hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 208 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 207 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: const sebzés
HozzászólásElküldve: 2017.05.29. 22:13 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
jocikahehe írta:
Vagy talán ezt ki tudná valaki javítani?
Hiába addolom be a skint , nem adja be a raktárat.
Előre is köszönöm a segítséget!


Teszteld
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fakemeta_util>
  5. #include <engine>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <fun>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <sqlx>
  10. #include <colorchat>
  11. #include <xs>
  12. #include <csstats>
  13.  
  14. #define InfoT engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")
  15.  
  16. new const EntityNevek[][] = {
  17.     "weapon_ak47", "weapon_awp", "weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_mp5navy", "weapon_m3", "weapon_deagle", "weapon_usp", "weapon_knife"
  18. }
  19.  
  20. new const FegyverAdat[][][] = {
  21.     { "", "", "", "" },
  22.     { "Terepmintás AK47", "teszt/ak", "28", "1" },
  23.     { "Sivatagi M4A1", "teszt/m4", "22", "2" },
  24.     { "Pulzus AWP", "teszt/awp", "18", "3" },
  25.     { "Spitfire FAMAS", "teszt/fm", "15", "4" },
  26.     { "Magma MP5", "teszt/mp5", "19", "5" },
  27.     { "Nuclear M3", "teszt/m3", "21", "6" },
  28.     { "Zombie Hunter KĂ©s", "teszt/kes", "29", "7" },
  29.     { "SugárveszĂ©ly DEAGLE", "teszt/dg", "26", "8" },
  30.     { "Asiimov DEAGLE", "teszt/dg1", "26", "9" },
  31.     { "SpitFire USP", "teszt/usp", "16", "10" },
  32.     { "ZombieHunter KĂ©s", "teszt/kes", "29", "11" }
  33. }
  34.  
  35. new const KepessegAdat[][][] = {
  36.     { "", "", "" },
  37.     { "Élet", "A", "Több Ă©leterĹ‘!" },
  38.     { "Intelligencia", "I", "Az arany drop NövelĂ©se!" },
  39.     { "ErĹ‘", "E", "SebzĂ©s NövelĂ©se" },
  40.     { "Karizma", "K", "SebessĂ©g NövelĂ©se" }
  41. }
  42.        
  43. new const FegyverKepessegAdat[][] = {
  44.      { 0, 0, 0, 0, 0 },
  45.      { 0, 5, 5, 5, 0 },
  46.      { 0, 10, 5, 10, 0 },
  47.      { 0, 15, 15, 15, 0 },
  48.      { 0, 30, 5, 30, 0 },
  49.      { 0, 5, 5, 50, 0 },
  50.      { 0, 45, 20, 20, 0 },
  51.      { 0, 0, 0, 0, 75 },
  52.      { 0, 45, 5, 45, 0 },
  53.      { 0, 30, 5, 35, 0 },
  54.      { 0, 35, 15, 40, 0 },
  55.      { 0, 0, 0, 0, 90 }
  56. }
  57.  
  58. new const FegyverIdSzamok[] ={
  59.     0, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 3, 1
  60. }
  61.  
  62. new Fegyverek[33][100], Kepesseg[33][5], FegyverKepesseg[33][4][5], Hasznal[33][4]
  63.  
  64. public plugin_precache()
  65. {
  66.         for(new i; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  67.     {
  68.         if(strlen(FegyverAdat[i][1]) == 0)
  69.         {
  70.             continue
  71.         }
  72.        
  73.         new Mdl[86]
  74.    
  75.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[i][1])
  76.         precache_model(Mdl)
  77.     }
  78.  
  79. }
  80.  
  81. public plugin_init()
  82. {
  83.         register_impulse(201,"FoMenu")
  84.         register_clcmd("say /add","addol")
  85.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Sebzes", 0)
  86.     register_event("CurWeapon", "Gyorsasag", "be", "1=1")
  87.  
  88.     for(new i; i < sizeof(EntityNevek); i++)
  89.     {
  90.         if(strlen(EntityNevek[i]) > 0)
  91.         {
  92.             RegisterHam(Ham_Item_Deploy, EntityNevek[i], "FegyverValtas", 1)
  93.         }
  94.     }
  95. }
  96.  
  97. public addol(id) {
  98.         for(new i;i < 11; i++)
  99.         Fegyverek[i][id] ++
  100. }
  101.  
  102. public Sebzes(victim, inflictor, id, Float:damage, damage_type)
  103. {
  104.     if(!is_user_alive(victim))
  105.     {
  106.         return HAM_SUPERCEDE
  107.     }
  108.    
  109.     new Float:Ertek
  110.     Ertek += float((Kepesseg[id][3]))
  111.    
  112.     new wid
  113.    
  114.     if(id != 0)
  115.     wid = get_user_weapon(id)
  116.  
  117.     if(Hasznal[id][FegyverIdSzamok[wid]] != 0 && str_to_num(FegyverAdat[Hasznal[id][FegyverIdSzamok[wid]]][2]) == wid)
  118.     {
  119.         Ertek += float((FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[wid]][3]))
  120.     }
  121.        
  122.     SetHamParamFloat(4, damage + Ertek)
  123.    
  124.     return HAM_IGNORED
  125. }
  126.  
  127. public Gyorsasag(id)
  128. {
  129.     if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id))
  130.     {
  131.         return PLUGIN_HANDLED
  132.     }
  133.    
  134.     new wid = get_user_weapon(id)
  135.    
  136.     if(CSW_KNIFE == wid)
  137.     {
  138.         set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0 + FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[wid]][4] + Kepesseg[id][4])
  139.     }
  140.     else
  141.     {
  142.         if(CSW_AWP == wid)
  143.             set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0)
  144.         else
  145.             set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0)
  146.     }
  147.    
  148.     return PLUGIN_CONTINUE
  149. }
  150.  
  151. public FegyverValtas(f)
  152. {
  153.     new id = get_pdata_cbase(f, 41, 4)
  154.     new wid = cs_get_weapon_id(f)
  155.    
  156.     if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id))
  157.     {
  158.         return HAM_SUPERCEDE
  159.     }
  160.    
  161.     new k = Hasznal[id][FegyverIdSzamok[wid]], Mdl[86]
  162.    
  163.     if(k > 0 && str_to_num(FegyverAdat[k][2]) == wid)
  164.     {
  165.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[k][1])
  166.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  167.     }
  168.    
  169.     return HAM_IGNORED
  170. }
  171.  
  172. public Ujraeledes(id) {
  173.     if(!is_user_alive(id))
  174.     {
  175.         return HAM_SUPERCEDE
  176.     }
  177.    
  178.         cs_set_user_money(id, 0)
  179.     set_user_health(id, 100 + (Kepesseg[id][0]+(FegyverKepesseg[id][1][1]+FegyverKepesseg[id][2][1])))
  180.     return HAM_IGNORED
  181. }
  182.  
  183. public FoMenu(id)
  184. {  
  185.     new String[128]
  186.     formatex(String, charsmax(String), "\rGlobal Unison")
  187.     new menu = menu_create(String, "FoMenuh" )
  188.    
  189.     formatex(String, charsmax(String), "Raktar")
  190.     menu_additem(menu, String, "1")
  191.    
  192.     menu_display(id, menu)
  193. }
  194.  
  195.  
  196. public FoMenuh(id, menu, item){
  197.    
  198.     if(item == MENU_EXIT)
  199.     {
  200.         menu_destroy(menu)
  201.         return
  202.     }
  203.    
  204.     new Adat[32], Sor[64]
  205.     new Access, Callback
  206.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  207.     new x = str_to_num(Adat)
  208.    
  209.     switch(x)
  210.     {
  211.         case 1:
  212.         {
  213.             FRaktarMenu(id)
  214.         }
  215.        
  216.     }
  217. }
  218.  
  219. public FRaktarMenu(id)
  220. {
  221.     new String[128], Nts[3]
  222.     formatex(String, charsmax(String), "\rGlobal Unison Mode \y- \wRaktár")
  223.     new menu = menu_create(String, "FRaktarMenuh" )
  224.    
  225.     for(new i = 1; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  226.     {
  227.         if(Fegyverek[id][i] <= 11)
  228.         {
  229.             continue
  230.         }
  231.        
  232.         new k = str_to_num(FegyverAdat[i][3])
  233.         num_to_str(i, Nts, 2)
  234.        
  235.         if(str_to_num(FegyverAdat[i][2]) != 29)
  236.         {
  237.             formatex(String, charsmax(String), "\w%s \y[\r+%d%s\y|\r+%d%s\y|\r+%d%s\y] \w%d\rDB", FegyverAdat[i][0],
  238.             FegyverKepessegAdat[k][1], KepessegAdat[1][1], FegyverKepessegAdat[k][2], KepessegAdat[2][1], FegyverKepessegAdat[k][3], KepessegAdat[3][1], Fegyverek[id][i])
  239.         }
  240.         else
  241.         {
  242.             formatex(String, charsmax(String), "\r%s \w[\y%d%s\w] \y%d\rDB", FegyverAdat[i][0],
  243.             FegyverKepessegAdat[k][4], KepessegAdat[4][1],Fegyverek[id][i])
  244.         }
  245.        
  246.         menu_additem(menu, String, Nts)
  247.     }
  248.    
  249.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  250.     menu_display(id, menu)
  251. }
  252.  
  253. public FRaktarMenuh(id, menu, item)
  254. {
  255.    
  256.     if(item == MENU_EXIT)
  257.     {
  258.         menu_destroy(menu)
  259.         return
  260.     }
  261.    
  262.     new Adat[32], Sor[64]
  263.     new Access, Callback
  264.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  265.     new x = str_to_num(Adat)
  266.    
  267.     if(Fegyverek[id][x] > 0)
  268.     {
  269.         new y = str_to_num(FegyverAdat[x][2])
  270.         log_amx("%d", y)
  271.         Hasznal[id][FegyverIdSzamok[y]] = x
  272.        
  273.         for(new i = 1; i <= 4; i++)
  274.         {
  275.             FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[y]][i] = FegyverKepessegAdat[str_to_num(FegyverAdat[x][3])][i]
  276.         }
  277.     }
  278. }
  279.  
  280. public KepessegNulla(id)
  281. {
  282.     new y = get_user_weapon(id)
  283.     for(new i = 1; i <= 4; i++)
  284.     {
  285.         FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[y]][i] = 0
  286.     }
  287. }
  288.  
  289. public client_putinserver(id)
  290. {
  291.     Hasznal[id][1] = 0
  292.     Hasznal[id][2] = 0
  293.     Hasznal[id][3] = 0
  294.     KepessegNulla(id)
  295. }

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép

Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: jocikahehe (2017.05.30. 06:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: const sebzés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 00:46 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Off Topic
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <sqlx>
#include <colorchat>
#include <xs>
#include <csstats>


WTF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: const sebzés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 12:11 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
regener írta:
Off Topic
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <sqlx>
#include <colorchat>
#include <xs>
#include <csstats>


WTF


Off Topic
Csak biztosra megy!

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép

Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: jocikahehe (2017.05.30. 13:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole