hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 252 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 251 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Csatlakozó / kilépő ember chatben
HozzászólásElküldve: 2017.01.25. 23:27 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Sziasztok!
Egy nagyon egyszerű kis plugint keresek, amely mindösszesen azt tudja, hogy a csatlakozó játékosnak a nevét kiírja chatbe (Igen, csak chatbe, nem kell hud, semmi) pl: "kispista jön csövelni a szerverre. " amint sikeresen belépett, kiírná, hogy: "Kispista sikeresen belépett, jó játékot" ha pedig elmegy, akkor "Kiskpista lelepett a szerverről, remélem még visszajössz"
Tehát nekem nem kell semmi féle hangot lejátszania hozzá, rankot se írja ki, öléseket se, semmit..
Mindössze ezt a 3 féle kis üzenetet kéne kiíratni chatbe
Találtam az oldalon 2 féle plugint, ami hasonlít ehhez, és használhatnám:

Belépés/Kilépés
Belepes és Kilepes

Azonban, sajnos egyik sem jó számomra, mert vagy a hudban írják ki, vagy még rankot is ír mellé, stb..
Úgy hogy ezekek számomra "túl bonyolultak" ennél "butább" tudásút szeretnék :)


Előre is köszönöm szépen a segítséged!
Legyen szép napod! :)

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csatlakozó / kilépő ember chatben
HozzászólásElküldve: 2017.01.26. 00:39 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Rájötem te fiu hogy pontosan mi is kel neked.:)
Tessék használd egészségel.


Csatolmányok:
csatlakozik.sma [2.6 KiB]
Letöltve 105 alkalommal.

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem

Ők köszönték meg GudDevil nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 09:46)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csatlakozó / kilépő ember chatben
HozzászólásElküldve: 2017.01.26. 09:00 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
GudDevil írta:
Rájötem te fiu hogy pontosan mi is kel neked.:)
Tessék használd egészségel.

Köszönöm szépen mindjárt nézem nem sokára írok privátot is :)

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csatlakozó / kilépő ember chatben
HozzászólásElküldve: 2017.01.26. 09:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
FonoK írta:
GudDevil írta:
Rájötem te fiu hogy pontosan mi is kel neked.:)
Tessék használd egészségel.

Köszönöm szépen mindjárt nézem nem sokára írok privátot is :)

Rendben.:)

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csatlakozó / kilépő ember chatben
HozzászólásElküldve: 2017.01.26. 09:45 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
btw
GHW csatlakozás

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 10:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csatlakozó / kilépő ember chatben
HozzászólásElküldve: 2017.01.26. 14:10 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
regener írta:


Ez is "bonyolultabb" annál, mint amire nekem szükségem van

GuldDevil pluginja lenne eddig nekem a legmegfelelőbb, azonban a rank kijelzést ki kéne valahogy venni

#include <amxmodx>
#include <csstats>

#define PLUGIN "Simply Connect Messages"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "mforce"

// Ha szeretnéd chat helyett HUD-ra iratni a szöveget, akkor vedd ki a //-t a # elől.
//#define HUD

#if !defined HUD
new const PREFIX[] = "ElTaX~"
#endif

// Ha hangot is szeretnél lejátszani, akkor vedd ki a //-t a # elől.
//#define CONNECT_SOUND

#if defined CONNECT_SOUND
new const soundfile[] = "buttons/blip1.wav"; // Hangfájl beállítása (.wav)

public plugin_precache() {
precache_sound(soundfile)
}
#endif

#if defined HUD
new connectsyncmsg
#endif
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
#if defined HUD
connectsyncmsg = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public client_putinserver(id) {
set_task(2.0, "csatlakozott", id)
}

public csatlakozott(id) {
if(!is_user_bot(id)) {
new name[32];
get_user_name(id, name, charsmax(name))
new izStats[8], izBody[8], iRankPos
iRankPos = get_user_stats(id, izStats, izBody)
#if defined HUD
set_hudmessage(70, 55, 100, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s Csatlakozott a Szerverre.^nRank: %i^nJo Jatekot!", name, iRankPos)
#else
ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1csatlakozott a szerverre,^3 Rank: %i", PREFIX, name, iRankPos)
#endifa
#if defined CONNECT_SOUND
client_cmd(0, "spk ^"%s^"", soundfile)
#endif
}
}

public client_disconnect(id) {
if(!is_user_bot(id)) {
new name[32];
get_user_name(id, name, charsmax(name))
#if defined HUD
set_hudmessage(255, 0, 255, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s lelepett a szerverrol.", name)
#else
ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1lelepett a szerverrol.", PREFIX, name)
#endif
}
}

stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);

if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");

if(id) {
if(!is_user_connected(id)) return;
players[0] = id;
pnum = 1;
}
else get_players(players, pnum, "ch");

for(new i; i < pnum; i++) {
message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(szMsg);
message_end();
}
}


Eben tudnál esetleg segíteni?

Tehát
"ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s Csatlakozott a Szerverre.^nRank: %i^nJo Jatekot!", name, iRankPos)' a rank kiírásra nincs szükségem
Előre is köszönöm szépen a segítséget :)

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csatlakozó / kilépő ember chatben
HozzászólásElküldve: 2017.01.26. 16:19 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.11.10. 14:34
Hozzászólások: 81
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csstats>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Simply Connect Messages"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "mforce"
  7.  
  8. // Ha szeretnéd chat helyett HUD-ra iratni a szöveget, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  9. //#define HUD
  10.  
  11. #if !defined HUD
  12. new const PREFIX[] = "ElTaX~"
  13. #endif
  14.  
  15. // Ha hangot is szeretnél lejátszani, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  16. //#define CONNECT_SOUND
  17.  
  18. #if defined CONNECT_SOUND
  19. new const soundfile[] = "buttons/blip1.wav"; // Hangfájl beállítása (.wav)
  20.  
  21. public plugin_precache() {
  22. precache_sound(soundfile)
  23. }
  24. #endif
  25.  
  26. #if defined HUD
  27. new connectsyncmsg
  28. #endif
  29. public plugin_init() {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31. #if defined HUD
  32. connectsyncmsg = CreateHudSyncObj()
  33. #endif
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(id) {
  37. set_task(2.0, "csatlakozott", id)
  38. }
  39.  
  40. public csatlakozott(id) {
  41. if(!is_user_bot(id)) {
  42. new name[32];
  43. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  44. #if defined HUD
  45. set_hudmessage(70, 55, 100, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  46. ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s Csatlakozott a Szerverre. ^nJo Jatekot!", name)
  47. #else
  48. ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1csatlakozott a szerverre.", PREFIX, name)
  49. #endif
  50. #if defined CONNECT_SOUND
  51. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", soundfile)
  52. #endif
  53. }
  54. }
  55.  
  56. public client_disconnect(id) {
  57. if(!is_user_bot(id)) {
  58. new name[32];
  59. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  60. #if defined HUD
  61. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  62. ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s lelepett a szerverrol.", name)
  63. #else
  64. ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1lelepett a szerverrol.", PREFIX, name)
  65. #endif
  66. }
  67. }
  68.  
  69. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  70. static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  71. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  72.  
  73. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  74.  
  75. if(id) {
  76. if(!is_user_connected(id)) return;
  77. players[0] = id;
  78. pnum = 1;
  79. }
  80. else get_players(players, pnum, "ch");
  81.  
  82. for(new i; i < pnum; i++) {
  83. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  84. write_byte(players[i]);
  85. write_string(szMsg);
  86. message_end();
  87. }
  88. }

Ők köszönték meg ReDSTAR nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 16:28)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csatlakozó / kilépő ember chatben
HozzászólásElküldve: 2017.01.26. 16:29 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
ReDSTAR írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csstats>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Simply Connect Messages"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "mforce"
  7.  
  8. // Ha szeretnéd chat helyett HUD-ra iratni a szöveget, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  9. //#define HUD
  10.  
  11. #if !defined HUD
  12. new const PREFIX[] = "ElTaX~"
  13. #endif
  14.  
  15. // Ha hangot is szeretnél lejátszani, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  16. //#define CONNECT_SOUND
  17.  
  18. #if defined CONNECT_SOUND
  19. new const soundfile[] = "buttons/blip1.wav"; // Hangfájl beállítása (.wav)
  20.  
  21. public plugin_precache() {
  22. precache_sound(soundfile)
  23. }
  24. #endif
  25.  
  26. #if defined HUD
  27. new connectsyncmsg
  28. #endif
  29. public plugin_init() {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31. #if defined HUD
  32. connectsyncmsg = CreateHudSyncObj()
  33. #endif
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(id) {
  37. set_task(2.0, "csatlakozott", id)
  38. }
  39.  
  40. public csatlakozott(id) {
  41. if(!is_user_bot(id)) {
  42. new name[32];
  43. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  44. #if defined HUD
  45. set_hudmessage(70, 55, 100, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  46. ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s Csatlakozott a Szerverre. ^nJo Jatekot!", name)
  47. #else
  48. ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1csatlakozott a szerverre.", PREFIX, name)
  49. #endif
  50. #if defined CONNECT_SOUND
  51. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", soundfile)
  52. #endif
  53. }
  54. }
  55.  
  56. public client_disconnect(id) {
  57. if(!is_user_bot(id)) {
  58. new name[32];
  59. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  60. #if defined HUD
  61. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  62. ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s lelepett a szerverrol.", name)
  63. #else
  64. ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1lelepett a szerverrol.", PREFIX, name)
  65. #endif
  66. }
  67. }
  68.  
  69. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  70. static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  71. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  72.  
  73. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  74.  
  75. if(id) {
  76. if(!is_user_connected(id)) return;
  77. players[0] = id;
  78. pnum = 1;
  79. }
  80. else get_players(players, pnum, "ch");
  81.  
  82. for(new i; i < pnum; i++) {
  83. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  84. write_byte(players[i]);
  85. write_string(szMsg);
  86. message_end();
  87. }
  88. }


Nagyon szépen köszönöm! :)
Tetszik az alárírásod
https://www.youtube.com/watch?v=1GvU9QGQtuw

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk

Ők köszönték meg FonoK nek ezt a hozzászólást: ReDSTAR (2017.01.26. 16:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole