hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 244 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 243 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Újraéledés a kezdőhelyen
HozzászólásElküldve: 2016.11.28. 09:24 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok!
Valaki leírná, hogy kell megcsinálni:

Ha meghal a játékos újraéledjen a kezdőhelyen(T a t kezdőn CT a ct kezdőn persze)

Nem tudom milyen eventtel kell megcsinálni :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újraéledés a kezdőhelyen
HozzászólásElküldve: 2016.11.28. 18:08 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Nemtudom, hogy jó-e. Teszteld.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "pikha"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  14. }
  15. public halal()
  16. {
  17.     new victim = read_data(2)
  18.     ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, victim)
  19. }

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép

Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: Uwillpay (2016.11.28. 18:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újraéledés a kezdőhelyen
HozzászólásElküldve: 2016.11.28. 18:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.04. 10:58
Hozzászólások: 219
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < cstrike >
  3. #include < hamsandwich >
  4. #include < fun >
  5.  
  6. #define PLUGIN_NAME "Fan :: System&CSDMLOL"
  7. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  8. #define PLUGIN_AUTHOR "mdLpaPA"
  9.  
  10. #pragma tabsize 0
  11.  
  12. static szMap[ 32 ]
  13.  
  14. public plugin_init( )
  15. {
  16.     register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
  17.    
  18.     register_logevent( "PlayerRespawn", 3, "1=joined team" )
  19.     register_event( "DeathMsg", "EventKilling", "a" )
  20.    
  21.     get_mapname(szMap, 31)
  22. }
  23.  
  24. public EventKilling( )
  25. {
  26.     new iKiller = read_data( 1 )
  27.     new iVictim = read_data( 2 )
  28.     new iWeapon = get_user_weapon( iKiller )
  29.    
  30.     cs_set_user_bpammo( iKiller, iWeapon, 90 )
  31.     set_task( 2.0, "function_spawn", iVictim )
  32.    
  33.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, iKiller )
  34.     write_short( 1<<10 )
  35.     write_short( 1<<10 )
  36.     write_short( 0x0000 )
  37.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  38.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  39.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  40.     write_byte( 75 )
  41.     message_end( )
  42. }
  43.  
  44. public PlayerRespawn( )
  45. {
  46.     new szLog[ 256 ]
  47.     new szName[ 32 ], szTeam[ 12 ]
  48.  
  49.     read_logargv( 0, szLog, charsmax( szLog ) )
  50.     read_logargv( 2, szTeam, charsmax( szTeam ) )
  51.  
  52.     parse_loguser( szLog, szName, charsmax( szName ) )
  53.        
  54.     new id = get_user_index( szName )
  55.        
  56.     if( is_user_connected( id ) && szTeam[ 0 ] != 'S' )
  57.     {
  58.         set_task( 2.0, "function_spawn", id )
  59.     }
  60. }
  61.  
  62. public bomb_planted( id )
  63. {
  64.     new players[ 32 ], pnum
  65.     get_players( players, pnum ,"ae", "TERRORIST" )
  66.        
  67.     for( new i = 0; i < pnum; i++ )
  68.     {
  69.         if( user_has_weapon( players[ i ], CSW_C4 ) )
  70.         {
  71.             engclient_cmd( players[ i ], "weapon_c4" )
  72.             cs_set_user_bpammo( players[ i ], CSW_C4, 0 )
  73.             engclient_cmd( players[i], "lastinv" )
  74.              
  75.             message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "StatusIcon" ), _, players[ i ] )
  76.             write_byte( 0 )
  77.             write_string( "c4" )
  78.             message_end( )
  79.         }
  80.     }
  81. }
  82.  
  83. public function_spawn( id )
  84. {
  85.     static team
  86.    
  87.     new MapName[ 32 ]
  88.     get_mapname( MapName, 31 )
  89.            
  90.     if( !is_user_alive( id ) && ( team = get_user_team( id ) ) != 3 && team != 0 )
  91.         ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id )
  92.                
  93.     if( is_user_alive( id ) )
  94.     {
  95.         set_user_godmode( id, 1 )
  96.        
  97.         if( get_user_team(id) == 1 )
  98.         {
  99.             set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 50 )
  100.         } else
  101.         if( get_user_team(id) == 2 )
  102.         {
  103.             set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 50 )
  104.         }
  105.        
  106.         bomb_planted( id )
  107.        
  108.         set_task( 1.0, "ProtectionOff", id )
  109.     }
  110.     return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112.  
  113. public ProtectionOff(id)
  114. {
  115.     if( !is_user_alive( id ) )
  116.         return PLUGIN_CONTINUE
  117.  
  118.     set_user_godmode( id, 0 )
  119.     set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 25 )
  120.    
  121.     return PLUGIN_CONTINUE
  122. }

_________________
STEAM
[steam]konfigos[/steam]
YOUTUBE

Szerverek
Kép
_
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újraéledés a kezdőhelyen
HozzászólásElküldve: 2016.11.28. 18:20 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Szerintem jó lesz pika, majd kipróbálom. ment a gomb :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újraéledés a kezdőhelyen
HozzászólásElküldve: 2016.11.28. 18:34 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
DR.AnimaL írta:
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < cstrike >
  3. #include < hamsandwich >
  4. #include < fun >
  5.  
  6. #define PLUGIN_NAME "Fan :: System&CSDMLOL"
  7. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  8. #define PLUGIN_AUTHOR "mdLpaPA"
  9.  
  10. #pragma tabsize 0
  11.  
  12. static szMap[ 32 ]
  13.  
  14. public plugin_init( )
  15. {
  16.     register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
  17.    
  18.     register_logevent( "PlayerRespawn", 3, "1=joined team" )
  19.     register_event( "DeathMsg", "EventKilling", "a" )
  20.    
  21.     get_mapname(szMap, 31)
  22. }
  23.  
  24. public EventKilling( )
  25. {
  26.     new iKiller = read_data( 1 )
  27.     new iVictim = read_data( 2 )
  28.     new iWeapon = get_user_weapon( iKiller )
  29.    
  30.     cs_set_user_bpammo( iKiller, iWeapon, 90 )
  31.     set_task( 2.0, "function_spawn", iVictim )
  32.    
  33.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, iKiller )
  34.     write_short( 1<<10 )
  35.     write_short( 1<<10 )
  36.     write_short( 0x0000 )
  37.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  38.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  39.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  40.     write_byte( 75 )
  41.     message_end( )
  42. }
  43.  
  44. public PlayerRespawn( )
  45. {
  46.     new szLog[ 256 ]
  47.     new szName[ 32 ], szTeam[ 12 ]
  48.  
  49.     read_logargv( 0, szLog, charsmax( szLog ) )
  50.     read_logargv( 2, szTeam, charsmax( szTeam ) )
  51.  
  52.     parse_loguser( szLog, szName, charsmax( szName ) )
  53.        
  54.     new id = get_user_index( szName )
  55.        
  56.     if( is_user_connected( id ) && szTeam[ 0 ] != 'S' )
  57.     {
  58.         set_task( 2.0, "function_spawn", id )
  59.     }
  60. }
  61.  
  62. public bomb_planted( id )
  63. {
  64.     new players[ 32 ], pnum
  65.     get_players( players, pnum ,"ae", "TERRORIST" )
  66.        
  67.     for( new i = 0; i < pnum; i++ )
  68.     {
  69.         if( user_has_weapon( players[ i ], CSW_C4 ) )
  70.         {
  71.             engclient_cmd( players[ i ], "weapon_c4" )
  72.             cs_set_user_bpammo( players[ i ], CSW_C4, 0 )
  73.             engclient_cmd( players[i], "lastinv" )
  74.              
  75.             message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "StatusIcon" ), _, players[ i ] )
  76.             write_byte( 0 )
  77.             write_string( "c4" )
  78.             message_end( )
  79.         }
  80.     }
  81. }
  82.  
  83. public function_spawn( id )
  84. {
  85.     static team
  86.    
  87.     new MapName[ 32 ]
  88.     get_mapname( MapName, 31 )
  89.            
  90.     if( !is_user_alive( id ) && ( team = get_user_team( id ) ) != 3 && team != 0 )
  91.         ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id )
  92.                
  93.     if( is_user_alive( id ) )
  94.     {
  95.         set_user_godmode( id, 1 )
  96.        
  97.         if( get_user_team(id) == 1 )
  98.         {
  99.             set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 50 )
  100.         } else
  101.         if( get_user_team(id) == 2 )
  102.         {
  103.             set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 50 )
  104.         }
  105.        
  106.         bomb_planted( id )
  107.        
  108.         set_task( 1.0, "ProtectionOff", id )
  109.     }
  110.     return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112.  
  113. public ProtectionOff(id)
  114. {
  115.     if( !is_user_alive( id ) )
  116.         return PLUGIN_CONTINUE
  117.  
  118.     set_user_godmode( id, 0 )
  119.     set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 25 )
  120.    
  121.     return PLUGIN_CONTINUE
  122. }

 ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
A plugin készítőjét NEM írjuk át!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole