hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 248 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 248 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: nem cseréli le a modellt
HozzászólásElküldve: 2016.01.11. 15:31 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok van ez

  1. public raktar_menu(id) {
  2.     new sztext[121]
  3.     format(sztext, charsmax(sztext), "\r[BadboYs]\wOnly Awp \r- \yRaktár")
  4.     new menu = menu_create(sztext, "raktar_h")
  5.    
  6.     for(new i; i < 6; i++) {
  7.         new Num[6]
  8.         num_to_str(i, Num, 5)
  9.         formatex(sztext, charsmax(sztext), "%s | %d DB", fegyvernevek[i][0], OssszesSkin[i][id])
  10.         menu_additem(menu, sztext, Num)
  11.     }
  12.     menu_display(id, menu, 0)
  13. }
  14. public raktar_h(id, menu, item){
  15.    
  16.     if(item == MENU_EXIT)
  17.     {
  18.         menu_destroy(menu)
  19.         return
  20.     }
  21.    
  22.     new data[9], szName[64]
  23.     new access, callback
  24.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  25.     new key = str_to_num(data)
  26.    
  27.     Skin[key+1][id]
  28. }



a CurWeaponal meg
  1. public WeaponSwitch(id) {
  2.     new gun = get_user_weapon(id)
  3.    
  4.     if(Skin[0][id] == 1 && gun == CSW_AK47 && Kapcsolo[id] == true && OssszesSkin[0][id] >= 1) {
  5.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[0])
  6.     }
  7.     if(Skin[0][id] == 2 && gun == CSW_AK47 && Kapcsolo[id] == true && OssszesSkin[1][id] >= 1) {
  8.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[1])
  9.     }
  10.     if(Skin[1][id] == 1 && gun == CSW_AWP && Kapcsolo[id] == true && OssszesSkin[2][id] >= 1) {
  11.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[2])
  12.     }
  13.     if(Skin[1][id] == 2 && gun == CSW_AWP && Kapcsolo[id] == true && OssszesSkin[3][id] >= 1) {
  14.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[3])
  15.     }
  16.     if(Skin[2][id] == 1 && gun == CSW_KNIFE && Kapcsolo[id] == true && OssszesSkin[4][id] >= 1)
  17.     {
  18.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[4])
  19.     }
  20.     if(Skin[2][id] == 2 && gun == CSW_KNIFE && Kapcsolo[id] == true && OssszesSkin[5][id] >= 1)
  21.     {
  22.         set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[5])
  23.     }
  24.  
  25. }


igyvan pl: kiválasztom a Ak47 et es nem csereli le a modelt :)

a plugin_init be be van irva a plugin precache be is be van irva es megse csereli le


  1. new const fegyvernevek[][] = {
  2.     { " | AK47" },
  3.     { " | AK47" },
  4.     { " | AWP" },
  5.     { " | AWP" },
  6.     { "Ur Doppler Vadászkés", "Space Doppler Huntsman Knife" },
  7.     { "Karmazsinvörös Vadászkés", "Crimson Web Huntsman Knife" }
  8. }
  9. new const fegyvermodell[][] = {
  10.     { "asd/ak1.mdl" },
  11.     { "asd/ak2.mdl" },
  12.     { "asd/wp1.mdl" },
  13.     { "asd/wp2.mdl" },
  14.     { "knife/Doppler_HM.mdl" },
  15.     { "knife/Crimson_HM.mdl" }
  16. }




valaki valami otlet ?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2016.01.11. 16:34-kor.
Témanév, témahely javítva! Legközelebb figyelj oda!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem cseréli le a modellt
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 16:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Skin[key+1][id] <-- ha key 0(tehát az elsőt választotta ki) akkor annak az értékéhez hozzáad még 1et. Tehát Skin[0]-t átlépi és az ak47 pedig azon van. Így az AKt soha nem fogja neked megjeleníteni..
emellett: Skin[0][id] == 1 ez szép és jó, de mikor adsz neki értéket?
Kód:
Skin[key+1][id]
ez így nem fog neki értéket adni
megj: new Skin[33][4] -> Skin[id][0] én így csináltam volna a tömböt

A másik dolog pedig:
Kód:
new const fegyvernevek[][] = {
    { " | AK47" },
    { " | AK47" },
    { " | AWP" },
    { " | AWP" },
    { "Ur Doppler Vadászkés", "Space Doppler Huntsman Knife" },
    { "Karmazsinvörös Vadászkés", "Crimson Web Huntsman Knife" }
}


->

Kód:
new const fegyvernevek[4][2][40] = { //40 karakter elv elég
    {" | AK47", " | AK47"},
    {" | AWP", " | AWP"},
    { "Ur Doppler Vadászkés", "Space Doppler Huntsman Knife" },
    { "Karmazsinvörös Vadászkés", "Crimson Web Huntsman Knife"}
};

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem cseréli le a modellt
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 19:20 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
Skin[key+1][id] <-- ha key 0(tehát az elsőt választotta ki) akkor annak az értékéhez hozzáad még 1et. Tehát Skin[0]-t átlépi és az ak47 pedig azon van. Így az AKt soha nem fogja neked megjeleníteni..
emellett: Skin[0][id] == 1 ez szép és jó, de mikor adsz neki értéket?
Kód:
Skin[key+1][id]
ez így nem fog neki értéket adni
megj: new Skin[33][4] -> Skin[id][0] én így csináltam volna a tömböt

A másik dolog pedig:
Kód:
new const fegyvernevek[][] = {
    { " | AK47" },
    { " | AK47" },
    { " | AWP" },
    { " | AWP" },
    { "Ur Doppler Vadászkés", "Space Doppler Huntsman Knife" },
    { "Karmazsinvörös Vadászkés", "Crimson Web Huntsman Knife" }
}


->

Kód:
new const fegyvernevek[4][2][40] = { //40 karakter elv elég
    {" | AK47", " | AK47"},
    {" | AWP", " | AWP"},
    { "Ur Doppler Vadászkés", "Space Doppler Huntsman Knife" },
    { "Karmazsinvörös Vadászkés", "Crimson Web Huntsman Knife"}
};

most ezt nem ertem :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem cseréli le a modellt
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 20:51 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
curweap eventnél felejtsd már el azt a millió if-et.
Egy kapcsoló ágon belül 1 fegyver és azon belül switch a változóra.
Minek eszed meg a szervert, millió ellenőrzéssel ha 1x is lehet?
Ja, hogy copy? :D Pici logikát vigyünk már a dologba, ha már más nem vitt.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem cseréli le a modellt
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 22:01 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
mforce írta:
curweap eventnél felejtsd már el azt a millió if-et.
Egy kapcsoló ágon belül 1 fegyver és azon belül switch a változóra.
Minek eszed meg a szervert, millió ellenőrzéssel ha 1x is lehet?
Ja, hogy copy? :D Pici logikát vigyünk már a dologba, ha már más nem vitt.

nem copy, csak annyi hogy igy probaltam is igy jo volt lattam a AWP SHOP ban a kommenteket es amit te irtal oda azt es megprobaltam .. ugyan azt ertem el mind evvel.. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem cseréli le a modellt
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 22:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
off? Egyenlőre majd én had tudjam mi az off. Mondjuk amit most te írtál. El lett mondva a posztban, hogy nem kell sokat if-ezni, mert értelmetlen, csak eszi az erőforrást feleslegesen.

Szerk.: De jó,hogy módosítottad a posztod :D ...

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem cseréli le a modellt
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 22:06 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
mforce írta:
off? Egyenlőre majd én had tudjam mi az off. Mondjuk amit most te írtál. El lett mondva a posztban, hogy nem kell sokat if-ezni, mert értelmetlen, csak eszi az erőforrást feleslegesen.

Szerk.: De jó,hogy módosítottad a posztod :D ...

Nincs kedvem Vitatkozni..

Esetleg irsz 1 pl-t ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem cseréli le a modellt
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 22:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. if(Kapcsolo[id] == true) {
  2.     switch(gun) {
  3.         case CSW_AK47: {
  4.             switch(ak47valtozo[id]) {
  5.                 case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[0];
  6.                 case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[1];
  7.             }
  8.         }
  9.         case CSW_AWP: {
  10.             switch(awpvaltozo[id]) {
  11.                 case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[2];
  12.                 case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[3];
  13.             }
  14.         }
  15.     }
  16. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem cseréli le a modellt
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 22:27 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
mforce írta:
  1. if(Kapcsolo[id] == true) {
  2.     switch(gun) {
  3.         case CSW_AK47: {
  4.             switch(ak47valtozo[id]) {
  5.                 case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[0];
  6.                 case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[1];
  7.             }
  8.         }
  9.         case CSW_AWP: {
  10.             switch(awpvaltozo[id]) {
  11.                 case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[2];
  12.                 case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[3];
  13.             }
  14.         }
  15.     }
  16. }

es a menu s reszt megmutatod ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem cseréli le a modellt
HozzászólásElküldve: 2017.04.19. 22:33 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Az ifek mióta zabálnak erőforrást?

_________________
Kód:
I'm back

Kép

Ők köszönték meg Metal nek ezt a hozzászólást: Maxi (2017.04.19. 23:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole