hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 09:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 220 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Global Unsion mod....
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 08:49 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.03.29. 22:16
Hozzászólások: 29
Szeretnek egy Teljes Global Unison Modot ha lehet!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unsion mod....
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 09:57 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.12.09. 15:31
Hozzászólások: 25
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szia nemtudom hogy jó-e de szerintem jó-nak kel leni mert mi nem használttuk.

Egyedi Event
Láda,XP,PONT

Táblát nem tudok hozá adni mert fent írtam hogy nem használttuk.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define MIN -10.0,-10.0,0.0
  6. #define MAX 10.0,10.0,25.0
  7.  
  8. #define InditasiIdo 60
  9.  
  10. new const PLUGIN[] = "Event"
  11. new const VERSION[] = "1.0"
  12. new const AUTHOR[] = "By Tamas14"
  13.  
  14. new const FoPlugin[] = "?.amxx"
  15.  
  16. new const ENGEDELYEZETT_PALYA[] = "pálya_neve"
  17.  
  18. new MDL[][][] = {
  19.     { "models/lada.mdl", "nyeremendoboz", "Lada", "LadaAdas" },
  20.     { "models/xp.mdl", "xp", "XP Jegy", "XPAdas" },
  21.     { "models/pont.mdl", "pont", "Pont", "PontAdas" }
  22. }
  23. //Model | Ent neve | Model neve (hud) | Eleresi fuggveny ami adja az erteket
  24.  
  25. new Fal, Palya[12], Ido, Maradt, Mod, Restart, InfoT, HudObj, bool:RunEvent
  26.  
  27. public plugin_precache()
  28. {
  29.     for(new i; i < sizeof(MDL); i++)
  30.     {
  31.         precache_model(MDL[i][0])
  32.     }
  33. }
  34. public plugin_init()
  35. {
  36.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.    
  38.     register_concmd("amx_eventmap", "PalyaInditas", ADMIN_BAN)
  39.        
  40.     get_mapname(Palya, 11)
  41.        
  42.     if(equal(Palya, ENGEDELYEZETT_PALYA))
  43.     {
  44.         InfoT = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")
  45.         Fal = find_ent_by_tname(-1, "fal")
  46.         Restart = get_cvar_pointer("sv_restart")
  47.         HudObj = CreateHudSyncObj();
  48.        
  49.         FalLetrehozas()
  50.        
  51.         register_concmd("amx_eventon", "Event", ADMIN_BAN)
  52.         register_concmd("amx_eventmod", "EventMod", ADMIN_BAN)
  53.         register_concmd("amx_eventrestart", "EventRestart", ADMIN_BAN)
  54.            
  55.         for(new i; i < sizeof(MDL); i++)
  56.         {
  57.             register_touch(MDL[i][1], "player", "Adas")
  58.         }
  59.     }
  60. }
  61. public Adas(Ent, id)
  62. {
  63.     Maradt--
  64.     if(callfunc_begin(MDL[Mod][3], FoPlugin) == 1)
  65.     {
  66.         callfunc_push_int(id)
  67.         callfunc_end()
  68.     }
  69.     engfunc(EngFunc_RemoveEntity, Ent)
  70. }
  71. public EventHud(id)
  72. {
  73.     if(RunEvent)
  74.     {
  75.         set_hudmessage(240, 240, 240, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
  76.         ShowSyncHudMsg(0, HudObj, "Még %d darab %s maradt!", Maradt, MDL[Mod][2])
  77.     }
  78. }
  79. public EventMod(id)
  80. {
  81.     new Ertek, Adat[32]
  82.     read_args(Adat, charsmax(Adat))
  83.     remove_quotes(Adat)
  84.        
  85.     Ertek = str_to_num(Adat)
  86.    
  87.     if(Ertek >= 0 && Ertek < sizeof(MDL))
  88.     {
  89.         Mod = Ertek
  90.     }
  91. }
  92. public Event()
  93. {
  94.     Maradt = 0
  95.     Ido = InditasiIdo
  96.     set_task(1.0, "Idozito")
  97.     set_task(1.0, "Generalas")
  98. }
  99. public EventRestart()
  100. {
  101.     RunEvent = false
  102.     Maradt = 0
  103.     FalLetrehozas()
  104.     set_pcvar_num(Restart, 1)
  105. }
  106. public PalyaInditas()
  107. {
  108.     server_cmd("changelevel ^"%s^"", ENGEDELYEZETT_PALYA)
  109. }
  110. public FalLetrehozas()
  111. {
  112.     set_pev(Fal, pev_solid, SOLID_BSP)
  113.     set_pev(Fal, pev_rendermode, kRenderTransColor)
  114.     set_pev(Fal, pev_rendercolor, Float:{ 42.0, 170.0, 250.0 })
  115.     set_pev(Fal, pev_renderamt, Float:{ 50.0 })
  116. }
  117. public FalTorles()
  118. {
  119.     set_pev(Fal, pev_solid, SOLID_NOT)
  120.     set_pev(Fal, pev_renderamt, Float:{ 0.0 })
  121. }
  122. public Idozito()
  123. {
  124.     if(Ido > 0)
  125.     {
  126.         Ido--
  127.         client_print(0, print_center, "Készülj az event kezdődik %d másodperc múlva!", Ido)
  128.         set_task(1.0, "Idozito")
  129.     }
  130.     else
  131.     {
  132.         FalTorles()
  133.         RunEvent = true
  134.         set_task(0.5, "EventHud", 69, _, _, "b")
  135.     }
  136. }
  137. public Generalas()
  138. {
  139.     if(Maradt < 50 && !RunEvent)
  140.     {
  141.         static Float:Origin[3]
  142.         Origin[0] = random_float(-950.0, 675.0)
  143.         Origin[1] = random_float(-675.0, 950.0)
  144.         Origin[2] = -200.0
  145.        
  146.         new Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, InfoT)
  147.         set_pev(Ent, pev_classname, MDL[Mod][1])
  148.         engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin)
  149.         engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, MDL[Mod][0])
  150.         dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent)
  151.         set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  152.         set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  153.         engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, Float:{MIN}, Float:{MAX})
  154.         engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent)
  155.         Maradt++
  156.         set_task(0.1, "Generalas")
  157.     }
  158. }
  159. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  160. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  161. */


Csatolmányok:
globalunison.sma [62.47 KiB]
Letöltve 200 alkalommal.

_________________
Eladó-:
United Warfare Mod
&
The Soul Of Hero Mod
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unsion mod....
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 10:48 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.03.29. 22:16
Hozzászólások: 29
szia ez nem global unison mod
nekem egy olyan kene mint a deroide KB! :) DE Azert koszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unsion mod....
HozzászólásElküldve: 2017.02.09. 13:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Kétlem, hogy valaki fog küldeni neked egy teljes, buggmentes Global Unison módot.
Töltsd le azt amit Tamas14 küldött mellékletbe és próbáld meg.



Erről meg lenne 1-2 szavam..
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define MIN -10.0,-10.0,0.0
  6. #define MAX 10.0,10.0,25.0
  7.  
  8. #define InditasiIdo 60
  9.  
  10. new const PLUGIN[] = "Event"
  11. new const VERSION[] = "1.0"
  12. new const AUTHOR[] = "By Tamas14"
  13.  
  14. new const FoPlugin[] = "?.amxx"
  15.  
  16. new const ENGEDELYEZETT_PALYA[] = "pálya_neve"
  17.  
  18. new MDL[][][] = {
  19.     { "models/lada.mdl", "nyeremendoboz", "Lada", "LadaAdas" },
  20.     { "models/xp.mdl", "xp", "XP Jegy", "XPAdas" },
  21.     { "models/pont.mdl", "pont", "Pont", "PontAdas" }
  22. }
  23. //Model | Ent neve | Model neve (hud) | Eleresi fuggveny ami adja az erteket
  24.  
  25. new Fal, Palya[12], Ido, Maradt, Mod, Restart, InfoT, HudObj, bool:RunEvent
  26.  
  27. public plugin_precache()
  28. {
  29.     for(new i; i < sizeof(MDL); i++)
  30.     {
  31.         precache_model(MDL[i][0])
  32.     }
  33. }
  34. public plugin_init()
  35. {
  36.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.    
  38.     register_concmd("amx_eventmap", "PalyaInditas", ADMIN_BAN)
  39.        
  40.     get_mapname(Palya, 11)
  41.        
  42.     if(equal(Palya, ENGEDELYEZETT_PALYA))
  43.     {
  44.         InfoT = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")
  45.         Fal = find_ent_by_tname(-1, "fal")
  46.         Restart = get_cvar_pointer("sv_restart")
  47.         HudObj = CreateHudSyncObj();
  48.        
  49.         FalLetrehozas()
  50.        
  51.         register_concmd("amx_eventon", "Event", ADMIN_BAN)
  52.         register_concmd("amx_eventmod", "EventMod", ADMIN_BAN)
  53.         register_concmd("amx_eventrestart", "EventRestart", ADMIN_BAN)
  54.            
  55.         for(new i; i < sizeof(MDL); i++)
  56.         {
  57.             register_touch(MDL[i][1], "player", "Adas")
  58.         }
  59.     }
  60. }
  61. public Adas(Ent, id)
  62. {
  63.     Maradt--
  64.     if(callfunc_begin(MDL[Mod][3], FoPlugin) == 1)
  65.     {
  66.         callfunc_push_int(id)
  67.         callfunc_end()
  68.     }
  69.     engfunc(EngFunc_RemoveEntity, Ent)
  70. }
  71. public EventHud(id)
  72. {
  73.     if(RunEvent)
  74.     {
  75.         set_hudmessage(240, 240, 240, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
  76.         ShowSyncHudMsg(0, HudObj, "Még %d darab %s maradt!", Maradt, MDL[Mod][2])
  77.     }
  78. }
  79. public EventMod(id)
  80. {
  81.     new Ertek, Adat[32]
  82.     read_args(Adat, charsmax(Adat))
  83.     remove_quotes(Adat)
  84.        
  85.     Ertek = str_to_num(Adat)
  86.    
  87.     if(Ertek >= 0 && Ertek < sizeof(MDL))
  88.     {
  89.         Mod = Ertek
  90.     }
  91. }
  92. public Event()
  93. {
  94.     Maradt = 0
  95.     Ido = InditasiIdo
  96.     set_task(1.0, "Idozito")
  97.     set_task(1.0, "Generalas")
  98. }
  99. public EventRestart()
  100. {
  101.     RunEvent = false
  102.     Maradt = 0
  103.     FalLetrehozas()
  104.     set_pcvar_num(Restart, 1)
  105. }
  106. public PalyaInditas()
  107. {
  108.     server_cmd("changelevel ^"%s^"", ENGEDELYEZETT_PALYA)
  109. }
  110. public FalLetrehozas()
  111. {
  112.     set_pev(Fal, pev_solid, SOLID_BSP)
  113.     set_pev(Fal, pev_rendermode, kRenderTransColor)
  114.     set_pev(Fal, pev_rendercolor, Float:{ 42.0, 170.0, 250.0 })
  115.     set_pev(Fal, pev_renderamt, Float:{ 50.0 })
  116. }
  117. public FalTorles()
  118. {
  119.     set_pev(Fal, pev_solid, SOLID_NOT)
  120.     set_pev(Fal, pev_renderamt, Float:{ 0.0 })
  121. }
  122. public Idozito()
  123. {
  124.     if(Ido > 0)
  125.     {
  126.         Ido--
  127.         client_print(0, print_center, "Készülj az event kezdődik %d másodperc múlva!", Ido)
  128.         set_task(1.0, "Idozito")
  129.     }
  130.     else
  131.     {
  132.         FalTorles()
  133.         RunEvent = true
  134.         set_task(0.5, "EventHud", 69, _, _, "b")
  135.     }
  136. }
  137. public Generalas()
  138. {
  139.     if(Maradt < 50 && !RunEvent)
  140.     {
  141.         static Float:Origin[3]
  142.         Origin[0] = random_float(-950.0, 675.0)
  143.         Origin[1] = random_float(-675.0, 950.0)
  144.         Origin[2] = -200.0
  145.        
  146.         new Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, InfoT)
  147.         set_pev(Ent, pev_classname, MDL[Mod][1])
  148.         engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin)
  149.         engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, MDL[Mod][0])
  150.         dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent)
  151.         set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  152.         set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  153.         engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, Float:{MIN}, Float:{MAX})
  154.         engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent)
  155.         Maradt++
  156.         set_task(0.1, "Generalas")
  157.     }
  158. }
  159. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  160. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  161. */


Tamas14.. Kétlem, hogy ezt te írtam, mivel ezt még láttam régebb, anno még Deroid rakta ki valamelyik hozzászólásába.
Attól, hogy te 1-2 dolgot módosítottál rajta, nem te írtad..


  1. new const AUTHOR[] = "By Tamas14"

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: JohanCorn (2017.02.09. 14:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unsion mod....
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 03:41 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.03.29. 22:16
Hozzászólások: 29
Csak annyi hogy az csak egy event!
Nekem a eredeti vagy hasonló mód kellene köszönöm!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unsion mod....
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 09:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Az Event alatt ott van egy csatolmány, azt töltsd le.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unsion mod....
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 09:09 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.03.29. 22:16
Hozzászólások: 29
Nem olyanra gondoltam de azért meg köszönöm neki!
Nekem egy olyan kéne amiben van lada, kulcs, arany, holdfeny láda, ero, int, karizma, event nekem ennyi kéne!
Aki elkuldi nagyon meg köszönöm neki!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unsion mod....
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 12:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Amit küldött abba is van.

Itt írja a képességeket:

  1. new const KepessegAdat[][][] = {
  2.     { "", "", "" },
  3.     { "Elet", "?", "Tobb Eletero." },
  4.     { "Intelligencia", "I", "Novekszik az arany zsakmanya." },
  5.     { "Er?", "E", "Novekszik a sebzes." },
  6.     { "?gyess?g", "?", "Mozgasi sebesseg megno." }
  7. }


Itt van a láda/kulcs/csomag stb.. dolgok:

  1. new const DropAdat[][][] = {
  2.     { "", "", "" },
  3.     { "arany", "GlobalUnison/Targyak/Arany.mdl", "AranyErint" },
  4.     { "csomag", "GlobalUnison/Targyak/Csomag.mdl", "CsomagErint" },
  5.     { "lada", "GlobalUnison/Targyak/Lada.mdl", "LadaErint" },
  6.     { "kulcs", "GlobalUnison/Targyak/Kulcs.mdl", "KulcsErint" }
  7. }


Eventek is vannak benne:

  1. new const EventNevek[][] = {
  2.     "Nincs",
  3.     "Lada",
  4.     "Kulcs",
  5.     "Dupla Arany"
  6. }


És itt van a mód:


Csatolmányok:
globalunison.sma [62.47 KiB]
Letöltve 194 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unsion mod....
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 15:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
tamas14 írta:
Szia nemtudom hogy jó-e de szerintem jó-nak kel leni mert mi nem használttuk.

Egyedi Event
Láda,XP,PONT

Táblát nem tudok hozá adni mert fent írtam hogy nem használttuk.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define MIN -10.0,-10.0,0.0
  6. #define MAX 10.0,10.0,25.0
  7.  
  8. #define InditasiIdo 60
  9.  
  10. new const PLUGIN[] = "Event"
  11. new const VERSION[] = "1.0"
  12. new const AUTHOR[] = "By Tamas14"
  13.  
  14. new const FoPlugin[] = "?.amxx"
  15.  
  16. new const ENGEDELYEZETT_PALYA[] = "pálya_neve"
  17.  
  18. new MDL[][][] = {
  19.     { "models/lada.mdl", "nyeremendoboz", "Lada", "LadaAdas" },
  20.     { "models/xp.mdl", "xp", "XP Jegy", "XPAdas" },
  21.     { "models/pont.mdl", "pont", "Pont", "PontAdas" }
  22. }
  23. //Model | Ent neve | Model neve (hud) | Eleresi fuggveny ami adja az erteket
  24.  
  25. new Fal, Palya[12], Ido, Maradt, Mod, Restart, InfoT, HudObj, bool:RunEvent
  26.  
  27. public plugin_precache()
  28. {
  29.     for(new i; i < sizeof(MDL); i++)
  30.     {
  31.         precache_model(MDL[i][0])
  32.     }
  33. }
  34. public plugin_init()
  35. {
  36.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.    
  38.     register_concmd("amx_eventmap", "PalyaInditas", ADMIN_BAN)
  39.        
  40.     get_mapname(Palya, 11)
  41.        
  42.     if(equal(Palya, ENGEDELYEZETT_PALYA))
  43.     {
  44.         InfoT = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")
  45.         Fal = find_ent_by_tname(-1, "fal")
  46.         Restart = get_cvar_pointer("sv_restart")
  47.         HudObj = CreateHudSyncObj();
  48.        
  49.         FalLetrehozas()
  50.        
  51.         register_concmd("amx_eventon", "Event", ADMIN_BAN)
  52.         register_concmd("amx_eventmod", "EventMod", ADMIN_BAN)
  53.         register_concmd("amx_eventrestart", "EventRestart", ADMIN_BAN)
  54.            
  55.         for(new i; i < sizeof(MDL); i++)
  56.         {
  57.             register_touch(MDL[i][1], "player", "Adas")
  58.         }
  59.     }
  60. }
  61. public Adas(Ent, id)
  62. {
  63.     Maradt--
  64.     if(callfunc_begin(MDL[Mod][3], FoPlugin) == 1)
  65.     {
  66.         callfunc_push_int(id)
  67.         callfunc_end()
  68.     }
  69.     engfunc(EngFunc_RemoveEntity, Ent)
  70. }
  71. public EventHud(id)
  72. {
  73.     if(RunEvent)
  74.     {
  75.         set_hudmessage(240, 240, 240, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
  76.         ShowSyncHudMsg(0, HudObj, "Még %d darab %s maradt!", Maradt, MDL[Mod][2])
  77.     }
  78. }
  79. public EventMod(id)
  80. {
  81.     new Ertek, Adat[32]
  82.     read_args(Adat, charsmax(Adat))
  83.     remove_quotes(Adat)
  84.        
  85.     Ertek = str_to_num(Adat)
  86.    
  87.     if(Ertek >= 0 && Ertek < sizeof(MDL))
  88.     {
  89.         Mod = Ertek
  90.     }
  91. }
  92. public Event()
  93. {
  94.     Maradt = 0
  95.     Ido = InditasiIdo
  96.     set_task(1.0, "Idozito")
  97.     set_task(1.0, "Generalas")
  98. }
  99. public EventRestart()
  100. {
  101.     RunEvent = false
  102.     Maradt = 0
  103.     FalLetrehozas()
  104.     set_pcvar_num(Restart, 1)
  105. }
  106. public PalyaInditas()
  107. {
  108.     server_cmd("changelevel ^"%s^"", ENGEDELYEZETT_PALYA)
  109. }
  110. public FalLetrehozas()
  111. {
  112.     set_pev(Fal, pev_solid, SOLID_BSP)
  113.     set_pev(Fal, pev_rendermode, kRenderTransColor)
  114.     set_pev(Fal, pev_rendercolor, Float:{ 42.0, 170.0, 250.0 })
  115.     set_pev(Fal, pev_renderamt, Float:{ 50.0 })
  116. }
  117. public FalTorles()
  118. {
  119.     set_pev(Fal, pev_solid, SOLID_NOT)
  120.     set_pev(Fal, pev_renderamt, Float:{ 0.0 })
  121. }
  122. public Idozito()
  123. {
  124.     if(Ido > 0)
  125.     {
  126.         Ido--
  127.         client_print(0, print_center, "Készülj az event kezdődik %d másodperc múlva!", Ido)
  128.         set_task(1.0, "Idozito")
  129.     }
  130.     else
  131.     {
  132.         FalTorles()
  133.         RunEvent = true
  134.         set_task(0.5, "EventHud", 69, _, _, "b")
  135.     }
  136. }
  137. public Generalas()
  138. {
  139.     if(Maradt < 50 && !RunEvent)
  140.     {
  141.         static Float:Origin[3]
  142.         Origin[0] = random_float(-950.0, 675.0)
  143.         Origin[1] = random_float(-675.0, 950.0)
  144.         Origin[2] = -200.0
  145.        
  146.         new Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, InfoT)
  147.         set_pev(Ent, pev_classname, MDL[Mod][1])
  148.         engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin)
  149.         engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, MDL[Mod][0])
  150.         dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent)
  151.         set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  152.         set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  153.         engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, Float:{MIN}, Float:{MAX})
  154.         engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent)
  155.         Maradt++
  156.         set_task(0.1, "Generalas")
  157.     }
  158. }
  159. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  160. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  161. */


Author neve nem stimmel az event kódban :lol: :lol: :lol: :lol:
DeRoiD

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: Dooz (2017.02.10. 15:43)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Unsion mod....
HozzászólásElküldve: 2017.02.12. 15:45 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.12.09. 15:31
Hozzászólások: 25
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ezt a részt én készítettem bele.
Mert nem esetle a kő amin tudtunk kő eventet készíteni.
Le esni leset csak nem hagyta kövácsolni.
  1. public Event()
  2. {
  3.     Maradt = 0
  4.     Ido = InditasiIdo
  5.     set_task(1.0, "Idozito")
  6.     set_task(1.0, "Generalas")
  7. }
  8. public EventRestart()
  9. {
  10.     RunEvent = false
  11.     Maradt = 0
  12.     FalLetrehozas()
  13.     set_pcvar_num(Restart, 1)
  14. }
  15. public PalyaInditas()
  16. {
  17.     server_cmd("changelevel ^"%s^"", ENGEDELYEZETT_PALYA)
  18. }
  19. public FalLetrehozas()
  20. {
  21.     set_pev(Fal, pev_solid, SOLID_BSP)
  22.     set_pev(Fal, pev_rendermode, kRenderTransColor)
  23.     set_pev(Fal, pev_rendercolor, Float:{ 42.0, 170.0, 250.0 })
  24.     set_pev(Fal, pev_renderamt, Float:{ 50.0 })
  25. }
  26. public FalTorles()
  27. {
  28.     set_pev(Fal, pev_solid, SOLID_NOT)
  29.     set_pev(Fal, pev_renderamt, Float:{ 0.0 })
  30. }
  31. public Idozito()
  32. {
  33.     if(Ido > 0)
  34.     {
  35.         Ido--
  36.         client_print(0, print_center, "Készülj az event kezdődik %d másodperc múlva!", Ido)
  37.         set_task(1.0, "Idozito")
  38.     }
  39.     else
  40.     {
  41.         FalTorles()
  42.         RunEvent = true
  43.         set_task(0.5, "EventHud", 69, _, _, "b")
  44.     }
  45. }
  46. public Generalas()
  47. {
  48.     if(Maradt < 50 && !RunEvent)
  49.     {
  50.         static Float:Origin[3]
  51.         Origin[0] = random_float(-950.0, 675.0)
  52.         Origin[1] = random_float(-675.0, 950.0)
  53.         Origin[2] = -200.0
  54.        
  55.         new Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, InfoT)
  56.         set_pev(Ent, pev_classname, MDL[Mod][1])
  57.         engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin)
  58.         engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, MDL[Mod][0])
  59.         dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent)
  60.         set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  61.         set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  62.         engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, Float:{MIN}, Float:{MAX})
  63.         engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent)
  64.         Maradt++
  65.         set_task(0.1, "Generalas")
  66.     }
  67. }

_________________
Eladó-:
United Warfare Mod
&
The Soul Of Hero Mod


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole