hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 201 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 201 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zombie plague 4.3 Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2017.01.26. 18:23 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.07. 04:14
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
hellósztok lenne 1 kérdésem

Konzol:
Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'debris/metal1.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'debris/metal1.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.

Segmentation fault (core dumped)

ez 1 plugin hiba lehet vagy nem lehet több plugint installálni hozzá ?

Ők köszönték meg norbivookcsa nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 21:43)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie plague 4.3 Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2017.01.26. 22:24 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Elerted az 512 limitet
Kód:
Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'debris/metal1.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.


Vagy vegyel ki plugint vagy sporolj a skinekkel.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 23:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie plague 4.3 Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2017.01.27. 01:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.07. 04:14
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
és a korlátot átlehetne írni többre ?

Ők köszönték meg norbivookcsa nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.27. 11:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie plague 4.3 Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2017.01.27. 10:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Ha szerveren atis lehetne irni a limit bennevan a kliensbe is szoval semmit se erne. Jatszadozni lehet vele unprecacheled az alap hangokat ami mar bennevan a kliensbe es azzal nyersz par szabad helyet.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.27. 11:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie plague 4.3 Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2017.01.28. 13:11 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.04. 10:58
Hozzászólások: 219
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
  1. new const UnPrecache_SoundList[125][] =
  2. {
  3.     "models/w_antidote.mdl",
  4.     "models/w_security.mdl",
  5.     "models/w_longjump.mdl",
  6.     "items/suitcharge1.wav",
  7.     "items/suitchargeno1.wav",
  8.     "items/suitchargeok1.wav",
  9.     "common/wpn_hudoff.wav",
  10.     "common/wpn_hudon.wav",
  11.     "common/wpn_moveselect.wav",
  12.     "common/wpn_denyselect.wav",
  13.     "player/geiger6.wav",
  14.     "player/geiger5.wav",
  15.     "player/geiger4.wav",
  16.     "player/geiger3.wav",
  17.     "player/geiger2.wav",
  18.     "player/geiger1.wav  ",
  19.     "sprites/zerogxplode.spr",
  20.     "sprites/WXplo1.spr",
  21.     "sprites/steam1.spr",
  22.     "sprites/bubble.spr",
  23.     "sprites/bloodspray.spr",
  24.     "sprites/blood.spr",
  25.     "sprites/smokepuff.spr",
  26.     "sprites/eexplo.spr",
  27.     "sprites/fexplo.spr",
  28.     "sprites/fexplo1.spr",
  29.     "sprites/b-tele1.spr",
  30.     "sprites/c-tele1.spr",
  31.     "sprites/ledglow.spr",
  32.     "sprites/laserdot.spr",
  33.     "sprites/explode1.spr",
  34.     "weapons/bullet_hit1.wav",
  35.     "weapons/bullet_hit2.wav",
  36.     "items/weapondrop1.wav",
  37.     "weapons/generic_reload.wav",
  38.     "sprites/smoke.spr",
  39.     "buttons/bell1.wav",
  40.     "buttons/blip1.wav",
  41.     "buttons/blip2.wav",
  42.     "buttons/button11.wav",
  43.     "buttons/latchunlocked2.wav",
  44.     "buttons/lightswitch2.wav",
  45.     "ambience/quail1.wav",
  46.     "events/tutor_msg.wav",
  47.     "events/enemy_died.wav",
  48.     "events/friend_died.wav",
  49.     "events/task_complete.wav",
  50.    
  51.     "weapons/ak47_clipout.wav",
  52.     "weapons/ak47_clipin.wav",
  53.     "weapons/ak47_boltpull.wav",
  54.     "weapons/aug_clipout.wav",
  55.     "weapons/aug_clipin.wav",
  56.     "weapons/aug_boltpull.wav",
  57.     "weapons/aug_boltslap.wav",
  58.     "weapons/aug_forearm.wav",
  59.     "weapons/c4_click.wav",
  60.     "weapons/c4_beep1.wav",
  61.     "weapons/c4_beep2.wav",
  62.     "weapons/c4_beep3.wav",
  63.     "weapons/c4_beep4.wav",
  64.     "weapons/c4_beep5.wav",
  65.     "weapons/c4_explode1.wav",
  66.     "weapons/c4_plant.wav",
  67.     "weapons/c4_disarm.wav",
  68.     "weapons/c4_disarmed.wav",
  69.     "weapons/elite_reloadstart.wav",
  70.     "weapons/elite_leftclipin.wav",
  71.     "weapons/elite_clipout.wav",
  72.     "weapons/elite_sliderelease.wav",
  73.     "weapons/elite_rightclipin.wav",
  74.     "weapons/elite_deploy.wav",
  75.     "weapons/famas_clipout.wav",
  76.     "weapons/famas_clipin.wav",
  77.     "weapons/famas_boltpull.wav",
  78.     "weapons/famas_boltslap.wav",
  79.     "weapons/famas_forearm.wav",
  80.     "weapons/g3sg1_slide.wav",
  81.     "weapons/g3sg1_clipin.wav",
  82.     "weapons/g3sg1_clipout.wav",
  83.     "weapons/galil_clipout.wav",
  84.     "weapons/galil_clipin.wav",
  85.     "weapons/galil_boltpull.wav",
  86.     "weapons/m4a1_clipin.wav",
  87.     "weapons/m4a1_clipout.wav",
  88.     "weapons/m4a1_boltpull.wav",
  89.     "weapons/m4a1_deploy.wav",
  90.     "weapons/m4a1_silencer_on.wav",
  91.     "weapons/m4a1_silencer_off.wav",
  92.     "weapons/m249_boxout.wav",
  93.     "weapons/m249_boxin.wav",
  94.     "weapons/m249_chain.wav",
  95.     "weapons/m249_coverup.wav",
  96.     "weapons/m249_coverdown.wav",
  97.     "weapons/mac10_clipout.wav",
  98.     "weapons/mac10_clipin.wav",
  99.     "weapons/mac10_boltpull.wav",
  100.     "weapons/mp5_clipout.wav",
  101.     "weapons/mp5_clipin.wav",
  102.     "weapons/mp5_slideback.wav",
  103.     "weapons/p90_clipout.wav",
  104.     "weapons/p90_clipin.wav",
  105.     "weapons/p90_boltpull.wav",
  106.     "weapons/p90_cliprelease.wav",
  107.     "weapons/p228_clipout.wav",
  108.     "weapons/p228_clipin.wav",
  109.     "weapons/p228_sliderelease.wav",
  110.     "weapons/p228_slidepull.wav",
  111.     "weapons/scout_bolt.wav",
  112.     "weapons/scout_clipin.wav",
  113.     "weapons/scout_clipout.wav",
  114.     "weapons/sg550_boltpull.wav",
  115.     "weapons/sg550_clipin.wav",
  116.     "weapons/sg550_clipout.wav",
  117.     "weapons/sg552_clipout.wav",
  118.     "weapons/sg552_clipin.wav",
  119.     "weapons/sg552_boltpull.wav",
  120.     "weapons/ump45_clipout.wav",
  121.     "weapons/ump45_clipin.wav",
  122.     "weapons/ump45_boltslap.wav",
  123.     "weapons/usp_clipout.wav",
  124.     "weapons/usp_clipin.wav",
  125.     "weapons/usp_silencer_on.wav",
  126.     "weapons/usp_silencer_off.wav",
  127.     "weapons/usp_sliderelease.wav",
  128.     "weapons/usp_slideback.wav"
  129. }


server_print("[ZD] Precache Manager: Reserved Slots (Model: %i | Sound: %i)", 512 - ArraySize(ArModel), 512 - ArraySize(ArSound))
}


  1. #define AUTHOR "Dias"


 ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
Csatolmány törölve! Amxx et nem töltünk fel!

_________________
STEAM
[steam]konfigos[/steam]
YOUTUBE

Szerverek
Kép
_
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole