hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 16:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 216 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.02.04. 17:11 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Sziasztok!
Találtam egy kitűnő plugint, ami nem más mint; Női Ultimate Hangok Annyi változtatást seretnék rajta, hogy az iszonyú sok hang közül, csak akkor játszon le; ha:
fejlövés érte a játékost, vagy:
ölésnél, double kill, multikill, monsterkill - nél

Természetesen, később ezeket a hangokat majd kicserélem én a sajátjaimra, de azt a részét már meg tudo mcsinálni. Előre is köszönöm a segítséget, a pipa sem marad el! :)
További szép napot!

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.02.04. 23:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #pragma tabsize 0
  4.  
  5. #define LEVELS 3
  6.  
  7. new kills[33] = {0,...};
  8. new deaths[33] = {0,...};
  9. new levels[LEVELS] = {2,4,6};  // Itt van állítva, hogy melyik hanghoz mennyi ölés kell. Sorrendbe: Double- ,Multi- és Monsterkill
  10.  
  11. new stksounds[LEVELS][] = {
  12. "Noi_Ultimate_Hangok/doublekill",  
  13. "Noi_Ultimate_Hangok/multikill",
  14. "Noi_Ultimate_Hangok/monsterkill"};
  15.  
  16. new stkmessages[LEVELS][] = {
  17. "%s: Double-Kill!",    
  18. "%s: Multi-Kill!",
  19. "%s: Monster-Kill!"};
  20.  
  21. get_streak()
  22. {
  23.     new streak[3]
  24.     get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  25.     return read_flags(streak)
  26. }
  27.  
  28. public death_event(id)
  29. {
  30.     new streak = get_streak()
  31.  
  32.     if ((streak&1) || (streak&2))
  33.     {
  34.             new killer = read_data(1);
  35.             new victim = read_data(2);
  36.  
  37.             kills[killer] += 1;
  38.             kills[victim] = 0;
  39.             deaths[killer] = 0;
  40.             deaths[victim] += 1;
  41.  
  42.             for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  43.         {
  44.                 if (kills[killer] == levels[i])
  45.             {
  46.                        announce(killer, i);
  47.                        return PLUGIN_CONTINUE;
  48.             }
  49.         }
  50.     }
  51.     return PLUGIN_CONTINUE;
  52. }
  53.  
  54. announce(killer, level)
  55. {
  56.     new streak = get_streak()
  57.  
  58.     if (streak&1)
  59.     {
  60.             new name[32];
  61.  
  62.         get_user_name(killer, name, 32);
  63.         set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  64.         show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  65.     }
  66.  
  67.     if (streak&2){
  68.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  69.     }
  70. }
  71.  
  72. public reset_hud(id)
  73. {
  74.     new streak = get_streak()
  75.  
  76.     if (streak&1)
  77.     {
  78.  
  79.         if (kills[id] > levels[0])
  80.         {
  81.                 client_print(id, print_chat,
  82.             "* Te %d oltel igy tovabb", kills[id]);
  83.  
  84.         }
  85.  
  86.         else if (deaths[id] > 1)
  87.         {
  88.             client_print(id, print_chat,
  89.             "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  90.         }
  91.     }
  92. }
  93.  
  94. public client_connect(id)
  95. {
  96.     new streak = get_streak()
  97.  
  98.     if ((streak&1) || (streak&2))
  99.     {
  100.         kills[id] = 0;
  101.         deaths[id] = 0;
  102.     }
  103. }
  104.  
  105.  
  106.  
  107.  
  108. public hs()
  109. {
  110.     new hsmode[4]
  111.     get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  112.     new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  113.  
  114.     if (hsmode_bit & 1)
  115.     {
  116.     new killer_id = read_data(1)
  117.     new victim_id = read_data(2)
  118.     new victim_name[33]
  119.  
  120.     get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  121.  
  122.     set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  123.     show_hudmessage(killer_id,"::Fejbelotted::^n%s-t !",victim_name)
  124.     }
  125.  
  126.     if (hsmode_bit & 2)
  127.     {
  128.         client_cmd(0,"spk Noi_Ultimate_Hangok/headshot")
  129.     }
  130. }
  131.  
  132. public plugin_precache()
  133. {
  134.     precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/monsterkill.wav")
  135.     precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/headshot.wav")
  136.     precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/doublekill.wav")
  137.     precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/multikill.wav")
  138.     precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/ultrakill.wav")
  139.  
  140.     return PLUGIN_CONTINUE
  141. }
  142.  
  143.  
  144.  
  145. public plugin_init()
  146. {
  147.     register_plugin("Noi_Ultimate_Hangok","1.5","BaSzOgASD") ;
  148.     register_event("DeathMsg","hs","a","3=1") ;
  149.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  150.     register_event("DeathMsg", "death_event", "a") ;
  151.     register_cvar("hs_mode","ab");
  152.     register_cvar("streak_mode","ab");
  153.  
  154.     return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  157. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  158. */


Próbáld :D
Teszt nem volt. Illetve szükséged lesz egy "doublekill.wav" hangfájlra.

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.05. 16:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.02.05. 10:46 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Dooz írta:
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #pragma tabsize 0
  4.  
  5. #define LEVELS 3
  6.  
  7. new kills[33] = {0,...};
  8. new deaths[33] = {0,...};
  9. new levels[LEVELS] = {2,4,6};  // Itt van állítva, hogy melyik hanghoz mennyi ölés kell. Sorrendbe: Double- ,Multi- és Monsterkill
  10.  
  11. new stksounds[LEVELS][] = {
  12. "Noi_Ultimate_Hangok/doublekill",  
  13. "Noi_Ultimate_Hangok/multikill",
  14. "Noi_Ultimate_Hangok/monsterkill"};
  15.  
  16. new stkmessages[LEVELS][] = {
  17. "%s: Double-Kill!",    
  18. "%s: Multi-Kill!",
  19. "%s: Monster-Kill!"};
  20.  
  21. get_streak()
  22. {
  23.     new streak[3]
  24.     get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  25.     return read_flags(streak)
  26. }
  27.  
  28. public death_event(id)
  29. {
  30.     new streak = get_streak()
  31.  
  32.     if ((streak&1) || (streak&2))
  33.     {
  34.             new killer = read_data(1);
  35.             new victim = read_data(2);
  36.  
  37.             kills[killer] += 1;
  38.             kills[victim] = 0;
  39.             deaths[killer] = 0;
  40.             deaths[victim] += 1;
  41.  
  42.             for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  43.         {
  44.                 if (kills[killer] == levels[i])
  45.             {
  46.                        announce(killer, i);
  47.                        return PLUGIN_CONTINUE;
  48.             }
  49.         }
  50.     }
  51.     return PLUGIN_CONTINUE;
  52. }
  53.  
  54. announce(killer, level)
  55. {
  56.     new streak = get_streak()
  57.  
  58.     if (streak&1)
  59.     {
  60.             new name[32];
  61.  
  62.         get_user_name(killer, name, 32);
  63.         set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  64.         show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  65.     }
  66.  
  67.     if (streak&2){
  68.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  69.     }
  70. }
  71.  
  72. public reset_hud(id)
  73. {
  74.     new streak = get_streak()
  75.  
  76.     if (streak&1)
  77.     {
  78.  
  79.         if (kills[id] > levels[0])
  80.         {
  81.                 client_print(id, print_chat,
  82.             "* Te %d oltel igy tovabb", kills[id]);
  83.  
  84.         }
  85.  
  86.         else if (deaths[id] > 1)
  87.         {
  88.             client_print(id, print_chat,
  89.             "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  90.         }
  91.     }
  92. }
  93.  
  94. public client_connect(id)
  95. {
  96.     new streak = get_streak()
  97.  
  98.     if ((streak&1) || (streak&2))
  99.     {
  100.         kills[id] = 0;
  101.         deaths[id] = 0;
  102.     }
  103. }
  104.  
  105.  
  106.  
  107.  
  108. public hs()
  109. {
  110.     new hsmode[4]
  111.     get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  112.     new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  113.  
  114.     if (hsmode_bit & 1)
  115.     {
  116.     new killer_id = read_data(1)
  117.     new victim_id = read_data(2)
  118.     new victim_name[33]
  119.  
  120.     get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  121.  
  122.     set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  123.     show_hudmessage(killer_id,"::Fejbelotted::^n%s-t !",victim_name)
  124.     }
  125.  
  126.     if (hsmode_bit & 2)
  127.     {
  128.         client_cmd(0,"spk Noi_Ultimate_Hangok/headshot")
  129.     }
  130. }
  131.  
  132. public plugin_precache()
  133. {
  134.     precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/monsterkill.wav")
  135.     precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/headshot.wav")
  136.     precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/doublekill.wav")
  137.     precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/multikill.wav")
  138.     precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/ultrakill.wav")
  139.  
  140.     return PLUGIN_CONTINUE
  141. }
  142.  
  143.  
  144.  
  145. public plugin_init()
  146. {
  147.     register_plugin("Noi_Ultimate_Hangok","1.5","BaSzOgASD") ;
  148.     register_event("DeathMsg","hs","a","3=1") ;
  149.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  150.     register_event("DeathMsg", "death_event", "a") ;
  151.     register_cvar("hs_mode","ab");
  152.     register_cvar("streak_mode","ab");
  153.  
  154.     return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  157. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  158. */


Próbáld :D
Teszt nem volt. Illetve szükséged lesz egy "doublekill.wav" hangfájlra.


Nagyon szépen köszönöm! :) Még annyit elfelejtettem, hogy szöveget se kéne kiírnia, (hogy te x szer öltél, x szer altál óvatosabban stb..) ha nem túl nagy gond, ki tudnád még ezt venni? Előre is köszi :)

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.02.05. 11:34 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #pragma tabsize 0
  4.  
  5. #define LEVELS 3
  6.  
  7. new kills[33] = {0,...};
  8. new deaths[33] = {0,...};
  9. new levels[LEVELS] = {2,4,6};  // Itt van állítva, hogy melyik hanghoz mennyi ölés kell. Sorrendbe: Double- ,Multi- és Monsterkill
  10.  
  11. new stksounds[LEVELS][] = {
  12. "Noi_Ultimate_Hangok/doublekill",
  13. "Noi_Ultimate_Hangok/multikill",
  14. "Noi_Ultimate_Hangok/monsterkill"};
  15.  
  16. new stkmessages[LEVELS][] = {
  17. "%s: Double-Kill!",
  18. "%s: Multi-Kill!",
  19. "%s: Monster-Kill!"};
  20.  
  21. get_streak()
  22. {
  23.         new streak[3]
  24.         get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  25.         return read_flags(streak)
  26. }
  27.  
  28. public death_event(id)
  29. {
  30.         new streak = get_streak()
  31.  
  32.         if ((streak&1) || (streak&2))
  33.         {
  34.                         new killer = read_data(1);
  35.                         new victim = read_data(2);
  36.  
  37.                         kills[killer] += 1;
  38.                         kills[victim] = 0;
  39.                         deaths[killer] = 0;
  40.                         deaths[victim] += 1;
  41.  
  42.                         for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  43.                 {
  44.                                 if (kills[killer] == levels[i])
  45.                         {
  46.                                              announce(killer, i);
  47.                                              return PLUGIN_CONTINUE;
  48.                         }
  49.                 }
  50.         }
  51.         return PLUGIN_CONTINUE;
  52. }
  53.  
  54. announce(killer, level)
  55. {
  56.         new streak = get_streak()
  57.  
  58.         if (streak&1)
  59.         {
  60.                 new name[32];
  61.  
  62.                 get_user_name(killer, name, 32);
  63.                 set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  64.                 show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  65.         }
  66.  
  67.         if (streak&2){
  68.                         client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  69.         }
  70. }
  71.  
  72. public client_connect(id)
  73. {
  74.         new streak = get_streak()
  75.  
  76.         if ((streak&1) || (streak&2))
  77.         {
  78.                 kills[id] = 0;
  79.                 deaths[id] = 0;
  80.         }
  81. }
  82.  
  83. public hs()
  84. {
  85.         new hsmode[4]
  86.         get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  87.         new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  88.  
  89.         if (hsmode_bit & 1)
  90.         {
  91.         new killer_id = read_data(1)
  92.         new victim_id = read_data(2)
  93.         new victim_name[33]
  94.  
  95.         get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  96.  
  97.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  98.         show_hudmessage(killer_id,"::Fejbelotted::^n%s-t !",victim_name)
  99.         }
  100.  
  101.         if (hsmode_bit & 2)
  102.         {
  103.                 client_cmd(0,"spk Noi_Ultimate_Hangok/headshot")
  104.         }
  105. }
  106.  
  107. public plugin_precache()
  108. {
  109.         precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/monsterkill.wav")
  110.         precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/headshot.wav")
  111.         precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/doublekill.wav")
  112.         precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/multikill.wav")
  113.         precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/ultrakill.wav")
  114.  
  115.         return PLUGIN_CONTINUE
  116. }
  117.  
  118. public plugin_init()
  119. {
  120.         register_plugin("Noi_Ultimate_Hangok","1.5","BaSzOgASD") ;
  121.         register_event("DeathMsg","hs","a","3=1") ;
  122.         register_event("DeathMsg", "death_event", "a") ;
  123.         register_cvar("hs_mode","ab");
  124.         register_cvar("streak_mode","ab");
  125.  
  126.         return PLUGIN_CONTINUE
  127. }

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.05. 16:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.02.05. 16:08 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Nagyon szépen köszönöm, hihetetlenül kedvesek vagytok!
Ment is a pipa :)

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole