Gondolom a jó öreg gungame plugin játékmenetét nem kell bemutatnom. Ez a rehlds-reapi alá készült verzió, teljesen újraírt változat. Sokminden hiányzik még belőle de a játék lényege így is megmaradt.
INFO:
Author:
gyxoBka
kompatibilitás:
Amx Mod X 1.8.2
(Re) Amx Mod X 1.8.3-dev
rehlds - reapi szükséges hozzá
Nyelv
Magyar (sma 100%-ban, cfg file 99%-ban)
egyéb
minimális szerver terhelés (és tényleg....)
Telepítés:
Az sma lefordítása után az amxx filet tegyük a \addons\amxmodx\plugins könyvtárba, a zip tartalmát pedig csomagoljuk ki a cstrike mappába
beállítások:
amxmodx/configs/re_gungame.ini
[BASIC]
;Játék név a szerverböngésző számára
game_name = GunGame
; mennyi szinttel a játék vége előtt szavaztasson
vote_before = 2
; szavazás funkció neve.
; például: vote_function = mapm_startvote
; Название паблик - функции, НЕ консольной команды, которая запускает голосование (ezt nem értettem)
vote_function = StartVote
; mapváltásért felelős plugin neve.
; például: vote_plugin = mapmanager.amxx
vote_plugin = mapmanager.amxx
; stat mentés típusa:
; -1 - nincs mentés
; 0 - NickName
; 1 - IP
; 2 - AuthId ( SteamId )
save_type = 2
; új játékos belépéskor ennyi szinttel lesz elmaradva a vezető játékos mögött.
; 0 - átlagot számol a szerver a vezető és a legrosszabb játékos között
newplayer_level = 0
; aktuális vezető játékos kijelzése a HUD-on. [1 - igen / 0 - nem]
display_leader = 1
; kijelzés pozíciója vizszintesen. 0.0 - közép, 1.0 - bal(?) -1.0 - jobb(?). (alapértelmezett: -1.0)
; csak float típusú érték elfogadott!
display_pos_x = -1.0
; kijelzés pozíciója függőlegesen. 0.0 - közép, 1.0 - fent -1,0 - lent. (alapértelmezett: 0,0)
; csak float típusú érték elfogadott!
display_pos_y = 0.0
; hud színének beállítása RGB ( max 255,min 0 )
hud_color_red = 67
hud_color_green = 218
hud_color_blue = 231
; Győzelemkor MOTD megjelenítése [1 - igen / 0 - nem]
winner_motd = 1
; afk védelem bekapcsolása
; Figyelem! nem ajánlott alacsony érték!!! (float????)
; 0 - kikapcsolva
afk_protection = 10.0
; Gránát szintnél a gránát frissítésének gyakorisága a játékosnál
; csak float típusú érték elfogadott!
nade_refresh = 4.0
; Páncél adása újraéledéskor
give_armor = 100
; AWP egyes lövés
awp_ammo = 1
[DEATHMATCH]
; újraéledés ideje
; csak float típusú érték elfogadott!
spawn_delay = 1.0
; újraéledés védelem
; 0.0 - kikapcsolva
; csak float típusú érték elfogadott!
protection_time = 2.0
; status bar védelem esetén ( mint bombahatástalanításkor )
; 0 - kikapcsolva
protection_bar = 0
; 1-es értéknél ha védett akkor nem tud lőni
noshot_protection = 0
;védettség glow effekt
; 0 - kikapcsolva
glow_effect = 0
; véletlen helyen való újraélesztés [1 - igen / 0 - nem]
random_spawn = 0
[WARMUP]
; bemelegítés időtartama (másodpercben)
; 0 - bemelegítés kikapcsolva
warmup_time = 30
; bemelegítő kör fegyvere (például: deagle)
; random - véletlen kiválasztott fegyver
warmup_weapon = knife
;több lejátszandó hang esetén elválasztójel( ' ; ' )
[SOUND] ( üresen hagyva nem játszik le hangot )
; szintlépéskor játsza le a szerver
levelup = sound/gungame/gg_levelup.wav
; szint elvesztésekor játsza le a szerver
leveldown = sound/gungame/smb3_powerdown1.wav
; szintlopáskor(késsel) játssza le a szerver
levelsteal = sound/gungame/smb3_powerup.wav
; Amikor elérik a gránát szintet, ezt a hangot játsza le a szerver
nade = sound/gungame/gg_nade_level.wav
; Amikor elérik a kés szintet, ezt a hangot játsza le a szerver
knife = sound/gungame/gg_knife_level.wav
; Üdvözlő hang ( MOTD ablaknál )
welcome = sound/gungame/gg_welcome.wav
; Győzelemkor lejátszott zene
winner = sound/gungame/smb_star.wav
; Amikor átveszi valaki a vezetést
lead = sound/gungame/gg_takenlead.wav
; amikor utolérik a vezető játékost
tiedlead = sound/gungame/gg_tiedlead.wav
; Amikor elveszti a vezető pozíciót a játékos
lostlead = sound/gungame/gg_lostlead.wav
; a fegyver kizárása a listából ' ; ' vagy ' // '
[LEVEL] ( hány ölés kell a szintlépéshez )
glock18 = 2
usp = 2
p228 = 2
deagle = 2
fiveseven = 2
elite = 2
m3 = 2
xm1014 = 2
tmp = 2
mac10 = 2
mp5navy = 2
ump45 = 2
p90 = 2
galil = 2
famas = 2
ak47 = 2
scout = 2
m4a1 = 2
sg552 = 2
sg550 = 2
g3sg1 = 2
aug = 2
m249 = 2
awp = 2
hegrenade = 1
knife = 1