hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 200 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 199 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: tömbök kezelése
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 17:59 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hello, van valami különleges jelentősége annak hogy pl egy nevet pl így adunk meg
new nev[35]
vagy csak azért hogy 35 karakter férjen bele
és milyen számokat érdemes használni?
értelmesebb 32,64,128,256 stb stb számokat használni mint "random"/"tetszőleges" számokat?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbök kezelése
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 21:21 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Ricsiko írta:
Hello, van valami különleges jelentősége annak hogy pl egy nevet pl így adunk meg
new nev[35]
vagy csak azért hogy 35 karakter férjen bele
és milyen számokat érdemes használni?
értelmesebb 32,64,128,256 stb stb számokat használni mint "random"/"tetszőleges" számokat?


Nem nagyon értem hogy mire gondolsz, hisz 35-s lekérés a névnél nincs (tudom ez hülyén hangzik), de ott a '33' az a MAX_PLAYER-t vezeti le neked azaz max slot: 32 + 1-t hozzáad pluginilag és így lesz 33.

  1. // 32 + 1 = 33
  2.  
  3.  new name[33]
  4.                 get_user_name(id, name, 32) // Név lekérés


De viszont ha te azt akarod hogy random számokat generáljunk le 35 karakterig akkor szerintem azt valahogy így csináld:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin("","","The Peace")
  8.    
  9.     register_clcmd("say /random","randomcucc")
  10.     // Add your code here...
  11. }
  12. public randomcucc( id )
  13. {
  14.     Generalas()  // Megnyitja a Stockot
  15. }
  16.  
  17. stock Generalas()
  18. {
  19.     // ahány %c (Annyiszor randomizálja azokat amik megvannak adva random_num-ban)
  20.     client_print(0 ,print_chat, " Random jelszo: %c%c%c " ,random_num('A', 'Z'),random_num('1', '9'),random_num('a', 'z'))
  21. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbök kezelése
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 21:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ricsiko írta:
Hello, van valami különleges jelentősége annak hogy pl egy nevet pl így adunk meg
new nev[35]
vagy csak azért hogy 35 karakter férjen bele
és milyen számokat érdemes használni?
értelmesebb 32,64,128,256 stb stb számokat használni mint "random"/"tetszőleges" számokat?


Mindegy mennyit írsz oda

The Peace írta:
Ricsiko írta:
Hello, van valami különleges jelentősége annak hogy pl egy nevet pl így adunk meg
new nev[35]
vagy csak azért hogy 35 karakter férjen bele
és milyen számokat érdemes használni?
értelmesebb 32,64,128,256 stb stb számokat használni mint "random"/"tetszőleges" számokat?



Nem nagyon értem hogy mire gondolsz, hisz 35-s lekérés a névnél nincs (tudom ez hülyén hangzik), de ott a '33' az a MAX_PLAYER-t vezeti le neked azaz max slot: 32 + 1-t hozzáad pluginilag és így lesz 33.

  1. // 32 + 1 = 33
  2.  
  3.  new name[33]
  4.                 get_user_name(id, name, 32) // Név lekérés


De viszont ha te azt akarod hogy random számokat generáljunk le 35 karakterig akkor szerintem azt valahogy így csináld:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin("","","The Peace")
  8.    
  9.     register_clcmd("say /random","randomcucc")
  10.     // Add your code here...
  11. }
  12. public randomcucc( id )
  13. {
  14.     Generalas()  // Megnyitja a Stockot
  15. }
  16.  
  17. stock Generalas()
  18. {
  19.     // ahány %c (Annyiszor randomizálja azokat amik megvannak adva random_num-ban)
  20.     client_print(0 ,print_chat, " Random jelszo: %c%c%c " ,random_num('A', 'Z'),random_num('1', '9'),random_num('a', 'z'))
  21. }


Az meg azt jelzi,hogy hány karaktert tud "menteni".
name[33] azaz,33 karakteres név (asszem ennyi is a max karakterszám csben)

amúgy ott van metál scripting tutoriálja

random_num és a-tól z-ig? Ez csak nekem hangzik furcsán? Nem teszteltem,de kétlem hogy menne

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbök kezelése
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 21:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Mivel a random függvényben 2 karaktert adott meg aposztrófok között, így az ASCII táblázat decimális értékét fogja venni, tehát 'A' = 65, 'Z' = 90, ebből kifolyólag 65 és 90 között fog generálni egy számot, kiírásnál pedig az adott decimális számhoz tartozó karaktert írja ki.
► Spoiler mutatása

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: ultraibolya (2017.05.26. 22:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbök kezelése
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 21:57 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
ultraibolya írta:

random_num és a-tól z-ig? Ez csak nekem hangzik furcsán? Nem teszteltem,de kétlem hogy menne



Hát én nem tudom biztosra, de megér 1 próbát...(hisz több programozásban használják így a randomot, és hát szerintem lehetséges, csak a %c lekérés nem biztos hogy azt adja amit kell, de szerintem jónak kell lennie)

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbök kezelése
HozzászólásElküldve: 2017.05.27. 08:24 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
engem ez érdekelt hogy névnél [33]-nál teljesen felesleges nagyobbat megadni -> Köszönöm! :)


és mi a helyzet egy mentésnél?

Kód:
new mentes[512]
format(mentes,511,"%i",ez[id])


erről mit gondoltok?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbök kezelése
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 08:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ricsiko írta:
engem ez érdekelt hogy névnél [33]-nál teljesen felesleges nagyobbat megadni -> Köszönöm! :)


és mi a helyzet egy mentésnél?

Kód:
new mentes[512]
format(mentes,511,"%i",ez[id])


erről mit gondoltok?



Azt gondolom erről,hogy nem működik.
Steamid | nev | ip hiányzik (nem menti a személynek,szimplán az értéket adod meg)
Amúgy:
512 karaktert tudsz menteni bele,ami szerintem nagyon sok erre.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbök kezelése
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 13:34 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
ez egy csgoban van
és a teljes 15 számot ment le egész pontosan
és elé a játékos nevét
még ehhez is sok az 512?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbök kezelése
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 13:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
15 számjegy?

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbök kezelése
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 18:24 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
név és aztán 15 szám (skinek száma)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole