hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 266 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 265 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Láda nyitás
HozzászólásElküldve: 2016.10.08. 11:44 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Üdv!

Hogyan lehet egy láda nyitást egyszerűben meg oldani? Hogy ne álljon 100 sorból :D. Előre is köszönöm

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda nyitás
HozzászólásElküldve: 2016.10.08. 12:17 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Pista. írta:
Üdv!

Hogyan lehet egy láda nyitást egyszerűben meg oldani? Hogy ne álljon 100 sorból :D. Előre is köszönöm


Tegyük fel, hogy 1 tömbből kezeljük a skineket mert okosak vagyunk, akkor:

  1. new OsszesSkin[100][33]; //Mondjuk van 100db skinünk
  2.  
  3. public m_nyitas(id)
  4. {
  5. new Szam = random_num(1, 100);
  6. OsszesSkin[Szam][id]++;
  7. }


Ez elég rövid, viszont mindent ugyan akkora eséllyel fog dobni.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda nyitás
HozzászólásElküldve: 2016.10.08. 12:29 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
és hogyan lehetne azt meg oldani hogy a fegyvert ritkán dobja? :D

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda nyitás
HozzászólásElküldve: 2016.10.08. 12:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
  1. //Itt beállítjuk a droppolási százalékot
  2. new const Float:DropItemLada[][] = { 2.0, 10.0, 50.0, 100.0 };
  3.  
  4. public Talal(id, key)
  5. {
  6. new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 100.00);
  7.  
  8. if(RandomSzam <= DropItemLada[0][0]) //Ennek a függvénynek a lefutási esélye 2.0%
  9.     {
  10.         switch(random_num(1,1))
  11.         {
  12.             case 1:
  13.             {
  14.                 Valami++;
  15.             }
  16.         }
  17.     }
  18.     else if(RandomSzam <= DropItemLada[1][0]) //Ennek a függvénynek a lefutási esélye 10.0%
  19.     {
  20.         switch(random_num(1,1))
  21.         {
  22.             case 1:
  23.             {
  24.                 Valami2++;
  25.             }
  26.         }
  27.     }
  28.     else if(RandomSzam <= DropItemLada[2][0]) //Ennek a függvénynek a lefutási esélye 50.0%
  29.     {
  30.         switch(random_num(1,1))
  31.         {
  32.             case 1:
  33.             {
  34.                 Valami3++;
  35.             }
  36.         }
  37.     }
  38.     else if(RandomSzam <= DropItemLada[3][0])
  39.     //Ennek a függvénynek a lefutási esélye 100.0%
  40.     //Tehát ezt biztos, hogy kapunk, ha pl 80%-ra állítod akkor nem fog mindig droppolni
  41.     //Ha 80%-ra állítod akkor ugye 20% esélyünk lesz arra is, hogy nem kap semmit, tehát nem fut le 1 függvény se
  42.     {
  43.         switch(random_num(1,1))
  44.         {
  45.             case 1:
  46.             {
  47.                 Valami4++;
  48.             }
  49.         }
  50.     }
  51. }


ha jo akor viszon Exodusnak koszond meg mert o adta nekem is :D de nekem is koszonheted :D

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda nyitás
HozzászólásElküldve: 2016.10.08. 13:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Pista. írta:
és hogyan lehetne azt meg oldani hogy a fegyvert ritkán dobja? :D


Akkor még 1 példa, tegyük fel, hogy 1-80-ig fegyverek vannak.
Valamint 80-tól 100-ig kések vannak, mert megint okosak vagyunk és így csináltuk meg.

Akkor ilyen esetben:

  1. public m_nyitas(id)
  2. {
  3. new Float:FloatSzam = random_float(0.01, 100.00);
  4. new FegyverID = random_num(1, 80); //mivel 80-ig fegyverek vannak jelen esetben
  5. new KesID = random_num(81, 100); //mivel 80-tól 100-ig kések vannak jelen esetben
  6.    
  7.     if(FloatSzam <= 1.0) //jelen esetben 1% esély ezekre a droppokra
  8.     {
  9.         OsszesSkin[KesID][id]++;
  10.     }
  11.    
  12.     else if(FloatSzam <= 100.0) //mindenképp adjon nekünk valamit ezért 100%
  13.     {
  14.         OsszesSkin[FegyverID][id]++;
  15.     }
  16. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: Pista. (2016.10.08. 13:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole