hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 09:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 250 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 250 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 31 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Extended Weapon Menu
HozzászólásElküldve: 2017.03.16. 19:13 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Lehet megtaláltad az év bugját, addig lett frissítgetve még valahogy elkallódott ez a feature :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extended Weapon Menu
HozzászólásElküldve: 2017.03.18. 17:55 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.11. 20:34
Hozzászólások: 4
Nem akarom lecserélni ezt plugint mert tetszik.
Csak ez az egy hibája van. :mrgreen:
Tudnál nekem segíteni hogy tudom ezt bele tenni :?:

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extended Weapon Menu
HozzászólásElküldve: 2017.04.13. 22:19 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.13. 14:37
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Szia, Reapi verzió nincs?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extended Weapon Menu
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 06:35 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
hát ha picit le görgetnél akkor meg is találod az elsö oldalon.
meg ott a link is "Eredeti link: Megnézem"

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extended Weapon Menu
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 14:36 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
ReApi verzióban ad defkitet, ha valakit érdekel. :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extended Weapon Menu
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 14:43 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.26. 10:50
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok, ReApi verzió nem fordítja valamiért.
Nem online fordítóval fordíttom.
  1. /*
  2.             Extended Weapon Menu
  3.                 v1.4 by mforce
  4.        
  5.         Changes:
  6.        
  7.         v1.1 - Multilang added, strip_user_weapons fixed, "hardcoded" things fixed,
  8.         unnecessary cvar removed, using Safety1st method for money block, ColorChat included.
  9.        
  10.         v1.2 - AMXX 1.8.3 support fixed, minimal improvements (less cvar hook)
  11.         v1.21 - Multilang fix.
  12.         v1.3 - Plugin pause removed. Added files for modify weapon menu items.
  13.         v1.4 - Added give and drop by Safety1st, menu builds by Vaqtincha's plugin.
  14.     */
  15.      
  16.      
  17.     #include <amxmodx>
  18.     #include <reapi>
  19.      
  20.     new const PLUGIN[] = "[ReApi] Extended Weapon Menu";
  21.     new const VERSION[] = "1.4";
  22.     new const AUTHOR[] = "mforce";
  23.      
  24.      
  25.     new const PREFIX[] = "^4[EWM]";
  26.      
  27.     #if AMXX_VERSION_NUM < 183
  28.     #include <colorchat>
  29.     const MAX_PLAYERS = 32;
  30.     #endif
  31.     const HUD_HIDE_MONEY = 1<<5;
  32.      
  33.     new Array:g_Primary_MenuItems, Array:g_Secondary_MenuItems;
  34.     new g_iPrim_TotalItems, g_iSec_TotalItems;
  35.     new g_iPrim_EquipMenuID, g_iSec_EquipMenuID;
  36.     enum _:weapinfo {weap_name[32], bpammo};
  37.     enum _:PCVARS {AwpMinPlayers, MaxAwps, PistolMenu, MaxHeg, MaxFlash, MaxSmoke}
  38.     enum _:TEAMS {TE, CT};
  39.     enum _:MAXGRENADES {HE, FLASH, SMOKE};
  40.     enum _:AWPCVARS {MinPlayers, MaxAwp};
  41.     new g_Cvars[PCVARS], bool:g_AllowAWP, g_Awps[TEAMS], bool:g_Used[MAX_PLAYERS+1], g_Grenades[MAXGRENADES], g_AWPCvarHook[AWPCVARS];
  42.      
  43.      
  44.     new const g_szWeaponNames[CSW_P90+1][] = {
  45.         "","weapon_p228","weapon_shield","weapon_scout","weapon_hegrenade","weapon_xm1014","weapon_c4",
  46.         "weapon_mac10","weapon_aug","weapon_smokegrenade","weapon_elite","weapon_fiveseven","weapon_ump45",
  47.         "weapon_sg550","weapon_galil","weapon_famas","weapon_usp","weapon_glock18","weapon_awp",
  48.         "weapon_mp5navy","weapon_m249","weapon_m3","weapon_m4a1","weapon_tmp","weapon_g3sg1",
  49.         "weapon_flashbang","weapon_deagle","weapon_sg552","weapon_ak47","weapon_knife","weapon_p90"
  50.     }
  51.      
  52.     public plugin_init() {
  53.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  54.         register_dictionary("extended_weapon_menu.txt");
  55.         g_Cvars[AwpMinPlayers] = register_cvar("ewm_awpminplayers", "4")
  56.         g_Cvars[MaxAwps] = register_cvar("ewm_maxawp", "3")
  57.         g_Cvars[PistolMenu] = register_cvar("ewm_pistolmenu", "0")
  58.         g_Cvars[MaxHeg] = register_cvar("ewm_maxheg", "1")
  59.         g_Cvars[MaxFlash] = register_cvar("ewm_maxflash", "2")
  60.         g_Cvars[MaxSmoke] = register_cvar("ewm_maxsmoke", "1")
  61.         RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "weapmenu", true);
  62.         register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
  63.        
  64.         new const commands[][] = {"say /gun", "say /guns", "say /weap", "say_team /gun", "say_team /guns", "say_team /weap"};
  65.         for(new i; i < sizeof(commands); i++) {
  66.             register_clcmd(commands[i], "weapmenu");
  67.         }
  68.        
  69.         set_member_game(m_bMapHasBuyZone, false);
  70.         register_event("ResetHUD", "Event_ResetHUD", "b")
  71.         register_event("HideWeapon", "Event_HideWeapon", "b")
  72.         set_msg_block(get_user_msgid("Money"), BLOCK_SET)
  73.        
  74.         g_Primary_MenuItems = ArrayCreate(weapinfo);
  75.         g_Secondary_MenuItems = ArrayCreate(weapinfo);
  76.     }
  77.      
  78.     public plugin_cfg() {
  79.         new sBuffer[256], sFile[128], sData[2][32], pFile;
  80.         get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
  81.         add(sFile, charsmax(sFile), "/ewm_weapons.ini");
  82.      
  83.         pFile = fopen(sFile, "rt");
  84.         if(!pFile) set_fail_state("Error reading weapon menu items config file.");
  85.        
  86.         new Trie:tCheckWeaponName = TrieCreate();
  87.         new Trie:tCheckAddedItems = TrieCreate()
  88.        
  89.         for(new i = 0; i< sizeof(g_szWeaponNames); i++)
  90.             TrieSetCell(tCheckWeaponName, g_szWeaponNames[i], 1);
  91.        
  92.         new bSection, menudata[weapinfo];
  93.        
  94.         while(!feof(pFile)) {
  95.             fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer)); trim(sBuffer);
  96.             if(!sBuffer[0] || sBuffer[0] == ';' || sBuffer[0] == '#') continue;
  97.            
  98.             if(sBuffer[0] == '[') {
  99.                 if(equali(sBuffer, "[weapons]")) bSection = 1;
  100.                 else if(equali(sBuffer, "[pistols]")) bSection = 2;
  101.                 else bSection = 0;
  102.                
  103.                 continue;
  104.             }
  105.      
  106.             if(parse(sBuffer, sData[0], charsmax(sData[]), sData[1], charsmax(sData[]))) {
  107.                 format(sData[0], charsmax(sData[]), "weapon_%s", sData[0]);
  108.                 strtolower(sData[0]);
  109.                
  110.                 if(!sData[0][0] || !TrieKeyExists(tCheckWeaponName, sData[0])) {
  111.                     server_print("WARNING: Invalid weapon name ^"%s^" will be skipped!", sData[0]);
  112.                     continue;
  113.                 }
  114.                 if(TrieKeyExists(tCheckAddedItems, sData[0])) {
  115.                     server_print("WARNING: Item ^"%s^" is already added!", sData[0]);
  116.                     continue;
  117.                 }
  118.                
  119.                 copy(menudata[weap_name], charsmax(menudata[weap_name]), sData[0]);
  120.                 menudata[bpammo] = str_to_num(sData[1]);
  121.                 TrieSetCell(tCheckAddedItems, sData[0], 1);
  122.                
  123.                 if(bSection == 1) {
  124.                     ArrayPushArray(g_Primary_MenuItems, menudata);
  125.                     g_iPrim_TotalItems++
  126.                 }
  127.                 else if(bSection == 2) {
  128.                     ArrayPushArray(g_Secondary_MenuItems, menudata);
  129.                     g_iSec_TotalItems++
  130.                 }
  131.             }
  132.         }
  133.        
  134.         fclose(pFile);
  135.         TrieDestroy(tCheckWeaponName);
  136.         TrieDestroy(tCheckAddedItems);
  137.        
  138.         if(!g_iPrim_TotalItems || !g_iSec_TotalItems) set_fail_state("Error! The menu doesn't contain any weapons.");
  139.        
  140.         build_menu();
  141.     }
  142.      
  143.     build_menu() {
  144.         g_iPrim_EquipMenuID = menu_create(PLUGIN, "Prim_WeaponMenuHandler")
  145.         g_iSec_EquipMenuID = menu_create(PLUGIN, "Sec_WeaponMenuHandler")
  146.         // menu_setprop(g_iPrim_EquipMenuID, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r")
  147.      
  148.         new szMenuText[64], menudata[weapinfo], szNum[3], i;
  149.        
  150.         for(i = 0; i < g_iPrim_TotalItems; i++) {
  151.             ArrayGetArray(g_Primary_MenuItems, i, menudata)
  152.             strtoupper(menudata[weap_name]);
  153.             formatex(szMenuText, charsmax(szMenuText), "%s", menudata[weap_name][7]);
  154.             num_to_str(i, szNum, charsmax(szNum))
  155.             menu_additem(g_iPrim_EquipMenuID, szMenuText, szNum, 0)
  156.         }
  157.        
  158.         for(i = 0; i < g_iSec_TotalItems; i++) {
  159.             ArrayGetArray(g_Secondary_MenuItems, i, menudata)
  160.             strtoupper(menudata[weap_name]);
  161.             formatex(szMenuText, charsmax(szMenuText), "%s", menudata[weap_name][7]);
  162.             num_to_str(i, szNum, charsmax(szNum))
  163.             menu_additem(g_iSec_EquipMenuID, szMenuText, szNum, 0)
  164.         }
  165.        
  166.         menu_setprop(g_iPrim_EquipMenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  167.         menu_setprop(g_iSec_EquipMenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  168.         formatex(szMenuText, charsmax(szMenuText), "%L", LANG_SERVER, "EWM_MENU_BACK");
  169.         menu_setprop(g_iPrim_EquipMenuID, MPROP_BACKNAME, szMenuText);
  170.         menu_setprop(g_iSec_EquipMenuID, MPROP_BACKNAME, szMenuText);
  171.         formatex(szMenuText, charsmax(szMenuText), "%L", LANG_SERVER, "EWM_MENU_NEXT");
  172.         menu_setprop(g_iPrim_EquipMenuID, MPROP_NEXTNAME, szMenuText);
  173.         menu_setprop(g_iSec_EquipMenuID, MPROP_NEXTNAME, szMenuText);
  174.         formatex(szMenuText, charsmax(szMenuText), "%L", LANG_SERVER, "EWM_MENU_EXIT");
  175.         menu_setprop(g_iPrim_EquipMenuID, MPROP_EXITNAME, szMenuText);
  176.         menu_setprop(g_iSec_EquipMenuID, MPROP_EXITNAME, szMenuText);
  177.     }
  178.      
  179.     public Prim_WeaponMenuHandler(id, iMenu, iItem) {
  180.         if(iItem == MENU_EXIT) return PLUGIN_HANDLED;
  181.      
  182.         new szNum[3], iAccess, cb;
  183.         menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szNum, charsmax(szNum), _, _, cb);
  184.      
  185.         new iItemIndex = str_to_num(szNum);
  186.         new menudata[weapinfo];
  187.        
  188.         ArrayGetArray(g_Primary_MenuItems, iItemIndex, menudata);
  189.        
  190.         if(equal(menudata[weap_name], "weapon_awp")) {
  191.             if(!g_AllowAWP) {
  192.                 client_print_color(id, print_team_default, "%s^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "EWM_AWP_ALLOWFROM", g_AWPCvarHook[MinPlayers], g_AWPCvarHook[MinPlayers]);
  193.                 weapmenu(id);
  194.                 return PLUGIN_HANDLED;
  195.             }
  196.             else if(g_AWPCvarHook[MaxAwp]) {
  197.                 switch(get_member(id, m_iTeam)) {
  198.                     case TEAM_TERRORIST: {
  199.                         if(g_Awps[TE] < g_AWPCvarHook[MaxAwp]) g_Awps[TE]++;
  200.                         else {
  201.                             client_print_color(id, print_team_default, "%s^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "EWM_AWP_TOOMANY", g_AWPCvarHook[MaxAwp]);
  202.                             weapmenu(id);
  203.                             return PLUGIN_HANDLED;
  204.                         }
  205.                     }
  206.                     case TEAM_CT: {
  207.                         if(g_Awps[CT] < g_AWPCvarHook[MaxAwp]) g_Awps[CT]++;
  208.                         else {
  209.                             client_print_color(id, print_team_default, "%s^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "EWM_AWP_TOOMANY", g_AWPCvarHook[MaxAwp]);
  210.                             weapmenu(id);
  211.                             return PLUGIN_HANDLED;
  212.                         }
  213.                     }
  214.                 }
  215.             }
  216.         }
  217.        
  218.         if(get_pcvar_num(g_Cvars[PistolMenu]) == 1) {
  219.             menu_display(id, g_iSec_EquipMenuID, 0);
  220.         }
  221.         else {
  222.             rg_give_item(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE);
  223.             rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_DEAGLE, 35);
  224.         }
  225.        
  226.         add_weapon(id, menudata[weap_name], menudata[bpammo]);
  227.         rg_set_user_armor(id, 100, ARMOR_VESTHELM);
  228.         give_grenades(id);
  229.         strtoupper(menudata[weap_name]);
  230.         client_print_color(id, print_team_default, "%s^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "EWM_CHOOSED", menudata[weap_name][7]);
  231.         g_Used[id] = true;
  232.      
  233.         return PLUGIN_HANDLED;
  234.     }
  235.      
  236.     stock add_weapon(id, const weapname[], bp_ammo) {
  237.         rg_give_item(id, weapname, GT_REPLACE);
  238.         new weaponid = rg_get_weapon_info(weapname, WI_ID);
  239.         rg_set_user_bpammo(id, WeaponIdType:weaponid, bp_ammo);
  240.     }
  241.      
  242.     public Sec_WeaponMenuHandler(id, iMenu, iItem) {
  243.         if(iItem == MENU_EXIT) return PLUGIN_HANDLED;
  244.      
  245.         new szNum[3], iAccess, cb;
  246.         menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szNum, charsmax(szNum), _, _, cb);
  247.      
  248.         new iItemIndex = str_to_num(szNum);
  249.         new menudata[weapinfo];
  250.        
  251.         ArrayGetArray(g_Secondary_MenuItems, iItemIndex, menudata);
  252.        
  253.         add_weapon(id, menudata[weap_name], menudata[bpammo]);
  254.        
  255.         return PLUGIN_HANDLED;
  256.     }
  257.      
  258.     public Event_NewRound() {
  259.         arrayset(g_Used, false, sizeof(g_Used));
  260.         arrayset(g_Awps, 0, sizeof(g_Awps));
  261.         g_AWPCvarHook[MinPlayers] = get_pcvar_num(g_Cvars[AwpMinPlayers]);
  262.         g_AllowAWP = (get_member_game(m_iNumTerrorist) >= g_AWPCvarHook[MinPlayers] && get_member_game(m_iNumCT) >= g_AWPCvarHook[MinPlayers]) ? true : false;
  263.         g_Grenades[HE] = get_pcvar_num(g_Cvars[MaxHeg]);
  264.         g_Grenades[FLASH] = get_pcvar_num(g_Cvars[MaxFlash]);
  265.         g_Grenades[SMOKE] = get_pcvar_num(g_Cvars[MaxSmoke]);
  266.         g_AWPCvarHook[MaxAwp] = get_pcvar_num(g_Cvars[MaxAwps]);
  267.     }
  268.      
  269.     public weapmenu(id) {
  270.         if (!is_user_alive(id) || g_Used[id]) return;
  271.        
  272.         menu_display(id, g_iPrim_EquipMenuID, 0);
  273.     }
  274.      
  275.     give_grenades(id) {
  276.         if(g_Grenades[HE])
  277.             add_weapon(id, "weapon_hegrenade", g_Grenades[HE]);
  278.      
  279.         if(g_Grenades[FLASH])
  280.             add_weapon(id, "weapon_flashbang", g_Grenades[FLASH]);
  281.      
  282.         if(g_Grenades[SMOKE])
  283.             add_weapon(id, "weapon_smokegrenade", g_Grenades[SMOKE]);
  284.     }
  285.      
  286.     public Event_ResetHUD(id) {
  287.         set_member(id, m_iClientHideHUD, 0)
  288.         set_member(id, m_iHideHUD, HUD_HIDE_MONEY)
  289.     }
  290.      
  291.     public Event_HideWeapon(id) {
  292.         // for compatibility with other plugins using that message; ZP for example
  293.         new iFlags = read_data(1)
  294.         if(~iFlags & HUD_HIDE_MONEY) {
  295.             set_member(id, m_iClientHideHUD, 0)
  296.             set_member(id, m_iHideHUD, iFlags|HUD_HIDE_MONEY)
  297.         }
  298.     }
  299.      
  300.     public plugin_end() {
  301.         ArrayDestroy(g_Primary_MenuItems);
  302.         ArrayDestroy(g_Secondary_MenuItems);
  303.     }

_________________
The Soul Of Hero Mod
Version 0.9.9
Készítő Dumbass & Petya ✔


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extended Weapon Menu
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 14:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Reapi Includeok be vannak másolva a fordítóba?

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: dumbass1116 (2017.04.27. 15:16)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extended Weapon Menu
HozzászólásElküldve: 2017.04.27. 15:16 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.26. 10:50
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
mforce írta:
Reapi Includeok be vannak másolva a fordítóba?


Nem vóltak.
Köszönöm.

_________________
The Soul Of Hero Mod
Version 0.9.9
Készítő Dumbass & Petya ✔


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extended Weapon Menu
HozzászólásElküldve: 2017.11.30. 12:35 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.09. 08:01
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
mforce írta:
Hát online compilerrel nem is fogod :)


Pedig lelehet ezen az oldalon ha még valakit érdekelne esetleg Webcompiler

_________________
Aki egyszer Gamer volt, az örökké az is maradt!

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Extended Weapon Menu
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 22:29 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2018.03.23. 21:16
Hozzászólások: 47
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
nem engedi letölteni amxx et
Hibás forráskód, kérlek nézd át.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

extended_weapon_menusma.sma(317) : error 017: undefined symbol "client_print_color"
extended_weapon_menusma.sma(326) : error 017: undefined symbol "client_print_color"
extended_weapon_menusma.sma(334) : error 017: undefined symbol "client_print_color"
extended_weapon_menusma.sma(354) : error 017: undefined symbol "client_print_color"
extended_weapon_menusma.sma(475) : warning 203: symbol is never used: "ColorChat"
extended_weapon_menusma.sma(475) : warning 203: symbol is never used: "ColorSelection"
extended_weapon_menusma.sma(475) : warning 203: symbol is never used: "FindPlayer"
extended_weapon_menusma.sma(475) : warning 203: symbol is never used: "ShowColorMessage"
extended_weapon_menusma.sma(475) : warning 203: symbol is never used: "Team_Info"

4 Errors.
Could not locate output file extended_weapon_menusma.amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 31 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole