hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 219 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Playerskin meg változtatása
HozzászólásElküldve: 2016.10.28. 14:24 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Sziasztok!
Hogyan oldjam meg azt hogy a "player skint" megváltoztassam? nem /skin nem ilyen kell.
PL automatikusan más skin van.
Hogyan oldjam meg? Valaki küldene egy plugint?

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Playerskin meg változtatása
HozzászólásElküldve: 2016.10.28. 15:16 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
adriansr14 írta:
Sziasztok!
Hogyan oldjam meg azt hogy a "player skint" megváltoztassam? nem /skin nem ilyen kell.
PL automatikusan más skin van.
Hogyan oldjam meg? Valaki küldene egy plugint?


  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR ""
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.     register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  16.     return PLUGIN_CONTINUE
  17. }
  18. public plugin_precache()
  19. {
  20.     precache_model("models/player/jatekos_te/jatekos_te.mdl")
  21.     precache_model("models/player/jatekos_ct/jatekos_ct.mdl")
  22.     return PLUGIN_CONTINUE
  23. }
  24. public resetModel(id, level, cid) {
  25.        
  26.     new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  27.     if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  28.         cs_set_user_model(id, "jatekos_te")
  29.     }
  30.     else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  31.         cs_set_user_model(id, "jatekos_ct")
  32.     }
  33.     else {
  34.         cs_reset_user_model(id)
  35.     }
  36.     return PLUGIN_CONTINUE
  37. }
  38.  
  39. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  40. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  41. */

Ők köszönték meg Krisznitro nek ezt a hozzászólást: adriansr14 (2016.10.28. 15:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Playerskin meg változtatása
HozzászólásElküldve: 2016.10.28. 15:17 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
KÖSZI!!

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Playerskin meg változtatása
HozzászólásElküldve: 2016.10.28. 16:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Admin Models";
  7. new const VERSION[] = "1.1";
  8. new const AUTHOR[] = "mforce";
  9.  
  10.  
  11. //#define ACCESS_FLAG   ADMIN_KICK      // Type // before the # if you want it for all players.
  12.  
  13. new const T_MODEL[] = "te_admin";
  14. new const CT_MODEL[] = "ct_admin";
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  18.  
  19.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawn", 1);
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23.     new model[128];
  24.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", T_MODEL, T_MODEL);
  25.     precache_model(model);
  26.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", CT_MODEL, CT_MODEL);
  27.     precache_model(model);
  28. }
  29.  
  30. public fwPlayerSpawn(id) {
  31.     #if defined ACCESS_FLAG
  32.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  33.     #endif
  34.    
  35.     if(!is_user_alive(id)) {
  36.         cs_reset_user_model(id);
  37.         return;
  38.     }
  39.    
  40.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  41.             case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, T_MODEL);
  42.             case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, CT_MODEL);
  43.     }
  44. }


 ! Moderátori megjegyzés (mforce):
áthelyezve

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Playerskin meg változtatása
HozzászólásElküldve: 2016.10.28. 19:29 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Szia mfroce,
Kicsit most eltévedtem..
Ez így müködne vagy nem?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Admin Models";
  7. new const VERSION[] = "1.1";
  8. new const AUTHOR[] = "mforce";
  9.  
  10.  
  11. //#define ACCESS_FLAG   ADMIN_KICK      // Type // before the # if you want it for all players.
  12.  
  13. new const T_MODEL[] = "t_skin";
  14. new const CT_MODEL[] = "ct_admin"; //ez egyenlore nem kellene.
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  18.  
  19.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawn", 1);
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23.     new model[128];
  24.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", T_MODEL, T_MODEL);
  25.     precache_model(model);
  26.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", CT_MODEL, CT_MODEL);
  27.     precache_model(model);
  28. }
  29.  
  30. public fwPlayerSpawn(id) {
  31.     #if defined ACCESS_FLAG
  32.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  33.     #endif
  34.    
  35.     if(!is_user_alive(id)) {
  36.         cs_reset_user_model(id);
  37.         return;
  38.     }
  39.    
  40.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  41.             case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, new_bfs_skin);
  42.             case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, CT_MODEL); //ez nem kellene
  43.     }
  44. }

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Playerskin meg változtatása
HozzászólásElküldve: 2016.10.28. 19:35 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
Sry, hogy nem mforce vagyok, de
  1. public fwPlayerSpawn(id) {
  2.     #if defined ACCESS_FLAG
  3.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  4.     #endif
  5.    
  6.     if(!is_user_alive(id)) {
  7.         cs_reset_user_model(id);
  8.         return;
  9.     }
  10.    
  11.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  12.             case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, T_MODEL); // elobb itt valami hulyeseget irtal be.
  13.             case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, CT_MODEL); //ez nem kellene
  14.     }
  15. }


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Admin Models";
  7. new const VERSION[] = "1.1";
  8. new const AUTHOR[] = "mforce";
  9.  
  10.  
  11. //#define ACCESS_FLAG   ADMIN_KICK      // Ha akarod, hogy admin skinek legyenek akkor vedd ki a //-jelet a #define elől.
  12.  
  13. new const T_MODEL[] = "te_admin"; // elég ezt szerkesztened
  14. new const CT_MODEL[] = "ct_admin"; // és ezt
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  18.  
  19.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawn", 1);
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23.     new model[128];
  24.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", T_MODEL, T_MODEL);
  25.     precache_model(model);
  26.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", CT_MODEL, CT_MODEL);
  27.     precache_model(model);
  28. }
  29.  
  30. public fwPlayerSpawn(id) {
  31.     #if defined ACCESS_FLAG
  32.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  33.     #endif
  34.    
  35.     if(!is_user_alive(id)) {
  36.         cs_reset_user_model(id);
  37.         return;
  38.     }
  39.    
  40.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  41.             case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, T_MODEL);
  42.             case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, CT_MODEL);
  43.     }
  44. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole