, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  151.  
  152.         if(PlayerRank[id] == MAXRANKS-1)
  153.         {
  154.             //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Öléseid: ^3%d ^n^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0],szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  155.             ColorChat( id, GREEN, "^4Már elérted a legnagyobb ^4rangot.")
  156.         }
  157.         else
  158.         {
  159.             //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Öléseid: ^3%d ^n^4Már elérted a legnagyobb rangot.",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  160.             ColorChat( id, GREEN, "^4Következő rang: ^3%s ^1| ^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]+1], szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  161.         }
  162.     }
  163.  
  164.     public hook_say(id)
  165.     {
  166.         read_args (message, 191)
  167.         remove_quotes (message)
  168.  
  169.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  170.         return PLUGIN_CONTINUE
  171.  
  172.         new name[32]
  173.         get_user_name (id, name, 31)
  174.  
  175.         new isAlive, alive[32]
  176.  
  177.         if (is_user_alive (id))
  178.         {
  179.             isAlive = 1
  180.             alive = "^1"
  181.         }
  182.         else
  183.         {
  184.             isAlive = 0
  185.             alive = "^1*HALOTT* "
  186.         }
  187.  
  188.         //static color[10]
  189.  
  190.         if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  191.         {
  192.         getTeam(id)
  193.             format (strName, 191, "%s^4[TULAJDONOS][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  194.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  195.         }  
  196.  
  197.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  198.         {
  199.         getTeam(id)
  200.             format (strName, 191, "%s^4[ADMIN][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  201.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  202.         }    
  203.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  204.         {
  205.         getTeam(id)
  206.             format (strName, 191, "%s^4[VIP][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  207.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  208.         }
  209.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_RCON)
  210.         {
  211.         getTeam(id)
  212.             format (strName, 191, "%s^4[KONFIGOS][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  213.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  214.     }
  215.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  216.         {
  217.         getTeam(id)
  218.             format (strName, 191, "%s^4[%s] ^3%s:",alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  219.             format (strText, 191, "^1%s", message)
  220.         }
  221.  
  222.         format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  223.         sendMessage (color, isAlive)
  224.  
  225.         return PLUGIN_CONTINUE
  226.     }
  227.  
  228.     public hook_teamsay(id)
  229.     {
  230.         new playerTeam = get_user_team(id)
  231.         new playerTeamName[19]
  232.  
  233.         switch (playerTeam)
  234.         {
  235.             case 1:
  236.             copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  237.  
  238.             case 2:
  239.             copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  240.  
  241.             default:
  242.             copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  243.         }
  244.  
  245.         read_args (message, 191)
  246.         remove_quotes (message)
  247.  
  248.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  249.         return PLUGIN_CONTINUE
  250.  
  251.         new isAlive, alive[32]
  252.  
  253.         if (is_user_alive (id))
  254.         {
  255.             isAlive = 1
  256.             alive = "^1"
  257.         }
  258.         else
  259.         {
  260.             isAlive = 0
  261.             alive = "^1*HALOTT* "
  262.         }
  263.  
  264.         new name[32]
  265.         get_user_name (id, name, 31)
  266.  
  267.         //static color[10]
  268.  
  269.         if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  270.         {
  271.             //get_user_team (id, color, 9)
  272.             getTeam(id)
  273.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[TULAJDONOS][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  274.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  275.         }  
  276.  
  277.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  278.         {
  279.             getTeam(id)
  280.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[ADMIN][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  281.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  282.         }    
  283.  
  284.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  285.         {
  286.             getTeam(id)
  287.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[VIP][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  288.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  289.         }
  290.                   else if(get_user_flags(id)&ADMIN_RCON)
  291.         {
  292.             getTeam(id)
  293.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[KONFIGOS][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  294.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  295.     }
  296.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER)
  297.         {
  298.             getTeam(id)
  299.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[%s] ^3%s:",alive ,playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  300.             format (strText, 191, "^1%s", message)
  301.         }
  302.  
  303.         format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  304.         sendTeamMessage (color,isAlive, playerTeam)
  305.  
  306.         return PLUGIN_CONTINUE
  307.     }
  308.     public sendMessage (color[], alive)
  309.     {
  310.         new teamName[10]
  311.  
  312.         for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  313.         {
  314.         if (!is_user_connected(player))
  315.             continue
  316.         if((alive && is_user_alive(player)) || (!alive && !is_user_alive(player)) || (get_user_flags(player) && ADMIN_LISTEN))
  317.             {
  318.                 get_user_team (player, teamName, 9)
  319.                 changeTeamInfo (player, color)
  320.                 writeMessage (player, message)
  321.                 changeTeamInfo (player, teamName)
  322.             }
  323.         }
  324.     }
  325.  
  326.     public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  327.     {
  328.         new teamName[10]
  329.  
  330.         for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  331.         {
  332.         if (!is_user_connected(player))
  333.             continue
  334.  
  335.         if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  336.             {
  337.                 if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  338.                 {
  339.                     get_user_team (player, teamName, 9)
  340.                     changeTeamInfo (player, color)
  341.                     writeMessage (player, message)
  342.                     changeTeamInfo (player, teamName)
  343.                 }
  344.             }
  345.         }
  346.     }
  347.  
  348.     public changeTeamInfo (player, team[])
  349.     {
  350.         message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)  
  351.         write_byte (player)
  352.         write_string (team)
  353.         message_end()  
  354.     }
  355.  
  356.     public writeMessage (player, message[])
  357.     {
  358.         message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  359.         write_byte (player)
  360.         write_string (message)
  361.         message_end ()
  362.     }
  363.  
  364.     stock bool:is_user_steam(id)
  365.     {
  366.         static dp_pointer;
  367.  
  368.         if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  369.         {
  370.             server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  371.             server_exec();
  372.             return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  373.         }
  374.  
  375.         return false;
  376.     }
  377.  
  378.     public client_putinserver(id)
  379.     {
  380.         if(get_cvar_num("sv_rankrendszer")==0)
  381.         {
  382.             return PLUGIN_HANDLED
  383.         }
  384.         else if (get_cvar_num("sv_rankrendszer")==1 && get_cvar_num("sv_rankrendszer_HUD")==1)
  385.         {
  386.             set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  387.         }
  388.         else
  389.         {
  390.             set_task(0.5, "remTask", id)
  391.         }
  392.  
  393.         return PLUGIN_CONTINUE
  394.     }
  395.  
  396.     public remTask(id)
  397.     {
  398.         remove_task(id, 0)
  399.     }
  400.  
  401.     public getTeam(id)
  402.     {
  403.         get_user_team (id, color, 9)
  404.     }
  405.  
  406.     public setDisplay(id)
  407.     {
  408.         if(!is_user_connected(id))
  409.             return PLUGIN_CONTINUE
  410.  
  411.     new stats[8]
  412.     new bodyhits[8]
  413.         get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  414.  
  415.         if(stats[0] < 50)
  416.         {
  417.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER
  418.         }
  419.         else if(stats[0] >= 50 && stats[0] < 100)
  420.         {
  421.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER2
  422.         }
  423.         else if(stats[0] >= 100 && stats[0] < 200)
  424.         {
  425.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER3
  426.         }
  427.         else if(stats[0] >= 200 && stats[0] < 300)
  428.         {
  429.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER4
  430.         }
  431.         else if(stats[0] >= 300 && stats[0] < 450)
  432.         {
  433.             PlayerRank[id] = RANK_SILVERE
  434.         }
  435.         else if(stats[0] >= 450 && stats[0] < 650)
  436.         {
  437.             PlayerRank[id] = RANK_SILVEREM
  438.         }
  439.         else if(stats[0] >= 650 && stats[0] < 800)
  440.         {
  441.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA
  442.         }
  443.         else if(stats[0] >= 800 && stats[0] < 1000)
  444.         {
  445.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA2
  446.         }
  447.         else if(stats[0] >= 1000 && stats[0] < 1200)
  448.         {
  449.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA3
  450.         }
  451.         else if(stats[0] >= 1200 && stats[0] < 1400)
  452.         {
  453.             PlayerRank[id] = RANK_NOVAM
  454.         }
  455.         else if(stats[0] >= 1400 && stats[0] < 1700)
  456.         {
  457.             PlayerRank[id] = RANK_AK
  458.         }
  459.         else if(stats[0] >= 1700 && stats[0] < 2000)
  460.         {
  461.             PlayerRank[id] = RANK_AK2
  462.         }
  463.         else if(stats[0] >= 2000 && stats[0] < 2500)
  464.         {
  465.             PlayerRank[id] = RANK_DAK
  466.         }
  467.         else if(stats[0] >= 2500 && stats[0] < 3000)
  468.         {
  469.             PlayerRank[id] = RANK_SHERIFF
  470.         }
  471.         else if(stats[0] >= 3000 && stats[0] < 3600)
  472.         {
  473.             PlayerRank[id] = RANK_SAS
  474.         }
  475.         else if(stats[0] >= 3600 && stats[0] < 4500)
  476.         {
  477.             PlayerRank[id] = RANK_SASM
  478.         }
  479.         else if(stats[0] >= 4500 && stats[0] < 5500)
  480.         {
  481.             PlayerRank[id] = RANK_SUPREME
  482.         }
  483.         else if(stats[0] >= 5500 && stats[0] < 20000)
  484.         {
  485.             PlayerRank[id] = RANK_GLOBAL
  486.         }
  487.         else if(stats[0] >= 20000)
  488.         {
  489.             PlayerRank[id] = RANK_UBER
  490.         }
  491.  
  492.         set_hudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
  493.         show_hudmessage(id, "^nÖléseid: %i ^nRang: %s", stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  494.         //show_hudmessage(id, "%s ^nÖléseid: %i ^nRang: %s", name, stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  495.  
  496.         set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  497.  
  498.         return PLUGIN_CONTINUE
  499.     }
  500.     stock colorchat(const id, const input[], any:...)
  501.     {
  502.         new count = 1, players[32];
  503.         static msg[191];
  504.         vformat(msg, 190, input, 3);
  505.  
  506.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Green Color
  507.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); // Default Color
  508.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // Team Color
  509.  
  510.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  511.         {
  512.             for (new i = 0; i < count; i++)
  513.             {
  514.                 if (is_user_connected(players[i]))
  515.                 {
  516.                     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  517.                     write_byte(players[i]);
  518.                     write_string(msg);
  519.                     message_end();
  520.                 }
  521.             }
  522.         }
  523.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer bug
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 17:41 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Valaki? Ötlet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer bug
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 17:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Semmiféle bug nincs vele, mint mondtam nagyon régóta használtam (még most is ez fut) és semmi problémája nincs, valamit te kúrsz el fixen. 10 nyitott téma után már elgondolkodnék :xicon_e_biggrin:

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer bug
HozzászólásElküldve: 2016.09.30. 20:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Amúgy az a vicc,hogy semmi az ég adta világon nincs rosszul beállítva aztán mégis..

BŐVEBBEN:

Akinek több mint 50 ölése van ugye 51-nél lehetne rangot lépni nos utána nem 100 ölést ír pl a szükségeshez hanem -250-et vagy ilyesmi tehát minuszos számot és teljesen randomszerűt..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer bug
HozzászólásElküldve: 2016.09.30. 21:05 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
voga955 írta:
Amúgy az a vicc,hogy semmi az ég adta világon nincs rosszul beállítva aztán mégis..

BŐVEBBEN:

Akinek több mint 50 ölése van ugye 51-nél lehetne rangot lépni nos utána nem 100 ölést ír pl a szükségeshez hanem -250-et vagy ilyesmi tehát minuszos számot és teljesen randomszerűt..

Nálad van a probléma, én is használtam 1-2 hónapot és nem tapasztaltam e féle hibát.
Nem tudom, hogy lehet e köze magához az amxx modulok és pluginok verziójához, de én tennék egy próbát.

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: SmaCk (2016.09.30. 21:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole