hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 248 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 247 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sebesség mérő!
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 19:00 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.28. 12:57
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Sziasztok.
A paintball szerveremre kéne egy Sebesség mérő.
Amit kértek tőletek.
Így legyen a Sebesség mérő, ahogy leírom!

.:[Szerver Név]:.
.:[Sebesség]:.
.:[KM/H]:.

Előre is köszi!

_________________
Nem kell megadott dolgokat tenned ahhoz, hogy népszerű lehess. (...) Csak add magad, és legyél tisztában vele, hogy ki vagy.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség mérő!
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 19:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv.

Tessék. :D Ha esetleg máshogy akartad, hogy kinézzen és nem tudod te átírni, akkor szólj és átírom, ahogy szeretnéd. :D

A szerver nevét a 9. sorban tudod módosítani.

  1. #define SzerverNev "Asd Szerver"



  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Speedometer"
  5. #define VERSION "1.2"
  6. #define AUTHOR "AciD"
  7.  
  8. #define FREQ 0.1
  9. #define SzerverNev "Asd Szerver"
  10.  
  11. new bool:plrSpeed[33]
  12.  
  13. new TaskEnt,SyncHud,showspeed,color, maxplayers, r, g, b
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_cvar("AcidoX", "Speedometer 1.1", FCVAR_SERVER)
  18.     register_forward(FM_Think, "Think")
  19.    
  20.     TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))  
  21.     set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
  22.     set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
  23.    
  24.     register_clcmd("say /speed", "toogleSpeed")
  25.    
  26.     showspeed = register_cvar("showspeed", "1")
  27.     color = register_cvar("speed_colors", "255 255 255")
  28.    
  29.     SyncHud = CreateHudSyncObj()
  30.    
  31.     maxplayers = get_maxplayers()
  32.    
  33.     new colors[16], red[4], green[4], blue[4]
  34.     get_pcvar_string(color, colors, sizeof colors - 1)
  35.     parse(colors, red, 3, green, 3, blue, 3)
  36.     r = str_to_num(red)
  37.     g = str_to_num(green)
  38.     b = str_to_num(blue)
  39. }
  40.  
  41. public Think(ent)
  42. {
  43.     if(ent == TaskEnt)
  44.     {
  45.         SpeedTask()
  46.         set_pev(ent, pev_nextthink,  get_gametime() + FREQ)
  47.     }
  48. }
  49.  
  50. public client_putinserver(id)
  51. {
  52.     plrSpeed[id] = showspeed > 0 ? true : false
  53. }
  54.  
  55. public toogleSpeed(id)
  56. {
  57.     plrSpeed[id] = plrSpeed[id] ? false : true
  58.     return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60.  
  61. SpeedTask()
  62. {
  63.     static i, target
  64.     static Float:velocity[3]
  65.     static Float:speed
  66.    
  67.     for(i=1; i<=maxplayers; i++)
  68.     {
  69.         if(!is_user_connected(i)) continue
  70.         if(!plrSpeed[i]) continue
  71.        
  72.         target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
  73.         pev(target, pev_velocity, velocity)
  74.  
  75.         speed = vector_length(velocity)
  76.        
  77.         set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.7, 0, 0.0, FREQ, 0.01, 0.0)
  78.         ShowSyncHudMsg(i, SyncHud, ".:[%s]:.^n.:[%3.2f]:.^n.:[KM/H]:.",SzerverNev, speed)  
  79.     }
  80. }
  81.  
  82.  
  83.  
  84. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  85. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  86. */

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: Jaguár (2017.05.04. 19:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség mérő!
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 19:30 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.28. 12:57
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Köszi,tesó ;)

_________________
Nem kell megadott dolgokat tenned ahhoz, hogy népszerű lehess. (...) Csak add magad, és legyél tisztában vele, hogy ki vagy.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség mérő!
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 19:33 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Szivesen. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség mérő!
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 19:49 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.28. 12:57
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Egy valami nem tetszik benne.
Hogy, ne sima Fehér legyen már a Sebesség mérő.
Hanem RED (piros).!
Írd már át köszi!

_________________
Nem kell megadott dolgokat tenned ahhoz, hogy népszerű lehess. (...) Csak add magad, és legyél tisztában vele, hogy ki vagy.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség mérő!
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 23:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Jaguár írta:
Egy valami nem tetszik benne.
Hogy, ne sima Fehér legyen már a Sebesség mérő.
Hanem RED (piros).!
Írd már át köszi!


Tessék. :D

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Speedometer"
  5. #define VERSION "1.2"
  6. #define AUTHOR "AciD"
  7.  
  8. #define FREQ 0.1
  9. #define SzerverNev "Asd Szerver"
  10.  
  11. new bool:plrSpeed[33]
  12.  
  13. new TaskEnt,SyncHud,showspeed, maxplayers
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_cvar("AcidoX", "Speedometer 1.1", FCVAR_SERVER)
  18.     register_forward(FM_Think, "Think")
  19.    
  20.     TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))  
  21.     set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
  22.     set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
  23.    
  24.     register_clcmd("say /speed", "toogleSpeed")
  25.    
  26.     showspeed = register_cvar("showspeed", "1")
  27.  
  28.     SyncHud = CreateHudSyncObj()
  29.    
  30.     maxplayers = get_maxplayers()
  31.    
  32.  
  33. }
  34.  
  35. public Think(ent)
  36. {
  37.     if(ent == TaskEnt)
  38.     {
  39.         SpeedTask()
  40.         set_pev(ent, pev_nextthink,  get_gametime() + FREQ)
  41.     }
  42. }
  43.  
  44. public client_putinserver(id)
  45. {
  46.     plrSpeed[id] = showspeed > 0 ? true : false
  47. }
  48.  
  49. public toogleSpeed(id)
  50. {
  51.     plrSpeed[id] = plrSpeed[id] ? false : true
  52.     return PLUGIN_HANDLED
  53. }
  54.  
  55. SpeedTask()
  56. {
  57.     static i, target
  58.     static Float:velocity[3]
  59.     static Float:speed
  60.    
  61.     for(i=1; i<=maxplayers; i++)
  62.     {
  63.         if(!is_user_connected(i)) continue
  64.         if(!plrSpeed[i]) continue
  65.        
  66.         target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
  67.         pev(target, pev_velocity, velocity)
  68.  
  69.         speed = vector_length(velocity)
  70.        
  71.         set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.7, 0, 0.0, FREQ, 0.01, 0.0)
  72.         ShowSyncHudMsg(i, SyncHud, ".:[%s]:.^n.:[%3.2f]:.^n.:[KM/H]:.",SzerverNev, speed)  
  73.     }
  74. }
  75.  
  76.  
  77.  
  78. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  79. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  80. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség mérő!
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 07:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Km/h. Sírok :lol:
Ezen mindig kiakadok. Ki találta ki ezt az oltári nagy baromságot,és ki az a sötét,aki ezt terjeszti?
Egy hülye százat csinál.
Azt mondjátok,hogy egy scout-al például 260 km/h-val lehet futni? Értem,köszi.
Akkor ezentúl egy scouttal fogok menni munkába.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: ReDSTAR (2017.05.06. 04:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség mérő!
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 13:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Ha ő "KM/H"-t akar, akkor legyen, végülis az ő szerveréről van szó.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség mérő!
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 17:43 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.04.28. 12:57
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Ne, sírj.
Jön a családi ;)

_________________
Nem kell megadott dolgokat tenned ahhoz, hogy népszerű lehess. (...) Csak add magad, és legyél tisztában vele, hogy ki vagy.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség mérő!
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 18:28 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (norbee.16):
Szerintem ez a téma túl lett tárgyalva! Egymás offolását pmben vagy máshol folytassátok... Zárva!

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole