hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.11.01. 00:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 307 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 306 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ReHLDS map beállítások
HozzászólásElküldve:2017.06.11. 01:50 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Hello!
ReHLDS-nél AMXX 1.8.3-ban hogyan tudom beállítani, hogy ne időben számolja a mapot restartig, hanem körökben?
És ezt hogyan tudom beállítani, hogy mennyire? server.cfg-ben hiába állítottam át az mp_timelimit-et 0-ra, és az mp_maxrounds-ot 35-re, semmit nem csinál. Még a freezetime sem állítható onnan.

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára *GrafitY* 2017.06.15. 17:27-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: server.cfg rehlds
HozzászólásElküldve:2017.06.11. 02:09 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2017.02.14. 23:05
Hozzászólások:193
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
valószínűnek tartom, hogy azért mert nem tölti be a szervered a server.cfg-t... paraméterekbe add hozzá ezt: exec server.cfg


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: server.cfg rehlds
HozzászólásElküldve:2017.06.11. 10:24 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 248 alkalommal
ReHlds alatt használsz ugyi ReGameDll-t, ahhoz van egy game.cfg fájl amiben külön kell szerkesztened a kérdésedben szereplő beállításokat.

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: *GrafitY* (2017.06.11. 21:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: server.cfg rehlds
HozzászólásElküldve:2017.06.12. 20:39 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
theglorious írta:
ReHlds alatt használsz ugyi ReGameDll-t, ahhoz van egy game.cfg fájl amiben külön kell szerkesztened a kérdésedben szereplő beállításokat.


game.cfg-ben melyik az? Mert több is van ami round-al kapcsolatos.
Jelenleg nincs kör idő, de kör limit sem.

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: server.cfg rehlds
HozzászólásElküldve:2017.06.12. 21:11 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
111. és 117. sorok:
mp_fraglimit 0
mp_timelimit 20


Csak kommenteld ki őket ( // ) akkor nem számítanak semmit és a szeró.cfg-dben életre kelnek a dolgok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: server.cfg rehlds
HozzászólásElküldve:2017.06.13. 21:23 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
regener írta:
111. és 117. sorok:
mp_fraglimit 0
mp_timelimit 20


Csak kommenteld ki őket ( // ) akkor nem számítanak semmit és a szeró.cfg-dben életre kelnek a dolgok.


server.cfg-ben az mp_fraglimit, vagy az mp_maxrounds amelyikkel állítom?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: server.cfg rehlds
HozzászólásElküldve:2017.06.13. 22:52 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
*GrafitY* írta:
regener írta:
111. és 117. sorok:
mp_fraglimit 0
mp_timelimit 20


Csak kommenteld ki őket ( // ) akkor nem számítanak semmit és a szeró.cfg-dben életre kelnek a dolgok.


server.cfg-ben az mp_fraglimit, vagy az mp_maxrounds amelyikkel állítom?

mp_fraglimit:
Ezzel a maximális ölésszámot adod meg, ha valaki eléri akkor vége a mapnak.

mp_maxrounds:
Ezzel a maximálus körök számát adod meg, ha mondjuk 20 és a 19. körben még nincs meg az mp_fraglimit értéke akkor ez a 20.-ban érvényesül és lejár a map.

mp_timelimit:
Ha nem 0, akkor amíg nem teljesül más feltétel (mp_fraglimit vagy mp_maxrounds) az idő lejártával vége a pályának és jön a következő.

Ha mind a 3-nak adsz 0-tól különböző értéket akkor amelyik elsőnek teljesül az lép érvénybe.
Tehát írhatsz max 50 kört és 20 percet egy pályára, ha 10 ölés van beállítva akkor a 10. öléskor lejár a pálya.
Szintúgy igaz a többire.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: server.cfg rehlds
HozzászólásElküldve:2017.06.14. 18:53 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
regener írta:
mp_fraglimit:
Ezzel a maximális ölésszámot adod meg, ha valaki eléri akkor vége a mapnak.

mp_maxrounds:
Ezzel a maximálus körök számát adod meg, ha mondjuk 20 és a 19. körben még nincs meg az mp_fraglimit értéke akkor ez a 20.-ban érvényesül és lejár a map.

mp_timelimit:
Ha nem 0, akkor amíg nem teljesül más feltétel (mp_fraglimit vagy mp_maxrounds) az idő lejártával vége a pályának és jön a következő.

Ha mind a 3-nak adsz 0-tól különböző értéket akkor amelyik elsőnek teljesül az lép érvénybe.
Tehát írhatsz max 50 kört és 20 percet egy pályára, ha 10 ölés van beállítva akkor a 10. öléskor lejár a pálya.
Szintúgy igaz a többire.


Be állítottam a dolgokat mind a 2 fájlban ahogy azt le írtad, de hogy semmi nem változott, az tuti :?

Jelenlegi server.cfg:
► Spoiler mutatása




És a jelenlegi game.cfg
► Spoiler mutatása

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: server.cfg rehlds
HozzászólásElküldve:2017.06.14. 20:55 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (mforce):
Témanevet javítsd légyszíves


Szerintem amit írtál jónak kell lennie, ha mégsem jó, akkor egy plugin befolyásolja.
Végső soron meg tudod oldani egyébként pluginnal is.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: *GrafitY* (2017.06.15. 22:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole