hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 05:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 202 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 201 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Külön skin
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 19:55 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Üdv!

Hogyan lehet meg oldani hogyha találok Pl: Asiimov M4A1-et akkor 2x írja ne úgy hogy Asiimov M4A1 (2) hanem 2x írja a menübe.

Előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Külön skin
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 19:58 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
KillerBoy12 írta:
Üdv!

Hogyan lehet meg oldani hogyha találok Pl: Asiimov M4A1-et akkor 2x írja ne úgy hogy Asiimov M4A1 (2) hanem 2x írja a menübe.

Előre is köszönöm!


a menüben a (2)-t kitörlöd és sortörés: ^n és ide kiíratod ugyan azt a nevet.

vagy ha elküldöd azt az egész részt, akkor segítek.. mert nem csak úgy lehet.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Külön skin
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 20:10 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
The Peace írta:
KillerBoy12 írta:
Üdv!

Hogyan lehet meg oldani hogyha találok Pl: Asiimov M4A1-et akkor 2x írja ne úgy hogy Asiimov M4A1 (2) hanem 2x írja a menübe.

Előre is köszönöm!


a menüben a (2)-t kitörlöd és sortörés: ^n és ide kiíratod ugyan azt a nevet.

vagy ha elküldöd azt az egész részt, akkor segítek.. mert nem csak úgy lehet.

Nincs plugin rá :D. Csak kérdésem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Külön skin
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 20:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv. Én valószínüleg így oldanám meg:

Létrehozunk egy "Fegyverek" nevezetü változót:
  1. new Fegyverek[33][32]


Tegyük fel, hogy az Asiimov fegyvered a következő változóba tároljuk:

  1. Fegyverek[id][1]
  2. id - A játékos azonosítója
  3. Az "1"-es - A fegyver szama
  4. Pl. Az 1-es a jelen esetben az Asiimov. A 2-es lehet akár a Dragon Lore stb.. Ezt te döntöd el.


Ebbe tárolhatjuk, hogy hány darab fegyvered van (Jelen esetben Asiimov). Tehát ha a ládanyitásnál nyítsz egy Assimov fegyvert, akkor a "Fegyverek[id][1]" növeled a következő képpen:
  1. Fegyverek[id][1]++ //(Ez az Asiimov)


Tegyük fel, hogy te beírtad, hogy a "Fegyverek[id][2]" legyen a Dragon Lore, akkor a láda nyitásnál már ezt növeled:
  1. Fegyverek[id][2]++



És itt a menü:

  1. public FegyverMenu(id)
  2. {  
  3.     new Szam[121],String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "\rEz egy Fegyver Menü")
  5.     new Menu = menu_create(String, "FegyverMenu_h")
  6.    
  7.     for( new i; i<Fegyverek[id][1]; i++ ) //Az "i" változó a 0tól kezd és addig megy, ameddig el nem éri a "Fegyverek[id][1]", vagyis az Asiimov fegyverek számát. Tegyük fel, hogy a "Fegyverek[id][1]" változó 5, akkor 0-tól megy 5ig, tehát 5db menüpontod lesz.
  8.     {
  9.         num_to_str(i, Szam, charsmax(Szam));
  10.         format(String,charsmax(String),"\wAsiimov Fegyver") //Menü
  11.         menu_additem(Menu,String,Szam, 0)//Menüpont létrehozás
  12.     }
  13.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  14.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  15.     menu_display(id, Menu, 0)
  16. }
  17.  
  18.  
  19. public FegyverMenu_h(id, menu, item)
  20. {
  21.     if( item == MENU_EXIT )
  22.     {
  23.         menu_destroy(menu);
  24.         return PLUGIN_HANDLED;
  25.     }
  26.    
  27.     new data[9], access, callback, szName[64]
  28.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  29.     new key = str_to_num(data)
  30.    
  31.     client_print(id, print_chat, "Te a %s fegyvert választottad ki!",key) //Kiírja, hogy hányadik Asiimov fegyvert választottuk ki.
  32.    
  33.     menu_destroy(menu);
  34.     return PLUGIN_HANDLED;
  35. }



Minél több Asiimov-ot találunk, annál többet fog kiírni a menübe.

Teszt nem volt, ez csak egy elképzelés.


Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: KillerBoy12 (2017.02.13. 20:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole