hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 210 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 209 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Following Entity
HozzászólásElküldve: 2017.05.06. 09:13 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Üdv!
-
Szükségem lenne egy megoldásra azon problémára, hogy két 'Entity' találkozása ('Touch') esetén úgymond egybe forrjanak elhelyezkedésüket tekintve. Az-az, ha az egyik 'Entity' elmozdulna a másik az vele együtt menjen. Ez nem is lenne nehéz, két módot próbáltam.
-
Legelőször a koordináták folyamatos elérésére koncentráltam. Ez hatott is, de amikor a célzott objektum nézésének iránya ( Mint amerre a játékos néz. ) megváltozott a tárgy nem tudta követni. Egyszerű példával demonstrálom mi is történt: Adott egy Ent1, ami a Játékos, illetve egy Ent2, ami egy Penge. Ha a Penge érintkezik a Játékos fejével akkor és a Játékos elforgatja a fejét akkor a Penge nem követi azt. Ha a helyzete változik azt sikerült követni. )
-
Másodjára már keresgettem kicsit és meglepődve tapasztaltam, hogy egy 'AimEnt' funkcióval meg lehet oldani, hogy a Penge az folyamatosan a játékost kövesse, a dolog itt viszont abban bukott meg, hogy elhelyezkedés módosíts után is a Játékost követte. Így miután a két 'Entity' találkozott a Penge célul vette a Játékost, de azonnal bekoordinálta azt a Játékos közepére. Szóval, ha fejen találta is a hátába került.
-
Nem sokan foglalkoznak ezzel a témával, de bízom benne, hogy problémám segítő személyekre fog találni.
Köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Following Entity
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 00:07 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
JohanCorn írta:
Üdv!
-
Szükségem lenne egy megoldásra azon problémára, hogy két 'Entity' találkozása ('Touch') esetén úgymond egybe forrjanak elhelyezkedésüket tekintve. Az-az, ha az egyik 'Entity' elmozdulna a másik az vele együtt menjen. Ez nem is lenne nehéz, két módot próbáltam.
-
Legelőször a koordináták folyamatos elérésére koncentráltam. Ez hatott is, de amikor a célzott objektum nézésének iránya ( Mint amerre a játékos néz. ) megváltozott a tárgy nem tudta követni. Egyszerű példával demonstrálom mi is történt: Adott egy Ent1, ami a Játékos, illetve egy Ent2, ami egy Penge. Ha a Penge érintkezik a Játékos fejével akkor és a Játékos elforgatja a fejét akkor a Penge nem követi azt. Ha a helyzete változik azt sikerült követni. )
-
Másodjára már keresgettem kicsit és meglepődve tapasztaltam, hogy egy 'AimEnt' funkcióval meg lehet oldani, hogy a Penge az folyamatosan a játékost kövesse, a dolog itt viszont abban bukott meg, hogy elhelyezkedés módosíts után is a Játékost követte. Így miután a két 'Entity' találkozott a Penge célul vette a Játékost, de azonnal bekoordinálta azt a Játékos közepére. Szóval, ha fejen találta is a hátába került.
-
Nem sokan foglalkoznak ezzel a témával, de bízom benne, hogy problémám segítő személyekre fog találni.
Köszönöm!


Nem azért mondom, de szerintem tevagy itt az eggyetlen olyan ember, aki ehez a legjobban ért. :lol:

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép

Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: JohanCorn (2017.05.07. 00:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Following Entity
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 00:09 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
PikHácsúú# írta:
JohanCorn írta:
Üdv!
-
Szükségem lenne egy megoldásra azon problémára, hogy két 'Entity' találkozása ('Touch') esetén úgymond egybe forrjanak elhelyezkedésüket tekintve. Az-az, ha az egyik 'Entity' elmozdulna a másik az vele együtt menjen. Ez nem is lenne nehéz, két módot próbáltam.
-
Legelőször a koordináták folyamatos elérésére koncentráltam. Ez hatott is, de amikor a célzott objektum nézésének iránya ( Mint amerre a játékos néz. ) megváltozott a tárgy nem tudta követni. Egyszerű példával demonstrálom mi is történt: Adott egy Ent1, ami a Játékos, illetve egy Ent2, ami egy Penge. Ha a Penge érintkezik a Játékos fejével akkor és a Játékos elforgatja a fejét akkor a Penge nem követi azt. Ha a helyzete változik azt sikerült követni. )
-
Másodjára már keresgettem kicsit és meglepődve tapasztaltam, hogy egy 'AimEnt' funkcióval meg lehet oldani, hogy a Penge az folyamatosan a játékost kövesse, a dolog itt viszont abban bukott meg, hogy elhelyezkedés módosíts után is a Játékost követte. Így miután a két 'Entity' találkozott a Penge célul vette a Játékost, de azonnal bekoordinálta azt a Játékos közepére. Szóval, ha fejen találta is a hátába került.
-
Nem sokan foglalkoznak ezzel a témával, de bízom benne, hogy problémám segítő személyekre fog találni.
Köszönöm!


Nem azért mondom, de szerintem te vagy itt az egyetlen olyan ember, aki ehhez a legjobban ért. :lol:


:D Már amúgy tárgytalan, mert beértem azzal, hogy legalább a koordinátát követi az 'Entity'. Most más dolog töröm a fejem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Following Entity
HozzászólásElküldve: 2017.05.10. 22:44 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Szia John!

Esetleg valahogy így

Kód:
public plugin_init()
{
  register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
}

public fw_PlayerPreThink(id)
{
  if (!is_user_alive(id))
    return FMRES_IGNORED

  if (pev_valid(followerEnt)) {
    static Float:newAngle[3]
    pev(id, pev_v_angle, newAngle)
    set_pev(followerEnt, pev_angles, newAngle)
  }
 
  return FMRES_IGNORED
}

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Following Entity
HozzászólásElküldve: 2017.05.11. 14:31 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Metal írta:
Szia John!

Esetleg valahogy így

Kód:
public plugin_init()
{
  register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
}

public fw_PlayerPreThink(id)
{
  if (!is_user_alive(id))
    return FMRES_IGNORED

  if (pev_valid(followerEnt)) {
    static Float:newAngle[3]
    pev(id, pev_v_angle, newAngle)
    set_pev(followerEnt, pev_angles, newAngle)
  }
 
  return FMRES_IGNORED
}


Hasonlóképpen oldottam meg, csak a 'Think'-et a követő 'Entity'-re tettem és a koordinátákat ahhoz igazítottam ahol érintkezett a játékossal. ( Konkrétan a csontozat alapján, így még pontosabb lett a találat. )
-
Mindenesre köszönöm a segítséget és remélem ez a téma másnak is segítségére lesz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole