hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 215 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 1 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver Vizsgál
HozzászólásElküldve: 2017.03.06. 18:31 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Üdv!

Valaki tudna adni nekem egy Vizsgáló programot, amivel tudok készíteni? Pl: meg nyomom az f betűt és akkor meg vizsgálja a fegyvert.
Előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Vizsgál
HozzászólásElküldve: 2017.03.06. 18:34 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
KillerBoy12 írta:
Üdv!

Valaki tudna adni nekem egy Vizsgáló programot, amivel tudok készíteni? Pl: meg nyomom az f betűt és akkor meg vizsgálja a fegyvert.
Előre is köszönöm!


Jed's Half Life Model Viewer [Ott meg tudod nézni ha van]

Animot csinálni: Milkshape3D (Egyszerű használat)

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Vizsgál
HozzászólásElküldve: 2017.03.06. 18:36 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
The Peace írta:
KillerBoy12 írta:
Üdv!

Valaki tudna adni nekem egy Vizsgáló programot, amivel tudok készíteni? Pl: meg nyomom az f betűt és akkor meg vizsgálja a fegyvert.
Előre is köszönöm!


Jed's Half Life Model Viewer [Ott meg tudod nézni ha van]

Animot csinálni: Milkshape3D (Egyszerű használat)

Jed's Half Life Model Viewer igen. Itt van egy olyan hogy idle, abba azt csinálja kb 10mp-ként, azt hogyan lehet meg csinálni hogy egyből vizsgálja ne 10mp-ként?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Vizsgál
HozzászólásElküldve: 2017.03.06. 20:49 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
KillerBoy12 írta:
The Peace írta:
KillerBoy12 írta:
Üdv!

Valaki tudna adni nekem egy Vizsgáló programot, amivel tudok készíteni? Pl: meg nyomom az f betűt és akkor meg vizsgálja a fegyvert.
Előre is köszönöm!


Jed's Half Life Model Viewer [Ott meg tudod nézni ha van]

Animot csinálni: Milkshape3D (Egyszerű használat)

Jed's Half Life Model Viewer igen. Itt van egy olyan hogy idle, abba azt csinálja kb 10mp-ként, azt hogyan lehet meg csinálni hogy egyből vizsgálja ne 10mp-ként?


Ennyire nem mentem bele a dolgokban, meg felesleges hamarabb lefuttatnia az animot mint 10mp... mert abból is csak a baj lenne, mert több 100 dolog lefut 1 szerverben kevés másodpercben. és még +ez is..... csak a baj lenne ismételni tudom csak önmagam.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: KillerBoy12 (2017.03.08. 23:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Vizsgál
HozzászólásElküldve: 2017.03.06. 23:07 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Én csak ezt tudom ajánlani, bár igaz, hogy egy plugin.
Modellekbe nem kell piszkálni így.
Annyi a "hátrány", hogy itt gombnyomásra vizsgálja a fegyvert, ahogy Go-ban.
Írd át magadnak benne a dolgokat, nekem ez régebbről maradt meg valahonnan, nem tudom, hogy megy-e, de sok szerveren láttam már.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  10.  
  11. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47","weapon_m4a1","weapon_awp","weapon_deagle","weapon_knife","weapon_usp","weapon_glock","weapon_famas","weapon_galil","weapon_p90"};
  12. new const weapnames[] = {
  13.     CSW_AK47,
  14.     CSW_M4A1,
  15.     CSW_AWP,
  16.     CSW_DEAGLE,
  17.     CSW_KNIFE,
  18.     CSW_USP,
  19.     CSW_GLOCK18,
  20.     CSW_FAMAS,
  21.     CSW_GALIL,
  22.     CSW_P90
  23. }
  24.  
  25. new const weapanims[] =
  26. {
  27.     6,
  28.     14,
  29.     6,
  30.     6,
  31.     8,
  32.     16
  33. }
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36.   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.   register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  38.   for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  39.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  40.   }
  41. }
  42.  
  43. new const KesModelek[][] = {
  44.     "knife1/doppler_hm1.mdl",
  45.     "knife1/crimson_hm1.mdl",
  46.     "knife1/fade_hm1.mdl",
  47.     "knife1/slaughter_hm1.mdl",
  48.     "knife1/steel_hm1.mdl",
  49.     "knife1/dopplerocean_k1.mdl",
  50.     "knife1/dopplerpink_k1.mdl",
  51.     "knife1/dopplerspace_k1.mdl",
  52.     "knife1/steel_k1.mdl",
  53.     "knife1/crimson_k1.mdl",
  54.     "knife1/tigertooth_b1.mdl",
  55.     "knife1/space_b1.mdl",
  56.     "knife1/sapphire_b1.mdl",
  57.     "knife1/fade_b1.mdl",
  58.     "knife1/crimson_b1.mdl",
  59.     "knife1/casehardened_bf1.mdl",
  60.     "knife1/crimson_bf1.mdl",
  61.     "knife1/sea_bf1.mdl",
  62.     "knife1/hawaiian_bf1.mdl",
  63.     "knife1/fade_bf1.mdl",
  64.     "default/knife.mdl"
  65. }
  66. new const AlapModelek[][] = {
  67.     "default/ak4711.mdl",
  68.     "default/m4a11.mdl",
  69.     "default/awp1.mdl",
  70.     "default/famas.mdl",
  71.     "default/mp5.mdl",
  72.     "default/m3.mdl",
  73.     "default/usp.mdl",
  74.     "default/deagle1.mdl",
  75.     "default/knife1.mdl",
  76.     "default/he.mdl",
  77.     "default/flash.mdl",
  78.     "default/c4.mdl",
  79.     "default/glock.mdl",
  80.     "default/galil.mdl",
  81.     "default/p90.mdl",
  82.     "default/scout.mdl"
  83. }
  84. new const FegyverModelek[][] = {
  85.     "ak47/laminate1.mdl",
  86.     "ak47/outlaw1.mdl",
  87.     "ak47/carbonite1.mdl",
  88.     "ak47/vulcan1.mdl",
  89.     "ak47/space1.mdl",
  90.     "ak47/fireserpent1.mdl",
  91.     "ak47/jaguar1.mdl",
  92.     "m4a1/griff1.mdl",
  93.     "m4a1/bulletrain1.mdl",
  94.     "m4a1/magma1.mdl",
  95.     "m4a1/zombiehunter1.mdl",
  96.     "m4a1/howl1.mdl",
  97.     "m4a1/dragonking1.mdl",
  98.     "m4a1/asiimov1.mdl",
  99.     "awp_v2/tigris1.mdl",
  100.     "awp_v2/redline1.mdl",
  101.     "awp_v2/carbonite2.mdl",
  102.     "awp_v2/dragonlore1.mdl",
  103.     "awp_v2/smoke1.mdl",
  104.     "awp_v2/wormgod1.mdl",
  105.     "awp_v2/asiimov1.mdl",
  106.     "famas/ice.mdl",
  107.     "famas/nuclear.mdl",
  108.     "famas/survivor.mdl",
  109.     "famas/greentriangle.mdl",
  110.     "famas/biohazard.mdl",
  111.     "famas/pulse.mdl",
  112.     "famas/spitfire.mdl",
  113.     "mp5/camo.mdl",
  114.     "mp5/Nuclear1.mdl",
  115.     "mp5/commando.mdl",
  116.     "mp5/biohazard.mdl",
  117.     "mp5/magma.mdl",
  118.     "mp5/carbonite.mdl",
  119.     "mp5/urbanhazard.mdl",
  120.     "m3/remington.mdl",
  121.     "m3/short.mdl",
  122.     "m3/mossbenger.mdl",
  123.     "m3/spas12.mdl",
  124.     "m3/beast.mdl",
  125.     "m3/benelli.mdl",
  126.     "m3/magma.mdl",
  127.     "galil/eco.mdl",
  128.     "galil/odyssy.mdl",
  129.     "galil/chatterbox.mdl",
  130.     "galil/cerberus.mdl",
  131.     "usp/stainless1.mdl",
  132.     "usp/vertex1.mdl",
  133.     "usp/army1.mdl",
  134.     "usp/engraved1.mdl",
  135.     "usp/magma1.mdl",
  136.     "usp/caiman1.mdl",
  137.     "usp/immun1.mdl",
  138.     "deagle/valentin1.mdl",
  139.     "deagle/olddragon1.mdl",
  140.     "deagle/goldenrose1.mdl",
  141.     "deagle/engraved1.mdl",
  142.     "deagle/blaze1.mdl",
  143.     "deagle/biohazard1.mdl",
  144.     "deagle/asiimov1.mdl",
  145.     "glock/candy.mdl",
  146.     "glock/grinder.mdl",
  147.     "glock/fade.mdl",
  148.     "glock/waterelemental.mdl",
  149.     "ak47/vanquish1.mdl",
  150.     "ak47/wasteland11.mdl",
  151.     "ak47/gforce1.mdl",
  152.     "ak47/parduc.mdl",
  153.     "ak47/gforce1.mdl",
  154.     "ak47/parduc.mdl",
  155.     "m4a1/poseidon1.mdl",
  156.     "m4a1/hbeast1.mdl",
  157.     "m4a1/robot.mdl",
  158.     "m4a1/guardian1.mdl",
  159.     "m4a1/flames1.mdl",
  160.     "m4a1/flames1.mdl",
  161.     "awp_v2/comics1.mdl",
  162.     "awp_v2/dream1.mdl",
  163.     "awp_v2/star1.mdl",
  164.     "awp_v2/darkking1.mdl",
  165.     "awp_v2/hbeast1.mdl",
  166.     "awp_v2/razer1.mdl",
  167.     "famas/nuclear.mdl",
  168.     "famas/survivor.mdl",
  169.     "famas/greentriangle.mdl",
  170.     "famas/biohazard.mdl",
  171.     "famas/pulse.mdl",
  172.     "famas/spitfire.mdl",
  173.     "mp5/Nuclear1.mdl",
  174.     "mp5/commando.mdl",
  175.     "mp5/biohazard.mdl",
  176.     "mp5/magma.mdl",
  177.     "mp5/carbonite.mdl",
  178.     "mp5/urbanhazard.mdl",
  179.     "m3/short.mdl",
  180.     "m3/mossbenger.mdl",
  181.     "m3/spas12.mdl",
  182.     "m3/beast.mdl",
  183.     "m3/benelli.mdl",
  184.     "m3/magma.mdl",
  185.     "galil/eco.mdl",
  186.     "galil/odyssy.mdl",
  187.     "galil/chatterbox.mdl",
  188.     "galil/cerberus.mdl",
  189.     "galil/chatterbox.mdl",
  190.     "galil/cerberus.mdl",
  191.     "scout/bdream.mdl",
  192.     "scout/biwater.mdl",
  193.     "scout/camo.mdl",
  194.     "scout/bdream.mdl",
  195.     "scout/biwater.mdl",
  196.     "scout/camo.mdl",
  197.     "p90/bgreen.mdl",
  198.     "p90/goblin.mdl",
  199.     "p90/paint.mdl",
  200.     "p90/bgreen.mdl",
  201.     "p90/goblin.mdl",
  202.     "p90/paint.mdl",
  203.     "glock/candy.mdl",
  204.     "glock/grinder.mdl",
  205.     "glock/fade.mdl",
  206.     "glock/waterelemental.mdl",
  207.     "glock/fade.mdl",
  208.     "glock/waterelemental.mdl",
  209.     "usp/orion1.mdl",
  210.     "usp/rash1.mdl",
  211.     "usp/asiimov1.mdl",
  212.     "usp/orion1.mdl",
  213.     "usp/rash1.mdl",
  214.     "usp/asiimov1.mdl",
  215.     "deagle/csteel1.mdl",
  216.     "deagle/jungle1.mdl",
  217.     "deagle/hyptonic1.mdl",
  218.     "deagle/csteel1.mdl",
  219.     "deagle/jungle1.mdl",
  220.     "deagle/hyptonic1.mdl"
  221. }
  222.  
  223. public OnItemDeployPost(ent) {
  224.   new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  225.  
  226.   if(id) {
  227.     new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  228.    
  229.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  230.       if(Weapon == weapnames[i]) {
  231.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FegyverModelek[i])
  232.       }
  233.     }
  234.   }
  235.  
  236.   return HAM_IGNORED;
  237. }
  238. public ClCmd_Impulse(id) {
  239.   const m_iId = 43
  240.   const m_pActiveItem = 373
  241.  
  242.   new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  243.   new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  244.   for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  245.     if(Weapon == weapnames[i]) {
  246.       SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapanims[i]))
  247.       return PLUGIN_HANDLED;
  248.     }
  249.   }
  250.   return PLUGIN_CONTINUE;
  251. }
  252.  
  253. // fakemeta
  254. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  255. {
  256.   set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  257.  
  258.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  259.   write_byte(iAnim)
  260.   write_byte(pev(id, pev_body))
  261.   message_end()
  262. }
  263.  
  264. // engine
  265. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  266. {
  267.   entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  268.  
  269.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  270.   write_byte(iAnim)
  271.   write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  272.   message_end()
  273. }
  274. public plugin_precache()
  275. {
  276.     for(new i; i<sizeof(FegyverModelek);i++) precache_model(FegyverModelek[i]);
  277.     for(new i; i < 136; i++)
  278.     {
  279.         new String[64]
  280.         formatex(String, charsmax(String), "models/build_gov2/%s", FegyverModelek[i])
  281.         if(strlen(FegyverModelek[i]) > 3)
  282.             precache_model(String)
  283.     }
  284.     for(new i; i < 20; i++)
  285.     {
  286.         new String[64]
  287.         formatex(String, charsmax(String), "models/build_gov2/%s", KesModelek[i])
  288.         if(strlen(String) > 3)
  289.             precache_model(String)
  290.     }
  291.     for(new i; i < 16; i++)
  292.     {
  293.         new String[64]
  294.         formatex(String, charsmax(String), "models/build_gov2/%s", AlapModelek[i])
  295.         if(strlen(String) > 3)
  296.             precache_model(String)
  297.     }
  298. }

Ők köszönték meg koko.988 nek ezt a hozzászólást: KillerBoy12 (2017.03.08. 23:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Vizsgál
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 15:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Figyeljetek már kérlek a fórumra...ez sourcemod,és nem is az első eset.. Még jó,hogy vannak moderátorok...

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Vizsgál
HozzászólásElküldve: 2017.03.10. 00:45 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
ultraibolya írta:
Figyeljetek már kérlek a fórumra...ez sourcemod,és nem is az első eset.. Még jó,hogy vannak moderátorok...

Sourcemod Moderátor van?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Vizsgál
HozzászólásElküldve: 2017.03.10. 09:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nincs. Zárva,kuka,máskor jobban figyelj hova nyitod.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole