hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 238 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 237 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rovidites
HozzászólásElküldve: 2017.04.28. 02:15 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sziasztok ezt hogy lehetne le roviditeni ?
  1. if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[0][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[0][id] == Selectedgun[AK47][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[0][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[0][id]][id]
  2.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[1][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[1][id] == Selectedgun[M4A1][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[1][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[1][id]][id]
  3.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[2][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[2][id] == Selectedgun[AWP][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[2][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[2][id]][id]
  4.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[3][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[3][id] == Selectedgun[FAMAS][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[3][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[3][id]][id]
  5.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[4][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[4][id] == Selectedgun[GALIL][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[4][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[4][id]][id]
  6.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[5][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[5][id] == Selectedgun[P90][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[5][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[5][id]][id]
  7.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[6][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[6][id] == Selectedgun[SCOUT][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[6][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[6][id]][id]
  8.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[7][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[7][id] == Selectedgun[MP7][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[7][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[7][id]][id]
  9.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[8][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[8][id] == Selectedgun[MAG7][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[8][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[8][id]][id]
  10.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[9][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[9][id] == Selectedgun[DEAGLE][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[9][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[9][id]][id]
  11.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[10][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[10][id] == Selectedgun[GLOCK][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[10][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[10][id]][id]
  12.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[11][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[11][id] == Selectedgun[USP][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[11][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[11][id]][id]
  13.     else if(g_StatTrak[SelectedStatTrak[12][id]][id] >= 1 && SelectedStatTrak[12][id] == Selectedgun[KNIFE][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[12][id]][EntName]) g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[12][id]][id]


aki segit megy a gomb.

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rovidites
HozzászólásElküldve: 2017.04.28. 15:35 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Hűha.. Hát, ezt nagyon rövidíteni nem lehet, maximum egy feltétellel. Ha a fegyver enumban a fegyverek pont 0-12-ig sorakoznak. Tehát ha valami ilyesmid van:

Kód:

enum 
{
    
AK47,
    
M4A1,
    
AWP,
    
FAMAS,
    
GALIL,
    
P90,
    
SCOUT,
    
MP7,
    
MAG7,
    
DEAGLE,
    
GLOCK,
    
USP,
    
KNIFE
}
 


Akkor valami hasonló dolgot kell csinálj:

Kód:


for(new i=0sizeof(g_StatTrak); i++) {

    if(
g_StatTrak[SelectedStatTrak[i][id]][id] >= && SelectedStatTrak[i][id] == Selectedgun[i][id] && get_user_weapon(id) == FegyverInfo[SelectedStatTrak[i][id]][EntName]) {

        
g_HudStatTrakKills[id] = g_StatTrakKills[SelectedStatTrak[i][id]][id];

    }

}
 


Ellenkező esetben nem sok dolgot tudok ajánlani :D

Ők köszönték meg Silent nek ezt a hozzászólást: Zoe (2017.04.28. 15:41)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole