Offline |
|
Csatlakozott:2016.03.03. 17:37 Hozzászólások:530 Megköszönt másnak: 4 alkalommal Megköszönték neki: 65 alkalommal
|
jocikahehe írta: Vagy talán ezt ki tudná valaki javítani? Hiába addolom be a skint , nem adja be a raktárat. Előre is köszönöm a segítséget! Teszteld #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #include <sqlx> #include <colorchat> #include <xs> #include <csstats> #define InfoT engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target") new const EntityNevek[][] = { "weapon_ak47", "weapon_awp", "weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_mp5navy", "weapon_m3", "weapon_deagle", "weapon_usp", "weapon_knife" } new const FegyverAdat[][][] = { { "", "", "", "" }, { "Terepmintás AK47", "teszt/ak", "28", "1" }, { "Sivatagi M4A1", "teszt/m4", "22", "2" }, { "Pulzus AWP", "teszt/awp", "18", "3" }, { "Spitfire FAMAS", "teszt/fm", "15", "4" }, { "Magma MP5", "teszt/mp5", "19", "5" }, { "Nuclear M3", "teszt/m3", "21", "6" }, { "Zombie Hunter KĂ©s", "teszt/kes", "29", "7" }, { "SugárveszĂ©ly DEAGLE", "teszt/dg", "26", "8" }, { "Asiimov DEAGLE", "teszt/dg1", "26", "9" }, { "SpitFire USP", "teszt/usp", "16", "10" }, { "ZombieHunter KĂ©s", "teszt/kes", "29", "11" } } new const KepessegAdat[][][] = { { "", "", "" }, { "Élet", "A", "Több Ă©leterĹ‘!" }, { "Intelligencia", "I", "Az arany drop NövelĂ©se!" }, { "ErĹ‘", "E", "SebzĂ©s NövelĂ©se" }, { "Karizma", "K", "SebessĂ©g NövelĂ©se" } } new const FegyverKepessegAdat[][] = { { 0, 0, 0, 0, 0 }, { 0, 5, 5, 5, 0 }, { 0, 10, 5, 10, 0 }, { 0, 15, 15, 15, 0 }, { 0, 30, 5, 30, 0 }, { 0, 5, 5, 50, 0 }, { 0, 45, 20, 20, 0 }, { 0, 0, 0, 0, 75 }, { 0, 45, 5, 45, 0 }, { 0, 30, 5, 35, 0 }, { 0, 35, 15, 40, 0 }, { 0, 0, 0, 0, 90 } } new const FegyverIdSzamok[] ={ 0, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 3, 1 } new Fegyverek[33][100], Kepesseg[33][5], FegyverKepesseg[33][4][5], Hasznal[33][4] public plugin_precache() { for(new i; i < sizeof(FegyverAdat); i++) { if(strlen(FegyverAdat[i][1]) == 0) { continue } new Mdl[86] formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[i][1]) precache_model(Mdl) } } public plugin_init() { register_impulse(201,"FoMenu") register_clcmd("say /add","addol") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Sebzes", 0) register_event("CurWeapon", "Gyorsasag", "be", "1=1") for(new i; i < sizeof(EntityNevek); i++) { if(strlen(EntityNevek[i]) > 0) { RegisterHam(Ham_Item_Deploy, EntityNevek[i], "FegyverValtas", 1) } } } public addol(id) { for(new i;i < 11; i++) Fegyverek[i][id] ++ } public Sebzes(victim, inflictor, id, Float:damage, damage_type) { if(!is_user_alive(victim)) { return HAM_SUPERCEDE } new Float:Ertek Ertek += float((Kepesseg[id][3])) new wid if(id != 0) wid = get_user_weapon(id) if(Hasznal[id][FegyverIdSzamok[wid]] != 0 && str_to_num(FegyverAdat[Hasznal[id][FegyverIdSzamok[wid]]][2]) == wid) { Ertek += float((FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[wid]][3])) } SetHamParamFloat(4, damage + Ertek) return HAM_IGNORED } public Gyorsasag(id) { if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id)) { return PLUGIN_HANDLED } new wid = get_user_weapon(id) if(CSW_KNIFE == wid) { set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0 + FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[wid]][4] + Kepesseg[id][4]) } else { if(CSW_AWP == wid) set_pev(id, pev_maxspeed, 210.0) else set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0) } return PLUGIN_CONTINUE } public FegyverValtas(f) { new id = get_pdata_cbase(f, 41, 4) new wid = cs_get_weapon_id(f) if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id)) { return HAM_SUPERCEDE } new k = Hasznal[id][FegyverIdSzamok[wid]], Mdl[86] if(k > 0 && str_to_num(FegyverAdat[k][2]) == wid) { formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[k][1]) set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl) } return HAM_IGNORED } public Ujraeledes(id) { if(!is_user_alive(id)) { return HAM_SUPERCEDE } cs_set_user_money(id, 0) set_user_health(id, 100 + (Kepesseg[id][0]+(FegyverKepesseg[id][1][1]+FegyverKepesseg[id][2][1]))) return HAM_IGNORED } public FoMenu(id) { new String[128] formatex(String, charsmax(String), "\rGlobal Unison") new menu = menu_create(String, "FoMenuh" ) formatex(String, charsmax(String), "Raktar") menu_additem(menu, String, "1") menu_display(id, menu) } public FoMenuh(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return } new Adat[32], Sor[64] new Access, Callback menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback) new x = str_to_num(Adat) switch(x) { case 1: { FRaktarMenu(id) } } } public FRaktarMenu(id) { new String[128], Nts[3] formatex(String, charsmax(String), "\rGlobal Unison Mode \y- \wRaktár") new menu = menu_create(String, "FRaktarMenuh" ) for(new i = 1; i < sizeof(FegyverAdat); i++) { if(Fegyverek[id][i] <= 11) { continue } new k = str_to_num(FegyverAdat[i][3]) num_to_str(i, Nts, 2) if(str_to_num(FegyverAdat[i][2]) != 29) { formatex(String, charsmax(String), "\w%s \y[\r+%d%s\y|\r+%d%s\y|\r+%d%s\y] \w%d\rDB", FegyverAdat[i][0], FegyverKepessegAdat[k][1], KepessegAdat[1][1], FegyverKepessegAdat[k][2], KepessegAdat[2][1], FegyverKepessegAdat[k][3], KepessegAdat[3][1], Fegyverek[id][i]) } else { formatex(String, charsmax(String), "\r%s \w[\y%d%s\w] \y%d\rDB", FegyverAdat[i][0], FegyverKepessegAdat[k][4], KepessegAdat[4][1],Fegyverek[id][i]) } menu_additem(menu, String, Nts) } menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6) menu_display(id, menu) } public FRaktarMenuh(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return } new Adat[32], Sor[64] new Access, Callback menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback) new x = str_to_num(Adat) if(Fegyverek[id][x] > 0) { new y = str_to_num(FegyverAdat[x][2]) log_amx("%d", y) Hasznal[id][FegyverIdSzamok[y]] = x for(new i = 1; i <= 4; i++) { FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[y]][i] = FegyverKepessegAdat[str_to_num(FegyverAdat[x][3])][i] } } } public KepessegNulla(id) { new y = get_user_weapon(id) for(new i = 1; i <= 4; i++) { FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[y]][i] = 0 } } public client_putinserver(id) { Hasznal[id][1] = 0 Hasznal[id][2] = 0 Hasznal[id][3] = 0 KepessegNulla(id) }
_________________ DeteCT0R írta: Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D
|
|