hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 229 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: sayme
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 18:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
üdv.
akinek van 1 kis ideje meg köszönném!

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #if AMXX_VERSION_NUM < 183
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. #define print_team_default DontChange
  9. #define print_team_grey Grey
  10. #define print_team_red Red
  11. #define print_team_blue Blue
  12. #endif
  13.  
  14. //#define NOT_ALIVE // Use / me can only dead players. To allow everyone to use, comment;)
  15. #define INFO_KILLER // Information / me and / hp after the player's death
  16. //#define NO_ROUND  // Support endless round.
  17.  
  18. #define msgSayText  76
  19. #define maxPlayers  32
  20.  
  21. enum _:info
  22. {
  23. damage,
  24. lasthit,
  25. killerid,
  26. killername[32]
  27. }
  28. new g_iPlayerData[maxPlayers+1][info];
  29. new Float:g_fHpKiller[maxPlayers+1];
  30. new Float:g_fApKiller[maxPlayers+1];
  31. new Float:g_fDistance[maxPlayers+1];
  32.  
  33. new const g_szHitPlaces[][] = { "-", "head", "chest", "stomach", "left hand", "rigth hand", "left leg", "rigth leg" };
  34.  
  35. public plugin_init()
  36. {
  37. register_plugin("Say me and Say hp", "1.4", "neygomon");   
  38.  
  39. register_event("Damage", "eventDamage", "b", "2!0");   
  40. #if defined NO_ROUND
  41. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawn", true);
  42. #else
  43. register_event("HLTV",  "eventRoundStart", "a", "1=0", "2=0");
  44. #endif
  45. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fwdPlayerKilled", true);
  46.  
  47. register_clcmd("say /me",   "ClCmdSayMe");
  48. register_clcmd("say_team /me",  "ClCmdSayMe");
  49. register_clcmd("say /hp",   "ClCmdSayHp");
  50. register_clcmd("say_team /hp",  "ClCmdSayHp");
  51. }
  52.  
  53. public client_putinserver(id)
  54. {
  55. arrayset(g_iPlayerData[id], 0, info);
  56. }
  57. #if defined NO_ROUND
  58. public fwdPlayerSpawn(const id)
  59. {
  60. arrayset(g_iPlayerData[id], 0, info);
  61. }
  62. #else
  63. public eventRoundStart()
  64. {
  65. for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++)
  66. {
  67.     arrayset(g_iPlayerData[i], 0, info);
  68. }
  69. }
  70. #endif
  71. public eventDamage(id)
  72. {
  73. static attacker, hit; attacker = get_user_attacker(id, 0, hit);
  74. if(id != attacker && 1 <= attacker <= maxPlayers)
  75. {
  76.     g_iPlayerData[attacker][damage] += read_data(2);
  77.     g_iPlayerData[attacker][lasthit] = hit;
  78. }  
  79. }
  80.  
  81. public fwdPlayerKilled(pVictim, pKiller)
  82. {
  83. if(pVictim == pKiller || !is_user_connected(pKiller) || !is_user_connected(pVictim))
  84. return;
  85. g_fHpKiller[pVictim] = entity_get_float(pKiller, EV_FL_health);
  86. g_fApKiller[pVictim] = entity_get_float(pKiller, EV_FL_armorvalue);
  87. g_fDistance[pVictim] = entity_range(pKiller, pVictim) / 32.00;
  88.    
  89. g_iPlayerData[pVictim][killerid] = pKiller;
  90. get_user_name(pKiller, g_iPlayerData[pVictim][killername], charsmax(g_iPlayerData[][killername]));
  91. #if defined INFO_KILLER
  92. ClCmdSayHp(pVictim);
  93. ClCmdSayMe(pVictim);
  94. #endif
  95. }
  96.  
  97. public ClCmdSayMe(id)
  98. {
  99.     #if defined NOT_ALIVE
  100.     if(is_user_alive(id))
  101.     {
  102.         client_print_color(id, -2, "^1[^3SayMe^1] ^4This feature is only available to dead players!");
  103.         return PLUGIN_HANDLED;
  104.     }
  105.     #endif
  106.     switch(g_iPlayerData[id][damage])
  107.     {
  108.         case 0: client_print_color(id, -2, "^1[^3SayMe^1] ^4You did not shoot ^3no one.");
  109.         default:client_print_color(id, 0, "^1[^3SayMe^1] ^4You have caused ^3%d^4 damage. Last hit in ^3%s^4.", g_iPlayerData[id][damage], g_szHitPlaces[g_iPlayerData[id][lasthit]]);
  110.     }
  111.     return PLUGIN_HANDLED
  112. }
  113.  
  114. public ClCmdSayHp(id)
  115. {
  116.     switch(g_iPlayerData[id][killerid])
  117.     {
  118.         case 0: client_print_color(id, -2, "^1[^3SayMe^1] ^4Anybody did not kill you.");
  119.         default:client_print_color(id, 0, "^1[^3SayMe^1] ^4You were killed by the: ^3%s^4 from a distance ^3%.0f^4 m. He left: ^3%.0f^1HP ^4and ^3%.0f^1AP", g_iPlayerData[id][killername], g_fDistance[id], g_fHpKiller[id], g_fApKiller[id]);
  120.     }
  121.     return PLUGIN_HANDLED;
  122. }
  123. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  124. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  125. */

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sayme
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 20:30 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
The Peace írta:
Mit akarsz? :'D

Krumpli földet.

Tessék: Sajnálom elöbb akartam, csak játékban voltam.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #if AMXX_VERSION_NUM < 183
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. #define print_team_default DontChange
  9. #define print_team_grey Grey
  10. #define print_team_red Red
  11. #define print_team_blue Blue
  12. #endif
  13.  
  14. //#define NOT_ALIVE // Use / me can only dead players. To allow everyone to use, comment;)
  15. #define INFO_KILLER // Information / me and / hp after the player's death
  16. //#define NO_ROUND  // Support endless round.
  17.  
  18. #define msgSayText  76
  19. #define maxPlayers  32
  20.  
  21. enum _:info
  22. {
  23. damage,
  24. lasthit,
  25. killerid,
  26. killername[32]
  27. }
  28. new g_iPlayerData[maxPlayers+1][info];
  29. new Float:g_fHpKiller[maxPlayers+1];
  30. new Float:g_fApKiller[maxPlayers+1];
  31. new Float:g_fDistance[maxPlayers+1];
  32.  
  33. new const g_szHitPlaces[][] = { "-", "Fej", "Test", "Felső test", "Bal kéz", "Jobb kéz", "Bal láb", "Jobb láb" };
  34.  
  35. public plugin_init()
  36. {
  37. register_plugin("Say me and Say hp", "1.4", "neygomon");   
  38.  
  39. register_event("Damage", "eventDamage", "b", "2!0");   
  40. #if defined NO_ROUND
  41. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawn", true);
  42. #else
  43. register_event("HLTV",  "eventRoundStart", "a", "1=0", "2=0");
  44. #endif
  45. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fwdPlayerKilled", true);
  46.  
  47. register_clcmd("say /me",   "ClCmdSayMe");
  48. register_clcmd("say_team /me",  "ClCmdSayMe");
  49. register_clcmd("say /hp",   "ClCmdSayHp");
  50. register_clcmd("say_team /hp",  "ClCmdSayHp");
  51. }
  52.  
  53. public client_putinserver(id)
  54. {
  55. arrayset(g_iPlayerData[id], 0, info);
  56. }
  57. #if defined NO_ROUND
  58. public fwdPlayerSpawn(const id)
  59. {
  60. arrayset(g_iPlayerData[id], 0, info);
  61. }
  62. #else
  63. public eventRoundStart()
  64. {
  65. for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++)
  66. {
  67.     arrayset(g_iPlayerData[i], 0, info);
  68. }
  69. }
  70. #endif
  71. public eventDamage(id)
  72. {
  73. static attacker, hit; attacker = get_user_attacker(id, 0, hit);
  74. if(id != attacker && 1 <= attacker <= maxPlayers)
  75. {
  76.     g_iPlayerData[attacker][damage] += read_data(2);
  77.     g_iPlayerData[attacker][lasthit] = hit;
  78. }  
  79. }
  80.  
  81. public fwdPlayerKilled(pVictim, pKiller)
  82. {
  83. if(pVictim == pKiller || !is_user_connected(pKiller) || !is_user_connected(pVictim))
  84. return;
  85. g_fHpKiller[pVictim] = entity_get_float(pKiller, EV_FL_health);
  86. g_fApKiller[pVictim] = entity_get_float(pKiller, EV_FL_armorvalue);
  87. g_fDistance[pVictim] = entity_range(pKiller, pVictim) / 32.00;
  88.    
  89. g_iPlayerData[pVictim][killerid] = pKiller;
  90. get_user_name(pKiller, g_iPlayerData[pVictim][killername], charsmax(g_iPlayerData[][killername]));
  91. #if defined INFO_KILLER
  92. ClCmdSayHp(pVictim);
  93. ClCmdSayMe(pVictim);
  94. #endif
  95. }
  96.  
  97. public ClCmdSayMe(id)
  98. {
  99.     #if defined NOT_ALIVE
  100.     if(is_user_alive(id))
  101.     {
  102.         client_print_color(id, -2, "^1[^3SayMe^1] ^4Csak a halott játékosok használhatják.");
  103.         return PLUGIN_HANDLED;
  104.     }
  105.     #endif
  106.     switch(g_iPlayerData[id][damage])
  107.     {
  108.         case 0: client_print_color(id, -2, "^1[^3SayMe^1] ^4Nem lőttél ^3Senkire.");
  109.         default:client_print_color(id, 0, "^1[^3SayMe^1] ^4Sérülést okoztál. ^3%d Utolso sebzés ^3%s^4.", g_iPlayerData[id][damage], g_szHitPlaces[g_iPlayerData[id][lasthit]]);
  110.     }
  111.     return PLUGIN_HANDLED
  112. }
  113.  
  114. public ClCmdSayHp(id)
  115. {
  116.     switch(g_iPlayerData[id][killerid])
  117.     {
  118.         case 0: client_print_color(id, -2, "^1[^3SayMe^1] ^4Valaki nem ölt meg téged.");
  119.         default:client_print_color(id, 0, "^1[^3SayMe^1] ^4Megölt téged: ^3%s^4 Távolság: ^3%.0f^4 m. Maradék élete:: ^3%.0f^1HP ^4és ^3%.0f^1AP", g_iPlayerData[id][killername], g_fDistance[id], g_fHpKiller[id], g_fApKiller[id]);
  120.     }
  121.     return PLUGIN_HANDLED;
  122. }

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép

Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: elit (2017.05.21. 20:31)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole