hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 210 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 209 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2017.06.11. 14:13 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.06.23. 12:21
Hozzászólások: 29
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!
Van egy fegyvermenüm, amit saját kezűleg írtam, csak az lenne a problémám, hogy nem tudom hogyan írhatnám bele azt, hogyha egy játékosnak van tactical shieldje ne tudjon elsődleges fegyvert venni.... Ez azért lenne fontos mert összebugol a kettő és ezáltal sok gondot okoz.
A shieldet nem akarom kiírni a menüből és még direkt nem írtam át az ékezeteket, mert majd egyszerre egy replace-el :D

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <ColorChat>
  7. #include <fun>
  8. #include <hamsandwich>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Dollaros fegyvermenu"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Snoopy"
  13.  
  14. #define PARANCS //HA KI AKAROD KAPCSOLNI A PARANCSOKAT RAKJ ELÉ 2DB PER JELET IGY: //#define PARANCS
  15. #define MARVALASZTAS //Ha ki akarod kapcsolni azt, hogy mikor vettél egy fegyvert ne vehess többbet, rakj elé 2DB pert jelet igy: //#define MARVALASZTAS
  16.  
  17. /***********************************************************************
  18. ************************************************************************
  19. ÁRAK
  20. ************************************************************************/
  21.  
  22. /***************************************************************************************
  23. Pisztolyok ára
  24. ***************************************************************************************/
  25.  
  26. #define GLOCKAR 400
  27. #define USPAR 500
  28. #define FIVESEVENAR 550
  29. #define DEAGLEAR 800
  30. #define DOUBLEBERETTAAR 650
  31. #define P228AR 600
  32.  
  33. /***************************************************************************************
  34. Shotik ára
  35. ***************************************************************************************/
  36.  
  37. #define XM1014AR 3000
  38. #define M3AR 1700
  39.  
  40. /***************************************************************************************
  41. Puskák ára
  42. ***************************************************************************************/
  43.  
  44. #define SCOUTAR 2750
  45. #define AUGAR 3500
  46. #define SG550AR 4200
  47. #define GALILAR 2000
  48. #define FAMASAR 2250
  49. #define AWPAR 4750
  50. #define M4A1AR 3100
  51. #define G3SG1AR 5000
  52. #define SG552AR 3500
  53. #define AK47AR 2500
  54.  
  55. /***************************************************************************************
  56. Gépfegyverek ára
  57. ***************************************************************************************/
  58.  
  59. #define MAC10AR 1400
  60. #define UMP45AR 1700
  61. #define MP5AR 1500
  62. #define TMPAR 1250
  63. #define P90AR 2350
  64. #define M249AR 5750
  65.  
  66. /***************************************************************************************
  67. Töltények ára
  68. ***************************************************************************************/
  69.  
  70. #define ETOLTENYEKAR 100
  71. #define MTOLTENYEKAR 50
  72.  
  73. /***************************************************************************************
  74. Felszerelések ára
  75. ***************************************************************************************/
  76.  
  77. #define PAJZSAR 650
  78. #define PAJZSSISAKAR 1000
  79. #define FLASHBANGAR 200
  80. #define HEGAR 300
  81. #define SMOKEAR 300
  82. #define DEFUSEAR 200
  83. #define NIGHTVISIONAR 1250
  84. #define TACTICALSHIELDAR 2200
  85.  
  86. /***************************************************************************************
  87. ÁRAK
  88. ****************************************************************************************
  89. ***************************************************************************************/
  90.  
  91. new const CHATPREFIX[] = "[NPM]^03 ~ ^01";
  92. new const MENUPREFIX[] = "\w[\rNPM\w]\r - \y";
  93.  
  94. const Wep_ammo_357sig = (1<<CSW_P228)
  95. const Wep_ammo_762nato = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_AK47)
  96. const Wep_ammo_buckshot = (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_XM1014)
  97. const Wep_ammo_45acp = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_USP)
  98. const Wep_ammo_556nato = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_SG552)
  99. const Wep_ammo_9mm = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_TMP)
  100. const Wep_ammo_57mm = (1<<CSW_FIVESEVEN)| (1<<CSW_P90)
  101. const Wep_ammo_338magnum = (1<<CSW_AWP)
  102. const Wep_ammo_556natobox = (1<<CSW_M249)
  103. const Wep_ammo_50ae = (1<<CSW_DEAGLE)
  104. const Wep_pistol = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_P228)|(1<<CSW_FIVESEVEN)
  105. const Wep_prim = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
  106.  
  107. new bool:pajzs[33];
  108. #if defined MARVALASZTAS
  109. new bool:fegyovasarlas[33], bool:pisztolyvasarlas[33];
  110. #endif
  111.  
  112. public plugin_init() {
  113.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  114.     register_dictionary("napalmszerver.txt");
  115.    
  116.    
  117.     #if defined PARANCS
  118.     register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu")
  119.     register_clcmd("say_team /guns", "fegyvermenu")
  120.     register_clcmd("say /gun", "fegyvermenu")
  121.     register_clcmd("say_team /gun", "fegyvermenu")
  122.     register_clcmd("say /fegyverek", "fegyvermenu")
  123.     register_clcmd("say_team /fegyverek", "fegyvermenu")
  124.     register_clcmd("say /fegyok", "fegyvermenu")
  125.     register_clcmd("say_team /fegyok", "fegyvermenu")
  126.     #endif
  127.    
  128.     RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawnolas",1);
  129. }
  130.  
  131. public client_putinserver(id)
  132. pajzs[id] = false
  133.  
  134. public spawnolas(id)
  135. {
  136. #if defined MARVALASZTAS
  137. fegyovasarlas[id] = false;
  138. pisztolyvasarlas[id] = false;
  139. #endif
  140. fegyvermenu(id);
  141.  
  142. new weapons[32], num
  143. get_user_weapons(id, weapons, num)
  144. for (new i = 0; i < num; i++) {
  145. if(pajzs[id] == true)
  146. {
  147. if (Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  148. return
  149. else
  150. {
  151. give_item(id, "weapon_shield")
  152. }
  153. }      
  154. }
  155.  
  156.  
  157. }
  158.  
  159. public fegyvermenu(id)
  160. {
  161. new cim[121];
  162. format(cim, charsmax(cim), "%sFegyvermenü", MENUPREFIX);
  163. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h");
  164.  
  165. menu_additem(menu, "Pisztolyok", "1", 0);
  166. menu_additem(menu, "Sörétesek", "2", 0);
  167. menu_additem(menu, "Puskák", "3", 0);
  168. menu_additem(menu, "Gépfegyverek^n", "4", 0);
  169. menu_additem(menu, "Elsödleges Töltények\d (1Tár)", "5", 0);
  170. menu_additem(menu, "Pisztoly Töltények\d (1Tár)^n", "6", 0);
  171. menu_additem(menu, "Felszerelések", "7", 0);
  172.  
  173. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  174.  
  175. menu_display(id, menu, 0);
  176. }
  177. public fegyvermenu_h(id, menu, item){
  178. if(item == MENU_EXIT)
  179. {
  180. menu_destroy(menu);
  181. return;
  182. }
  183.  
  184. new data[9], szName[64];
  185. new access, callback;
  186. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  187. new key = str_to_num(data);
  188.  
  189. switch(key) {
  190. case 1:
  191. {
  192. #if defined MARVALASZTAS
  193. if(pisztolyvasarlas[id] == false)
  194. {
  195. pisztolymenu(id);
  196. }
  197. else
  198. {
  199. ColorChat(id, GREEN, "%s%L", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_MARVALASZTOTTALP")
  200. fegyvermenu(id);
  201. }
  202. #endif
  203. #if !defined MARVALASZTAS
  204. pisztolymenu(id);
  205. #endif
  206. }
  207. #if defined MARVALASZTAS
  208. case 2:
  209. {
  210. if(fegyovasarlas[id] == false)
  211. {
  212. soretesmenu(id);
  213. }
  214. else
  215. {
  216. ColorChat(id, GREEN, "%s%L", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_MARVALASZTOTTALF")
  217. fegyvermenu(id);
  218. }
  219. }
  220. case 3:
  221. {
  222. if(fegyovasarlas[id] == false)
  223. {
  224. puskamenu(id);
  225. }
  226. else
  227. {
  228. ColorChat(id, GREEN, "%s%L", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_MARVALASZTOTTALF")
  229. fegyvermenu(id);
  230. }
  231. }
  232. case 4:
  233. {
  234. if(fegyovasarlas[id] == false)
  235. {
  236. gepfegyvermenu(id);
  237. }
  238. else
  239. {
  240. ColorChat(id, GREEN, "%s%L", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_MARVALASZTOTTALF")
  241. fegyvermenu(id);
  242. }
  243. }
  244. #else
  245. case 2: soretesmenu(id);
  246. case 3: puskamenu(id);
  247. case 4: gepfegyvermenu(id);
  248. #endif
  249. case 5: etoltenymenu(id);
  250. case 6: mtoltenymenu(id);
  251. case 7: felszerelesmenu(id);
  252. }
  253. }
  254.  
  255. public felszerelesmenu(id)
  256. {
  257. new String[121];
  258. formatex(String, charsmax(String), "%sFelszerelés", MENUPREFIX);
  259. new menu = menu_create(String, "felszerelesmenu_h");
  260.  
  261.  
  262. formatex(String, charsmax(String), "Golyóálló mellény\d ($%d)", PAJZSAR);
  263. menu_additem(menu, String, "1",0);
  264. formatex(String, charsmax(String), "Golyóállo mellény+Sisak\d ($%d)", PAJZSSISAKAR);
  265. menu_additem(menu, String, "2",0);
  266. formatex(String, charsmax(String), "Vakító gránát\d ($%d)", FLASHBANGAR);
  267. menu_additem(menu, String, "3",0);
  268. formatex(String, charsmax(String), "Robbanó gránát\d ($%d)", HEGAR);
  269. menu_additem(menu, String, "4",0);
  270. formatex(String, charsmax(String), "Füst gránát\d ($%d)", SMOKEAR);
  271. menu_additem(menu, String, "5",0);
  272. formatex(String, charsmax(String), "Hatástalanító csomag\y(\rCT\y)\d ($%d)", DEFUSEAR);
  273. menu_additem(menu, String, "6",0);
  274. formatex(String, charsmax(String), "Éjjellátó felszerelés\d ($%d)", NIGHTVISIONAR);
  275. menu_additem(menu, String, "7",0);
  276. formatex(String, charsmax(String), "Taktikai pajzs\d ($%d)^n^n\rA taktikai pajzs egy pályáig tart!!!", TACTICALSHIELDAR);
  277. menu_additem(menu, String, "8",0);
  278.  
  279. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Vissza a fömenübe")
  280.  
  281. menu_display(id, menu, 0);
  282. return PLUGIN_HANDLED;
  283. }
  284. public felszerelesmenu_h(id, menu, item){
  285. if(item == MENU_EXIT)
  286. {
  287. fegyvermenu(id);
  288. return;
  289. }
  290.  
  291. new data[9], szName[64];
  292. new access, callback;
  293. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  294. new key = str_to_num(data);
  295.  
  296. new penz = cs_get_user_money(id);
  297.  
  298. switch(key) {
  299. case 1:
  300. {
  301.     new mostanicucc = PAJZSAR
  302.    
  303.     if(penz >= mostanicucc)
  304.     {
  305.     cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR)
  306.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  307.     }
  308.     else
  309.     {
  310.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  311.     }
  312.     fegyvermenu(id);
  313. }
  314. case 2:
  315. {
  316.     new mostanicucc = PAJZSSISAKAR
  317.    
  318.     if(penz >= mostanicucc)
  319.     {
  320.     cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
  321.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  322.     }
  323.     else
  324.     {
  325.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  326.     }
  327.     fegyvermenu(id);
  328. }
  329. case 3:
  330. {
  331.     new mostanicucc = FLASHBANGAR
  332.    
  333.     if(penz >= mostanicucc)
  334.     {
  335.     give_item(id, "weapon_flashbang")
  336.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  337.     }
  338.     else
  339.     {
  340.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  341.     }
  342.     fegyvermenu(id);
  343. }
  344. case 4:
  345. {
  346.     new mostanicucc = HEGAR
  347.    
  348.     if(penz >= mostanicucc)
  349.     {
  350.     give_item(id, "weapon_hegrenade")
  351.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  352.     }
  353.     else
  354.     {
  355.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  356.     }
  357.     fegyvermenu(id);
  358. }
  359. case 5:
  360. {
  361.     new mostanicucc = SMOKEAR
  362.    
  363.     if(penz >= mostanicucc)
  364.     {
  365.     give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  366.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  367.     }
  368.     else
  369.     {
  370.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  371.     }
  372.     fegyvermenu(id);
  373. }
  374. case 6:
  375. {
  376.     new mostanicucc = DEFUSEAR
  377.     if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  378.     {
  379.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_CSAKCTK")
  380.     }
  381.     else if(penz >= mostanicucc)
  382.     {
  383.     cs_set_user_defuse(id, 1)
  384.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  385.     }
  386.     else
  387.     {
  388.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  389.     }
  390.     fegyvermenu(id);
  391. }
  392. case 7:
  393. {
  394.     new mostanicucc = NIGHTVISIONAR
  395.    
  396.     if(penz >= mostanicucc)
  397.     {
  398.     cs_set_user_nvg(id, 1)
  399.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  400.     }
  401.     else
  402.     {
  403.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  404.     }
  405.     fegyvermenu(id);
  406. }
  407. case 8:
  408. {
  409.     new mostanicucc = TACTICALSHIELDAR
  410.    
  411.     if(penz >= mostanicucc && pajzs[id] == false)
  412.     {
  413.     pajzs[id] = true
  414.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  415.     }
  416.     else if(pajzs[id] == true)
  417.     {
  418.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_MARVANPAJZSOD")
  419.     }
  420.     else
  421.     {
  422.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  423.     }
  424.     fegyvermenu(id);
  425. }
  426. }
  427. }
  428.  
  429. public mtoltenymenu(id)
  430. {
  431.     new penz = cs_get_user_money(id);
  432.     new weapons[32], num
  433.     get_user_weapons(id, weapons, num)
  434.     for (new i = 0; i < num; i++) {
  435.         if (Wep_ammo_357sig & (1<<weapons[i]) && Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  436.         {
  437.             if(penz >= MTOLTENYEKAR)
  438.             {
  439.             static wname[32]
  440.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  441.             give_item(id, "ammo_357sig");
  442.             cs_set_user_money(id, penz - MTOLTENYEKAR)
  443.             }
  444.             else
  445.             {
  446.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", MTOLTENYEKAR - penz)
  447.             }
  448.         }
  449.         if (Wep_ammo_762nato & (1<<weapons[i]) && Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  450.         {
  451.             if(penz >= MTOLTENYEKAR)
  452.             {
  453.             static wname[32]
  454.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  455.             give_item(id, "ammo_762nato");
  456.             cs_set_user_money(id, penz - MTOLTENYEKAR)
  457.             }
  458.             else
  459.             {
  460.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", MTOLTENYEKAR - penz)
  461.             }
  462.         }
  463.         if (Wep_ammo_buckshot & (1<<weapons[i]) && Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  464.         {
  465.             if(penz >= MTOLTENYEKAR)
  466.             {
  467.             static wname[32]
  468.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  469.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  470.             cs_set_user_money(id, penz - MTOLTENYEKAR)
  471.             }
  472.             else
  473.             {
  474.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", MTOLTENYEKAR - penz)
  475.             }
  476.         }
  477.         if (Wep_ammo_45acp & (1<<weapons[i]) && Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  478.         {
  479.             if(penz >= MTOLTENYEKAR)
  480.             {
  481.             static wname[32]
  482.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  483.             give_item(id, "ammo_45acp");
  484.             cs_set_user_money(id, penz - MTOLTENYEKAR)
  485.             }
  486.             else
  487.             {
  488.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", MTOLTENYEKAR - penz)
  489.             }
  490.         }
  491.         if (Wep_ammo_556nato & (1<<weapons[i]) && Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  492.         {
  493.             if(penz >= MTOLTENYEKAR)
  494.             {
  495.             static wname[32]
  496.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  497.             give_item(id, "ammo_556nato");
  498.             cs_set_user_money(id, penz - MTOLTENYEKAR)
  499.             }
  500.             else
  501.             {
  502.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", MTOLTENYEKAR - penz)
  503.             }
  504.         }
  505.         if (Wep_ammo_9mm & (1<<weapons[i]) && Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  506.         {
  507.             if(penz >= MTOLTENYEKAR)
  508.             {
  509.             static wname[32]
  510.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  511.             give_item(id, "ammo_9mm");
  512.             cs_set_user_money(id, penz - MTOLTENYEKAR)
  513.             }
  514.             else
  515.             {
  516.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", MTOLTENYEKAR - penz)
  517.             }
  518.         }
  519.         if (Wep_ammo_57mm & (1<<weapons[i]) && Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  520.         {
  521.             if(penz >= MTOLTENYEKAR)
  522.             {
  523.             static wname[32]
  524.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  525.             give_item(id, "ammo_57mm");
  526.             cs_set_user_money(id, penz - MTOLTENYEKAR)
  527.             }
  528.             else
  529.             {
  530.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", MTOLTENYEKAR - penz)
  531.             }
  532.         }
  533.         if (Wep_ammo_338magnum & (1<<weapons[i]) && Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  534.         {
  535.             if(penz >= MTOLTENYEKAR)
  536.             {
  537.             static wname[32]
  538.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  539.             give_item(id, "ammo_338magnum");
  540.             cs_set_user_money(id, penz - MTOLTENYEKAR)
  541.             }
  542.             else
  543.             {
  544.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", MTOLTENYEKAR - penz)
  545.             }
  546.         }
  547.         if (Wep_ammo_556natobox & (1<<weapons[i]) && Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  548.         {
  549.             if(penz >= MTOLTENYEKAR)
  550.             {
  551.             static wname[32]
  552.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  553.             give_item(id, "ammo_556natobox");
  554.             cs_set_user_money(id, penz - MTOLTENYEKAR)
  555.             }
  556.             else
  557.             {
  558.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", MTOLTENYEKAR - penz)
  559.             }
  560.         }
  561.         if (Wep_ammo_50ae & (1<<weapons[i]) && Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  562.         {
  563.             if(penz >= MTOLTENYEKAR)
  564.             {
  565.             static wname[32]
  566.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  567.             give_item(id, "ammo_50ae");
  568.             cs_set_user_money(id, penz - MTOLTENYEKAR)
  569.             }
  570.             else
  571.             {
  572.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", MTOLTENYEKAR - penz)
  573.             }
  574.         }
  575.         fegyvermenu(id);
  576.     }
  577.     return PLUGIN_CONTINUE
  578. }
  579. public etoltenymenu(id)
  580. {
  581.     new penz = cs_get_user_money(id);
  582.     new weapons[32], num
  583.     get_user_weapons(id, weapons, num)
  584.     for (new i = 0; i < num; i++) {
  585.         if (Wep_ammo_357sig & (1<<weapons[i]) && Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  586.         {
  587.             if(penz >= ETOLTENYEKAR)
  588.             {
  589.             static wname[32]
  590.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  591.             give_item(id, "ammo_357sig");
  592.             cs_set_user_money(id, penz - ETOLTENYEKAR)
  593.             }
  594.             else
  595.             {
  596.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", ETOLTENYEKAR - penz)
  597.             }
  598.         }
  599.         if (Wep_ammo_762nato & (1<<weapons[i]) && Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  600.         {
  601.             if(penz >= ETOLTENYEKAR)
  602.             {
  603.             static wname[32]
  604.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  605.             give_item(id, "ammo_762nato");
  606.             cs_set_user_money(id, penz - ETOLTENYEKAR)
  607.             }
  608.             else
  609.             {
  610.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", ETOLTENYEKAR - penz)
  611.             }
  612.         }
  613.         if (Wep_ammo_buckshot & (1<<weapons[i]) && Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  614.         {
  615.             if(penz >= ETOLTENYEKAR)
  616.             {
  617.             static wname[32]
  618.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  619.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  620.             cs_set_user_money(id, penz - ETOLTENYEKAR)
  621.             }
  622.             else
  623.             {
  624.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", ETOLTENYEKAR - penz)
  625.             }
  626.         }
  627.         if (Wep_ammo_45acp & (1<<weapons[i]) && Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  628.         {
  629.             if(penz >= ETOLTENYEKAR)
  630.             {
  631.             static wname[32]
  632.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  633.             give_item(id, "ammo_45acp");
  634.             cs_set_user_money(id, penz - ETOLTENYEKAR)
  635.             }
  636.             else
  637.             {
  638.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", ETOLTENYEKAR - penz)
  639.             }
  640.            
  641.         }
  642.         if (Wep_ammo_556nato & (1<<weapons[i]) && Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  643.         {
  644.             if(penz >= ETOLTENYEKAR)
  645.             {
  646.             static wname[32]
  647.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  648.             give_item(id, "ammo_556nato");
  649.             cs_set_user_money(id, penz - ETOLTENYEKAR)
  650.             }
  651.             else
  652.             {
  653.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", ETOLTENYEKAR - penz)
  654.             }
  655.         }
  656.         if (Wep_ammo_9mm & (1<<weapons[i]) && Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  657.         {
  658.             if(penz >= ETOLTENYEKAR)
  659.             {
  660.             static wname[32]
  661.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  662.             give_item(id, "ammo_9mm");
  663.             cs_set_user_money(id, penz - ETOLTENYEKAR)
  664.             }
  665.             else
  666.             {
  667.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", ETOLTENYEKAR - penz)
  668.             }
  669.         }
  670.         if (Wep_ammo_57mm & (1<<weapons[i]) && Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  671.         {
  672.             if(penz >= ETOLTENYEKAR)
  673.             {
  674.             static wname[32]
  675.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  676.             give_item(id, "ammo_57mm");
  677.             cs_set_user_money(id, penz - ETOLTENYEKAR)
  678.             }
  679.             else
  680.             {
  681.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", ETOLTENYEKAR - penz)
  682.             }
  683.         }
  684.         if (Wep_ammo_338magnum & (1<<weapons[i]) && Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  685.         {
  686.             if(penz >= ETOLTENYEKAR)
  687.             {
  688.             static wname[32]
  689.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  690.             give_item(id, "ammo_338magnum");
  691.             cs_set_user_money(id, penz - ETOLTENYEKAR)
  692.             }
  693.             else
  694.             {
  695.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", ETOLTENYEKAR - penz)
  696.             }
  697.         }
  698.         if (Wep_ammo_556natobox & (1<<weapons[i]) && Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  699.         {
  700.             if(penz >= ETOLTENYEKAR)
  701.             {
  702.             static wname[32]
  703.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  704.             give_item(id, "ammo_556natobox");
  705.             cs_set_user_money(id, penz - ETOLTENYEKAR)
  706.             }
  707.             else
  708.             {
  709.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", ETOLTENYEKAR - penz)
  710.             }
  711.         }
  712.         if (Wep_ammo_50ae & (1<<weapons[i]) && Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  713.         {
  714.             if(penz >= ETOLTENYEKAR)
  715.             {
  716.             static wname[32]
  717.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  718.             give_item(id, "ammo_50ae");
  719.             cs_set_user_money(id, penz - ETOLTENYEKAR)
  720.             }
  721.             else
  722.             {
  723.             ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", ETOLTENYEKAR - penz)
  724.             }
  725.         }
  726.         fegyvermenu(id);
  727.     }
  728.     return PLUGIN_CONTINUE
  729. }
  730. public gepfegyvermenu(id)
  731. {
  732. new String[121];
  733. formatex(String, charsmax(String), "%sGépfegyverek", MENUPREFIX);
  734. new menu = menu_create(String, "gepfegyvermenu_h");
  735.  
  736. formatex(String, charsmax(String), "Tmp\d ($%d)", TMPAR);
  737. menu_additem(menu, String, "1",0);
  738. formatex(String, charsmax(String), "Mac-10\d ($%d)", MAC10AR);
  739. menu_additem(menu, String, "2",0);
  740. formatex(String, charsmax(String), "Mp5\d ($%d)", MP5AR);
  741. menu_additem(menu, String, "3",0);
  742. formatex(String, charsmax(String), "Ump45\d ($%d)", UMP45AR);
  743. menu_additem(menu, String, "4",0);
  744. formatex(String, charsmax(String), "P-90\d ($%d)", P90AR);
  745. menu_additem(menu, String, "5",0);
  746. formatex(String, charsmax(String), "M249\d ($%d)", M249AR);
  747. menu_additem(menu, String, "6",0);
  748.  
  749. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Vissza a fömenübe")
  750.  
  751. menu_display(id, menu, 0);
  752. return PLUGIN_HANDLED;
  753. }
  754. public gepfegyvermenu_h(id, menu, item){
  755. if(item == MENU_EXIT)
  756. {
  757. fegyvermenu(id);
  758. return;
  759. }
  760.  
  761. new data[9], szName[64];
  762. new access, callback;
  763. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  764. new key = str_to_num(data);
  765.  
  766. new penz = cs_get_user_money(id);
  767.  
  768. switch(key) {
  769. case 1:
  770. {
  771.     new mostanicucc = TMPAR
  772.    
  773.     if(penz >= mostanicucc)
  774.     {
  775.     drop_prim(id)
  776.     give_item(id, "weapon_tmp");
  777.     #if defined MARVALASZTAS
  778.     fegyovasarlas[id] = true;
  779.     #endif
  780.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  781.     }
  782.     else
  783.     {
  784.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  785.     }
  786.     fegyvermenu(id);
  787. }
  788. case 2:
  789. {
  790.     new mostanicucc = MAC10AR
  791.    
  792.     if(penz >= mostanicucc)
  793.     {
  794.     drop_prim(id)
  795.     give_item(id, "weapon_mac10");
  796.    
  797.     #if defined MARVALASZTAS
  798.     fegyovasarlas[id] = true;
  799.     #endif
  800.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  801.     }
  802.     else
  803.     {
  804.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  805.     }
  806.     fegyvermenu(id);
  807. }
  808. case 3:
  809. {
  810.     new mostanicucc = MP5AR
  811.    
  812.     if(penz >= mostanicucc)
  813.     {
  814.     drop_prim(id)
  815.     give_item(id, "weapon_mp5navy");
  816.    
  817.     #if defined MARVALASZTAS
  818.     fegyovasarlas[id] = true;
  819.     #endif
  820.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  821.     }
  822.     else
  823.     {
  824.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  825.     }
  826.     fegyvermenu(id);
  827. }
  828. case 4:
  829. {
  830.     new mostanicucc = UMP45AR
  831.    
  832.     if(penz >= mostanicucc)
  833.     {
  834.     drop_prim(id)
  835.     give_item(id, "weapon_ump45");
  836.    
  837.     #if defined MARVALASZTAS
  838.     fegyovasarlas[id] = true;
  839.     #endif
  840.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  841.     }
  842.     else
  843.     {
  844.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  845.     }
  846.     fegyvermenu(id);
  847. }
  848. case 5:
  849. {
  850.     new mostanicucc = P90AR
  851.    
  852.     if(penz >= mostanicucc)
  853.     {
  854.     drop_prim(id)
  855.     give_item(id, "weapon_p90");
  856.    
  857.     #if defined MARVALASZTAS
  858.     fegyovasarlas[id] = true;
  859.     #endif
  860.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  861.     }
  862.     else
  863.     {
  864.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  865.     }
  866.     fegyvermenu(id);
  867. }
  868. case 6:
  869. {
  870.     new mostanicucc = M249AR
  871.    
  872.     if(penz >= mostanicucc)
  873.     {
  874.     drop_prim(id)
  875.     give_item(id, "weapon_m249");
  876.    
  877.     #if defined MARVALASZTAS
  878.     fegyovasarlas[id] = true;
  879.     #endif
  880.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  881.     }
  882.     else
  883.     {
  884.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  885.     }
  886.     fegyvermenu(id);
  887. }
  888. }
  889. }
  890.  
  891. public puskamenu(id)
  892. {
  893. new String[121];
  894. formatex(String, charsmax(String), "%sPuskák", MENUPREFIX);
  895. new menu = menu_create(String, "puskamenu_h");
  896.  
  897. formatex(String, charsmax(String), "Galil\d ($%d)", GALILAR);
  898. menu_additem(menu, String, "1",0);
  899. formatex(String, charsmax(String), "Famas\d ($%d)", FAMASAR);
  900. menu_additem(menu, String, "2",0);
  901. formatex(String, charsmax(String), "Sg552\d ($%d)", SG552AR);
  902. menu_additem(menu, String, "3",0);
  903. formatex(String, charsmax(String), "Aug\d ($%d)", AUGAR);
  904. menu_additem(menu, String, "4",0);
  905. formatex(String, charsmax(String), "M4a1\d ($%d)", M4A1AR);
  906. menu_additem(menu, String, "5",0);
  907. formatex(String, charsmax(String), "Ak47\d ($%d)", AK47AR);
  908. menu_additem(menu, String, "6",0);
  909. formatex(String, charsmax(String), "Sg550\d ($%d)", SG550AR);
  910. menu_additem(menu, String, "7",0);
  911. formatex(String, charsmax(String), "G3sg1\d ($%d)", G3SG1AR);
  912. menu_additem(menu, String, "8",0);
  913. formatex(String, charsmax(String), "Scout\d ($%d)", SCOUTAR);
  914. menu_additem(menu, String, "9",0);
  915. formatex(String, charsmax(String), "AWP\d ($%d)", AWPAR);
  916. menu_additem(menu, String, "10",0);
  917.  
  918. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Elözö oldal")
  919. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következö oldal")
  920. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Vissza a fömenübe")
  921.  
  922. menu_display(id, menu, 0);
  923. return PLUGIN_HANDLED;
  924. }
  925. public puskamenu_h(id, menu, item){
  926. if(item == MENU_EXIT)
  927. {
  928. fegyvermenu(id);
  929. return;
  930. }
  931.  
  932. new data[9], szName[64];
  933. new access, callback;
  934. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  935. new key = str_to_num(data);
  936.  
  937. new penz = cs_get_user_money(id);
  938.  
  939. switch(key) {
  940. case 1:
  941. {
  942.     new mostanicucc = GALILAR
  943.    
  944.     if(penz >= mostanicucc)
  945.     {
  946.     drop_prim(id)
  947.     give_item(id, "weapon_galil");
  948.     #if defined MARVALASZTAS
  949.     fegyovasarlas[id] = true;
  950.     #endif
  951.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  952.     }
  953.     else
  954.     {
  955.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  956.     }
  957.     fegyvermenu(id);
  958. }
  959. case 2:
  960. {
  961.     new mostanicucc = FAMASAR
  962.    
  963.     if(penz >= mostanicucc)
  964.     {
  965.     drop_prim(id)
  966.     give_item(id, "weapon_famas");
  967.    
  968.     #if defined MARVALASZTAS
  969.     fegyovasarlas[id] = true;
  970.     #endif
  971.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  972.     }
  973.     else
  974.     {
  975.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  976.     }
  977.     fegyvermenu(id);
  978. }
  979. case 3:
  980. {
  981.     new mostanicucc = SG552AR
  982.    
  983.     if(penz >= mostanicucc)
  984.     {
  985.     drop_prim(id)
  986.     give_item(id, "weapon_sg552");
  987.    
  988.     #if defined MARVALASZTAS
  989.     fegyovasarlas[id] = true;
  990.     #endif
  991.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  992.     }
  993.     else
  994.     {
  995.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  996.     }
  997.     fegyvermenu(id);
  998. }
  999. case 4:
  1000. {
  1001.     new mostanicucc = AUGAR
  1002.    
  1003.     if(penz >= mostanicucc)
  1004.     {
  1005.     drop_prim(id)
  1006.     give_item(id, "weapon_aug");
  1007.    
  1008.     #if defined MARVALASZTAS
  1009.     fegyovasarlas[id] = true;
  1010.     #endif
  1011.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1012.     }
  1013.     else
  1014.     {
  1015.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1016.     }
  1017.     fegyvermenu(id);
  1018. }
  1019. case 5:
  1020. {
  1021.     new mostanicucc = M4A1AR
  1022.    
  1023.     if(penz >= mostanicucc)
  1024.     {
  1025.     drop_prim(id)
  1026.     give_item(id, "weapon_m4a1");
  1027.    
  1028.     #if defined MARVALASZTAS
  1029.     fegyovasarlas[id] = true;
  1030.     #endif
  1031.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1032.     }
  1033.     else
  1034.     {
  1035.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1036.     }
  1037.     fegyvermenu(id);
  1038. }
  1039. case 6:
  1040. {
  1041.     new mostanicucc = AK47AR
  1042.    
  1043.     if(penz >= mostanicucc)
  1044.     {
  1045.     drop_prim(id)
  1046.     give_item(id, "weapon_ak47");
  1047.    
  1048.     #if defined MARVALASZTAS
  1049.     fegyovasarlas[id] = true;
  1050.     #endif
  1051.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1052.     }
  1053.     else
  1054.     {
  1055.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1056.     }
  1057.     fegyvermenu(id);
  1058. }
  1059. case 7:
  1060. {
  1061.     new mostanicucc = SG550AR
  1062.    
  1063.     if(penz >= mostanicucc)
  1064.     {
  1065.     drop_prim(id)
  1066.     give_item(id, "weapon_sg550");
  1067.    
  1068.     #if defined MARVALASZTAS
  1069.     fegyovasarlas[id] = true;
  1070.     #endif
  1071.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1072.     }
  1073.     else
  1074.     {
  1075.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1076.     }
  1077.     fegyvermenu(id);
  1078. }
  1079. case 8:
  1080. {
  1081.     new mostanicucc = G3SG1AR
  1082.    
  1083.     if(penz >= mostanicucc)
  1084.     {
  1085.     drop_prim(id)
  1086.     give_item(id, "weapon_g3sg1");
  1087.    
  1088.     #if defined MARVALASZTAS
  1089.     fegyovasarlas[id] = true;
  1090.     #endif
  1091.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1092.     }
  1093.     else
  1094.     {
  1095.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1096.     }
  1097.     fegyvermenu(id);
  1098. }
  1099. case 9:
  1100. {
  1101.     new mostanicucc = SCOUTAR
  1102.    
  1103.     if(penz >= mostanicucc)
  1104.     {
  1105.     drop_prim(id)
  1106.     give_item(id, "weapon_scout");
  1107.    
  1108.     #if defined MARVALASZTAS
  1109.     fegyovasarlas[id] = true;
  1110.     #endif
  1111.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1112.     }
  1113.     else
  1114.     {
  1115.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1116.     }
  1117.     fegyvermenu(id);
  1118. }
  1119. case 10:
  1120. {
  1121.     new mostanicucc = AWPAR
  1122.    
  1123.     if(penz >= mostanicucc)
  1124.     {
  1125.     drop_prim(id)
  1126.     give_item(id, "weapon_awp");
  1127.    
  1128.     #if defined MARVALASZTAS
  1129.     fegyovasarlas[id] = true;
  1130.     #endif
  1131.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1132.     }
  1133.     else
  1134.     {
  1135.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1136.     }
  1137.     fegyvermenu(id);
  1138. }
  1139. }
  1140. }
  1141.  
  1142. public soretesmenu(id)
  1143. {
  1144. new String[121];
  1145. formatex(String, charsmax(String), "%sSörétesek", MENUPREFIX);
  1146. new menu = menu_create(String, "soretesmenu_h");
  1147.  
  1148. formatex(String, charsmax(String), "XM1014\d ($%d)", XM1014AR);
  1149. menu_additem(menu, String, "1",0);
  1150. formatex(String, charsmax(String), "M3\d ($%d)", M3AR);
  1151. menu_additem(menu, String, "2",0);
  1152.  
  1153. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Vissza a fömenübe")
  1154.  
  1155. menu_display(id, menu, 0);
  1156. return PLUGIN_HANDLED;
  1157. }
  1158. public soretesmenu_h(id, menu, item){
  1159. if(item == MENU_EXIT)
  1160. {
  1161. fegyvermenu(id);
  1162. return;
  1163. }
  1164.  
  1165. new data[9], szName[64];
  1166. new access, callback;
  1167. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  1168. new key = str_to_num(data);
  1169.  
  1170. new penz = cs_get_user_money(id);
  1171.  
  1172. switch(key) {
  1173. case 1:
  1174. {
  1175.     new mostanicucc = XM1014AR
  1176.    
  1177.     if(penz >= mostanicucc)
  1178.     {
  1179.     drop_prim(id)
  1180.     give_item(id, "weapon_xm1014");
  1181.     #if defined MARVALASZTAS
  1182.     fegyovasarlas[id] = true;
  1183.     #endif
  1184.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1185.     }
  1186.     else
  1187.     {
  1188.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1189.     }
  1190.     fegyvermenu(id);
  1191. }
  1192. case 2:
  1193. {
  1194.     new mostanicucc = M3AR
  1195.    
  1196.     if(penz >= mostanicucc)
  1197.     {
  1198.     drop_prim(id)
  1199.     give_item(id, "weapon_m3");
  1200.    
  1201.     #if defined MARVALASZTAS
  1202.     fegyovasarlas[id] = true;
  1203.     #endif
  1204.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1205.     }
  1206.     else
  1207.     {
  1208.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1209.     }
  1210.     fegyvermenu(id);
  1211. }
  1212. }
  1213. }
  1214.  
  1215. public pisztolymenu(id)
  1216. {
  1217. new String[121];
  1218. formatex(String, charsmax(String), "%sPisztolyok", MENUPREFIX);
  1219. new menu = menu_create(String, "pisztolymenu_h");
  1220.  
  1221. formatex(String, charsmax(String), "Glock-18\d ($%d)", GLOCKAR);
  1222. menu_additem(menu, String, "1",0);
  1223. formatex(String, charsmax(String), "Usp\d ($%d)", USPAR);
  1224. menu_additem(menu, String, "2",0);
  1225. formatex(String, charsmax(String), "Five-Seven\d ($%d)", FIVESEVENAR);
  1226. menu_additem(menu, String, "3",0);
  1227. formatex(String, charsmax(String), "P228\d ($%d)", P228AR);
  1228. menu_additem(menu, String, "4", 0);
  1229. formatex(String, charsmax(String), "Dual-Elites\d ($%d)", DOUBLEBERETTAAR);
  1230. menu_additem(menu, String, "5", 0);
  1231. formatex(String, charsmax(String), "Desert Eagle\d ($%d)", DEAGLEAR);
  1232. menu_additem(menu, String, "6", 0);
  1233.  
  1234. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Vissza a fömenübe")
  1235.  
  1236. menu_display(id, menu, 0);
  1237. return PLUGIN_HANDLED;
  1238. }
  1239. public pisztolymenu_h(id, menu, item){
  1240. if(item == MENU_EXIT)
  1241. {
  1242. fegyvermenu(id);
  1243. return;
  1244. }
  1245.  
  1246. new data[9], szName[64];
  1247. new access, callback;
  1248. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  1249. new key = str_to_num(data);
  1250.  
  1251. new penz = cs_get_user_money(id);
  1252.  
  1253. switch(key) {
  1254. case 1:
  1255. {
  1256.     new mostanicucc = GLOCKAR
  1257.    
  1258.     if(penz >= mostanicucc)
  1259.     {
  1260.     drop_sec(id)
  1261.     give_item(id, "weapon_glock18");
  1262.     #if defined MARVALASZTAS
  1263.     pisztolyvasarlas[id] = true;
  1264.     #endif
  1265.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1266.     }
  1267.     else
  1268.     {
  1269.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1270.     }
  1271.     fegyvermenu(id);
  1272. }
  1273. case 2:
  1274. {
  1275.     new mostanicucc = USPAR
  1276.    
  1277.     if(penz >= mostanicucc)
  1278.     {
  1279.     drop_sec(id)
  1280.     give_item(id, "weapon_usp");
  1281.    
  1282.     #if defined MARVALASZTAS
  1283.     pisztolyvasarlas[id] = true;
  1284.     #endif
  1285.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1286.     }
  1287.     else
  1288.     {
  1289.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1290.     }
  1291.     fegyvermenu(id);
  1292. }
  1293. case 3:
  1294. {
  1295.     new mostanicucc = FIVESEVENAR
  1296.    
  1297.     if(penz >= mostanicucc)
  1298.     {
  1299.     drop_sec(id)
  1300.     give_item(id, "weapon_fiveseven");
  1301.     #if defined MARVALASZTAS
  1302.     pisztolyvasarlas[id] = true;
  1303.     #endif
  1304.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1305.     }
  1306.     else
  1307.     {
  1308.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1309.     }
  1310.     fegyvermenu(id);
  1311. }
  1312. case 4:
  1313. {
  1314.     new mostanicucc = P228AR
  1315.    
  1316.     if(penz >= mostanicucc)
  1317.     {
  1318.     drop_sec(id)
  1319.     give_item(id, "weapon_p228");
  1320.     #if defined MARVALASZTAS
  1321.     pisztolyvasarlas[id] = true;
  1322.     #endif
  1323.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1324.     }
  1325.     else
  1326.     {
  1327.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1328.     }
  1329.     fegyvermenu(id);
  1330. }
  1331. case 5:
  1332. {
  1333.     new mostanicucc = DOUBLEBERETTAAR
  1334.    
  1335.     if(penz >= mostanicucc)
  1336.     {
  1337.     drop_sec(id)
  1338.     give_item(id, "weapon_elite");
  1339.     #if defined MARVALASZTAS
  1340.     pisztolyvasarlas[id] = true;
  1341.     #endif
  1342.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1343.     }
  1344.     else
  1345.     {
  1346.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1347.     }
  1348.     fegyvermenu(id);
  1349. }
  1350. case 6:
  1351. {
  1352.     new mostanicucc = DEAGLEAR
  1353.    
  1354.     if(penz >= mostanicucc)
  1355.     {
  1356.     drop_sec(id)
  1357.     give_item(id, "weapon_deagle");
  1358.     #if defined MARVALASZTAS
  1359.     pisztolyvasarlas[id] = true;
  1360.     #endif
  1361.     cs_set_user_money(id, penz - mostanicucc);
  1362.     }
  1363.     else
  1364.     {
  1365.     ColorChat(id, GREEN, "%s%L ^04$^03%d", CHATPREFIX, LANG_SERVER, "NPM_FM_NINCSELEGPENZED", mostanicucc - penz)
  1366.     }
  1367.     fegyvermenu(id);
  1368. }
  1369. }
  1370. }
  1371.  
  1372. stock drop_sec(id)
  1373. {
  1374.     new weapons[32], num
  1375.     get_user_weapons(id, weapons, num)
  1376.     for (new i = 0; i < num; i++) {
  1377.         if (Wep_pistol & (1<<weapons[i]))
  1378.         {
  1379.             static wname[32]
  1380.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  1381.             engclient_cmd(id, "drop", wname)
  1382.         }
  1383.     }
  1384. }
  1385.  
  1386. stock drop_prim(id)
  1387. {
  1388.     new weapons[32], num
  1389.     get_user_weapons(id, weapons, num)
  1390.     for (new i = 0; i < num; i++) {
  1391.         if (Wep_prim & (1<<weapons[i]))
  1392.         {
  1393.             static wname[32]
  1394.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  1395.             engclient_cmd(id, "drop", wname)
  1396.         }
  1397.     }
  1398. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2017.06.11. 22:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Pontosan nemtudom, hogy hogyan van a tactical :D
De gondolom kb érted..


  1. if(get_user_weapon(id) == CSW_TACTICAL)
  2. {
  3. ColorChat(id, YELLOW, "Nem vásárolhatsz elsődleges fegyvert");
  4. }
  5. else
  6. {
  7. return;
  8. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2017.06.11. 22:17 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.06.23. 12:21
Hozzászólások: 29
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Én így akartam, csak az a baj, hogy tacticalra nincs CSW_ :c


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 01:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
  1. cs_get_user_shield( id )

Visszatérési érték:
1 - ha van shieldje
0 - ha nincs shieldje

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: {S}noopy (2017.06.13. 14:00)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2017.06.13. 14:00 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.06.23. 12:21
Hozzászólások: 29
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
demon írta:
  1. cs_get_user_shield( id )

Visszatérési érték:
1 - ha van shieldje
0 - ha nincs shieldje


Ezer hála :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole