hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 22:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 103 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 102 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés kinézet a kezébe!:)
HozzászólásElküldve: 2017.03.25. 19:17 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2017.03.15. 15:53
Hozzászólások: 18
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Sziasztok,Gamerek!:)
Szeretnék,a szervemre egy alap kés-t.
Amikor belép egyből a Játékos akkor ne alap késse legyen hanem máss model
Vagy is ha vált a Kés-re akkor ne alap kés legyen a kezébe!
Nekem,olyan kéne,hogy amikor vált a Kés-re akkor máss Model kés legyen a kezébe!
Ha esetleg valakinek van ilyen plugin-ja akkor kérem szépen küldje el!:)
További,szép napot!:)
Csáó!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés kinézet a kezébe!:)
HozzászólásElküldve: 2017.03.25. 19:26 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Electro15 írta:
Sziasztok,Gamerek!:)
Szeretnék,a szervemre egy alap kés-t.
Amikor belép egyből a Játékos akkor ne alap késse legyen hanem máss model
Vagy is ha vált a Kés-re akkor ne alap kés legyen a kezébe!
Nekem,olyan kéne,hogy amikor vált a Kés-re akkor máss Model kés legyen a kezébe!
Ha esetleg valakinek van ilyen plugin-ja akkor kérem szépen küldje el!:)
További,szép napot!:)
Csáó!


Próbáld meg:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4.  
  5. public plugin_init( ) {
  6.     register_plugin( "KesCsere",  "0.0.0.0.0.1",  "Levii / The Peace @ eGaming.hu" )
  7.    
  8.     register_event("CurWeapon","kescsere","be","1=1")
  9. }
  10. public kescsere( id )
  11. {
  12.     new clip, ammo, wpnid = get_user_weapon( id, clip ,ammo )
  13.    
  14.     if ( wpnid == CSW_KNIFE )
  15.     {
  16.         entity_set_string( id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_kesneve.mdl" )
  17.     }
  18.    
  19.     return PLUGIN_HANDLED
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache()  precache_model("models/v_kesneve.mdl")  // Eleresi utat add meg rendesen

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: Electro15 (2017.03.25. 19:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés kinézet a kezébe!:)
HozzászólásElküldve: 2017.03.25. 19:29 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2017.03.15. 15:53
Hozzászólások: 18
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Köszi,The Peace! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés kinézet a kezébe!:)
HozzászólásElküldve: 2017.03.25. 19:32 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Electro15 írta:
Köszi,The Peace! :)

Ott a "köszönöm" gomb:D

Kép

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés kinézet a kezébe!:)
HozzászólásElküldve: 2017.03.25. 19:33 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2017.03.15. 15:53
Hozzászólások: 18
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
The Peace.
Bomba kinézetet tudsz adni? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés kinézet a kezébe!:)
HozzászólásElküldve: 2017.03.25. 19:41 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2017.03.15. 15:53
Hozzászólások: 18
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
The Peace.
Egy Fegyvermenü-t tudsz adni?
Nem olyan sima kéne.
Ha pl választok egy M4A1 skint akkor annak Modelje máss legyen,és ahoz jár a Deagle az is máss model legyen a kést azt nem kell.Mindenhol így kéne fegyvernél


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés kinézet a kezébe!:)
HozzászólásElküldve: 2017.03.25. 20:06 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Áthelyezve.
Tetszik ahogy az általános>hibajelentések fórumrészbe nyitott témát 0 felhasználó jelentette, holott legalább 4 komment látok.

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés kinézet a kezébe!:)
HozzászólásElküldve: 2017.03.25. 20:19 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Electro15 írta:
The Peace.
Egy Fegyvermenü-t tudsz adni?
Nem olyan sima kéne.
Ha pl választok egy M4A1 skint akkor annak Modelje máss legyen,és ahoz jár a Deagle az is máss model legyen a kést azt nem kell.Mindenhol így kéne fegyvernél


Próbáld meg

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. new const Fegyverek[][][] = {
  8.     {" Ak47 ",          "weapon_ak47",  "models/skinesfegyverm/ak47.mdl" },
  9.     {" M4A1 ",     "weapon_m4a1",  "models/skinesfegyverm/m4a1.mdl"},
  10.     {" AWP ",      "weapon_awp",   "models/skinesfegyverm/awp.mdl"},
  11.     {" Famas ",    "weapon_famas", "models/skinesfegyverm/famas.mdl"},
  12.     {" Galil ",    "weapon_galil", "models/skinesfegyverm/galil.mdl"},
  13.     {" AUG ",      "weapon_aug",   "models/skinesfegyverm/aug.mdl" },
  14.     {" SG552 ",        "weapon_sg552", "models/skinesfegyverm/sg552.mdl"},
  15.     {" Scout ",         "weapon_scout", "models/skinesfegyverm/ak47.mdl"},
  16.     {" M249 ",     "weapon_m249",  "models/skinesfegyverm/m249.mdl"},
  17.     {" Shotgun ",          "weapon_m3",    "models/skinesfegyverm/shotgun.mdl"},
  18.     {" Auto-Shotgun ", "weapon_xm1014", "models/skinesfegyverm/auto_shotgun.mdl"},
  19.     {" TMP ",       "weapon_tmp",    "models/skinesfegyverm/tmp.mdl"},
  20.     {" MAC-10 ",        "weapon_mac10", "models/skinesfegyverm/ak47.mdl"},
  21.     {" MP5-Navy ",   "weapon_mp5navy", "models/skinesfegyverm/mp5.mdl"},
  22.     {" UMP45 ",       "weapon_ump45",   "models/skinesfegyverm/ump45.mdl"},
  23.     {" P90 ",         "weapon_p90",    "models/skinesfegyverm/p90.mdl"}
  24. }
  25. new const Tar_Tolteny[][] = {
  26.     { CSW_AK47, 90 },{ CSW_M4A1, 90 },{ CSW_AWP, 30 },{ CSW_FAMAS, 90 },{ CSW_GALIL, 90 },{ CSW_AUG, 90 },{ CSW_SG552, 90 },{ CSW_SCOUT, 90 },{ CSW_M249, 200 },{ CSW_M3, 32 },{ CSW_XM1014, 32 },{ CSW_TMP, 120 },{ CSW_MAC10, 100 },{ CSW_MP5NAVY, 120 },{ CSW_UMP45, 100 },{ CSW_P90, 100 }
  27. }
  28. public plugin_init( ) {
  29.     register_plugin( "Alap skin váltás Fegyómenü cucc",  "0.0.0.0.0.1",  "Levii / The Peace @ eGaming.hu" )
  30.    
  31.     register_event( "CurWeapon", "SwitchGuns", "be", "1=1" )
  32.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Eledes", 1)
  33. }
  34. public Fegyvermenu( id )
  35. {
  36.     new szMenu[121]
  37.    
  38.     formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\yValassz Fegyvert")
  39.     new menu = menu_create(szMenu, "choose_Gun");
  40.    
  41.     for(new i; i < sizeof(Fegyverek); i++)
  42.     {
  43.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s%s", Fegyverek[i][0])
  44.         menu_additem(menu, szMenu, "", 0)
  45.     }
  46.    
  47.     menu_display(id, menu, 0)
  48.     return PLUGIN_CONTINUE
  49. }
  50. public choose_Gun(id, menu, tetel)
  51. {
  52.     if(tetel == MENU_EXIT)
  53.     {
  54.         menu_destroy(menu);
  55.         return PLUGIN_HANDLED;
  56.     }
  57.    
  58.     give_item(id, Fegyverek[tetel][1]);
  59.     cs_set_user_bpammo(id, Tar_Tolteny[tetel][0], Tar_Tolteny[tetel][1])
  60.    
  61.     menu_destroy(menu);
  62.     return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. public SwitchGuns(id)
  65. {
  66.     switch(get_user_weapon(id))
  67.     {
  68.         case CSW_AK47:{
  69.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  70.         }
  71.         case CSW_M4A1:{
  72.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  73.         }
  74.         case CSW_AWP:{
  75.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  76.         }
  77.         case CSW_FAMAS:{
  78.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  79.         }
  80.         case CSW_GALI:{
  81.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  82.         }
  83.         case CSW_AUG:{
  84.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  85.         }
  86.         case CSW_SG552:{
  87.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  88.         }
  89.         case CSW_SCOUT:{
  90.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  91.         }
  92.         case CSW_M249:{
  93.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  94.         }
  95.         case CSW_M3:{
  96.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  97.         }
  98.         case CSW_TMP:{
  99.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  100.         }
  101.         case CSW_MAC10:{
  102.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  103.         }
  104.         case CSW_MP5NAVY:{
  105.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  106.         }
  107.         case CSW_UMP45:{
  108.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  109.         }
  110.         case CSW_P90:{
  111.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2]);
  112.         }
  113.     }
  114. }
  115. public plugin_precache()
  116. {
  117.     for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  118.     {
  119.         precache_model(Fegyverek[i][2]);
  120.     }
  121. }
  122. public Eledes( id )
  123. {
  124.     Fegyvermenu( id )
  125. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: Electro15 (2017.03.25. 20:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés kinézet a kezébe!:)
HozzászólásElküldve: 2017.03.25. 20:35 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2017.03.15. 15:53
Hozzászólások: 18
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
The Peace.
Itt miért van 3x az Ak47 fegyver?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés kinézet a kezébe!:)
HozzászólásElküldve: 2017.03.25. 21:36 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Electro15 írta:
The Peace.
Itt miért van 3x az Ak47 fegyver?

Jujj , bocsi , ird at .

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole