hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 253 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 253 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kisebb Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.04.08. 22:02 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.11. 01:54
Hozzászólások: 220
Megköszönt másnak: 46 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Egy olyan plugint keresek hogy ha valakinek pl. VIP joga van annak kisebb legyen a gravitációja.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kisebb Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.04.08. 22:09 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "pika"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.    
  14.     // Add your code here...
  15. }
  16. public ClientPreThink(id)
  17. {
  18.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK){
  19.         set_user_gravity(id, 700.0)
  20.     }
  21. }


Nemtudom, hogy jól írtam-e. Próbáld ki.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép

Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: AlphaHun (2017.04.09. 22:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kisebb Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.04.08. 23:58 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2017.02.14. 23:05
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Edit:

Sikerült megoldani a gondomat (nem ugrott) és rögtön meg is halt ha lejebb volt valami.

Szóval ha neked is rossz írd át erre: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-400)
Így a játékos alap (800 gravity-jéből) levon 400-at így 400 lesz. ha -100-at írsz akkor 700-as lesz a gravity-je.
Viszont így %-ban megy.

én ezért ennyit állítottam be: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)
Viszont ha sokszor gyorsan váltok fegyvert be bugol a gravity és akkor ugrok egyett azt felmegy a legmagasabb helyre. Miért lehet ez?:/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kisebb Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 12:52 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
terminator100 írta:
Edit:

Sikerült megoldani a gondomat (nem ugrott) és rögtön meg is halt ha lejebb volt valami.

Szóval ha neked is rossz írd át erre: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-400)
Így a játékos alap (800 gravity-jéből) levon 400-at így 400 lesz. ha -100-at írsz akkor 700-as lesz a gravity-je.
Viszont így %-ban megy.

én ezért ennyit állítottam be: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)
Viszont ha sokszor gyorsan váltok fegyvert be bugol a gravity és akkor ugrok egyett azt felmegy a legmagasabb helyre. Miért lehet ez?:/


Most mi a fasz? Tedd fegyverváltáshoz a set_user_gravity(id, 700.0) sort. És mindig 700 lessz. Ezt a -400-ast nem értem. Basszus 400 gravityn ne csodálkozz, hogy kiugrik a pályáról.... Ezért adtam meg 700at direkt. 700-as gravity nem észrevehető annyira.

Ez egy duplareg szituáció?

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kisebb Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 19:21 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2017.02.14. 23:05
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Igazából ezt a forrást:

Idézet:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Gyors és gravity kés ADMIN-nak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ""

new CVAR_SPEED
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","change","be","1=1")
CVAR_SPEED = register_cvar("kes_speed","100")

}

public change(id) {
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) {

{
new Speed = get_pcvar_float(CVAR_SPEED)
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+Speed)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)

}
} else if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) {
set_user_maxspeed(id, 320)
//set_user_gravity(id, 800)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)+0.1)

}
}


Szeretném úgy megcsinálni, hogyha sokszor váltsa a fegyvert kés-fegyver fegyver-kés ezt... akkor se buggoljon be hogy felmegy a pálya tetejére... xD Alapból nem ugrik így túl nagyot. De nem jó... A másikat is azért kértem, hogy hátha valamit itt elírtam de nem jó. Esetleg ötlet?:/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kisebb Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 20:22 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
terminator100 írta:
Igazából ezt a forrást:

Idézet:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Gyors és gravity kés ADMIN-nak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ""

new CVAR_SPEED
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","change","be","1=1")
CVAR_SPEED = register_cvar("kes_speed","100")

}

public change(id) {
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) {

{
new Speed = get_pcvar_float(CVAR_SPEED)
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+Speed)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)

}
} else if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) {
set_user_maxspeed(id, 320)
//set_user_gravity(id, 800)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)+0.1)

}
}


Szeretném úgy megcsinálni, hogyha sokszor váltsa a fegyvert kés-fegyver fegyver-kés ezt... akkor se buggoljon be hogy felmegy a pálya tetejére... xD Alapból nem ugrik így túl nagyot. De nem jó... A másikat is azért kértem, hogy hátha valamit itt elírtam de nem jó. Esetleg ötlet?:/


Nyiss neki egy témát. o.O

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kisebb Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 23:00 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.11. 01:54
Hozzászólások: 220
Megköszönt másnak: 46 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Köszi!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kisebb Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 22:07 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)
Beállítod a játékos gravitációját a jelenlegi - 0.1 értékre.
Fegyverváltás után ujra lefut a dolog, de akkor már a játékos gravitációja az előzőleg beállított érték lesz, tehát ujra levonod a 0.1-et és ez minden fegyverváltásnál ismétlődik.
Ezért ugrik akkorát ha sokszor váltasz fegyvert.
Alap 800 gravitynél a get_user_gravity() 1.0 lesz (persze csak akkor ha még nem lett alítva), így neked ha 700 gravity kell akkor elég ha ennyit írsz: set_user_gravity(id, 0.9);

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást (összesen 2): terminator100 (2017.04.10. 22:52) • FyN~TwisT (2017.06.19. 12:35)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kisebb Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.04.10. 22:51 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2017.02.14. 23:05
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
demon írta:
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)
Beállítod a játékos gravitációját a jelenlegi - 0.1 értékre.
Fegyverváltás után ujra lefut a dolog, de akkor már a játékos gravitációja az előzőleg beállított érték lesz, tehát ujra levonod a 0.1-et és ez minden fegyverváltásnál ismétlődik.
Ezért ugrik akkorát ha sokszor váltasz fegyvert.
Alap 800 gravitynél a get_user_gravity() 1.0 lesz (persze csak akkor ha még nem lett alítva), így neked ha 700 gravity kell akkor elég ha ennyit írsz: set_user_gravity(id, 0.9);


Köszi! Így már tényleg jó! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole