hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 01:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 223 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 221 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenü használat korlátozása!
HozzászólásElküldve: 2017.01.24. 10:06 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.10.22. 15:47
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok van egy fegyvermenü a módomba amit hasnálok csgo és csináltam egy olyan parancsot hogyha mondjuk nem tud valaki fegyvert választani beírja hogy /gun és előjön a fegyvermenü de viszont ezzel az az egy gond van hogy ha mondjuk beírja egy játékos többször is ugynaugy tud fegyvert választani és ad hozzá neki gránátot is így tudnak buglni vele úgymond lehetne valahogy korlátozni hogy hányszor tudja 1 játékos használni a /gun parancsot válaszokat előre is köszönöm!

Ők köszönték meg Coca-Cola nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.24. 12:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.01.24. 10:34 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Forráskód?

Ők köszönték meg KillerBoy12 nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.24. 12:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.01.24. 11:16 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.10.22. 15:47
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Ebbe kéne korlátozni hogy a /gun parancsra jöjjön elő és és ne tudja használni 1 játékos a parancsot csak max 1x tudja beírni ha pl nemtudott fegyvert választani!


Csatolmányok:
fegyvermenu.sma [4 KiB]
Letöltve 68 alkalommal.

Ők köszönték meg Coca-Cola nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.24. 12:05)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.01.24. 12:16 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. new g_KivalasztottFegyver[33], Nyelv[33], Guns[33]
  12.  
  13. new const Egyeb[][][] =
  14. {
  15.     { "\wGlobal Offensive \r- \dFegyvermenÄ‚Ä˝", " \wGlobal Offensive \r- \dGuns" }
  16. }
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn_Post", 1)
  20.     register_clcmd("say /guns", "CmdFegyverMenu")
  21.  
  22.     // Add your code here...
  23. }
  24. public CmdFegyverMenu(id)
  25. {
  26.     if(!is_user_alive(id))
  27.         return
  28.     if(Guns[id] == 1)
  29.         return
  30.     fegyvermenu(id)
  31. }
  32. public Player_Spawn_Post(id)
  33. {
  34.     Guns[id] = 0
  35.     if(!is_user_connected(id))
  36.         return;
  37.        
  38.     if(!is_user_alive(id))
  39.         return;
  40.        
  41.     g_KivalasztottFegyver[id] = 0;
  42.        
  43.     strip_user_weapons(id);
  44.        
  45.     set_task(0.5, "Give_Defaults", id);
  46.    
  47.     fegyvermenu(id);
  48. }
  49.  
  50. public Give_Defaults(id)
  51. {
  52.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  53.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  54.     give_item(id, "weapon_knife");
  55.     give_item(id, "item_assaultsuit");
  56.        
  57.     if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  58.         give_item(id, "item_thighpack");
  59. }
  60.  
  61. public cmdGuns(id)
  62. {
  63.     if(!is_user_connected(id))
  64.         return;
  65.        
  66.     if(!is_user_alive(id))
  67.         return;
  68.        
  69.     if(g_KivalasztottFegyver[id] == 0)
  70.         fegyvermenu(id);
  71.     else if(g_KivalasztottFegyver[id] == 1)
  72.         kisfegyverek(id);
  73.     else   
  74.         return;
  75.        
  76.     return;
  77. }
  78. public fegyvermenu(id)
  79. {
  80.     if(g_KivalasztottFegyver[id] < 1)
  81.     {
  82.         new cim[121]
  83.         format(cim, charsmax(cim), Egyeb[0][Nyelv[id]])
  84.         new menu = menu_create(cim, "fegyo_h")
  85.        
  86.         menu_additem(menu, "AK47", "1",0)
  87.         menu_additem(menu, "M4A1", "2",0)
  88.         menu_additem(menu, "AWP", "3",0)
  89.         menu_additem(menu, "FAMAS", "4",0)
  90.         menu_additem(menu, "P90", "5",0)
  91.         menu_additem(menu, "M3", "6",0)
  92.         menu_additem(menu, "GALIL", "7",0)
  93.         menu_additem(menu, "MP5", "8",0)
  94.         menu_additem(menu, "SCOUT", "9",0)
  95.        
  96.         menu_display(id, menu)
  97.     }
  98. }
  99. public fegyo_h(id, menu, item)
  100. {
  101.    
  102.     if(item == MENU_EXIT)
  103.     {
  104.         menu_destroy(menu)
  105.         return
  106.     }
  107.    
  108.     new data[9], szName[64]
  109.     new access, callback
  110.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  111.     new key = str_to_num(data)
  112.    
  113.     g_KivalasztottFegyver[id] = 1;
  114.    
  115.     switch(key)
  116.     {
  117.         case 1:{
  118.             kisfegyverek(id)
  119.             give_item(id, "weapon_ak47")
  120.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
  121.         }
  122.         case 2: {
  123.             kisfegyverek(id)
  124.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  125.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
  126.         }
  127.         case 3: {
  128.             kisfegyverek(id)
  129.             give_item(id, "weapon_awp")
  130.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  131.         }
  132.         case 4: {
  133.             kisfegyverek(id)
  134.             give_item(id, "weapon_famas")
  135.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  136.         }
  137.         case 5: {
  138.             kisfegyverek(id)
  139.             give_item(id, "weapon_p90")
  140.             give_item(id, "item_assaultsuit")
  141.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_P90, 90)
  142.         }
  143.         case 6: {
  144.             kisfegyverek(id)
  145.             give_item(id, "weapon_m3")
  146.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3, 90)
  147.         }
  148.         case 7: {
  149.             kisfegyverek(id)
  150.             give_item(id, "weapon_galil")
  151.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL,90)
  152.         }
  153.         case 8: {
  154.             kisfegyverek(id)
  155.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  156.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY,90)
  157.         }
  158.         case 9: {
  159.             kisfegyverek(id)
  160.             give_item(id, "weapon_scout")
  161.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT,90)
  162.    
  163.         }
  164.     }
  165. }
  166. public kisfegyverek(id)
  167. {
  168.     if(g_KivalasztottFegyver[id] < 2)
  169.     {
  170.         new cim[121]
  171.         format(cim, charsmax(cim), Egyeb[0][Nyelv[id]])
  172.         new menu = menu_create(cim, "kis_h")
  173.        
  174.         menu_additem(menu, "DEAGLE", "1",0)
  175.         menu_additem(menu, "USP", "2",0)
  176.         menu_additem(menu, "TEC9", "3",0)
  177.        
  178.         menu_display(id, menu)
  179.     }
  180. }
  181. public kis_h(id, menu, item){
  182.    
  183.     if(item == MENU_EXIT)
  184.     {
  185.         menu_destroy(menu)
  186.         return
  187.     }
  188.    
  189.     new data[9], szName[64]
  190.     new access, callback
  191.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  192.     new key = str_to_num(data)
  193.    
  194.     g_KivalasztottFegyver[id] = 2;
  195.    
  196.     switch(key)
  197.     {
  198.         case 1:
  199.         {
  200.             give_item(id, "weapon_deagle")
  201.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
  202.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  203.         }
  204.         case 2:
  205.         {
  206.             give_item(id, "weapon_usp")
  207.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
  208.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  209.         }
  210.         case 3:
  211.         {
  212.             give_item(id, "weapon_fiveseven")
  213.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 90)
  214.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  215.         }
  216.     }
  217. }

Ők köszönték meg KillerBoy12 nek ezt a hozzászólást: Coca-Cola (2017.01.24. 13:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole