hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 17:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 192 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 191 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: usp deagle glock beleírása
HozzászólásElküldve: 2017.04.16. 17:46 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Sziasztok,valaki ebbe a fegyvermenübe beleírna légyszíves 1 deaglet,1 uspt meg 1 glockot?
Mikor kiválasztom az adott fegyvert,akkor utána egyből ad 1 deaglet,de nekem úgy kellene hogy utána még ki is írja hogy melyiket szeretném választani,és akkor ott lenne az a 3 pisztoly is.

Válaszotokat előre is köszönöm


Csatolmányok:
fegyvermenu.sma [12.66 KiB]
Letöltve 70 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: usp deagle glock beleírása
HozzászólásElküldve: 2017.04.16. 18:23 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2015.01.24. 15:32
Hozzászólások: 21
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Szia! Inkább használd ezt a plugint.

Fegyvermenü by RsN

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: usp deagle glock beleírása
HozzászólásElküldve: 2017.04.16. 18:48 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Ezt már leszedtem de ki is vettem mert olyan fegyverek vannak benne amik nagyon nem kellenének,de azért köszi :p


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: usp deagle glock beleírása
HozzászólásElküldve: 2017.04.16. 19:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Tess
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7. #include < chatcolor >
  8.  
  9. #pragma semicolon       1
  10.  
  11. #define VERSION         "0.0.1"
  12.  
  13. #define Max_Players     32
  14.  
  15. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  16. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  17.  
  18. #define Weapon_Menu_Name    "Fegyverek"
  19. #define Pistol_Menu_Name    "Pisztolyok"
  20.  
  21. #define Next_Button     "KövetkezĹ‘"
  22. #define Back_Button     "Vissza"
  23. #define Exit_Button     "KilĂ©pĂ©s"
  24.  
  25. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  26.  
  27. new g_iWPCT;
  28. new g_iWPTE;
  29.  
  30. new pCvarMaxCTWps;
  31. new pCvarMaxTEWps;
  32.  
  33. new pCvarWPBlock;
  34.  
  35. new pCvarFlash;
  36. new pCvarHe;
  37. new pCvarSmoke;
  38.  
  39. new pCvarKevlar;
  40. new pCvarDefuser;
  41.  
  42. new pCvarPrefix;
  43. new pCvarMoney;
  44. new pCvarBlockBuy;
  45. new pCvarUnAmmo;
  46.  
  47. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  48. {
  49.     "",
  50.     "CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  51.     "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-tĹ‘l használhatĂł!",
  52.     "A vásárlás letĂ­ltva!",
  53.     "Te már választottál fegyvert!"
  54. };
  55.  
  56. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  57.    
  58.     "M4A1",
  59.     "AK47",
  60.     "AWP",
  61.     "M249",
  62.     "AUG",
  63.     "Famas",
  64.     "Galil",
  65.     "MP5",
  66.     "XM1014",
  67.     "M3",
  68.     "Scout"
  69. };
  70.  
  71. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  72.    
  73.     "weapon_m4a1",
  74.     "weapon_ak47",
  75.     "weapon_awp",
  76.     "weapon_m249",
  77.     "weapon_aug",
  78.     "weapon_famas",
  79.     "weapon_galil",
  80.     "weapon_mp5navy",
  81.     "weapon_xm1014",
  82.     "weapon_m3",
  83.     "weapon_scout"
  84. };
  85.  
  86. new const g_szPistolsMenuNames [ ] [ ] =  {
  87.    
  88.     "Deagle",
  89.     "USP",
  90.     "Glock18"
  91. };
  92.  
  93. new const g_szPistolsName [ ] [ ] = {
  94.    
  95.     "weapon_deagle",
  96.     "weapon_usp",
  97.     "weapon_glock18"
  98. };
  99.  
  100.  
  101. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  102.  
  103. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  104. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  105.    
  106.     0,
  107.     52,
  108.     0,
  109.     90,
  110.     1,
  111.     32,
  112.     1,
  113.     100,
  114.     90,
  115.     1,
  116.     120,
  117.     100,
  118.     100,
  119.     90,
  120.     90,
  121.     90,
  122.     100,
  123.     120,
  124.     30,
  125.     120,
  126.     200,
  127.     32,
  128.     90,
  129.     120,
  130.     90,
  131.     2,
  132.     35,
  133.     90,
  134.     90,
  135.     0,
  136.     100
  137. };
  138.  
  139. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  140. {
  141.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  142.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  143.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  144.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  145.     "buyammo1", "buyammo2"
  146. };
  147.  
  148. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  149. {
  150.     "fegyo",
  151.     "say fegyo",
  152.     "say_team fegyo",
  153.    
  154.     "fegyver",
  155.     "say fegyver",
  156.     "say_team fegyver",
  157.    
  158.     "say /fegyo",
  159.     "say_team /fegyo",
  160.    
  161.     "say /fegyver",
  162.     "say_team /fegyver"
  163.  
  164. };
  165.  
  166. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  167. new g_msgHideWeapon;
  168. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  169.  
  170. public plugin_init ( ) {
  171.    
  172.     register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  173.    
  174.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  175.        
  176.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  177.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  178.    
  179.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  180.    
  181.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  182.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  183.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  184.    
  185.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  186.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  187.    
  188.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  189.    
  190.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  191.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  192.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  193.    
  194.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  195.    
  196.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  197.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  198.    
  199.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  200.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  201.    
  202.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  203.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  204.    
  205.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  206.    
  207.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  208. }
  209.  
  210. public client_connect( iClient ) {
  211.    
  212.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  213. }
  214.  
  215. public client_disconnect( iClient ) {
  216.    
  217.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  218. }
  219.  
  220. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  221.    
  222.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  223.        
  224.         case true:
  225.         {
  226.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  227.             client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  228.            
  229.             return PLUGIN_HANDLED;
  230.         }
  231.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  232.     }
  233.     return PLUGIN_HANDLED;
  234. }
  235.  
  236. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  237.    
  238.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  239.         return PLUGIN_CONTINUE;
  240.    
  241.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  242.     client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  243.     return PLUGIN_HANDLED;
  244. }
  245.  
  246. public eCurWeapon( iClient ) {
  247.    
  248.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  249.        
  250.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  251.            
  252.             new weapon = read_data( 2 );
  253.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  254.            
  255.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  256.             }
  257.         }
  258.     }
  259. }
  260.  
  261. public onResetHUD( iClient ) {
  262.    
  263.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  264.        
  265.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  266.         write_byte( Money_Hud );
  267.         message_end( );
  268.     }
  269. }
  270.  
  271. public msgHideWeapon( ) {
  272.    
  273.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  274.        
  275.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  276.     }
  277. }
  278.  
  279. public eRoundEnd ( ) {
  280.    
  281.     g_iWPCT = 0;
  282.     g_iWPTE = 0;
  283. }
  284.  
  285. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  286.    
  287.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  288.         return;
  289.        
  290.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  291.    
  292.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  293.    
  294.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  295.    
  296.     new szMenuTitle[ 121 ];
  297.     new szMenuItem[ 121 ];
  298.    
  299.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  300.  
  301.     StripUserWeapons( iClient );
  302.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  303.    
  304.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  305.        
  306.         if( i != 2 ) {
  307.            
  308.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  309.         }
  310.         else {
  311.             switch( get_user_team( iClient ) )
  312.             {
  313.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  314.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  315.                 default: continue;
  316.             }
  317.         }
  318.        
  319.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  320.     }
  321.    
  322.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  323.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  324.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  325.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  326.     menu_display( iClient, menu );
  327. }
  328.  
  329. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  330.    
  331.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  332.        
  333.         StripUserWeapons( iClient );
  334.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  335.         menu_destroy( iMenu );
  336.         return PLUGIN_HANDLED;
  337.     }
  338.    
  339.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  340.     new access, callback;
  341.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  342.    
  343.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  344.    
  345.     if( iItem != 2 ) {
  346.        
  347.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  348.        
  349.         client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  350.     }
  351.     else {
  352.        
  353.         new iTeams[ CsTeams ];
  354.         GetPlayerCount( iTeams );
  355.        
  356.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  357.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  358.            
  359.             client_print_color( iClient, Red, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  360.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  361.            
  362.             return PLUGIN_HANDLED;
  363.         }
  364.        
  365.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  366.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  367.            
  368.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  369.                
  370.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  371.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  372.                
  373.                 client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  374.                 g_iWPCT++;
  375.             }
  376.             else {
  377.                
  378.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  379.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  380.                
  381.                 return PLUGIN_HANDLED;
  382.             }
  383.         }
  384.        
  385.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  386.            
  387.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  388.                
  389.                
  390.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  391.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  392.                
  393.                 client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  394.                 g_iWPTE++;
  395.             }
  396.             else {
  397.                
  398.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  399.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  400.                
  401.                 return PLUGIN_HANDLED;
  402.             }
  403.         }
  404.     }
  405.     func_OpenPistolMenu( iClient );
  406.        
  407.     menu_destroy( iMenu );
  408.     return PLUGIN_HANDLED;
  409. }
  410. public func_OpenPistolMenu ( iClient ) {
  411.    
  412.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  413.         return;
  414.        
  415.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  416.    
  417.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  418.        
  419.     new szMenuTitle[ 121 ];
  420.     new szMenuItem[ 121 ];
  421.    
  422.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Pistol_Menu_Name );
  423.  
  424.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenPistolMenu_handler" );
  425.    
  426.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szPistolsMenuNames ); i++ ) {
  427.    
  428.         format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szPistolsMenuNames[ i ] );
  429.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  430.     }
  431.    
  432.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  433.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  434.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  435.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  436.     menu_display( iClient, menu );
  437. }
  438.  
  439. public func_OpenPistolMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  440.    
  441.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  442.        
  443.         StripUserWeapons( iClient );
  444.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  445.         menu_destroy( iMenu );
  446.         return PLUGIN_HANDLED;
  447.     }
  448.    
  449.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  450.     new access, callback;
  451.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  452.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  453.    
  454.     give_item( iClient, g_szPistolsName[ iItem ] );
  455.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  456.    
  457.     give_player_stuff( iClient );
  458.    
  459.     client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szPistolsMenuNames[ iItem ] );
  460.  
  461.     menu_destroy( iMenu );
  462.     return PLUGIN_HANDLED;
  463. }
  464.  
  465. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  466.    
  467.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  468.    
  469.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  470.    
  471.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  472.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  473. }  
  474.  
  475. stock give_player_stuff( iClient ) {
  476.    
  477.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  478.        
  479.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  480.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  481.     }
  482.    
  483.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  484.        
  485.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  486.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  487.     }
  488.    
  489.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  490.        
  491.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  492.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  493.     }
  494.    
  495.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  496.        
  497.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  498.            
  499.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  500.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  501.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  502.         }
  503.     }
  504.    
  505.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  506.        
  507.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  508.     }
  509.    
  510.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  511.        
  512.         new weapons[ 32 ];
  513.         new weaponsnum;
  514.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  515.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  516.             if( is_user_alive( iClient ) )
  517.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  518.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  519.     }
  520.    
  521.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  522.     return PLUGIN_CONTINUE;
  523. }
  524.  
  525.  
  526. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  527. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  528.    
  529.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  530.      
  531.     if( iC4Ent > 0 ) {
  532.        
  533.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  534.     }
  535.      
  536.     strip_user_weapons( iClient );
  537.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  538.      
  539.     if( iC4Ent > 0 )  {
  540.        
  541.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  542.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  543.        
  544.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  545.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  546.     }
  547.    
  548.     return PLUGIN_HANDLED;
  549. }

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: usp deagle glock beleírása
HozzászólásElküldve: 2017.04.17. 15:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
őő köszi,de elő se hozza a fegyvermenüt már


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: usp deagle glock beleírása
HozzászólásElküldve: 2017.04.17. 18:02 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Khemo írta:
őő köszi,de elő se hozza a fegyvermenüt már

Most ?
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "Fegyverek"
  18. #define Pistol_Menu_Name    "Pisztolyok"
  19.  
  20. #define Next_Button     "KövetkezĹ‘"
  21. #define Back_Button     "Vissza"
  22. #define Exit_Button     "KilĂ©pĂ©s"
  23.  
  24. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  25.  
  26. new g_iWPCT;
  27. new g_iWPTE;
  28.  
  29. new pCvarMaxCTWps;
  30. new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32. new pCvarWPBlock;
  33.  
  34. new pCvarFlash;
  35. new pCvarHe;
  36. new pCvarSmoke;
  37.  
  38. new pCvarKevlar;
  39. new pCvarDefuser;
  40.  
  41. new pCvarPrefix;
  42. new pCvarMoney;
  43. new pCvarBlockBuy;
  44. new pCvarUnAmmo;
  45.  
  46. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  47. {
  48.     "",
  49.     "CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  50.     "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-tĹ‘l használhatĂł!",
  51.     "A vásárlás letĂ­ltva!",
  52.     "Te már választottál fegyvert!"
  53. };
  54.  
  55. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  56.    
  57.     "M4A1",
  58.     "AK47",
  59.     "AWP",
  60.     "M249",
  61.     "AUG",
  62.     "Famas",
  63.     "Galil",
  64.     "MP5",
  65.     "XM1014",
  66.     "M3",
  67.     "Scout"
  68. };
  69.  
  70. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  71.    
  72.     "weapon_m4a1",
  73.     "weapon_ak47",
  74.     "weapon_awp",
  75.     "weapon_m249",
  76.     "weapon_aug",
  77.     "weapon_famas",
  78.     "weapon_galil",
  79.     "weapon_mp5navy",
  80.     "weapon_xm1014",
  81.     "weapon_m3",
  82.     "weapon_scout"
  83. };
  84.  
  85. new const g_szPistolsMenuNames [ ] [ ] =  {
  86.    
  87.     "Deagle",
  88.     "USP",
  89.     "Glock18"
  90. };
  91.  
  92. new const g_szPistolsName [ ] [ ] = {
  93.    
  94.     "weapon_deagle",
  95.     "weapon_usp",
  96.     "weapon_glock18"
  97. };
  98.  
  99.  
  100. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  101.  
  102. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  103. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  104.    
  105.     0,
  106.     52,
  107.     0,
  108.     90,
  109.     1,
  110.     32,
  111.     1,
  112.     100,
  113.     90,
  114.     1,
  115.     120,
  116.     100,
  117.     100,
  118.     90,
  119.     90,
  120.     90,
  121.     100,
  122.     120,
  123.     30,
  124.     120,
  125.     200,
  126.     32,
  127.     90,
  128.     120,
  129.     90,
  130.     2,
  131.     35,
  132.     90,
  133.     90,
  134.     0,
  135.     100
  136. };
  137.  
  138. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  139. {
  140.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  141.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  142.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  143.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  144.     "buyammo1", "buyammo2"
  145. };
  146.  
  147. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  148. {
  149.     "fegyo",
  150.     "say fegyo",
  151.     "say_team fegyo",
  152.    
  153.     "fegyver",
  154.     "say fegyver",
  155.     "say_team fegyver",
  156.    
  157.     "say /fegyo",
  158.     "say_team /fegyo",
  159.    
  160.     "say /fegyver",
  161.     "say_team /fegyver"
  162.  
  163. };
  164.  
  165. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  166. new g_msgHideWeapon;
  167. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  168.  
  169. public plugin_init ( ) {
  170.    
  171.     register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  172.    
  173.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  174.        
  175.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  176.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  177.    
  178.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  179.    
  180.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  181.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  182.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  183.    
  184.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  185.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  186.    
  187.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  188.    
  189.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  190.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  191.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  192.    
  193.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  194.    
  195.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  196.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  197.    
  198.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  199.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  200.    
  201.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  202.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  203.    
  204.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  205.    
  206.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  207. }
  208.  
  209. public client_connect( iClient ) {
  210.    
  211.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  212. }
  213.  
  214. public client_disconnect( iClient ) {
  215.    
  216.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  217. }
  218.  
  219. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  220.    
  221.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  222.        
  223.         case true:
  224.         {
  225.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  226.             ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  227.            
  228.             return PLUGIN_HANDLED;
  229.         }
  230.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  231.     }
  232.     return PLUGIN_HANDLED;
  233. }
  234.  
  235. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  236.    
  237.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  238.         return PLUGIN_CONTINUE;
  239.    
  240.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  241.     ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  242.     return PLUGIN_HANDLED;
  243. }
  244.  
  245. public eCurWeapon( iClient ) {
  246.    
  247.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  248.        
  249.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  250.            
  251.             new weapon = read_data( 2 );
  252.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  253.            
  254.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  255.             }
  256.         }
  257.     }
  258. }
  259.  
  260. public onResetHUD( iClient ) {
  261.    
  262.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  263.        
  264.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  265.         write_byte( Money_Hud );
  266.         message_end( );
  267.     }
  268. }
  269.  
  270. public msgHideWeapon( ) {
  271.    
  272.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  273.        
  274.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  275.     }
  276. }
  277.  
  278. public eRoundEnd ( ) {
  279.    
  280.     g_iWPCT = 0;
  281.     g_iWPTE = 0;
  282. }
  283.  
  284. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  285.    
  286.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  287.         return;
  288.        
  289.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  290.    
  291.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  292.    
  293.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  294.    
  295.     new szMenuTitle[ 121 ];
  296.     new szMenuItem[ 121 ];
  297.    
  298.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  299.  
  300.     StripUserWeapons( iClient );
  301.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  302.    
  303.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  304.        
  305.         if( i != 2 ) {
  306.            
  307.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  308.         }
  309.         else {
  310.             switch( get_user_team( iClient ) )
  311.             {
  312.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  313.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  314.                 default: continue;
  315.             }
  316.         }
  317.        
  318.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  319.     }
  320.    
  321.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  322.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  323.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  324.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  325.     menu_display( iClient, menu );
  326. }
  327.  
  328. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  329.    
  330.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  331.        
  332.         StripUserWeapons( iClient );
  333.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  334.         menu_destroy( iMenu );
  335.         return PLUGIN_HANDLED;
  336.     }
  337.    
  338.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  339.     new access, callback;
  340.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  341.    
  342.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  343.    
  344.     if( iItem != 2 ) {
  345.        
  346.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  347.        
  348.         ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  349.     }
  350.     else {
  351.        
  352.         new iTeams[ CsTeams ];
  353.         GetPlayerCount( iTeams );
  354.        
  355.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  356.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  357.            
  358.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  359.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  360.            
  361.             return PLUGIN_HANDLED;
  362.         }
  363.        
  364.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  365.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  366.            
  367.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  368.                
  369.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  370.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  371.                
  372.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  373.                 g_iWPCT++;
  374.             }
  375.             else {
  376.                
  377.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  378.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  379.                
  380.                 return PLUGIN_HANDLED;
  381.             }
  382.         }
  383.        
  384.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  385.            
  386.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  387.                
  388.                
  389.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  390.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  391.                
  392.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  393.                 g_iWPTE++;
  394.             }
  395.             else {
  396.                
  397.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  398.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  399.                
  400.                 return PLUGIN_HANDLED;
  401.             }
  402.         }
  403.     }
  404.     func_OpenPistolMenu( iClient );
  405.        
  406.     menu_destroy( iMenu );
  407.     return PLUGIN_HANDLED;
  408. }
  409. public func_OpenPistolMenu ( iClient ) {
  410.    
  411.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  412.         return;
  413.        
  414.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  415.    
  416.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  417.        
  418.     new szMenuTitle[ 121 ];
  419.     new szMenuItem[ 121 ];
  420.    
  421.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Pistol_Menu_Name );
  422.  
  423.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenPistolMenu_handler" );
  424.    
  425.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szPistolsMenuNames ); i++ ) {
  426.    
  427.         format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szPistolsMenuNames[ i ] );
  428.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  429.     }
  430.    
  431.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  432.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  433.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  434.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  435.     menu_display( iClient, menu );
  436. }
  437.  
  438. public func_OpenPistolMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  439.    
  440.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  441.        
  442.         StripUserWeapons( iClient );
  443.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  444.         menu_destroy( iMenu );
  445.         return PLUGIN_HANDLED;
  446.     }
  447.    
  448.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  449.     new access, callback;
  450.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  451.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  452.    
  453.     give_item( iClient, g_szPistolsName[ iItem ] );
  454.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  455.    
  456.     give_player_stuff( iClient );
  457.    
  458.     ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szPistolsMenuNames[ iItem ] );
  459.  
  460.     menu_destroy( iMenu );
  461.     return PLUGIN_HANDLED;
  462. }
  463.  
  464. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  465.    
  466.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  467.    
  468.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  469.    
  470.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  471.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  472. }  
  473.  
  474. stock give_player_stuff( iClient ) {
  475.    
  476.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  477.        
  478.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  479.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  480.     }
  481.    
  482.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  483.        
  484.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  485.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  486.     }
  487.    
  488.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  489.        
  490.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  491.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  492.     }
  493.    
  494.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  495.        
  496.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  497.            
  498.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  499.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  500.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  501.         }
  502.     }
  503.    
  504.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  505.        
  506.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  507.     }
  508.    
  509.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  510.        
  511.         new weapons[ 32 ];
  512.         new weaponsnum;
  513.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  514.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  515.             if( is_user_alive( iClient ) )
  516.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  517.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  518.     }
  519.    
  520.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  521.     return PLUGIN_CONTINUE;
  522. }
  523.  
  524. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  525. {
  526.     new count = 1, players[ 32 ];
  527.     static msg[ 191 ];
  528.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  529.    
  530.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  531.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  532.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  533.    
  534.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  535.     {
  536.         for ( new i = 0; i < count; i++ )
  537.         {
  538.             if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  539.             {
  540.                 message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  541.                 write_byte( players[ i ] );
  542.                 write_string( msg );
  543.                 message_end(  );
  544.             }
  545.         }
  546.     }
  547. }  
  548.  
  549.  
  550. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  551. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  552.    
  553.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  554.      
  555.     if( iC4Ent > 0 ) {
  556.        
  557.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  558.     }
  559.      
  560.     strip_user_weapons( iClient );
  561.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  562.      
  563.     if( iC4Ent > 0 )  {
  564.        
  565.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  566.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  567.        
  568.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  569.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  570.     }
  571.    
  572.     return PLUGIN_HANDLED;
  573. }


am ott van a koszonom gomb --->

_________________
Just* Szerverek hamarosan!

Ők köszönték meg Zoe nek ezt a hozzászólást: Khemo (2017.04.17. 19:31)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: usp deagle glock beleírása
HozzászólásElküldve: 2017.04.17. 19:31 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Jó,köszönöm szépen azt az utolsót be is likeoltam,és azért írtam hogy köszi mert nem akartam 1 hibás sma-t be"likeolni".


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole