hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 204 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ML_NOTFOUND Lang
HozzászólásElküldve: 2017.01.08. 09:36 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Üdv!

Valaki nem tudja hogy miért nem bírja beolvasni ezt a szerver?

plugin_init:

  1. register_dictionary( "deathrunmenu.txt" );



Pluginban:
  1. public Mymenu(id)
  2. {
  3.     static String[64];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%L", LANG_SERVER, "FOMENUCIM", Szint[id],Xp[id],Pont[id]);
  5.     new menu = menu_create(String, "dr_fomenu" );
  6.    
  7.     formatex(String, charsmax(String), "%L", LANG_SERVER, "FOMENU1");
  8.     menu_additem(menu, String, "1");
  9.     formatex(String, charsmax(String), "%L", LANG_SERVER, "FOMENU2");
  10.     menu_additem(menu, String, "2");
  11.     formatex(String, charsmax(String), "%L", LANG_SERVER, "FOMENU3");
  12.     menu_additem(menu, String, "3");
  13.     formatex(String, charsmax(String), "%L", LANG_SERVER, "FOMENU4");
  14.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, String);
  15.     menu_display(id, menu);
  16. }



maga a lang file (.txt) :

  1. [hu]
  2.  
  3. FOMENUCIM = \wDeathRun Menu \r Szinted:\d %d | \r Tapasztalat: \d %d%% | \rPont: \d %d
  4. FOMENU1 = Kes
  5. FOMENU2 = USP
  6. FOMENU3 = Bolt
  7. FOMENU4 = Informaciok

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ML_NOTFOUND Lang
HozzászólásElküldve: 2017.01.08. 11:12 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
LANG_SERVER Esetén a szerver beállított nyelvét veszi figyelembe. Ha kliens felől akarod, akkor magát az id-t szokták hozzáírni. Próbáld meg te is. Nem biztos, hogy ez így szabályos, de én így használom és megfelel amire kell.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ML_NOTFOUND Lang
HozzászólásElküldve: 2017.01.08. 11:16 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
JohanCorn írta:
LANG_SERVER Esetén a szerver beállított nyelvét veszi figyelembe. Ha kliens felől akarod, akkor magát az id-t szokták hozzáírni. Próbáld meg te is. Nem biztos, hogy ez így szabályos, de én így használom és megfelel amire kell.


1 kis példát tudsz dobni? :D (Mert számomra ez így érthetetlen)

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ML_NOTFOUND Lang
HozzászólásElküldve: 2017.01.08. 13:22 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Kód:
LANG_SERVER


->>>>

Kód:
LANG_PLAYER


Edit:
Nemis a sikerre irtam. Eredetileg ahogy felul Johan leirta a szerver nyelvet veszi figyelembe LANG_PLAYER pedig a jatekos nyelvet.

ML_NOTFOUND pedig nem talalja a langot te csak a [hu] reszt masoltad igy nem tudhato hogy angol is van-e? Ha joltudom az angol kotelezo ha a szerver alapnyelve angol. (Amxx.cfg-be atlehet alitani magyarra)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: The Peace (2017.01.08. 13:29)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ML_NOTFOUND Lang
HozzászólásElküldve: 2017.01.08. 13:29 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
DeteCT0R írta:
Nemis a sikerre irtam. Eredetileg ahogy felul Johan leirta a szerver nyelvet veszi figyelembe LANG_PLAYER pedig a jatekos nyelvet.

ML_NOTFOUND pedig nem talalja a langot te csak a [hu] reszt masoltad igy nem tudhato hogy angol is van-e? Ha joltudom az angol kotelezo ha a szerver alapnyelve angol. (Amxx.cfg-be atlehet alitani magyarra)


Igen igen, így már tökéletes., köszönöm természetesen ment a dolog.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ML_NOTFOUND Lang
HozzászólásElküldve: 2017.01.08. 13:32 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Illetve lehet ellenőrizni, hogy éppen a kliens nyelve milyen.
Ha a setinfo lang nem "hu" akkor is ezt fogja produkálni.

Amúgy a LANG_PLAYER elviekben működik, de nem igazán néztem utána még pontosan...
De én már régóta simán azt az értéked adom ami maga a kliens azonosítója.

Példa erre:
  1. client_print(index, print_console, "%L", index, "LANG_SOR");


Remélem érted, hogy mit akarok, de akkor nyilvánvalóan a LANG_PLAYER is működik.

EDIT: Nem láttam az utolsó hozzászólást. Ezt akkor ne vedd figyelembe.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ML_NOTFOUND Lang
HozzászólásElküldve: 2017.01.08. 14:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
JohanCorn írta:
Illetve lehet ellenőrizni, hogy éppen a kliens nyelve milyen.
Ha a setinfo lang nem "hu" akkor is ezt fogja produkálni.

Amúgy a LANG_PLAYER elviekben működik, de nem igazán néztem utána még pontosan...
De én már régóta simán azt az értéked adom ami maga a kliens azonosítója.

Példa erre:
  1. client_print(index, print_console, "%L", index, "LANG_SOR");


Remélem érted, hogy mit akarok, de akkor nyilvánvalóan a LANG_PLAYER is működik.

EDIT: Nem láttam az utolsó hozzászólást. Ezt akkor ne vedd figyelembe.

Regi szerveremen is LANG_PLAYERT hasznaltam es a mostanin is azvan tokeletesen megy :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole