hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 204 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 16:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
  1. new const Float:iEmberSebesseg[][] = {
  2.     { 250.0 },
  3.     { 360.0 },
  4.     { 330.0 }
  5. }
  6. new const iEmberElet[][] = {
  7.     { 100 },
  8.     { 125 },
  9.     { 100 }
  10. }
  11. new const Float:iEmberGravitacio[][] = {
  12.     { 1.0 },
  13.     { 1.0 },
  14.     { 0.9 }
  15. }

-->
  1. new const Float:iEmberSebesseg[] = {
  2.     { 250.0 },
  3.     { 360.0 },
  4.     { 330.0 }
  5. }
  6. new const iEmberElet[] = {
  7.     { 100 },
  8.     { 125 },
  9.     { 100 }
  10. }
  11. new const Float:iEmberGravitacio[] = {
  12.     { 1.0 },
  13.     { 1.0 },
  14.     { 0.9 }
  15. }


  1. public CmdKasztKepesseg(id) {
  2.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  3.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0][0])
  4.         set_user_health(id, iEmberElet[0][0])
  5.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0][0])
  6.     }
  7.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  8.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1][0])
  9.         set_user_health(id, iEmberElet[1][0])
  10.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1][1])
  11.     }
  12.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  13.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2][0])
  14.         set_user_health(id, iEmberElet[2][0])
  15.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2][2])
  16.     }
  17. }

-->
  1. public CmdKasztKepesseg(id) {
  2.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  3.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0])
  4.         set_user_health(id, iEmberElet[0])
  5.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0])
  6.     }
  7.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  8.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1])
  9.         set_user_health(id, iEmberElet[1])
  10.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1])
  11.     }
  12.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  13.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2])
  14.         set_user_health(id, iEmberElet[2])
  15.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2])
  16.     }
  17. }

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: KillerBoy12 (2017.06.20. 19:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 19:16 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Köszönöm demon


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 20:08 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
The Peace írta:
regener írta:
Az alap grav 800, ha te lerakod 1-re akkor elszáll a pélóba ha ugrik egyet.


Nem hinném ,hisz én is így használtam:

  1. { "Alap KĂ©s","\yMegszerezve",            "models/v_knife.mdl",       "0",    "250.0",    "1.0" },


És tökéletes mindene.


Tényleg, benéztem.
Akkor az codban lehetett xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 22:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
kérlek....KÉRLEK

Áthelyezve,máskor figyelj.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.24. 22:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Az utókor számára:

set_user_gravity( param1, param2 )
  • param1: a játékos azonosítója akinek módosítani szeretnéd a 'gravitációját'.
  • param2: az alap gravitáció értékre alkalmazott szorzó -> 1.0nál nagyobb érték kisebb, míg 1.0nál kisebb érték nagyobb ugrást biztosít.

Illetve jelen esetben felesleges a több dimenzió.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: KillerBoy12 (2017.06.25. 00:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 23:43 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.06.23. 12:21
Hozzászólások: 29
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
KillerBoy12 írta:
  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "CmdKasztKepesseg", 1)
  2. }
  3. public CmdKasztKepesseg(id) {
  4.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  5.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0][0])
  6.         set_user_health(id, iEmberElet[0][0])
  7.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0][0])
  8.     }
  9.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  10.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1][0])
  11.         set_user_health(id, iEmberElet[1][0])
  12.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1][1])
  13.     }
  14.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  15.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2][0])
  16.         set_user_health(id, iEmberElet[2][0])
  17.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2][2])
  18.     }
  19. }

  1. new const Float:iEmberSebesseg[][] = {
  2.     { 250.0 },
  3.     { 360.0 },
  4.     { 330.0 }
  5. }
  6. new const iEmberElet[][] = {
  7.     { 100 },
  8.     { 125 },
  9.     { 100 }
  10. }
  11. new const Float:iEmberGravitacio[][] = {
  12.     { 1.0 },
  13.     { 1.0 },
  14.     { 0.9 }
  15. }


Én itt nem értem hogy az iKaszt-nak miért van több dimenziója. Valaki leírná? Csak mert szerettem volna pár megjegyzést fűzni a scriptre, csak míg nem vagyok teljesen tisztában vele, nem akarok beleszólni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 02:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
{S}noopy írta:
KillerBoy12 írta:
  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "CmdKasztKepesseg", 1)
  2. }
  3. public CmdKasztKepesseg(id) {
  4.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  5.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0][0])
  6.         set_user_health(id, iEmberElet[0][0])
  7.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0][0])
  8.     }
  9.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  10.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1][0])
  11.         set_user_health(id, iEmberElet[1][0])
  12.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1][1])
  13.     }
  14.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  15.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2][0])
  16.         set_user_health(id, iEmberElet[2][0])
  17.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2][2])
  18.     }
  19. }

  1. new const Float:iEmberSebesseg[][] = {
  2.     { 250.0 },
  3.     { 360.0 },
  4.     { 330.0 }
  5. }
  6. new const iEmberElet[][] = {
  7.     { 100 },
  8.     { 125 },
  9.     { 100 }
  10. }
  11. new const Float:iEmberGravitacio[][] = {
  12.     { 1.0 },
  13.     { 1.0 },
  14.     { 0.9 }
  15. }


Én itt nem értem hogy az iKaszt-nak miért van több dimenziója. Valaki leírná? Csak mert szerettem volna pár megjegyzést fűzni a scriptre, csak míg nem vagyok teljesen tisztában vele, nem akarok beleszólni.

Mert ugy konnyebb hasznalni.

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole