hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 09:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 326 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 325 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Palu az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Játszott idő mentése
HozzászólásElküldve: 2016.10.09. 09:46 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
Hali!
Exodus elite sniper pluginjában van ugye egy játszott idő rész.
Én ebből kimásoltam saját célra az idő részt.

Egy fájlba szeretném menteni. A Masodpercek[id] változót beírom mentéshez, betöltéshez majd amikor reconnectelek nem ment.
Valami megoldás? Előre is köszönöm.

  1. //valtozo
  2. new Masodpercek[33];
  3.  
  4. new iMasodperc, iPerc, iOra
  5.     iMasodperc = Masodpercek[id] + get_user_time(id);
  6.     iPerc = iMasodperc / 60;
  7.     iOra = iPerc / 60;
  8.     iMasodperc = iMasodperc - iPerc * 60;
  9.     iPerc = iPerc - iOra * 60;


Mentés:
  1. public save(id) {
  2.     new szData[128];
  3.     new steamid[32]; get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid));
  4.     if(contain(steamid, "_ID_LAN") != -1) get_user_ip(id, steamid, charsmax(steamid), 1);
  5.  
  6.     formatex(szData, charsmax(szData), "%i %i %i", oles[id], kesek[id], Masodpercek[id]);
  7.     set_data(steamid, szData)
  8. }
  9. public client_authorized(id) {
  10.     if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id)) {
  11.         load(id);
  12.     }
  13.    
  14. }
  15.  
  16. public load(id) {
  17.     new szData[128];
  18.     new steamid[32]; get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid));
  19.     if(contain(steamid, "_ID_LAN") != -1) get_user_ip(id, steamid, charsmax(steamid), 1);
  20.  
  21.     if(get_data(steamid, szData, charsmax(szData))) {
  22.         new valami[32], valami2[32], valami3[32];
  23.         parse(szData, valami, charsmax(valami), valami2, charsmax(valami2), valami3, charsmax(valami3));
  24.         oles[id] = str_to_num(valami)  
  25.         kesek[id] = str_to_num(valami2)
  26.         Masodpercek[id] = str_to_num(valami3)
  27.     }
  28. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játszott idő mentése
HozzászólásElküldve: 2016.10.09. 10:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Egymagában a Masodpercek egy üres tömb, mentéskor kell hozzáadnunk a játszott időt, tehát:

  1. Masodpercek[id] + get_user_time(id)

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: Krisznitro (2016.10.09. 12:31)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole