hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 16:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 148 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 148 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 512 Limit elkerülése
HozzászólásElküldve: 2017.02.03. 21:34 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.11. 14:21
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok! Nos ebben a kis témában ötleteket kérnék arra a bizonyos ,,512 precache limit" problémára.
Nézelődtem allieden, és sok más helyen, de sajnos nem találtam működő dolgot. Aki tudna adni valami plugint annak megköszönném.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 Limit elkerülése
HozzászólásElküldve: 2017.02.03. 21:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
CoopCola írta:
Sziasztok! Nos ebben a kis témában ötleteket kérnék arra a bizonyos ,,512 precache limit" problémára.
Nézelődtem allieden, és sok más helyen, de sajnos nem találtam működő dolgot. Aki tudna adni valami plugint annak megköszönném.


Van egy úgynevezett "unprecache" valamint valahogyan átlehet írni az 512-es limitet (Ha jól emlékszem valakinek már sikerűlt)

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 Limit elkerülése
HozzászólásElküldve: 2017.02.03. 21:58 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.11. 14:21
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Igen, erről én is hallottam. Próbáltam a liblist.gam-ban is, de sajnos nem sikerült. A pluginokat pedig már néztem...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 Limit elkerülése
HozzászólásElküldve: 2017.02.03. 21:59 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
512 limit mind kliens es mind szerverbe bennevan. Amig a valve nemveszi ki addig valoszinuleg ottis marad.

Kód:
/*    Formatright © 2010, ConnorMcLeod  

    This plugin is free software; 
    you can redistribute it and/or modify it under the terms of the 
    GNU General Public License as published by the Free Software Foundation. 

    This program is distributed in the hope that it will be useful, 
    but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of 
    MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the 
    GNU General Public License for more details. 

    You should have received a copy of the GNU General Public License 
    along with this plugin; if not, write to the 
    Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330, 
    Boston, MA 02111-1307, USA. 
*/   

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "UnPrecacher"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod  "

new UnprecacheList[][48] =
{
   "shield",
   "ambience/3dmbridge.wav",
   "ambience/3dmeagle.wav",
   "ambience/3dmstart.wav",
   "ambience/3dmthrill.wav",
   "ambience/alarm1.wav",
   "ambience/arabmusic.wav",
   "ambience/Birds1.wav",
   "ambience/Birds2.wav",
   "ambience/Birds3.wav",
   "ambience/Birds4.wav",
   "ambience/Birds5.wav",
   "ambience/Birds6.wav",
   "ambience/Birds7.wav",
   "ambience/Birds8.wav",
   "ambience/Birds9.wav",
   "ambience/car1.wav",
   "ambience/car2.wav",
   "ambience/cat1.wav",
   "ambience/chimes.wav",
   "ambience/cicada3.wav",
   "ambience/copter.wav",
   "ambience/cow.wav",
   "ambience/crow.wav",
   "ambience/dog1.wav",
   "ambience/dog2.wav",
   "ambience/dog3.wav",
   "ambience/dog4.wav",
   "ambience/dog5.wav",
   "ambience/dog6.wav",
   "ambience/dog7.wav",
   "ambience/doorbell.wav",
   "ambience/fallscream.wav",
   "ambience/guit1.wav",
   "ambience/kajika.wav",
   "ambience/lv1.wav",
   "ambience/lv2.wav",
   "ambience/lv3.wav",
   "ambience/lv4.wav",
   "ambience/lv5.wav",
   "ambience/lv6.wav",
   "ambience/lv_elvis.wav",
   "ambience/lv_fruit1.wav",
   "ambience/lv_fruit2.wav",
   "ambience/lv_fruitwin.wav",
   "ambience/lv_jubilee.wav",
   "ambience/lv_neon.wav",
   "ambience/Opera.wav",
   "ambience/rain.wav",
   "ambience/ratchant.wav",
   "ambience/rd_shipshorn.wav",
   "ambience/rd_waves.wav",
   "ambience/sheep.wav",
   "ambience/sparrow.wav",
   "ambience/thunder_clap.wav",
   "ambience/waterrun.wav",
   "ambience/wolfhowl01.wav",
   "ambience/wolfhowl02.wav",
   "de_torn/tk_steam.wav",
   "de_torn/tk_windStreet.wav",
   "de_torn/torn_AK-47.wav",
   "de_torn/torn_ambience.wav",
   "de_torn/torn_Bomb1.wav",
   "de_torn/torn_Bomb2.wav",
   "de_torn/torn_MGun1.wav",
   "de_torn/torn_Templewind.wav",
   "de_torn/torn_thndrstrike.wav",
   "de_torn/torn_water1.wav",
   "de_torn/torn_water2.wav",
   "events/enemy_died.wav",
   "events/friend_died.wav",
   "events/task_complete.wav",
   "events/tutor_msg.wav",
   "hostage/hos1.wav",
   "hostage/hos2.wav",
   "hostage/hos3.wav",
   "hostage/hos4.wav",
   "hostage/hos5.wav",
   "items/equip_nvg.wav",
   "items/kevlar.wav",
   "items/nvg_off.wav",
   "items/nvg_on.wav",
   "items/tr_kevlar.wav",
   "plats/vehicle1.wav",
   "plats/vehicle2.wav",
   "plats/vehicle3.wav",
   "plats/vehicle4.wav",
   "plats/vehicle6.wav",
   "plats/vehicle7.wav",
   "plats/vehicle_brake1.wav",
   "plats/vehicle_ignition.wav",
   "plats/vehicle_start1.wav",
   "player/bhit_helmet-1.wav",
   "player/bhit_kevlar-1.wav",
   "player/breathe1.wav",
   "player/breathe2.wav",
   "player/death6.wav",
   "player/gasp1.wav",
   "player/gasp2.wav",
   "player/headshot1.wav",
   "player/headshot2.wav",
   "player/headshot3.wav",
   "player/pl_dirt1.wav",
   "player/pl_dirt2.wav",
   "player/pl_dirt3.wav",
   "player/pl_dirt4.wav",
   "player/pl_duct1.wav",
   "player/pl_duct2.wav",
   "player/pl_duct3.wav",
   "player/pl_duct4.wav",
   "player/pl_grate1.wav",
   "player/pl_grate2.wav",
   "player/pl_grate3.wav",
   "player/pl_grate4.wav",
   "player/pl_jump1.wav",
   "player/pl_jump2.wav",
   "player/pl_ladder1.wav",
   "player/pl_ladder2.wav",
   "player/pl_ladder3.wav",
   "player/pl_ladder4.wav",
   "player/pl_metal1.wav",
   "player/pl_metal2.wav",
   "player/pl_metal3.wav",
   "player/pl_metal4.wav",
   "player/pl_shell1.wav",
   "player/pl_shot1.wav",
   "player/pl_slosh1.wav",
   "player/pl_slosh2.wav",
   "player/pl_slosh3.wav",
   "player/pl_slosh4.wav",
   "player/pl_snow1.wav",
   "player/pl_snow2.wav",
   "player/pl_snow3.wav",
   "player/pl_snow4.wav",
   "player/pl_snow5.wav",
   "player/pl_snow6.wav",
   "player/pl_swim1.wav",
   "player/pl_swim2.wav",
   "player/pl_swim3.wav",
   "player/pl_swim4.wav",
   "player/pl_tile1.wav",
   "player/pl_tile2.wav",
   "player/pl_tile3.wav",
   "player/pl_tile4.wav",
   "player/pl_tile5.wav",
   "player/pl_wade1.wav",
   "player/pl_wade2.wav",
   "player/pl_wade3.wav",
   "player/pl_wade4.wav",
   "player/sprayer.wav",
   "radio",
   "storm/thunder-theme.wav",
   "weapons/ak47-1.wav",
   "weapons/ak47-2.wav",
   "weapons/ak47_boltpull.wav",
   "weapons/ak47_clipin.wav",
   "weapons/ak47_clipout.wav",
   "weapons/aug-1.wav",
   "weapons/aug_boltpull.wav",
   "weapons/aug_boltslap.wav",
   "weapons/aug_clipin.wav",
   "weapons/aug_clipout.wav",
   "weapons/aug_forearm.wav",
   "weapons/awp1.wav",
   "weapons/awp_clipin.wav",
   "weapons/awp_clipout.wav",
   "weapons/awp_deploy.wav",
   "weapons/boltdown.wav",
   "weapons/boltpull1.wav",
   "weapons/boltup.wav",
   "weapons/c4_beep1.wav",
   "weapons/c4_beep2.wav",
   "weapons/c4_beep3.wav",
   "weapons/c4_beep4.wav",
   "weapons/c4_beep5.wav",
   "weapons/c4_click.wav",
   "weapons/c4_disarm.wav",
   "weapons/c4_disarmed.wav",
   "weapons/c4_explode1.wav",
   "weapons/c4_plant.wav",
   "weapons/clipin1.wav",
   "weapons/clipout1.wav",
   "weapons/de_clipin.wav",
   "weapons/de_clipout.wav",
   "weapons/de_deploy.wav",
   "weapons/deagle-1.wav",
   "weapons/deagle-2.wav",
   "weapons/dryfire_pistol.wav",
   "weapons/dryfire_rifle.wav",
   "weapons/elite_clipout.wav",
   "weapons/elite_deploy.wav",
   "weapons/elite_fire.wav",
   "weapons/elite_leftclipin.wav",
   "weapons/elite_reloadstart.wav",
   "weapons/elite_rightclipin.wav",
   "weapons/elite_sliderelease.wav",
   "weapons/elite_twirl.wav",
   "weapons/famas-1.wav",
   "weapons/famas-2.wav",
   "weapons/famas-burst.wav",
   "weapons/famas_boltpull.wav",
   "weapons/famas_boltslap.wav",
   "weapons/famas_clipin.wav",
   "weapons/famas_clipout.wav",
   "weapons/famas_forearm.wav",
   "weapons/fiveseven-1.wav",
   "weapons/fiveseven_clipin.wav",
   "weapons/fiveseven_clipout.wav",
   "weapons/fiveseven_slidepull.wav",
   "weapons/fiveseven_sliderelease.wav",
   "weapons/flashbang-1.wav",
   "weapons/flashbang-2.wav",
   "weapons/g3sg1-1.wav",
   "weapons/g3sg1_clipin.wav",
   "weapons/g3sg1_clipout.wav",
   "weapons/g3sg1_slide.wav",
   "weapons/galil-1.wav",
   "weapons/galil-2.wav",
   "weapons/galil_boltpull.wav",
   "weapons/galil_clipin.wav",
   "weapons/galil_clipout.wav",
   "weapons/generic_reload.wav",
   "weapons/generic_shot_reload.wav",
   "weapons/glock18-1.wav",
   "weapons/glock18-2.wav",
   "weapons/grenade_hit1.wav",
   "weapons/grenade_hit2.wav",
   "weapons/grenade_hit3.wav",
   "weapons/he_bounce-1.wav",
   "weapons/headshot2.wav",
   "weapons/hegrenade-1.wav",
   "weapons/hegrenade-2.wav",
   "weapons/m3-1.wav",
   "weapons/m3_insertshell.wav",
   "weapons/m3_pump.wav",
   "weapons/m4a1-1.wav",
   "weapons/m4a1_boltpull.wav",
   "weapons/m4a1_clipin.wav",
   "weapons/m4a1_clipout.wav",
   "weapons/m4a1_deploy.wav",
   "weapons/m4a1_silencer_off.wav",
   "weapons/m4a1_silencer_on.wav",
   "weapons/m4a1_unsil-1.wav",
   "weapons/m4a1_unsil-2.wav",
   "weapons/m249-1.wav",
   "weapons/m249-2.wav",
   "weapons/m249_boxin.wav",
   "weapons/m249_boxout.wav",
   "weapons/m249_chain.wav",
   "weapons/m249_coverdown.wav",
   "weapons/m249_coverup.wav",
   "weapons/mac10-1.wav",
   "weapons/mac10_boltpull.wav",
   "weapons/mac10_clipin.wav",
   "weapons/mac10_clipout.wav",
   "weapons/mp5-1.wav",
   "weapons/mp5-2.wav",
   "weapons/mp5_clipin.wav",
   "weapons/mp5_clipout.wav",
   "weapons/mp5_slideback.wav",
   "weapons/p90-1.wav",
   "weapons/p90_boltpull.wav",
   "weapons/p90_clipin.wav",
   "weapons/p90_clipout.wav",
   "weapons/p90_cliprelease.wav",
   "weapons/p228-1.wav",
   "weapons/p228_clipin.wav",
   "weapons/p228_clipout.wav",
   "weapons/p228_slidepull.wav",
   "weapons/p228_sliderelease.wav",
   "weapons/pinpull.wav",
   "weapons/ric_conc-1.wav",
   "weapons/ric_conc-2.wav",
   "weapons/ric_metal-1.wav",
   "weapons/ric_metal-2.wav",
   "weapons/scout_bolt.wav",
   "weapons/scout_clipin.wav",
   "weapons/scout_clipout.wav",
   "weapons/scout_fire-1.wav",
   "weapons/sg550-1.wav",
   "weapons/sg550_boltpull.wav",
   "weapons/sg550_clipin.wav",
   "weapons/sg550_clipout.wav",
   "weapons/sg552-1.wav",
   "weapons/sg552-2.wav",
   "weapons/sg552_boltpull.wav",
   "weapons/sg552_clipin.wav",
   "weapons/sg552_clipout.wav",
   "weapons/sg_explode.wav",
   "weapons/slideback1.wav",
   "weapons/sliderelease1.wav",
   "weapons/tmp-1.wav",
   "weapons/tmp-2.wav",
   "weapons/ump45-1.wav",
   "weapons/ump45_boltslap.wav",
   "weapons/ump45_clipin.wav",
   "weapons/ump45_clipout.wav",
   "weapons/usp1.wav",
   "weapons/usp2.wav",
   "weapons/usp_clipin.wav",
   "weapons/usp_clipout.wav",
   "weapons/usp_silencer_off.wav",
   "weapons/usp_silencer_on.wav",
   "weapons/usp_slideback.wav",
   "weapons/usp_sliderelease.wav",
   "weapons/usp_unsil-1.wav",
   "weapons/xm1014-1.wav",
   "weapons/zoom.wav"
}

new Unprecache

public plugin_init()
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
}

public plugin_precache()
{
   register_forward(FM_PrecacheSound, "fw_PrecacheSound")
}

public fw_PrecacheSound( const Sound[] )
{
   Unprecache = 0

   for( new i = 0; i < sizeof( UnprecacheList ); i++ )
   {
      if( contain(Sound, UnprecacheList[i]) != -1 )
      {
         Unprecache = 1
         break
      }
   }
   
   if( Unprecache )
   {
      return FMRES_SUPERCEDE
   }

   return FMRES_IGNORED
}


Ezzel jatszadozhatsz. IRd hozza a shieldeket is ha nem hasznalod. Ha modelt unprecachelsz valoszinuleg crashelni fog a szerod.

Ezzel ugyan ott lessz az 512 limit de nyersz vele par helyet..

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: CoopCola (2017.02.03. 22:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 Limit elkerülése
HozzászólásElküldve: 2017.02.03. 22:02 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.11. 14:21
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Én mappokat szeretnék betenni a mód mellé (ami mellesleg kopás rendszeres, szóval sokat eszik), de nem bírok mert folyton crash-el. :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 Limit elkerülése
HozzászólásElküldve: 2017.02.03. 22:34 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Ha minden skin kulon van nevard hogy nem ered el az 512 limitet. Erre meg konkret megoldas sincs csak huzas rehlds-be attudod irni az 512 limitet de eggy ido utan kifagy a szerver azzal az indokkal hogy nem tud tobb dolgot kuldeni a kliens fele. Szoval ugyan ottvagy. Ez a valven mulik de ketlem hogy kiveszik.


Egy valve-s jatekba van eltolva a limit az pedig Svencoop mivel az magan kezbe van.

Alliedden mar inditottak temat ezzel githubon de ottse lehet remenykedni(Mar reg inditottak).

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 Limit elkerülése
HozzászólásElküldve: 2017.02.06. 14:14 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.04. 10:58
Hozzászólások: 219
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
1 picike trükk :)
 ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
amxx et még mindig nem töltünk fel!

_________________
STEAM
[steam]konfigos[/steam]
YOUTUBE

Szerverek
Kép
_
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole