hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 06:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 217 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin Kopás
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 17:01 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Üdv!

A Skint hogyan tudom meg csinálni hogy kopott legyen.
Pl: Kevésé használt. de a skin legyen kopott.

Én arra vagyok kíváncsi hogyan tudom meg oldani a skint, hogy kopott legyen.

Előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin Kopás
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 17:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
KillerBoy12 írta:
Üdv!

A Skint hogyan tudom meg csinálni hogy kopott legyen.
Pl: Kevésé használt. de a skin legyen kopott.

Én arra vagyok kíváncsi hogyan tudom meg oldani a skint, hogy kopott legyen.

Előre is köszönöm!


Azért kopott mert mondjuk úgy van elkészítve a modell? :D
Erre nem gondoltál?

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin Kopás
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 17:06 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Ahogy én elképzelem:

kell sok modell (Szépről egészen kopottig)

És a pluginban meg valahogy úgy kellene hogy létrehozol 1 tömböt pl:
  1. // 0 = alap m4 , 1 = kicsit kopott , 2 = teljesen kopott
  2. M4kopas[33][3] <- 2 kopás lehetőség lesz [0-tól kell számolni]


pl:

alap helyzet legyen az m4kopas[id][0] aztán lekérni 1 ölés számot ha azzal XY-t lőtt le akkor tovább megy az m4kopas 1-re aztán így tovább. [nagyon egyszerű lehet]



U.i: akkor te most csak 1 sima kopott skint akarsz? :D (bocsi most olvastam el jobban , a felettem lévő válaszolónál láttam, hogy neked csak kopott skin kell)

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: KillerBoy12 (2017.02.13. 17:07)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole