hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 15:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 333 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 333 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Exodus|GO|Bugg javítás
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 15:46 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Mert ugyan elveszi tőle a raktárból a skint, de az aktív skint nem állítja át.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Exodus|GO|Bugg javítás
HozzászólásElküldve: 2017.01.04. 17:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Meglehet, mindent meglehet :D

Itt ugye elveszi a kiválasztott skint viszont a skin tömböt nem nullázza.
  1. OsszesSkin[key][id] --;


Mivel nem akartam még párszáz sort irogatni (Mivel minden skin tömb más fegyverskint ad meg)
De így lenullázhatod (Így rövid de nemigazán hasznos, valamint minden skint lefog venni)


  1. for(new i;i < 14; i++)
  2. Skin[i][id] = 0;


Valamint egy példa, hogy ha pl egy AK47 skint dobsz ki és nem akarod,hogy minden skint levegyen akkor hogyan is kéne lefuttatni ezt. (Ez az első 14db AK47 skinre szól)

Valahogy így(Ha esetleg elírtam volna valamit javítsatok ki):
  1. public Kuka_h(id, menu, item)
  2. {
  3.     if(item == MENU_EXIT)
  4.     {
  5.         menu_destroy(menu);
  6.         return;
  7.     }
  8.  
  9.     new data[9], szName[64];
  10.     new access, callback;
  11.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  12.     new key = str_to_num(data);
  13.  
  14.     switch(key)
  15.     {
  16.         case 0..14:
  17.         {
  18.             Skin[0][id] = 0;
  19.         }
  20.     }
  21.     OsszesSkin[key][id] --;
  22.     ColorChat(id, GREEN, "%s^1Sikeresen Törölted ezt: ^4%s", Chat_Prefix, Fegyverek[key][0]);
  23.     Kuka(id);
  24. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: jocikahehe (2017.03.26. 09:29)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole