hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 13:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 244 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 242 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: gravity-s kérés késhez
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 23:40 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2017.02.14. 23:05
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Sziasztok!
Van 1 ilyen pluginom. Ami alapvetőleg működőképes. De sajnos bugos...
Remélem tud benne valaki segíteni, hogy miért bugol be..
Szeretném úgy megcsinálni, hogyha sokszor váltsa a fegyvert kés-fegyver fegyver-kés ezt... akkor se buggoljon be hogy felmegy a pálya tetejére... xD Alapból nem ugrik így túl nagyot. De nem jó... A másikat is azért kértem, hogy hátha valamit itt elírtam de nem jó. Esetleg ötlet?:/

Idézet:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Gyors és gravity kés ADMIN-nak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ""

new CVAR_SPEED
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","change","be","1=1")
CVAR_SPEED = register_cvar("kes_speed","100")

}

public change(id) {
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) {

{
new Speed = get_pcvar_float(CVAR_SPEED)
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+Speed)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)

}
} else if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) {
set_user_maxspeed(id, 320)
//set_user_gravity(id, 800)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)+0.1)

}
}


Köszönöm előre is! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gravity-s kérés késhez
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 03:59 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Tessek. Teszteld
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION ""
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  13.    
  14.     register_event("CurWeapon", "ChangeWeapon", "be", "1=1");
  15. }
  16. public ChangeWeapon(iId) {
  17.     new iGun = get_user_weapon(iId);
  18.    
  19.     if(iGun == CSW_KNIFE && get_user_flags(iId) == ADMIN_MENU) {
  20.         set_user_gravity(iId, Float:0.80);
  21.         set_user_maxspeed(iId, 320.0);
  22.     }
  23. }

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gravity-s kérés késhez
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 09:54 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2017.02.14. 23:05
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Köszi, de ez sajnos így nem működik. Hiába írom át az értéket.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gravity-s kérés késhez
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 13:00 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
terminator100 írta:
Köszi, de ez sajnos így nem működik. Hiába írom át az értéket.


így?
Kód:
set_user_gravity(iId, Float:0.80);

-->
Kód:
set_user_gravity(iId, 800.0);

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gravity-s kérés késhez
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 14:41 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
PikHácsúú# írta:
terminator100 írta:
Köszi, de ez sajnos így nem működik. Hiába írom át az értéket.


így?
Kód:
set_user_gravity(iId, Float:0.80);

-->
Kód:
set_user_gravity(iId, 800.0);

most a 2 ugyan az csak az egyik float masik meg normalis..

U.I:
Ez mar jonak kene legyen!

Teszt volt!

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION ""
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  13.    
  14.     register_event("CurWeapon", "ChangeWeapon", "be", "1=1");
  15. }
  16. public ChangeWeapon(iId) {
  17.     new iGun = get_user_weapon(iId);
  18.    
  19.     if(iGun == CSW_KNIFE && get_user_flags(iId) == ADMIN_MENU) {
  20.         set_pev(iId, pev_gravity, Float:0.80);
  21.         set_pev(iId, pev_maxspeed, Float:320.0);
  22.     }
  23. }

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gravity-s kérés késhez
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 15:05 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Zoe írta:
PikHácsúú# írta:
terminator100 írta:
Köszi, de ez sajnos így nem működik. Hiába írom át az értéket.


így?
Kód:
set_user_gravity(iId, Float:0.80);

-->
Kód:
set_user_gravity(iId, 800.0);

most a 2 ugyan az csak az egyik float masik meg normalis..

U.I:
Ez mar jonak kene legyen!

Teszt volt!

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION ""
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  13.    
  14.     register_event("CurWeapon", "ChangeWeapon", "be", "1=1");
  15. }
  16. public ChangeWeapon(iId) {
  17.     new iGun = get_user_weapon(iId);
  18.    
  19.     if(iGun == CSW_KNIFE && get_user_flags(iId) == ADMIN_MENU) {
  20.         set_pev(iId, pev_gravity, Float:0.80);
  21.         set_pev(iId, pev_maxspeed, Float:320.0);
  22.     }
  23. }


NANE. Csak multkori topicba is segítettem neki, és ottis ez volt a baj. NANE :lol:
Edit: Nálam is ugyanez volt a baj. Nopara.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gravity-s kérés késhez
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 15:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
PikHácsúú# írta:
NANE. Csak multkori topicba is segítettem neki, és ottis ez volt a baj. NANE :lol:
Edit: Nálam is ugyanez volt a baj. Nopara.

teszt volt vagy csak az uriember nem tudja az admin_menu jogod ..

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gravity-s kérés késhez
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 16:39 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Zoe írta:
PikHácsúú# írta:
NANE. Csak multkori topicba is segítettem neki, és ottis ez volt a baj. NANE :lol:
Edit: Nálam is ugyanez volt a baj. Nopara.

teszt volt vagy csak az uriember nem tudja az admin_menu jogod ..


Most, hogy belegondolok. Lehetséges.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gravity-s kérés késhez
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 19:02 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2017.02.14. 23:05
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Zoe írta:
PikHácsúú# írta:
terminator100 írta:
Köszi, de ez sajnos így nem működik. Hiába írom át az értéket.


így?
Kód:
set_user_gravity(iId, Float:0.80);

-->
Kód:
set_user_gravity(iId, 800.0);

most a 2 ugyan az csak az egyik float masik meg normalis..

U.I:
Ez mar jonak kene legyen!

Teszt volt!

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION ""
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  13.    
  14.     register_event("CurWeapon", "ChangeWeapon", "be", "1=1");
  15. }
  16. public ChangeWeapon(iId) {
  17.     new iGun = get_user_weapon(iId);
  18.    
  19.     if(iGun == CSW_KNIFE && get_user_flags(iId) == ADMIN_MENU) {
  20.         set_pev(iId, pev_gravity, Float:0.80);
  21.         set_pev(iId, pev_maxspeed, Float:320.0);
  22.     }
  23. }


és akkor most ennek mit kéne csinálnia? Bele kéne írjam a másik script-be? Vagy mi? Mert átírtam 320-at 420-ra de semmi xD meg 0.70-re a gravity-t de nem jó. admin jogom van... és immunom is mert enyém a szerver.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gravity-s kérés késhez
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 21:08 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
terminator100 írta:
és akkor most ennek mit kéne csinálnia? Bele kéne írjam a másik script-be? Vagy mi? Mert átírtam 320-at 420-ra de semmi xD meg 0.70-re a gravity-t de nem jó. admin jogom van... és immunom is mert enyém a szerver.

a plugin jo te csinalsz valamit rosszul teszt volt.. ahogy mar 3x leirtam

U.I: elnezest nem vettem eszre :3

tess.
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION ""
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  13.    
  14.     register_event("CurWeapon", "ChangeWeapon", "be", "1=1");
  15. }
  16. public ChangeWeapon(iId) {
  17.     new iGun = get_user_weapon(iId);
  18.    
  19.     if(iGun == CSW_KNIFE && get_user_flags(iId) & ADMIN_MENU) {
  20.         set_pev(iId, pev_gravity, Float:0.80);
  21.         set_pev(iId, pev_maxspeed, Float:320.0);
  22.     }
  23. }

_________________
Just* Szerverek hamarosan!

Ők köszönték meg Zoe nek ezt a hozzászólást: terminator100 (2017.04.10. 22:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole