hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 16:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 538 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 537 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Extra Arany AK47
HozzászólásElküldve: 2015.07.26. 14:26 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.02. 16:50
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
[kozep]Hali ![/kozep]

Bemutatnám az arany AK47et!

A plugin Zombie Plague 4.3 Hoz készült!

5x Jobban sebez mint az átlag AK47 !

Újdonság > Jobb Click [ZOOM]

[kozep]Changelog[/kozep]

[kozep]v0.01 - 04 May 2009 - Első Realens
v0.02 - 04 May 2009 - Hibák javítva. [ Köszönjük> IneedHelp ]
v0.03 - 04 May 2009 - Minden tiszta!
v0.04 - 04 May 2009 - Code változott, köszönhető: Starsailor & arkshine
v0.04Fix - 04 May 2009 - Javítva!
v1.0 - 06 May 2009 - Javítva és test megvolt!
v1.1 - 07 May 2009 - Javított Aug ZooM![/kozep]

2Model van hozzá!

[kozep]new AK_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_golden_ak47.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_golden_ak47.mdl"[/kozep]


[kozep]Cvars:[/kozep]

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. - zp_goldenak_dmg_multiplier <5> Sebzése
  2. - zp_goldenak_gold_bullets <1|0> Arany Golyó hatás
  3. - zp_goldenak_cost <30> Ára
  4. - zp_goldenak_custom_model <1|0> Egyéni model
  5. - zp_goldenak_unlimited_clip <1|0> Örök töltény

 
Telepítés: Mappák szerint! Amxx: plugins mappába!

Teszt megvolt!
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for http://www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

Header size: 1432 bytes
Code size: 6216 bytes
Data size: 2896 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=53 cells (212 bytes)
Total requirements: 26928 bytes
Done.


Remélem tetszik! :)


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára johnny 2015.07.26. 14:35-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Extra Arany AK47
HozzászólásElküldve: 2015.07.26. 14:29 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Cvarok jelentését is kiírhatnád

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Extra Arany AK47
HozzászólásElküldve: 2015.07.26. 14:34 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.02. 16:50
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Tessék.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Extra Arany AK47
HozzászólásElküldve: 2017.04.22. 14:38 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szia!
Működik csak annyi a problémám hogy, átírom az értlkeket és ugyanannyit sebez :/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Extra Arany AK47
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 15:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.27. 16:39
Hozzászólások: 394
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
zp_goldenak_cost

Ez a parancs hol van definiálva vagy az sma-ban hol találom? 4x néztem át sehol nincs :)

_________________
"Scripta manent, verba volant."
"A szó elszáll, az írás megmarad."
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Extra Arany AK47
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 16:27 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.11. 01:54
Hozzászólások: 220
Megköszönt másnak: 46 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
sky97 írta:
zp_goldenak_cost

Ez a parancs hol van definiálva vagy az sma-ban hol találom? 4x néztem át sehol nincs :)


Sehol nincs, de a 70. sor lényegében ugyan az - g_itemid = zp_register_extra_item("Golden Ak 47", 30, ZP_TEAM_HUMAN)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Extra Arany AK47
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 19:33 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
lugen111 írta:
Szia!
Működik csak annyi a problémám hogy, átírom az értlkeket és ugyanannyit sebez :/


Ahogy átnéztem SMA-t
Kód:
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenak_dmg_multiplier", "5")
Itt 5x sebzés. Ha nagyobbra írod biztosan működnie kell. Lehet kisebbre írtad az értéket.
Ha viszot nem működik ajánlom a cvar kitörlését, és a sebzés manuális növelését sma-n belül.

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Extra Arany AK47
HozzászólásElküldve: 2018.10.04. 00:48 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.15. 16:41
Hozzászólások: 76
Megköszönték neki: 6 alkalommal
még egy kis javítás a mellékletben, hogy a skin minden esetben látható legyen (mikor előveszed például:

Csatolmány:
zp_weapon_golden_ak47wih_w_model.sma [11.72 KiB]
Letöltve 158 alkalommal.


Én átírtam zombie plague specialhoz, hogy sima zp alatt működjön semmi mást nem kell tenni, mint az elején cseréled az #include <zombie_plague_special> -t #include <zombieplague> -ra, meg szerintem ki kell venni még (119. sor) a public zp_extra_item_selected_pre(id, itemid) függvényt is.

amit kijavítottam és beletoldozgattam:
1. van egy enable változó, így esetleg, ha fragversenyt akarsz tartani akkor configgal megoldható, hogy kisadmin ki tudja kapcsolni a vásárlását.
2. RegisterHam(Ham_Item_Holster, g_GAK47Ent, "fw_Holster_Post", 1) ez a függvény felel azért, ha elteszed a fegyvert, ide beleírtam, hogy elvegye a zoomot a fegyverről.

3. RegisterHam(Ham_Item_Deploy,g_GAK47Ent, "fw_Item_Deploy_Post", 1) ez a függvény felel a fegyver elővételéért, itt "bebugolt" a skin, azaz a fegyvernek hol volt, hol nem volt arany skinje (mint a mesében..:D)

amúgy egy dologra még nem jöttem rá (de majd biztos rá fogok jönni) ha be van kapcsolva a fegyveren a goldbullets akkor a tár első és utolsó lövésénél nincs meg a sprite valamiért. Bár ez annyira már nem zavar mint a skin és a zoom hibája....
ennyi.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole